quote:Je mist echt heel wat.
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:06 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ja, vind ik wel. Je denkt toch niet dat ik naar Napalm Death ga luisteren
Dan weet je vast wel waar ik op doel.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:30 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Je mist echt heel wat.
.
Ik heb m'n peel sessions al een hele tijd geleden in de vuilnisbak gepleurd.
*fanmode Inhume en Prostitute Disfigurement*
en Anal Cunt
quote:en Vaginal Jesus
Op zaterdag 4 oktober 2003 10:37 schreef Graveland het volgende:
Grindcore topic!*fanmode Inhume en Prostitute Disfigurement*
en Anal Cunt
Al is Inhume ook een linkse zooi ![]()
Bloodduster is wel weer goed
On topic:
het wordt eens tijd dat Terrorizer eens een reunie tour gaat doen.
pas is het werk van 92-95 gecompileerd en er komt nog een compilatie van 95-99
check ook the inalienable dreamless uit 2000, ook een weergaloos snel album met hele vette riffs
dit alles is uitgebracht op hydrahead records
...supermarket monstrosity is grappig. ![]()
en natuurlijk S.O.B. (japanse grindcore)?
Die zijn best lollig ja.. voor 10 minuten.quote:Op maandag 17 maart 2003 11:20 schreef Riert het volgende:
Ecrementory Grindfuckers.
Opmerkelijk dat je dan aan twee death metal bands denkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:40 schreef humidity het volgende:
Grindcore.....bij de term grindcore denk ik meteen aan DYING FETUS. http://www.dyingfetus.com en Cryptopsy http://www.cryptopsy.net
Ben zelf maar gematigd grindliefhebber, maar ik kan wel Blood Duster aanraden. Ze spelen hele pakkende, swingende grind. Een soort grind 'n roll.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:40 schreef humidity het volgende:
Als iemand nog tips heeft qua bands... graag
Berzeker is inderdaad iemand uit de extreme (electro) speedcore wereld komt en een bandje begonnen is (als ik het goed heb). Triggerdrums met echt belachelijke snelheid en een hoop gekrijs. Zoals ik al zei, ik mag er graag naar luisteren zo nu en dan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:40 schreef humidity het volgende:
naar eigen zeggen zijn beide bands grindcore.. en tja.. dan is de vraag... wanneer wordt "death metal" "grind core"
the Berzerker is toch die band met elektronische drums en beats?! (ik ben erg goed in mezelf enorm vergissen) heb ik wel eens wat nummers van voorbij horen komen, maar sprak mij niet zo aan..
De bassist van mijn band heeft in Last Days gezetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2003 10:58 schreef Chris_Redfield het volgende:
Ook lekker is:
Last Days Of Humanity - The sound of rancid juices sloshing around your coffin
Hehe, hoezo was die band laf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 05:31 schreef Ja_Roel het volgende:
my mind's mine (beetje laf, maar wel lekker)
Jammer dat de geluidskwaliteit van de opnames zo matig is.quote:Behalve grindustry, want dat speel ik al 2x keer per week (oefenen moet wel)
Tja, dus wisselend goregrind, brutal death, oldskool kamikaze schreeuwgrind en grindcore![]()
Dat doen wij al jaren bij metalconcerten en dat zullen we nog jaren blijven doen, zo hard mogelijk brullen:quote:Op maandag 6 oktober 2003 10:56 schreef Chris_Redfield het volgende:
Ik ben politiek ook rechts, maar grindcore is gewoon vet en het tekstvel (als er dat al bij zit) lees ik toch niet. En als er op grindcore concerten voor het nummer wordt vertelt waar het nummer over gaat (Agathocles heeft/had daar nogal een handje van) roep ik dat ie zijn bek moet houden en moet spelen.
On topic:
het wordt eens tijd dat Terrorizer eens een reunie tour gaat doen.
Nee, 't is niet altijd bateren, vandaar lafquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:04 schreef Summoner het volgende:
[..]
Hehe, hoezo was die band laf?
[..]
Jammer dat de geluidskwaliteit van de opnames zo matig is.
Inderdaad nog redelijk timide dit nummer, maar voor de rest; grindcore zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:13 schreef Ja_Roel het volgende:
Oud topic ik weet het, maar ik had beloofd om het studio avontuur hier te melden :p
Het studio avontuur was een complete ramp, de studiogast kon er niets van
Later zijn we naar een andere studio gegaan en hebben we een poging gedaan voor onze split cd met Din-addict.
Het resultaat: http://www.grindustry.nl/(...)minate-Terminate.mp3 (het rustigste nummer v/d cd)
De 1e 3 albums van Carcass zijn toch echt wel Grindcore, daarna zijn ze meer de Death kant op gegaanquote:Op zondag 16 maart 2003 18:02 schreef Asphyxion het volgende:
Ik luister vooral Nasum erg vaak. Ik had ze graag eens live gezien maar dat gaat helaas niet meer... wel jammer, het is/was toch wel 1 van de beste grindcore bands die ik ken.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik luister regelmatig Nasum & Napalm Death
Je kan Prostitute Disfigurement proberen. 't Is geloof ik geen grindcore maar death metal maar wel met heel aparte grunts.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Fairy_with_boots het volgende:
*kick*
In de hoop dat hier nog wat goregrind liefhebbers rondhangen: Zijn er nog meer Nederlandse bands die herrie met de humor van Rompeprop en Kutschurft maken?
Excrementory Grindfuckers zijn ook wel grappig maar het is zo duits
Erg prettige band, vooral hun laatste cd is goeeed!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:07 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je kan Prostitute Disfigurement proberen. 't Is geloof ik geen grindcore maar death metal maar wel met heel aparte grunts.
Kringspiertyfus. Ze hebben één demo gemaakt, "25" Kitchen Knive". Wel grappige grindcore met Mortician invloeden en veel domme humor. Inclusief het hoogstaande "Kontsnor".quote:Op zondag 5 februari 2006 17:07 schreef Fairy_with_boots het volgende:
*kick*
In de hoop dat hier nog wat goregrind liefhebbers rondhangen: Zijn er nog meer Nederlandse bands die herrie met de humor van Rompeprop en Kutschurft maken?
Excrementory Grindfuckers zijn ook wel grappig maar het is zo duits
haha cool, dat bedoel ik dus! (waarom ik het leuk vind weet ik zelf ook niet...)quote:Op maandag 6 februari 2006 19:20 schreef Summoner het volgende:
[..]
Kringspiertyfus. Ze hebben één demo gemaakt, "25" Kitchen Knive". Wel grappige grindcore met Mortician invloeden en veel domme humor. Inclusief het hoogstaande "Kontsnor".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |