quote:Dus als je drie vrouwen bij elkaar zet zal de cyclus zich op elkaar gaan afstemmen? Op zich logisch, faseverschil bij seriegekoppelde aggregaten is ook gevaarlijk dan zal dat bij vrouwen ook wel zo zijn bij meer vrouwen in een huis met een a-synchrone menstruatie.. Wel grappig dat de natuur dat zo regelt. Welke samenlevende fokdames (in studentenhuis o.i.d) kunnen bevestigen dat de toiletpotten slechts eens per maand rood zijn gekleurd van binnen?
Op zaterdag 15 maart 2003 16:20 schreef sushi-nori het volgende:[..]
[..]Menstruatiecycli synchroniseren altijd als je een groep vrouwen voor langere tijd bij elkaar hebt.
Dat gebeurt al als je ze een paar maanden bij elkaar zet.
Dat komt doordat het hormoonsysteem van vrouwen reageert op een stof die door de okselzweetklieren van andere vrouwen wordt afgescheiden en die andere vrouwen inademen door hun neus.
Wat voor nut het heeft weten de biologen ook nog niet, maar het is een feit.
quote:maar dan zouden alle vrouwen in Nederland gelijk menstrueren, dat is toch niet zo!
Op zaterdag 15 maart 2003 16:39 schreef sizzler het volgende:
Ik dacht dat het aan de stand van de maan lag. Dat is ook zo bij dieren.
quote:jawel hoor.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar dan zouden alle vrouwen in Nederland gelijk menstrueren, dat is toch niet zo!
quote:Weet ik niet, als je aan de pil bent kan je het sturen..... maar ik ken best wel veel vrouwen die in ieder geval in dezelfde week menstrueren.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
maar dan zouden alle vrouwen in Nederland gelijk menstrueren, dat is toch niet zo!
okee, ik heb nu dus een discussie met een andere man over vrouwen die menstrueren. Ik denk dat ik het hier maar bij laat...
Op het werk is er altijd een bepaalde tijd van de maand dat er erg netjes wordt opgeruimd...
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 16:42 schreef sizzler het volgende:[..]
okee, ik heb nu dus een discussie met een andere man over vrouwen die menstrueren. Ik denk dat ik het hier maar bij laat...
Anders is het zo vervelend als ze na elkaar menstrueren. 2 weken geen sex vd 4 .
quote:ik weet het, maak dat vaak mee
Op zaterdag 15 maart 2003 16:55 schreef Asyniur het volgende:
Het klopt wel.
Want toen ik nog thuis woonde (en nog niet aan de pil was), waren mijn moeder, mijn zusje en ik altijd in dezelfde week ongesteld. Een ramp voor de rest van de familie.
quote:Ik ken 't ook. Ik krijg ineens zin om een bond tegen het menstrueren op te richten.
Op zaterdag 15 maart 2003 18:35 schreef madjacksss het volgende:[..]
ik weet het, maak dat vaak mee
maar ik wist het na een tijdje en was die week dan gewoon bijna nooit thuis
quote:hehe heb hij ff pech...
Op zaterdag 15 maart 2003 19:00 schreef Aernout het volgende:
Dit is algemeen bekend.
Vraag maar aan een willekeurige sheik met een harem
[edit]
+t
quote:*meld*
Op zaterdag 15 maart 2003 16:54 schreef X-Ray het volgende:
Het is wel te hopen voor potten.Anders is het zo vervelend als ze na elkaar menstrueren. 2 weken geen sex vd 4
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |