Deel 1: Pallestijnse homoseksuelen vluchten
[Dit bericht is gewijzigd door Farzin op 15-03-2003 21:10]
quote:Je liegt in beide gevallen. Hij haat ze niet en keurt ze ook niet duizend procent af. Wat een gedraai, type BeVD maar eens uit makker. Zei hij op de HH ook niet. Hij heeft er moeite mee, net zoals de helft van de Nederlandse bevolking dat heeft.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
En jij beticht Dennis van slechte kennis?
,
.
Jahjah HAAT homos en keurt het 1000% af!
. Zelf gezegd in BeVD. Heel Nederland kunnen zien
![]()
.
Om maar te zwijgen over wat hij zei tijdens die bijeenkomst van hem in de Haagsche Hogeschool.
quote:Voor veel moslims is er al een reden om homo\'s te vermoorden, voor Palestijnen komt er blijkbaar nóg een reden bij.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:00 schreef SCH het volgende:Ja - nu betrek je het weer specifiek op Palestijnen die in een oorlogssituatie leven - net nog over moslims in het algemeen, lastig discussieren als je de insteek steeds veranderd.
Als je zo\'n simpele redenering al niet eens kunt volgen... Of is het een uitweg om er niet inhoudelijk op in te hoeven gaan?
quote:Heb jij even pech, wij wel.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:08 schreef robh het volgende:
Ik zie eigenlijk geen enkel nut voor een deel 2.
Eerste topic: Pallestijnse homoseksuelen vluchten
quote:Ga nou niet weer die toer op. Homo's worden over het algemeen niet door moslims vermoord, soms wel. Soms ook door christenen en joden, soms ook door heidenen. Waarom moet je er een moslim-bash onderwerp van maken terwijl daar werkelijk geen reden voor is?
Op zaterdag 15 maart 2003 21:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Voor veel moslims is er al een reden om homo\'s te vermoorden, voor Palestijnen komt er blijkbaar nóg een reden bij.
Als je zo\'n simpele redenering al niet eens kunt volgen... Of is het een uitweg om er niet inhoudelijk op in te hoeven gaan?
Ik heb je al een aantal keren goed van repliek verdiend en dan geef je het steeds een andere draai. Wat je zegt over moslims en homo's klopt gewoon niet. Geeft verder niet hoor.
quote:Je hebt gelijk - het punt is ook wel duidelijk en er zijn genoeg topics waar mensen hun onkundige en ongefundeerde moslimhaat kwijt kunnen.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:08 schreef robh het volgende:
Ik zie eigenlijk geen enkel nut voor een deel 2.
quote:Inhoudelijk is niet het overschreeuwen van elkaars argumenten.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:10 schreef Farzin het volgende:
Inderdaad, we waren net inhoudelijk bezig.
Maargoed, verras me maar
quote:Niet in alle staten, maar in bepaalde staten wel.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
Sinds wanneer is homosexualiteit in Amerika strafbaar?
quote:In sommige staten is het ook bij wet verboden voor elanden om een wip te maken op het trottoir. Dat wil nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk tegen opgetreden wordt.....
Op zaterdag 15 maart 2003 21:15 schreef Farzin het volgende:Niet in alle staten, maar in bepaalde staten wel.
quote:Noem ze dan eens op.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:15 schreef Farzin het volgende:[..]
Niet in alle staten, maar in bepaalde staten wel.
Wel opmerkelijk, eerst een volledig land bestempelen als een waar homosexualiteit bij wet verboden is, en pas nadat je met je leugens geconfronteerd word een nuance aanbrengen, dus bij deze mag je nog een nuance aanbrengen.
noem mij eens alle staten op waar homoseksualiteit bij wet verboden is en noem eens de datum van laatste veroordeling voor het overtreden van die wet op.
quote:Tsja, ik denk niet dat een homo zich op zijn gemak zal voelen in dat soort staten, aangezien er dan in feite wordt gezegd dat je verkeerd bezig bent.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:18 schreef robh het volgende:
In sommige staten is het ook bij wet verboden voor elanden om een wip te maken op het trottoir. Dat wil nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk tegen opgetreden wordt.....
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Noem ze dan eens op.
[Dit bericht is gewijzigd door Farzin op 15-03-2003 21:24]
quote:'k Heb al herhaaldelijk in de pers gelezen over homo's die door moslims vermoord zijn. Blijkens ook dit artikel, komt het veel voor.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:10 schreef SCH het volgende:Ga nou niet weer die toer op. Homo's worden over het algemeen niet door moslims vermoord, soms wel. Soms ook door christenen en joden, soms ook door heidenen. Waarom moet je er een moslim-bash onderwerp van maken terwijl daar werkelijk geen reden voor is?
Christenen die homo's vermoorden? Hmm... *denk* Misschien wat dronken jongeren die bv Matthew Sheppard hebben vermoord. Da's echter van een totaal andere orde. Heeft niets met familie-eer o.i.d. van doen.
Joden die homo's vermoorden ken ik al helemaal niet. Maar misschien kun jij me er een voorbeeld van geven, dat iets recenter is dan Exodus?
quote:Dat 'goed van repliek dienen' van jou, ken ik langer dan vandaag. Ik zeg dat het wél klopt. Ik heb jou nog niet beter horen onderbouwen dan met "maar ik ken wat moslims die niets tegen homo's hebben".
Ik heb je al een aantal keren goed van repliek verdiend en dan geef je het steeds een andere draai. Wat je zegt over moslims en homo's klopt gewoon niet. Geeft verder niet hoor.
Waarom had Haselhoeff er zo'n moeite mee, denk je?
quote:lieve zwakzinnige, ik tel nog steeds geen enkele staat waar Homoseksualiteit verboden is. Sodomie is verboden, en in maar 4 staten is sodomie alleen onder de homoseksuele populatie verboden. Maar oh gij cracker der crackers, Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:22 schreef Farzin het volgende:
Sodomie is kontneuken. Met je genotsknots een flink in iemands aars roeren. Dus Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit
Dus ik wacht nog steeds op je bewijs... in welke staten is homoseksualiteit verboden en wanneer was de laatste veroordeling voor het overtreden van die wet.
quote:Doe eens iets aan je teksten, anders kom je zelf zo over. Vriendelijk advies van mij.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
lieve zwakzinnige,
quote:Waarom denk je dat Egyptische homo's worden vervolgd? Heus niet omdat ze homo zijn (dat kun je namelijk niet zien).
ik tel nog steeds geen enkele staat waar Homoseksualiteit verboden is. Sodomie is verboden, en in maar 4 staten is sodomie alleen onder de homoseksuele populatie verboden. Maar oh gij cracker der crackers, Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit.Dus Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit
Dus ik wacht nog steeds op je bewijs... in welke staten is homoseksualiteit verboden en wanneer was de laatste veroordeling voor het overtreden van die wet.
quote:Dus je geeft bij deze toe dat je een leugenachtige uitspraak hebt gedaan toen je in de eerste instantie zei dat homoseksualiteit in Amerika verboden was, en later die mening herzag en herformuleerde dat alleen in bepaalde staten homoseksualiteit verboden was, dat die je geen van die uitspraken met feiten kunt onderbouwen?
Op zaterdag 15 maart 2003 21:31 schreef Farzin het volgende:
Waarom denk je dat Egyptische homo's worden vervolgd? Heus niet omdat ze homo zijn (dat kun je namelijk niet zien).
Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit. Je hebt dus niets bewezen, behalve dan je bias en je hebt bewezen ongefundeerde uitspraken te doen en leugens te verspreiden.
quote:Dat zijn sodomie-wetten.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:22 schreef Farzin het volgende:[..]
En laatste veroordeling graag.
quote:Er wordt onderscheid gemaakt op grond van niet ter zake doende kenmerken. Het verschilt weinig tot niets van de sharia, daarin staat ook dat homo's de doodstraf kunnen krijgen als je vier getuigen hebt.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dus je geeft bij deze toe dat je een leugenachtige uitspraak hebt gedaan toen je in de eerste instantie zei dat homoseksualiteit in Amerika verboden was, en later die mening herzag en herformuleerde dat alleen in bepaalde staten homoseksualiteit verboden was, dat die je geen van die uitspraken met feiten kunt onderbouwen?Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit. Je hebt dus niets bewezen, behalve dan je bias en je hebt bewezen ongefundeerde uitspraken te doen en leugens te verspreiden.
quote:In bepaalde staten gelden ze alleen voor homo's. Van een antifascist als jij had ik toch wel een veroordeling verwacht.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:36 schreef X-Ray het volgende:
Dat zijn sodomie-wetten.
quote:Is dat je reactie op mijn uitspraak? Zou je misschien ook in kunnen gaan op wat ik presenteerde? Maar door op deze omslachtige manier te antwoorden, ook al is het geen antwoord, neem ik aan dat je bekent. Je geeft dus toe, geen bewijs te hebben dat in Amerika, homoseksualiteit bij de wet verboden is, in Amerika als natie en in afzonderlijke staten.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:38 schreef Farzin het volgende:Er wordt onderscheid gemaakt op grond van niet ter zake doende kenmerken. Het verschilt weinig tot niets van de sharia, daarin staat ook dat homo's de doodstraf kunnen krijgen als je vier getuigen hebt.
Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit.
quote:In bepaalde staten is homoseksualiteit wel degelijk verboden. Zeker als het gaat om staten waar sodomie alleen strafbaar is als het gaat om homo's. Dat is pure discriminatie.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Is dat je reactie op mijn uitspraak? Zou je misschien ook in kunnen gaan op wat ik presenteerde? Maar door op deze omslachtige manier te antwoorden, ook al is het geen antwoord, neem ik aan dat je bekent. Je geeft dus toe, geen bewijs te hebben dat in Amerika, homoseksualiteit bij de wet verboden is, in Amerika als natie en in afzonderlijke staten.Sodomie is niet hetzelfde als homoseksualiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |