Hoe werkt nou zo'n potje? Moet je 1 tegen 1? Tegen heel de meut? Gewoon helft-tegen-helft en dan kwaliteitscontrole? Waarmee zijn ze over het algemeen tevreden? Ik ben echt bloednerveus, want ik heb nog nooit bij een clan gezeten
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:25 schreef The_Substitute het volgende:
Als jij gewoon altijd goed speelt, heb je geen reden om nerveus te zijn
quote:Zeker niet als je aan het MASTEREN bent
Op zaterdag 15 maart 2003 21:21 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke zat vandaag bij Medal of Honor Spearhead in de server van [DBZ]. Daar was ik best wel aan het masteren, want ik stond als eerste van mijn eigen team en over het algemeen gezien 2e (op de eerste plaats stond een gozer van DBZ zelf). Ik daar dus mopperen dat ikke ook in een clan wou, vraagt die op de eerste plaats stond of ik misschien bij hun wouIkke dus helemaal gelukkig enzo en E-mail uitgewisseld enzo, maar nu moet ik over 1 week exact op zo'n soort van newbie-inmaak-potje
Hoe werkt nou zo'n potje? Moet je 1 tegen 1? Tegen heel de meut? Gewoon helft-tegen-helft en dan kwaliteitscontrole? Waarmee zijn ze over het algemeen tevreden? Ik ben echt bloednerveus, want ik heb nog nooit bij een clan gezeten
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:28 schreef Dethroned het volgende:
Zeker niet als je aan het MASTEREN bent
quote:Had maar niks gezegd
Op zaterdag 15 maart 2003 21:31 schreef Alfisti het volgende:
niets om je druk te maken,. gewoon lekker een potje raggen met twee teams en onderwijl word je bekeken door je medespelers.
quote:niks aan man! gewoon lekker spelen, binnen twee minuten ben je vergeten dat het een try-out is.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:32 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Had maar niks gezegd
![]()
quote:Laat ik het maar hopen
Op zaterdag 15 maart 2003 21:33 schreef Alfisti het volgende:
niks aan man! gewoon lekker spelen, binnen twee minuten ben je vergeten dat het een try-out is.
Wat wel kloten is, is dat die serverprijs daar niet goedkoop is (tenminste, 80 euro per maand is niet niets). En dan moet ik dus ook een deeltje (ongeveer 7,50) gaan ophoesten
quote:Waarom vraag je niet gewoon aan hen wat de bedoeling is
Op zaterdag 15 maart 2003 21:21 schreef EdSchouten het volgende:
quote:ff vragen of je een maadje proef mag draaien, kijken of het je bevalt, als je het je geld waard vindt betaal je de volgende maand gewoon eenmalig het dubbele...
Op zaterdag 15 maart 2003 21:35 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Laat ik het maar hopen
Wat wel kloten is, is dat die serverprijs daar niet goedkoop is (tenminste, 80 euro per maand is niet niets). En dan moet ik dus ook een deeltje (ongeveer 7,50) gaan ophoesten
enuh, als je jezelf echt goed vindt, ga dan niet bij de eerste de beste clan, als je goed genoeg bent zijn er zat clans die je willen hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 15-03-2003 21:40]
quote:Nice tip! Alleen hopen dat ze dat willen aannemen
Op zaterdag 15 maart 2003 21:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ff vragen of je een maadje proef mag draaien, kijken of het je bevalt, als je het je geld waard vindt betaal je de volgende maand gewoon eenmalig het dubbele...
Leuke sig trouwens
quote:Heersende reclame!!
Op zaterdag 15 maart 2003 21:40 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Nice tip! Alleen hopen dat ze dat willen aannemen
Leuke sig trouwens
quote:Ow sorry, overheen gekeken blijkbaar
Op zaterdag 15 maart 2003 21:40 schreef Sitethief het volgende:
Hoort dit niet in GAM ?
quote:uhmmmm ja
Op zaterdag 15 maart 2003 21:40 schreef Sitethief het volgende:
Hoort dit niet in GAM ?
en dan is voor mij meestal de lol eraf
quote:Hallo vreemdeling
Op zaterdag 15 maart 2003 23:55 schreef Strolie75 het volgende:
clan = verplichtingenen dan is voor mij meestal de lol eraf
* EdSchouten moet misschien iets meer gaan rondhangen in GAM
Inderdaad, het is wel wat verplichtingen enzo, maar je maakt wel de meest heftige dingen mee (clan vs clan zooi)
quote:Dat wou ik dus ook net zeggen
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:28 schreef Dethroned het volgende:
Zeker niet als je aan het MASTEREN bent
Slaap ze
quote:Same here. Heb in verschillende clans gezeten voor Delta Force2, Subspace (continuum) en Quake3, maar na het eerste mailtje dat ik om 2 uur s'nacht moet komen opdraven voor een deatmatch is de lol er voor mij af..
Laat mij maar lekker relaxed spelen.
Tips : wees gewoon jezelf, doe je niet stoerder voor dat je bent, en als t slecht gaat betekent t niet meteen dat je niet wordt aangenomen wordt (de beste hebben weleens een slechte dag).
Maar realiseer je ook dat je waarschijnlijk veel vrije tijd moet opofferen voor t spelen voor wars.
Speel zelf nu DeltaForce LW, beetje oud maarja.
Zit niet bij clan, w8 eerst op BlackHawkDown, en zie dan wel of iemand me wil hebben
Kijk wel goed of je in een clan past en wat je wilt, wil je echt fanatiek elke week wat wars afwerken en in een strak teamverband spelen met leiders, of wil je gewoon wat knallen en fun hebben met wat clanmembers.
Have fun in ieder geval
quote:Juist! =)
Op zondag 16 maart 2003 17:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Kijk wel goed of je in een clan past en wat je wilt, wil je echt fanatiek elke week wat wars afwerken en in een strak teamverband spelen met leiders, of wil je gewoon wat knallen en fun hebben met wat clanmembers.
In ieder geval, ik heb nu sinds 2 jaar ofz in 4 clans gezeten...: ufo(QWTF/clan dood), KOC(QWTF/Clan levend), SG!(Q3F/clan dood), eQ(Q3F, Q1DM, QWTF, RTCW:ET/WT++, levend).
Bij de nog levende clans is 70% van de tijd erg fanatiek gespeeld, maar toch was er altijd goede verhouding leider/member en omgekeerd.. de leider is namelijk ook maar een member.. of anders gezegd: Zonder leden kan de leider geen leider zijn .
Dus.. kijk gewoon of de Clan en hun leden je bevallen.. en vraag ook een beetje rond wat anderen van de clan vinden.. Als je het goed met ze kan vinden is er geen probleem!
quote:Dat kan natuurlijk ook, voor mij de ideale clan
Op zondag 16 maart 2003 18:27 schreef Salteh het volgende:[..]
Juist! =)
Je kan antuurlijk ook elke week fanatiek wat wars hebben en fun hebben met de clanmembers
Ik zelf wil alleen maar raggen en schelden op free servers maar een maat van me die ook hier komt om te spelen zit wel in clans. Als het in teamverband je wel aanstaat moet je het gewoon proberen. Je kan altijd uitstappen toch
Daarbij : veel van die clanners spelen ook nog eens op FFA (free for all)servers. Ik had geen zin om op vreemde tijden practice en wars te doen en ook nog eens te kutten met figuren die er nooit zijn en dergelijke. Ik ben wel mercendary geweest bij clans overigens maar dat is maar elke keer eenmalig
Maar de squad waar ik in zit, is nog niet echt heel actief, omdat we nog maar 3 members hebben. Al die andere squads zitten loeivol, maar wij kunnen nog niet echt veel. Daarom zijn we nu nog leden aan het uitzoeken enzo
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:44 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke ben nu bij GOW erbijgenomen! Hoefde geeneens een trial ofzow!Op MSN zeiden ze dat ik goed genoeg was en dat ik ze niet in de steek moest laten
Maar de squad waar ik in zit, is nog niet echt heel actief, omdat we nog maar 3 members hebben. Al die andere squads zitten loeivol, maar wij kunnen nog niet echt veel. Daarom zijn we nu nog leden aan het uitzoeken enzo
quote:ed is hoer...cs clan? #fok @ quakenet
Op zondag 16 maart 2003 19:46 schreef SuperUli het volgende:
Ed is een beetje een clanhoertje.
Ik zit al 3 maand bij 1 clan, maar dat is meer voor de lol dan voor de rankings etc. Net zoals m'n CS clan...ook alleen maar voor de lol.
quote:Ik speel voor de lol, doe het nu ongeveer 1 jaar en 3 maand..Met een pauze van 3 maand..
Op zondag 16 maart 2003 19:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ed is hoer...cs clan? #fok @ quakenet
quote:Zekers t-t
Op zondag 16 maart 2003 19:47 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ed is hoer...cs clan? #fok @ quakenet
gewoon spelen, willen ze je niet? boeie..
quote:Ik speel ook mohaa (s) en zoek ook een clan...dus misschien kan/wil ik wel bij GOW... (Ik sta ook altyd bovenaan
Op zondag 16 maart 2003 19:44 schreef EdSchouten het volgende:
Ikke ben nu bij GOW erbijgenomen! Hoefde geeneens een trial ofzow!Op MSN zeiden ze dat ik goed genoeg was en dat ik ze niet in de steek moest laten
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 18:55 schreef FCDB het volgende:[..]
Ik speel ook mohaa (s) en zoek ook een clan...dus misschien kan/wil ik wel bij GOW... (Ik sta ook altyd bovenaan
![]()
...maar wordt nooit gevraagd
![]()
maar ik vond het altijd veel leuker om die gasten in te maken....
ben wel lid van een clan.....maar ik speel haast niet meer.........en als ik nog eens speel doe ik het niet met de clan naam.......
maar vergeet niet..
"Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"
quote:Dat doen ze voor de stats te manipuleren.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
Waar ik me altijd aan ergerde bij q3 clans. Dat goede clans na een paar maanden worden opgeheven en dan wordt er weer een nieuwe clan opgericht met ongeveer delzelfde leden..paar maanden later weer hetzelfde.
En dan heb je ook van die gasten die elke maand van clan verwisselen pff.
quote:Nou ik kan me niet toevoegen bij een clan omdat ik hun paswoord niet heb denk ik.
Op maandag 5 mei 2003 14:15 schreef gieling.com het volgende:
Wat lukt er dan niet???
Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus
Iemand tips?
* steve-o heet Grasmaaier in mohaa en Spearhead
quote:Sixpack zoekt op dit moment leden.
Op zaterdag 10 mei 2003 08:58 schreef HomerJ het volgende:
Heeft iemand een serieuse actieve clan voor BF 1942?Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus
Iemand tips?
quote:We hebben heel veel leden maar we spelen niet meer echt veel nee
Op zaterdag 10 mei 2003 08:58 schreef HomerJ het volgende:
Heeft iemand een serieuse actieve clan voor BF 1942?Die van Fok! zijn te weining leden, en niet te serieus
Iemand tips?
Als je zo nodig met een eigen groep wil spelen, begin dan wat met je eigen vrienden.
quote:wat je zegt klopt maar deels. Ik dacht toen ik 't las "oh jee, newbie clan" aangezien die speler boven het gemiddelde van hun clan heeeeeeel graag willen houden en ze dan proberen te paaien met "laat ons niet in de steek".
Op zondag 4 mei 2003 22:07 schreef SirPeter het volgende:
Als een clan je gelijk een member maakt en dus jou geen 2/3 weken proef laat draaien dan moet je er niet bij gaan. Kan nooit een goede volwassen clan zijn.
Maar je hoeft echt geen 2/3 weken mee te draaien voordat er beslist wordt of je wel of niet kan joinen. Bij onze clan wordt er gekeken of iemand goed genoeg is en kan dan of joinen of oprotten
Bovendien geldt voor topclans dat ze toch wel weten wie de goede spelers bij andere clans zijn, en als ze willen kunnen die meestal toch wel joinen. (gaat natuurlijk niet op voor mensen die nooit in clanverband gespeeld hebben, zoals met Ed hier)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |