abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9223304
quote:
[b]

RD

woensdag 19 maart 2003 @ 11:52:54 #52
557 ManTra
Houten lijf..
pi_9227637
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 03:11 schreef Intronic het volgende:
<snip>

Maar dat zal nooit gebeuren .

Omdat je helderziend bent en het kan voorkomen met je magical mind powers? Zeg nooit nooit.
.. met groen haar?
pi_9228134
Vreemdgaan = EXIT
Geen discussie mogelijk wat mij betreft.
Dus ...
pi_9229301

Een keer toegestaan, slechte ervaringen mee. De keren dat ik het meteen afbrak zijn veel beter verlopen. Je vergeeft het, maar vergeten....

neuh

woensdag 19 maart 2003 @ 14:42:54 #55
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_9231804
Ik vind het niet zo'n ramp als mijn vriendin een keer met een ander heeft gezoend. de "daad" is wel onoverkomenlijk, maar je moet er voor jezelf invulling aan geven. Wat voelt juist, dat moet je doen.
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2003 @ 14:47:39 #56
47213 ArmaniMania
pi_9231926
Zelf ben ik monogaam,maar zeg nooit nooit natuurlijk. Maar vreemdgaan zou ik niet kunnen,ik blijf altijd eerlijk. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriendin vreemd zou gaan,dus doe ik het zelf ook niet. Mocht mijn vriendin toch vreemd gaan, dan zal ik haar na een dipe gesprek vergeven,maar dat geeft haar niet de garantie dat ze het nog een keer vreemd kan kan. Ik laat niet over me heen lopen.
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:03:12 #57
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9232345
Ach... ik ken mensen die eerst nog hun mond vol hadden over 'kan niet', 'fout', 'kutstreek' en 'wil t mens niet meer zien!' en het vervolgens nog geen jaar later zelf ook deden... en niet een keer, maar maandenlang...
Zoals het er nu naar uitziet, ben ik niet van het vreemdgaande type (en zo ziet het er al jaren naar uit, principieel gezien), en als mijn vriend het zou doen, zou er een stevig gesprek komen, zou ik het PROBEREN te vergeven, nog een kans geven, de hele rataplan, maar ik denk ook dat het uiteindelijk einde oefening is... vroeger of later...
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_9248125
Vreemd gaan, daar is niets mis mee. Je moet het alleen de ander niet vertellen. Want dat is vragen om problemen. Vreemd gaan moet je ook niet elke week doen. Dat gaat ook opvallen. Maar ik weet zeker dat elke man wel eens wat gedaan heeft met een ander, dan waar hij mee samen leeft.
Mijn log op [url]http://www.brillie.org[/url]
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:27:06 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9248235
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:20 schreef brillie het volgende:
Vreemd gaan, daar is niets mis mee. Je moet het alleen de ander niet vertellen. Want dat is vragen om problemen. Vreemd gaan moet je ook niet elke week doen. Dat gaat ook opvallen. Maar ik weet zeker dat elke man wel eens wat gedaan heeft met een ander, dan waar hij mee samen leeft.
Als je een wat bezitterige partner hebt moet je het inderdaad niet vertellen. Dan is het beste omgewoon af en toe een lekker avontuurtje te beleven en het verder voor altijd verzwijgen. En een avontuurtje zo nu en dan houdt het leven ook een beetje spannend
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_9258905
quote:
Jij lult ook stroef uit je nek dus, ik ben nog nooit vreemdgegaan en ook niemand van mijn vriendengroep.. Ik ben het ook echt niet van plan! Ik heb dus echt wel discipline en controle genoeg om het NIET te doen.. Ook al heb ik alcohol op.. Het is lomp wanneer je zegt dat je zomaar zelf toch een keer vreemd kan gaan.. Als je jezelf een beetje kent en je kan jezelf in de hand houden of wat dan ook, dan is er niets aan de hand.. Ik zie ook btw geen reden om überhaubt vreemd te gaan.. Als ik zin zou krijgen om vreemd te gaan dan zou mijn relatie niet goed zijn en zou ik het eerst uitmaken alvorens er met een andere vrouw vandoor te gaan.....

En nogmaals als mijn vriendin vreemdgaat dan is het geen vergeving mogelijk, ook bij alleen zoenen... Vergeven misschien, maar vergeten zal ik nooit doen en dat blijft aan je knagen.. Ik heb het al een keer meegemaakt en wel vergeven en het is 2 maanden daarna dus alsnog uitgegaan, omdat altijd als zij met een jongen wegging of wat dan ook kwam die ene gedachte weer naar boven... En die gevoelens hoef ik niet meer..

Hallowww
pi_9259232
In principe

Vreemdgaan is gewoon not done

Ockeloen.
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:00:13 #62
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9268249
zoals ik vandaag nog als quote las: sex is consumptie

Je kan geil worden van iemand zonder van die persoon te houden, hoeveel mannen en vrouwen willen er namelijk niet bij de aanblik van een individu wel eens een beschuitje met hem/haar eten? Ik zie ook dagelijks meiden waar ik wel eens graag over heen zou willen gaan bij wijze van spreken, en indien er zich een sitatie voor zou doen waarbij ik dat zou mogen dan weet ik niet of ik wel trouw zou kunnen blijven.. ben ik geiler dan verstandig op dat moment is het dan. Omgekeerd zou ik het kunnen verdragen als mijn vriendin aan zou geven met iemand anders naar bed te willen. Overigens niet met iedereen, maar als zij een keer geneukt zou willen worden door iemand anders dan is dat best te begrijpen.immers, verandering van spijs doet eten en het gras bij de buren is altijd groener (een logisch gevolg van het feit dat je zowel de positieve als de negatieve kanten van je vriend(in) kent, die aantrekkelijke onbekende of 1 night stand ken je tekort om daar negatieve kanten van te weten.)

De mens is niet gebouwd om monogaam te zijn... Dat blijkt ook wel uit het feit dat er hoeren (komen veel getrouwde mannen), sexontmoetingsplaatsen en parenclubs zijn. Verder bestaan er natuurlijk dingen als trios en gangbangs, partnerruil en ga zo maar door...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9268291
Nadat ik die persoon gewurgd ben is het even goeie vrienden en blijven we vrienden.
pi_9269429
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:

De mens is niet gebouwd om monogaam te zijn...

Ben ik niet met je eens, het moet zijn: de man is niet gebouwd om monogaam te zijn..

Bron: Midas Dekkers

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:48:09 #65
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_9269954
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:01 schreef Aneurism het volgende:
Nadat ik die persoon gewurgd ben is het even goeie vrienden en blijven we vrienden.
Speak only if it improves upon the silence....
  donderdag 20 maart 2003 @ 23:39:59 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9273189
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:33 schreef nozem het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, het moet zijn: de man is niet gebouwd om monogaam te zijn..

Bron: Midas Dekkers

vrouwen ook niet, die willen kinderen maar niet perse van elke keer dezelfde man
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 21 maart 2003 @ 02:38:09 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9275459
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:

Je kan geil worden van iemand zonder van die persoon te houden, hoeveel mannen en vrouwen willen er namelijk niet bij de aanblik van een individu wel eens een beschuitje met hem/haar eten?

Precies! Als je al die gillende meisjes ziet bij popconcerten... Al die popidolen die ieder avond met een ander meisje in bed liggen... dan is wel duidelijk hoe het precies werkt.
quote:
De mens is niet gebouwd om monogaam te zijn... Dat blijkt ook wel uit het feit dat er hoeren (komen veel getrouwde mannen), sexontmoetingsplaatsen en parenclubs zijn. Verder bestaan er natuurlijk dingen als trios en gangbangs, partnerruil en ga zo maar door...
Weer correct. De sexblaadjes staan iedere week vol van de advertenties van mannen/vrouwen/paren die sexuele avontuurtjes willen beleven. 9 van de 10 huwelijken die mis gaan gaan mis omdat er 'overspel' is gepleegd. Monogaam is iets onnatuurlijks denk ik, maar door de bezitterigheid van veel mensen wordt het wel geeisd. Dat is jammer voor al die relaties die mislopen, maar het is niet anders.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_9277896
Het ligt totaal aan de situatie, is het al een hele tijd aan de gang dan oprotten, maar als het een keer gebeurt is, sja moet je daar echt een relatie van x aantal jaar voor weggooien.
Het is eerder tijd voor een zeer serieus gesprek over het waarm en wie weet is een vrije relatie op den duur wel een oplossing voor beide partijen.
;)
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:38:10 #69
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9286892
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als je een wat bezitterige partner hebt moet je het inderdaad niet vertellen. Dan is het beste omgewoon af en toe een lekker avontuurtje te beleven en het verder voor altijd verzwijgen. En een avontuurtje zo nu en dan houdt het leven ook een beetje spannend

en
quote:
Nu mag ik van harte hopen dat er mannen zijn die zich wel kunnen beheersen, want anders word ik weer vrijgezel en blijf ik vrijgezel, want hier doe ik het dus niet voor!
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:28 schreef suxjahh het volgende:

[..]

Jij lult ook stroef uit je nek dus, ik ben nog nooit vreemdgegaan en ook niemand van mijn vriendengroep.. Ik ben het ook echt niet van plan! Ik heb dus echt wel discipline en controle genoeg om het NIET te doen.. Ook al heb ik alcohol op.. Het is lomp wanneer je zegt dat je zomaar zelf toch een keer vreemd kan gaan.. Als je jezelf een beetje kent en je kan jezelf in de hand houden of wat dan ook, dan is er niets aan de hand.. Ik zie ook btw geen reden om überhaubt vreemd te gaan.. Als ik zin zou krijgen om vreemd te gaan dan zou mijn relatie niet goed zijn en zou ik het eerst uitmaken alvorens er met een andere vrouw vandoor te gaan.....

En nogmaals als mijn vriendin vreemdgaat dan is het geen vergeving mogelijk, ook bij alleen zoenen... Vergeven misschien, maar vergeten zal ik nooit doen en dat blijft aan je knagen.. Ik heb het al een keer meegemaakt en wel vergeven en het is 2 maanden daarna dus alsnog uitgegaan, omdat altijd als zij met een jongen wegging of wat dan ook kwam die ene gedachte weer naar boven... En die gevoelens hoef ik niet meer..

Vooral dat laatste stukje, zo gaat dat bij mij dus ook.
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  vrijdag 21 maart 2003 @ 16:48:54 #70
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9287124
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:27 schreef scanman01 het volgende:
En dan heb je het over een open relatie, als je niet eens eerlijk tegen elkaar kan zijn??

Ik vind vreemdgaan het laagste van het laagste.. als je geen zin hebt om monogaam te blijven, ga dan geen relatie met iemand aan...
Je kan iemand zoveel pijn doen wanneer je vreemd gaat.... als je behoefte hebt aan een ander, wees dan een echte vent en zet een punt achter je relatie. Kan je lekker doen waar je zelf zin in hebt...

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 21-03-2003 18:37]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_9288289
Vreemdgaan is gewoon

En dan gaat het niet om het feit dat er sex geweest is met een ander zonder dat ik daar mee instem, maar om het feit dat alle vertrouwen in de relatie weg is.
En als je elkaar niet blindelings kunt vertrouwen in je relatie heeft het in mijn ogen ook geen zin meer en is het

pi_9288653
dan ist als hij/zij niet genoeg aan de ander heeft en t ergens anders gaat zoeken wat doet die gene dan nog bij die ene? hmmm vaag ja maar goed..
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:42:27 #73
51286 w00h00
Digital man!
pi_9289221
als je zo stoer bent om vreemd te gaan, moet je ook zo stoer zijn om er voor uit te komen!

Relatie is gebouwd op vertrouwen, vreemdgaan trapt daar een grote deuk in.

Ik ben er dus tegen. Doe anderen geen dingen aan die je ook zelf niet wenst mee te maken.

Moderator vrijdag 21 maart 2003 @ 20:17:43 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_9291142
Waarom vinden de meeste mensen het eigenlijk zo erg, als hun partner vreemdgaat?

En ik doel nu niet op een langere relatie, die een direct gevaar is voor je éigen relatie, maar op een one night stand, een slippertje. Van bijvoorbeeld iemand die na een relatie van een paar jaar een keer buiten de pot piest.

"Ik wil hem/haar gewoon helemaal voor mezelf hebben, en anders is het " , lees je hier veel. Maar waarom is dat zo belángrijk dan, dat je hem/haar altijd en helemaal voor jezelf hebt? Waarom voelen we ons zo gekrenkt als dat eens een keertje één avondje niét gebeurt?

Zijn we zó vreselijk onzeker over onszelf, dat we dat niet aankunnen? Voelen we ons dan meteen minder waard? Is het zelfvertrouwen dan meteen al weg ("ik ben blijkbaar niet leuk genoeg") Of zzijn we zó hebberig? Wat zit er achter?

Kortom: waarom voelen mensen zich zo vreselijk gekrenkt als hun partner eens een keertje buiten de deur neukt?

p.s. dit is een serieuze vraag, geen aanval op mensen die vreemdgaan afkeuren.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:03:57 #75
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9292050
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 20:17 schreef Gert het volgende:
Waarom vinden de meeste mensen het eigenlijk zo erg, als hun partner vreemdgaat?

En ik doel nu niet op een langere relatie, die een direct gevaar is voor je éigen relatie, maar op een one night stand, een slippertje. Van bijvoorbeeld iemand die na een relatie van een paar jaar een keer buiten de pot piest.

Ik vind het gewoon een vies idee dat m'n vriend met een ander sex heeft gehad en een avond later dat met mij heeft. Buiten dat weet je nooit of die persoon waarmee hij vreemd gaat wel helemaal gezond is en of het helemaal veilig is gegaan..
quote:
"Ik wil hem/haar gewoon helemaal voor mezelf hebben, en anders is het " , lees je hier veel. Maar waarom is dat zo belángrijk dan, dat je hem/haar altijd en helemaal voor jezelf hebt? Waarom voelen we ons zo gekrenkt als dat eens een keertje één avondje niét gebeurt?

Zijn we zó vreselijk onzeker over onszelf, dat we dat niet aankunnen? Voelen we ons dan meteen minder waard? Is het zelfvertrouwen dan meteen al weg ("ik ben blijkbaar niet leuk genoeg") Of zzijn we zó hebberig? Wat zit er achter?

Ik denk dat het niets met onzekerheid te maken heeft, maar eerder met zelfrespect. Iemand die mijn vertrouwen zo weet te misbruiken, is mij niet waard. Na een slippertje is er een duidelijke breuk ontstaan in een relatie en ik heb geen zin om altijd maar bang te zijn dat m'n vriend met iemand anders in bed ligt. Dat is ook geen leven meer, als je altijd achterdochtig bent.
Overigens is het meer dan normaal dat je de persoon waarvan je houdt niet wil delen met iedereen. Ik zie sex niet als lust, maar als een combinatie van liefde en lust. Als mijn vriend die vorm van intimiteit met een willekeurig ander meisje kan delen, dan voel ik er niets meer voor om mij nog bloot te geven aan hem.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')