Als je het niet weet oke, maar elke keer als ik een stelletje zie, zie ik dat voor me , die vadsige smerige kerels hijgend op die leuke meisjes, ze voor altijd besmeurend met hun zweetlucht en stinkgassen. Zulke meisjes zou ik dus niks mee willen, ik zeg niet dat een meisje maagd moet zijn, maar ik wil voor mij onaantrekkelijke ex-vriendjes dus echt niet kennen, dan is het meteen gedaan....
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-03-2003 18:50]
quote:31
Op zaterdag 15 maart 2003 18:50 schreef -En4Cer- het volgende:
En dat zegt iemand van 31..
opeens vind ik je een vieze ouwe man bhfh
quote:Hoort het bij de leeftijd?
Op zaterdag 15 maart 2003 18:53 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
31
opeens vind ik je een vieze ouwe man bhfh
Hoe leuk ze ook is, ik moet er niet meer aan denken brrrr.
(En nee, ik verwacht idd ook geen maagd, liever niet zelfs, wat hebben die nou te bieden. Kun je ze alles weer gaan leren)
quote:nee teveel pubers op fok
Op zaterdag 15 maart 2003 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Kan er nog iemand ontopic reageren please..
maar ik geef je gelijk.van sommige wil je het echt niet weten.
vooral als je nadenkt WAT ze allemaal met zijn tweeen gedaan hebben
dan is die positieve gedachte over een meisje gelijk weg
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
partner eruit zag van iemand? Ik ken loer opeen best wel leuk meisje, die een relatie heeft met een walgelijke vent, het idee dat die kerel op haar heeft liggen te hijgen en in haar pompen zou me weerhouden ooit iets met haar te willen hebben.. brrr.. het idee al... en dat terwijl ZIJ op zich niet onaantrekkelijk is..en ik een kansloos stalkerAls je het niet weet oke, maar elke keer als ik een stelletje zie, zie ik dat voor me , die vadsige smerige echte kerels hijgend op die leuke meisjes, ze voor altijd besmeurend met hun zweetlucht en stinkgassen.
Zulke meisjes zou ik dus niks mee willennooit kunnen krijgen, ik zeg niet dat een meisje maagd moet zijn(maar ik denk wel zo, maar ik wil voor mij onaantrekkelijke ex-vriendjes dus echt niet kennen, dan is het meteen gedaan....
(heeft het misschien iets te maken met de voorliefde van homofiele modeontwerpers, die zich eigenlijk geen raad weten met echte vrouwelijke lichamen (ipv androgyne magere meisjeslichaampjes?))
Denk jij niet dat vrouwen op jou afknappen zodra ze weten dat je voortdurend afgeeft op Westerse vrouwen, een voorkeur hebt voor gezeggelijke huisvrouwtjes en nog getrouwd bent met een dame in Verweggistan?
quote:ja, maar hij is dan ook een kloon van jou
Op zaterdag 15 maart 2003 18:53 schreef Aernout het volgende:
Ik ben het wel met BHFH eens
quote:Best maffe gedachte dat een knap meisje met zo'n eng iemand heeft liggen pompen o.i.d.
Op zaterdag 15 maart 2003 18:53 schreef Aernout het volgende:
Ik ben het wel met BHFH eens
quote:hahahaha, goeie grap!
Op zondag 16 maart 2003 20:56 schreef Kwark het volgende:[..]
ja, maar hij is dan ook een kloon van jou
Tis een beetje onvolwassen ik weet het.
slotje wegens inhoudsloosheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |