Inderdaad nog redelijk timide dit nummer, maar voor de rest; grindcore zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:13 schreef Ja_Roel het volgende:
Oud topic ik weet het, maar ik had beloofd om het studio avontuur hier te melden :p
Het studio avontuur was een complete ramp, de studiogast kon er niets van
Later zijn we naar een andere studio gegaan en hebben we een poging gedaan voor onze split cd met Din-addict.
Het resultaat: http://www.grindustry.nl/(...)minate-Terminate.mp3 (het rustigste nummer v/d cd)
De 1e 3 albums van Carcass zijn toch echt wel Grindcore, daarna zijn ze meer de Death kant op gegaanquote:Op zondag 16 maart 2003 18:02 schreef Asphyxion het volgende:
Ik luister vooral Nasum erg vaak. Ik had ze graag eens live gezien maar dat gaat helaas niet meer... wel jammer, het is/was toch wel 1 van de beste grindcore bands die ik ken.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik luister regelmatig Nasum & Napalm Death
Je kan Prostitute Disfigurement proberen. 't Is geloof ik geen grindcore maar death metal maar wel met heel aparte grunts.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Fairy_with_boots het volgende:
*kick*
In de hoop dat hier nog wat goregrind liefhebbers rondhangen: Zijn er nog meer Nederlandse bands die herrie met de humor van Rompeprop en Kutschurft maken?
Excrementory Grindfuckers zijn ook wel grappig maar het is zo duits
Erg prettige band, vooral hun laatste cd is goeeed!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je kan Prostitute Disfigurement proberen. 't Is geloof ik geen grindcore maar death metal maar wel met heel aparte grunts.
Kringspiertyfus. Ze hebben één demo gemaakt, "25" Kitchen Knive". Wel grappige grindcore met Mortician invloeden en veel domme humor. Inclusief het hoogstaande "Kontsnor".quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Fairy_with_boots het volgende:
*kick*
In de hoop dat hier nog wat goregrind liefhebbers rondhangen: Zijn er nog meer Nederlandse bands die herrie met de humor van Rompeprop en Kutschurft maken?
Excrementory Grindfuckers zijn ook wel grappig maar het is zo duits
haha cool, dat bedoel ik dus! (waarom ik het leuk vind weet ik zelf ook niet...)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:20 schreef Summoner het volgende:
[..]
Kringspiertyfus. Ze hebben één demo gemaakt, "25" Kitchen Knive". Wel grappige grindcore met Mortician invloeden en veel domme humor. Inclusief het hoogstaande "Kontsnor".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |