abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2003 @ 18:48:59 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9142181
partner eruit zag van iemand? Ik ken een best wel leuk meisje, die een relatie heeft met een walgelijke vent, het idee dat die kerel op haar heeft liggen te hijgen en in haar pompen zou me weerhouden ooit iets met haar te willen hebben.. brrr.. het idee al... en dat terwijl ZIJ op zich niet onaantrekkelijk is..

Als je het niet weet oke, maar elke keer als ik een stelletje zie, zie ik dat voor me , die vadsige smerige kerels hijgend op die leuke meisjes, ze voor altijd besmeurend met hun zweetlucht en stinkgassen. Zulke meisjes zou ik dus niks mee willen, ik zeg niet dat een meisje maagd moet zijn, maar ik wil voor mij onaantrekkelijke ex-vriendjes dus echt niet kennen, dan is het meteen gedaan....

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-03-2003 18:50]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9142230
En dat zegt iemand van 31..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_9142258
Zou ik wel willen weten ja
pi_9142293
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:50 schreef -En4Cer- het volgende:
En dat zegt iemand van 31..
31

opeens vind ik je een vieze ouwe man bhfh

pi_9142296
Ik ben het wel met BHFH eens
pi_9142315
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:53 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

31

opeens vind ik je een vieze ouwe man bhfh

Hoort het bij de leeftijd?
pi_9142495
Het meisje is zeker 16, yooooooooooo pedoooooooo
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:08:31 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9142639
Kan er nog iemand ontopic reageren please..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:13:10 #9
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9142738
Ik ben laatst ook op iemand afgeknapt die er EN heel leuk uitzag, EN sowieso heel leuk was. Maar in de weekendjes vond ze het wel nodig om met de meest ranzige kerels te zoenen en een sexrelatie te hebben met een ex, ook echt een kneus van het zuiverste water.

Hoe leuk ze ook is, ik moet er niet meer aan denken brrrr.

(En nee, ik verwacht idd ook geen maagd, liever niet zelfs, wat hebben die nou te bieden. Kun je ze alles weer gaan leren)

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9142927
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kan er nog iemand ontopic reageren please..
nee teveel pubers op fok

maar ik geef je gelijk.van sommige wil je het echt niet weten.
vooral als je nadenkt WAT ze allemaal met zijn tweeen gedaan hebben
dan is die positieve gedachte over een meisje gelijk weg

hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_9143333
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
partner eruit zag van iemand? Ik ken loer opeen best wel leuk meisje, die een relatie heeft met een walgelijke vent, het idee dat die kerel op haar heeft liggen te hijgen en in haar pompen zou me weerhouden ooit iets met haar te willen hebben.. brrr.. het idee al... en dat terwijl ZIJ op zich niet onaantrekkelijk is..en ik een kansloos stalker

Als je het niet weet oke, maar elke keer als ik een stelletje zie, zie ik dat voor me , die vadsige smerige echte kerels hijgend op die leuke meisjes, ze voor altijd besmeurend met hun zweetlucht en stinkgassen. Zulke meisjes zou ik dus niks mee willennooit kunnen krijgen, ik zeg niet dat een meisje maagd moet zijn(maar ik denk wel zo, maar ik wil voor mij onaantrekkelijke ex-vriendjes dus echt niet kennen, dan is het meteen gedaan....

pi_9143361
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:45 schreef Mrln het volgende:

[..]

lol
pi_9152770
Waarom fixeert bhfh zijn latente liefde voor mannen toch zo op jonge meisjes?

(heeft het misschien iets te maken met de voorliefde van homofiele modeontwerpers, die zich eigenlijk geen raad weten met echte vrouwelijke lichamen (ipv androgyne magere meisjeslichaampjes?))

Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
  zondag 16 maart 2003 @ 11:24:05 #14
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9152809
Wat een kutreacties allemaal, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 16 maart 2003 @ 11:26:49 #15
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9152842
BHFH, draai het eens om?

Denk jij niet dat vrouwen op jou afknappen zodra ze weten dat je voortdurend afgeeft op Westerse vrouwen, een voorkeur hebt voor gezeggelijke huisvrouwtjes en nog getrouwd bent met een dame in Verweggistan?

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_9153082
Mijn vriendin is een bloedmooi meisje (donkerbruin, lang haar, lichtblauwe ogen, dan weet je het wel.) en die is voor mij dus ook niet relatie- en sexloos geweest. En ja, ik weet ongeveer hoe die heerschappen eruit zien c.q. zagen. Kan er eigenlijk niet heel erg mee zitten, bottomline is dat ik nu degene ben die op gezette tijden op haar ligt te hijgen en in haar ligt te pompen terwijl ik haar voor altijd besmeur met mijn zweetlucht en stinkgassen!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9153926
BHFH, er bestaat toch ook zoiets als een douche/bad.
pi_9162121
Je kunt er meschien over nadenken voor je een relatie begint. Maar als je tijdens het voorspelt er nog bij in je kop zit scheelt er niets aan de partner maar aan u eh. Vanop het moment dat ik er aan begin en geil ben is er nix meer dat ik nog vies vind. Tot dat het weer gebeurt is natuurlijk..
  zondag 16 maart 2003 @ 20:56:27 #19
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9163761
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:53 schreef Aernout het volgende:
ja, maar hij is dan ook een kloon van jou
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zondag 16 maart 2003 @ 21:15:58 #20
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_9164294
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:53 schreef Aernout het volgende:
Best maffe gedachte dat een knap meisje met zo'n eng iemand heeft liggen pompen o.i.d.
Drugs are good mkay?
  zondag 16 maart 2003 @ 21:50:04 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9165350
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:56 schreef Kwark het volgende:

[..]

ja, maar hij is dan ook een kloon van jou

hahahaha, goeie grap!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9176781
Ik weet niet hoor, maar als ik _absoluut_ niet kan begrijpen waarom een meisje met zo'n vent naar bed is geweest, zou ik ook niets voelen voor zo'n meisje, want dan is ze dus overduidelijk niet mijn type. Tenzij ze zelf door heeft dat ze een suffe fout gemaakt heeft, dan ligt het anders.
pi_9176978
Gek genoeg ben ik het vandaag met de topicstarter eens. Niet dat ik er trots op ben maar ik heb ook wel eens het idee 'Was hij met haar? Jasses.'

Tis een beetje onvolwassen ik weet het.

Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 17 maart 2003 @ 13:23:03 #24
17075 extreme
-wannahave-
pi_9177823
Smaken verschillen, mensen hoeven niet altijd te vallen op iets wat in jouw ogen wel door de beugel kan. Mensen die daar over vallen hebben imho weinig respect voor de mening van een ander.

slotje wegens inhoudsloosheid.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')