abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:20:47 #1
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9137855
...Kan dat?

Wilde Loesje29 graag weten

Kvind van wel...

Natuurlijk kijk je het eerst naar het uiterlijk en baseer je daar je selectie op, maar als je geen flauw benul hebt van hoe iemand eruit ziet, dan moet je ergens anders op oordelen of je iemand ziet zitten of niet...
Maar jah... da's mijn mening

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:22:51 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9137878
Ik denk dat er mensen zijn die dat best zullen kunnen. Ik ben er daar niet een van. Moet iemand toch eerst behoorlijk goed leren kennen, voordat ik verliefd kan worden.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_9137883
Ik vind jou wel leuk
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:24:33 #4
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_9137905
dit is wel erg serieus voor onzin zeg
en dat op de vroege ochtend
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:25:23 #5
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9137919
Mocht dit niet gewoon in R&P? Vind ik wel kunnen namelijk!

Allereerst... ik vind het SUPERLEUK voor jullie. Het is van mij ook niet negatief bedoeld, mijn vragen (zie R&P, Op Wie Ben Je Nu Verliefd, en Vrijgezel Of Niet).

Ik vraag me alleen af of ´klikken met iemand via internet´ niet verward wordt met verliefd zijn. En dat je je eigenlijk een beetje ´vrijgezel-af´ bestempelt nu dat je hem ´ontmoet´ hebt.

KAN dat? Als je elkaar nog nooit in het echt gezien hebt?

[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 15-03-2003 15:31]

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_9137927
Ik heb het een keer gehad, ik raakte verliefd op haar, ik had haar nooit IRL gezien, alleen wat foto's, en het ging nog goed ook, ze i bijna een half jaar mijn vriendin geweest, en nu mijn beste vriendin
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:26:16 #7
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9137933
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:24 schreef Ype het volgende:
dit is wel erg serieus voor onzin zeg
en dat op de vroege ochtend

Jah, net iets te laat gezien... kan idd beter naar R&P ofzow...

Maarre... vroege ochtend????

zaterdag 15 maart 2003 @ 15:26:32 #8
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9137942
Ik ben een keer verliefd -naja verliefd, zwaar onder de indruk/heel erg leuk vinden- geweest op een meisje dat ik aan de telefoon heb gehad..
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:28:57 #9
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9137976
Pascalle... ik hoop niet dat je het erg vindt.. maar ben zo brutaal geweest om even aan de R&P mods te vragen of het misschien verhuisd kan worden naar R&P...
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:29:13 #10
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_9137978
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:26 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Jah, net iets te laat gezien... kan idd beter naar R&P ofzow...

Maarre... vroege ochtend????

jep vroege ochtend
ben net wakker dus vroege ochtend
ik heb mn eigen tijdritme
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:29:43 #11
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9137985
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:25 schreef Loesje29 het volgende:

Allereerst... ik vind het SUPERLEUK voor jullie. Het is van mij ook niet negatief bedoeld, mijn vragen (zie R&P, Op Wie Ben Je Nu Verliefd, en Vrijgezel Of Niet).

Ik vraag me alleen af of ´klikken met iemand via internet´ niet verward wordt met verliefd zijn. En dat je je eigenlijk een beetje ´vrijgezel-af´ bestempelt nu dat je hem ´ontmoet´ hebt.

zaterdag 15 maart 2003 @ 15:30:23 #12
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9137996
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:25 schreef Loesje29 het volgende:

Ik vraag me alleen af of ´klikken met iemand via internet´ niet verward wordt met verliefd zijn. En dat je je eigenlijk een beetje ´vrijgezel-af´ bestempeld nu dat je hem ´ontmoet´ hebt.

Sjah... t'is n btje n lang verhaal om hier te doen, maar ik verbaasde me dr gwoon nogal over dat we over heel veel dingen vrijwel hetzelfde denken...
... en kdenk dat hij me ook wel btje vrijgezel-af bestempelt

Maar jah... wat is verliefd pcies? Is daar een definitie of een sluitende omschrijving voor?

zaterdag 15 maart 2003 @ 15:30:30 #13
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9137998
Sorry... dubbel ipv edit......
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:30:51 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9138006
Op verzoek verplaatst.
Graag on-topic reageren .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:34:31 #15
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9138060
Dankjewel Moonah

On-topic :

Ik wil niemands plezier bederven. Ben alleen bang dat online klikken met iemand, hetzelfde over bepaalde dingen denken, verward wordt met verliefd zijn. Is ´fysiek aanwezig zijn´ niet een voorwaarde om verliefd te kunnen zijn? Of in ieder geval een keertje? Dat je elkaar in het echt meegemaakt hebt?

Enneh... dat lange verhaal... we hebben tijd zat hoor Pascalle

pi_9138103
of je elkaar kent of niet
of je elkaar gezien hebt of niet...
het maakt allemaal niets uit!!!!!!!!!!
ALS JE DE NAMEN MAAR KENT!!!!
zie: FOK! Lovemeter
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:41:14 #17
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9138168
Ik denk dat je in veel gevallen niet verliefd wordt op de [betreffende persoon], maar op de persoon die je er zelf van maakt.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:41:25 #18
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9138174
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:34 schreef Loesje29 het volgende:
Dankjewel Moonah

On-topic :

Ik wil niemands plezier bederven. Ben alleen bang dat online klikken met iemand, hetzelfde over bepaalde dingen denken, verward wordt met verliefd zijn. Is ´fysiek aanwezig zijn´ niet een voorwaarde om verliefd te kunnen zijn? Of in ieder geval een keertje? Dat je elkaar in het echt meegemaakt hebt?

Enneh... dat lange verhaal... we hebben tijd zat hoor Pascalle

Ben t er wel mee eens dat fysieke aanwezigheid een relatie in wording ontzettend helpt... Je bent idd toch nieuwsgierig naar hoe het voelt om bij m te zijn... Maar toch, 'klikken' alleen is het niet, niet altijd tenminste, want als het goed is, klikt het met veel meer mensen (anders zou het ook niet half zo gezellig zijn ), maar dan vraag ik me weer af... waarom springt juist die persoon eruit?
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:42:40 #19
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9138198
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:41 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat je in veel gevallen niet verliefd wordt op de [betreffende persoon], maar op de persoon die je er zelf van maakt.
Ow, dat klopt! Zowel op t net als irl... Heb dat irl ook al gehad...
  zaterdag 15 maart 2003 @ 16:33:27 #20
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9139133
quote:
De spijker op zijn kop!

Ik denk inderdaad dat je er zelf ´iemand van maakt´, van iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien. En daarom denk ik dat je ook pas echt van verliefd kunt spreken als je diegene in het echt kent.

Daarom vind ik het persoonlijk een beetje ver gaan om jezelf geen vrijgezel meer te noemen, als je met iemand klikt via internet.

Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de mening van Armani!

pi_9139352
quote:
ooeh, dat is een aardige eye-opener voor me. Ik heb ook een tijdje gemailed met een dame en dat was erg leuk, we hadden veel dezelfde meningen, zelfde interesses. Klikte erg goed. We hebben elkaar 2 keer gezien tijdens een date en hoewel het erg gezellig was was er toch niet de vonk die we verwacht hadden.....
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 18:51:17 #22
47213 ArmaniMania
pi_9142240
Misschien komt het wel door mijn boedistische achtergrond, maar ik vind van wel, dat je verliefd kan worden op iemand die je nog nooit hebt gezien. Sterker nog,de liefde kan zelfs dieper komen te zitten van iemand die je nog nooit hebt gezien.

Nou ja en even voor the record ze heeft mijn foto`s. Maar ik wil er even op in gaan als je elkaar daadwerkelijk nooit hebt gezien en ook niet van een foto.

Hoe vaak wordt de liefde niet verbroken bij mensen die elkaar wel eerst hebben gezien. Je ziet de persoon en dat bevalt je, je voert een gesprek en even later lig je bij elkaar in de armen. De eerste paar weken is het zeggend met een bloemetje;hallo schat ik ben thuis. Na een paar maanden is het ;hallo schat heb je al gekookt. En dan nog maanden later is het;schat we moeten eens praten, ik had meer verwacht.

Wat ik hier mee duidelijk probeer te maken is dat, zelfs al heb je elkaar in het echt gezien, dat de persoon die je ziet, al van te voren al een beeld van hebt gevormd. Ook is het zo dat je, als je elkaar in het echt ziet, dat je niet meteen je diepste gevoelens verteld,maar dat het oppervlakkig aan toe gaat.

Iemand die je nog nooit hebt gezien, heb je een veiliger gevoel over, om je diepere gevoelns te uiten via e-mail of welke communicatie dan ook. Omdat je veilig achter je computer zit, heb je daar dan ook minder moeite mee.

Je bent dan niet lichamelijk bij elkaar, maar de geestelijke verbinding is er wel degelijk. Ook speelt je gevoel hier een grote rol in mee,door de reacties en denkwijze van de ander.

Hoe vaak is het niet voor gekomen dat mensen 25 jaar lang broederloos door het leven gaan, en op een dag hun enige echte broer voor de deur staat.Terwijl ze altijd de wetenschap hebben gehad dat ze enig kind waren. Op het moment dat na 25 jaar je eigen broer in je ogen tentoon stelt, is het gevoel van erkenning in 1 keer daar. Een beter voorbeeld is dat je als kind in een pleeg gezin zit en na 25 jaar je biologische moeder ziet.

Ik kan hier een boek over schrijven, maar ik probeer mij te beperken, want lange reacties worden doorgaans negeerd.

Probeer voor jezelf eens af te vragen wat wel en niet kan in de liefde.
Er is maar 1 regel in de liefde en dat is dar er geen regels zijn.

Mensen die zich afvragen of het wel kan dat je verliefd kan raken als je elkaar nog nooit hebt gezien,zijn volgens mij nog nooit echt verliefd geweest.

In de visuele wereld,is de mens doorgaans selectief omdat je het binnenste in de mens niet kan ontdekken door alleen maar naar te kijken. Logischer vind ik dat je op elkaar verliefd zijn als de gevoelens en denkwijze op een paralelle manier overeen komen.

Want degene die jij in het echt ziet en aantrekkelijk vind, hoeft per definitie jou ook niet aantrekelijk te vinden. Daarom vind ik een geestelijke verbintenis belangrijker dan een visuele.

Misschien ben ik dan 1 van de weinige die niet op uiterlijk selecteert,maar op het geestelijke.

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:03:31 #23
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9142535
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 16:33 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop!

Ik denk inderdaad dat je er zelf ´iemand van maakt´, van iemand die je nog nooit in het echt hebt gezien. En daarom denk ik dat je ook pas echt van verliefd kunt spreken als je diegene in het echt kent.

Daarom vind ik het persoonlijk een beetje ver gaan om jezelf geen vrijgezel meer te noemen, als je met iemand klikt via internet.

Ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar de mening van Armani!

Bennut niet geheel met je eens... Natuurlijk vorm je je een beeld van iemand die je nog nooit irl gezien hebt, en dan vooral over zn uiterlijk (ik dacht op de een of andere manier dat AM blond was bijvoorbeeld!), maar irl vorm je je ook altijd een beeld van iemand... hoevaak gebeurt het immers niet dat een meisje een kroeg binnenstapt, waarin jij ook net zit en je bij jezelf denkt 'Zo! Die's arrogant zeg!', en dat het bij nader spreken heel erg meevalt?
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:03:36 #24
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9142537
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:51 schreef ArmaniMania het volgende:

... (mooi verhaal)..

Mensen die zich afvragen of het wel kan dat je verliefd kan raken als je elkaar nog nooit hebt gezien,zijn volgens mij nog nooit echt verliefd geweest.

In de visuele wereld,is de mens doorgaans selectief omdat je het binnenste in de mens niet kan ontdekken door alleen maar naar te kijken. Logischer vind ik dat je op elkaar verliefd zijn als de gevoelens en denkwijze op een paralelle manier overeen komen.

...

Ik vraag het me dus af, of het kan. Dat was wel duidelijk. Maar ik ben zéker wel verliefd geweest!! Meerdere keren. Heel erg verliefd. Geen twijfel mogelijk.

Verder ben ik het helemaal met je eens wat je zegt over de ´visuele wereld´. En natuurlijk is het geweldig als de gevoelens en denkwijzen overeen komen.
Maar... en dit is een hele grote MAAR... ik kan niet verliefd worden ALLEEN op gedeelde gevoelens en denkwijzen. Er moet óók lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Dus begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo iemand die gaat voor een geweldige buitenkant alleen. Maar aantrekkingskracht MOET er zijn voor mij. Dezelfde denkwijzen is fantastisch, maar er is méér dan dat.

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:07:32 #25
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9142620
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:03 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Bennut niet geheel met je eens... Natuurlijk vorm je je een beeld van iemand die je nog nooit irl gezien hebt, en dan vooral over zn uiterlijk (ik dacht op de een of andere manier dat AM blond was bijvoorbeeld!), maar irl vorm je je ook altijd een beeld van iemand... hoevaak gebeurt het immers niet dat een meisje een kroeg binnenstapt, waarin jij ook net zit en je bij jezelf denkt 'Zo! Die's arrogant zeg!', en dat het bij nader spreken heel erg meevalt?

Dat is absoluut zo. En misschien ben ik ook wel een beetje voorzichtig en terughoudend op dit vlak, omdat mensen me zó vaak zijn tegengevallen nadat ik ze goed leerde kennen. Gewoon irl dus, niet eens via internet.

Wat mij het meeste verbaast, en waar het me eigenlijk om gaat is... als je zoals jullie heel goed klikt via internet en zelfs gevoelens voor elkaar hebt/krijgt... ´heb´ je dan echt iets met elkaar zoals jullie zeggen? Dus ben je dan geen vrijgezel meer, zelfs al heb je elkaar nog nooit gezien?

Dat gedeelte kan er bij mij niet helemaal in....

† In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 19:08:49 #26
47213 ArmaniMania
pi_9142648
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:03 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Ik vraag het me dus af, of het kan. Dat was wel duidelijk. Maar ik ben zéker wel verliefd geweest!! Meerdere keren. Heel erg verliefd. Geen twijfel mogelijk.

Verder ben ik het helemaal met je eens wat je zegt over de ´visuele wereld´. En natuurlijk is het geweldig als de gevoelens en denkwijzen overeen komen.
Maar... en dit is een hele grote MAAR... ik kan niet verliefd worden ALLEEN op gedeelde gevoelens en denkwijzen. Er moet óók lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Dus begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo iemand die gaat voor een geweldige buitenkant alleen. Maar aantrekkingskracht MOET er zijn voor mij. Dezelfde denkwijzen is fantastisch, maar er is méér dan dat.

Aantrekkingskracht kan op zo veel manieren.... Wat moet er méér zijn als je verliefd bent. Ik denk dat je er nu te veel over na gaat denken.
Ik denk dat je hele visie verandert als het jezelf overkomt.

De wondere zijn de wereld nog niet uit.

† In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 19:11:55 #27
47213 ArmaniMania
pi_9142712
En lichamelijke aantrekkingskracht is meestal de valkuil, omdat niet iedereen op elkaars lichaam aantrekt.

Ik weet wel wat je bedoelt hoor.... de manier van lopen, de manier van kijken, praten, doen, etc......

Maar in dit geval is het andersom,eerst geestelijk en dan lichamelijk nog.

IRL is het eerst lichamelijk en dan geestelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 15-03-2003 19:15]

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:15:17 #28
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9142781
Maar laten we nou eerlijk zijn... onderdeel van een leuke en goede relatie is toch OOK dat je elkaar lichamelijk aantrekkelijk vindt? Is toch wel een vereiste voor een gezond sexleven? Of zie ik dat nou zo vreselijk verkeerd?

Het is ook een valkuil, want negen van de tien keer blijkt er achter een aantrekkelijk iemand een veel minder aantrekkelijk karakter schuil te gaan. Dus ik begrijp heus wat je bedoelt.

Maar je moet toch met me eens zijn dat er lichamelijke aantrekkingskracht moet bestaan tussen beiden? Of denk jij dat je zónder ook een hele prettige relatie kunt hebben? En dan echt relatie als in vriendje-vriendinnetje. Niet als in ´hele goede vrienden´. Want jullie gaan van méér dan dat uit. Dat begrijp ik tenminste uit de post in ´Vrijgezel of niet´.

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:18:21 #29
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9142835
Ik zie dat je je laatste post zojuist hebt gewijzigd. Tenminste, iets toegevoegd

Inderdaad, via internet is het eerst geestelijk, daarna lichamelijk. Helemaal met je eens, en waarschijnlijk nog een hele goeie volgorde ook!! Echt, daar zal je me niet over horen!!!

In jullie geval is de geestelijke ´klik´ er dus absoluut. Geloof ik meteen. Maar zo lang je elkaar niet gezien hebt in het echt, kan je nog niets zeggen over het al dan niet aanwezig zijn van de lichamelijke aantrekkingskracht.

Dus... zijn we terug bij mijn uiteindelijk vraag (oeh, wat kan ik lastig zijn af en toe... vergeef me... maar ik wil het graag snappen!):
Zolang je nog niet weet of die aantrekkingskracht er OOK is... kan je het dan al wel een relatie noemen?

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:19:10 #30
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9142853
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:07 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Dat is absoluut zo. En misschien ben ik ook wel een beetje voorzichtig en terughoudend op dit vlak, omdat mensen me zó vaak zijn tegengevallen nadat ik ze goed leerde kennen. Gewoon irl dus, niet eens via internet.

Wat mij het meeste verbaast, en waar het me eigenlijk om gaat is... als je zoals jullie heel goed klikt via internet en zelfs gevoelens voor elkaar hebt/krijgt... ´heb´ je dan echt iets met elkaar zoals jullie zeggen? Dus ben je dan geen vrijgezel meer, zelfs al heb je elkaar nog nooit gezien?

Dat gedeelte kan er bij mij niet helemaal in....

Ik beschouw het eik als n soort van proeftijd... ben idd ff niet beschikbaar, want dat vind ik niet eerlijk tegenover AM als ik dat nog wel was, en bovendien wil ik dit een kans geven. We gaan elkaar binnenkort zien en vóór die tijd ga ik zéker niet met n ander aanpappen!
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 19:20:23 #31
47213 ArmaniMania
pi_9142867
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:15 schreef Loesje29 het volgende:
Maar laten we nou eerlijk zijn... onderdeel van een leuke en goede relatie is toch OOK dat je elkaar lichamelijk aantrekkelijk vindt? Is toch wel een vereiste voor een gezond sexleven? Of zie ik dat nou zo vreselijk verkeerd?

Het is ook een valkuil, want negen van de tien keer blijkt er achter een aantrekkelijk iemand een veel minder aantrekkelijk karakter schuil te gaan. Dus ik begrijp heus wat je bedoelt.

Maar je moet toch met me eens zijn dat er lichamelijke aantrekkingskracht moet bestaan tussen beiden? Of denk jij dat je zónder ook een hele prettige relatie kunt hebben? En dan echt relatie als in vriendje-vriendinnetje. Niet als in ´hele goede vrienden´. Want jullie gaan van méér dan dat uit. Dat begrijp ik tenminste uit de post in ´Vrijgezel of niet´.

Ja maar dan heb je het over het echte houden van en niet over verliefdheid. En dat is waar et over gaat.
Ik heb pas sex met een meisje als ik er ziels veel van houd. En tegen die tijd is uiterlijk al niet meer belangrijk. Maar IRL is het gewoon zo dat je er wel het eerste naar kijkt.
Alleen als je verliefd wordt op iemand die je nog nooit gezien hebt bestaat de kans dat je lichamelijk niet bij elkaar past, in die zin dat de, houding, of de manier van lopen, praten etc. niet overeenstemmen.
Maar in RL heb je weer de kans dat na een tijd de geesteljke connectie niet overeenkomt
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:27:14 #32
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9142980
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:19 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Ik beschouw het eik als n soort van proeftijd... ben idd ff niet beschikbaar, want dat vind ik niet eerlijk tegenover AM als ik dat nog wel was, en bovendien wil ik dit een kans geven. We gaan elkaar binnenkort zien en vóór die tijd ga ik zéker niet met n ander aanpappen!

Kijk, en daarom vroeg ik je of we hier niet een topic over konden openen. Want zoals je het hierboven uitlegt... snap ik het eigenlijk weer wel!

Kan nu een stuk verder met je meegaan, hoe je het bedoelt.
Als je klikt via internet en je hebt afgesproken elkaar te gaan zien, is het inderdaad niet eerlijk om in de tussentijd met anderen te gaan daten. En als je op DIE manier bedoelt ´ik ben geen vrijgezel meer´... dan snap ik er iets meer van.

Ik denk dat ik het meeste ´viel´ (of gewoon niet begrijp) over het woordje ´gevonden´ in de post in Vrijgezel of niet. Het ziet er naar uit dat je hem misschien gevonden KUNT HEBBEN. Zo eigenlijk meer?

Vind het gewoon een interessant onderwerp en hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat we er hier over praten?

† In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 19:36:22 #33
47213 ArmaniMania
pi_9143155
Waarom zouden we dat vervelend vinden ?

Jij snapt iets niet en wij proberen het duidelijk te maken, maar ik geloof dat het al een beetje duidelijk is.

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:51:05 #34
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9143473
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 19:27 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Kijk, en daarom vroeg ik je of we hier niet een topic over konden openen. Want zoals je het hierboven uitlegt... snap ik het eigenlijk weer wel!

Kan nu een stuk verder met je meegaan, hoe je het bedoelt.
Als je klikt via internet en je hebt afgesproken elkaar te gaan zien, is het inderdaad niet eerlijk om in de tussentijd met anderen te gaan daten. En als je op DIE manier bedoelt ´ik ben geen vrijgezel meer´... dan snap ik er iets meer van.

Ik denk dat ik het meeste ´viel´ (of gewoon niet begrijp) over het woordje ´gevonden´ in de post in Vrijgezel of niet. Het ziet er naar uit dat je hem misschien gevonden KUNT HEBBEN. Zo eigenlijk meer?

Vind het gewoon een interessant onderwerp en hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat we er hier over praten?

Dat bedoelde ik zo ongeveer ja!
Ik ben natuurlijk ook niet helderziend, maar irl zou ik dat in dit stadium ook hebben, het nieuwsgierige van 'is dit het?'
Het voelt vooralsnog goed iig.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 20:23:33 #35
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9144212
Weten jullie al wanneer jullie ongeveer gaan afspreken? En vind je dat niet eng?

Zijn er trouwens niet meer mensen die hier een mening over hebben? Of was ik de enige die het niet snapte

† In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 20:50:47 #36
47213 ArmaniMania
pi_9144789
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 20:23 schreef Loesje29 het volgende:
Weten jullie al wanneer jullie ongeveer gaan afspreken? En vind je dat niet eng?

Zijn er trouwens niet meer mensen die hier een mening over hebben? Of was ik de enige die het niet snapte

Ik denk dat jij zoon beetje de enige bent, want er zijn wel meerdere mensen die zich hebben leren kennen via internet.

Nee ik vind het niet eng, maar Pascalle27 slingert tussen wel eng en niet. Wat dat niet is vul dat zelf maar in....

zaterdag 15 maart 2003 @ 20:58:14 #37
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9144962
Het kan wel degelijk en het kan ook in veel gevallen goed gaan. Kijk maar eens naar de enorme hoeveelheid internetrelaties. Het is waar dat heel veel van die relaties op niets uitlopen, maar een behoorlijk deel gaat uiteindelijk wel goed. Alleen uiterlijk vertoon is geen goede basis voor een relatie, er is veel meer voor nodig en daarvoor zijn die non-visuele contacten zeer geschikt.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 15 maart 2003 @ 21:02:33 #38
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9145072
Het één en ander is wel een beetje uit zijn verband getrokken ondertussen. Het komt nu een beetje over alsof ´Loesje zich afvraagt of internetrelaties goed kunnen gaan´. TUURLIJK kan dat!

Wat ik me afvroeg was: kan je al verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt en mag je dat dan al een relatie noemen, zoals Pascalle en ArmaniMania.

Ik ben niet anti-internetrelaties. Juist super dat dat kan. En ook heel goed dat uiterlijk niet het eerste is waar je op let.

Pascalle... kan je iets meer zeggen over het afspreken? Wat je er eventueel wel eng aan vindt?

† In Memoriam † zaterdag 15 maart 2003 @ 21:08:40 #39
47213 ArmaniMania
pi_9145189
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:02 schreef Loesje29 het volgende:
Het één en ander is wel een beetje uit zijn verband getrokken ondertussen. Het komt nu een beetje over alsof ´Loesje zich afvraagt of internetrelaties goed kunnen gaan´. TUURLIJK kan dat!

Wat ik me afvroeg was: kan je al verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt en mag je dat dan al een relatie noemen, zoals Pascalle en ArmaniMania.

Ik ben niet anti-internetrelaties. Juist super dat dat kan. En ook heel goed dat uiterlijk niet het eerste is waar je op let.

Als je verliefd wordt via internet dan zie je elkaar toch niet ? Daarom gaan ik en Pascalle27 elkaar zien in RL. Want een internet relatie hebben we beide geen behoefte aan, om elkaar alleen via icq of msn te spreken.
  zondag 16 maart 2003 @ 01:40:41 #40
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9150099
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 21:02 schreef Loesje29 het volgende:

Pascalle... kan je iets meer zeggen over het afspreken? Wat je er eventueel wel eng aan vindt?

Natuurlijk! Tenminste... ik wil het met alle plezier proberen... En sorry dat ik niet eerder reageerde, ik was vanavond niet thuis...

Ik weet niet pcies te beschrijven wat ik er eik eng aan vind... kweet denk ik, niet wat ik verwachten moet... en dan heb ik het niet over hoe hij er irl uitziet, of ie een btje op die foto's lijkt, want daar maak ik me verder niet zo druk om, maar dan heb ik het over niet weten wat er allemaal op me af gaat komen...

pi_9152264
quote:
Op zondag 16 maart 2003 01:40 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Ik weet niet pcies te beschrijven wat ik er eik eng aan vind... kweet denk ik, niet wat ik verwachten moet... en dan heb ik het niet over hoe hij er irl uitziet, of ie een btje op die foto's lijkt, want daar maak ik me verder niet zo druk om, maar dan heb ik het over niet weten wat er allemaal op me af gaat komen...

Gewoon gezellig uitgaan en lol hebben. Niet te zwaar op de hand gaan doen van; op het internet gaat het goed, nu MOET het IRL ook goed klicken. Je gaat dan beiden geforceerd doen en laat me vertellen (uit eigen ervaring) dat laat zich niet dwingen

Met deze instelling hou je er in het slechste geval waarschijnlijk een goede vriend aan over en in het beste geval is hij de witte prins op het knappe paard

In ieder geval veel plezier....

† In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 15:48:48 #42
47213 ArmaniMania
pi_9157294
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:21 schreef DeadLock het volgende:

[..]

Gewoon gezellig uitgaan en lol hebben. Niet te zwaar op de hand gaan doen van; op het internet gaat het goed, nu MOET het IRL ook goed klicken. Je gaat dan beiden geforceerd doen en laat me vertellen (uit eigen ervaring) dat laat zich niet dwingen

Met deze instelling hou je er in het slechste geval waarschijnlijk een goede vriend aan over en in het beste geval is hij de witte prins op het knappe paard

In ieder geval veel plezier....

Dank je wel, zulke reacties zijn van harte welkom.
  zondag 16 maart 2003 @ 16:12:12 #43
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9157912
Ik denk inderdaad ook dat het staat of valt met ´met welke verwachtingen ga je afspreken´.
Als je weinig verwacht, gewoon een leuke avond/middag/dag hebben en er vooral niet van uitgaan dat het op het liefdesvlak gaat klikken, zal je misschien ook minder zenuwachtig zijn. Indien je van te voren al het idee hebt ´dit is hem´, dan ga je er ook al naar toe van ´als IK maar niet tegenval´ en ´als hij maar niet tegenvalt´.

Wat ik me ook nog afvraag he (ja, ik vraag me nogal eens wat af... haha, sorry). Wat denken jullie: kan je beter eerst heel lang chatten/ICQ-en/MSN-en en dan pas afspreken? Of niet te lang mee wachten?
Er zijn verschillende dingen voor te zeggen natuurlijk. Als je eerst een hele tijd chat heb je misschien het idee iemand al heel goed te ´kennen´ en voelt het vertrouwder om af te spreken. Maar als je al zo lang chat en het valt tegen (voor één van de twee of voor beiden), dan... dan... is je hele beeld van diegene misschien weg en is het zo´n teleurstelling.

† In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 16:52:01 #44
47213 ArmaniMania
pi_9158856
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:12 schreef Loesje29 het volgende:
Ik denk inderdaad ook dat het staat of valt met ´met welke verwachtingen ga je afspreken´.
Als je weinig verwacht, gewoon een leuke avond/middag/dag hebben en er vooral niet van uitgaan dat het op het liefdesvlak gaat klikken, zal je misschien ook minder zenuwachtig zijn. Indien je van te voren al het idee hebt ´dit is hem´, dan ga je er ook al naar toe van ´als IK maar niet tegenval´ en ´als hij maar niet tegenvalt´.

Wat ik me ook nog afvraag he (ja, ik vraag me nogal eens wat af... haha, sorry). Wat denken jullie: kan je beter eerst heel lang chatten/ICQ-en/MSN-en en dan pas afspreken? Of niet te lang mee wachten?
Er zijn verschillende dingen voor te zeggen natuurlijk. Als je eerst een hele tijd chat heb je misschien het idee iemand al heel goed te ´kennen´ en voelt het vertrouwder om af te spreken. Maar als je al zo lang chat en het valt tegen (voor één van de twee of voor beiden), dan... dan... is je hele beeld van diegene misschien weg en is het zo´n teleurstelling.

Teleurstellingen horen bij het leven, maar je moet nooit van een teleurstelling uit gaan, je kunt er wel rekening mee houden. En ja we e-mailen en chatten ook veel. En wat dat wachtn betreft, je voellt zelf wel aan wanner je er klaar vor bent om diegene te ontmoeten....
  maandag 17 maart 2003 @ 21:00:45 #45
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9189615
Als ik naar jullie posts kijk in Hoe Voel Je Je (vanavond) dan krijg ik het akelige gevoel dat er iets niet helemaal in orde is met jullie.

Wat is er aan de hand? Hebben jullie ruzie gekregen? Zijn de afspreek-plannen van de baan?

Door een post van Armani krijg ik het idee dat iemand (of meerderen) hebben zitten stoken tussen jullie? Mensen van Fok? Maar als jullie elkaar leuk vinden en zo enorm klikken zoals jullie zeiden... dan laat je je toch niks wijs maken door een stel ´onbekenden´?

Hoe dan ook... ik hoop jullie binnenkort weer net zo enthousiast over elkaar en over jullie goede gevoel te lezen als van de week.

sterkte, met wat dan ook

pi_9189884
Kan heel goed. Pas geleden nog meegemaakt dat ik iemand nog nooit had gezien. Alleen over het internet gesproken en gebeld. Ze maakte heel wat gevoelens in me los, maar verliefd was ik niet.
Kort daarna wel gemeet.
pi_9189927
ja, dat kan heel goed. Ik ben al heel vaak verliefd op jongens geweest die ik alleen via internet/telefoon kende en heb ook met een paar van hun een relatie gehad nadat we gemeet hadden, dus het kan echt
  maandag 17 maart 2003 @ 22:44:25 #48
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9192535
quote:
Op maandag 17 maart 2003 21:00 schreef Loesje29 het volgende:
Als ik naar jullie posts kijk in Hoe Voel Je Je (vanavond) dan krijg ik het akelige gevoel dat er iets niet helemaal in orde is met jullie.

Wat is er aan de hand? Hebben jullie ruzie gekregen? Zijn de afspreek-plannen van de baan?

Door een post van Armani krijg ik het idee dat iemand (of meerderen) hebben zitten stoken tussen jullie? Mensen van Fok? Maar als jullie elkaar leuk vinden en zo enorm klikken zoals jullie zeiden... dan laat je je toch niks wijs maken door een stel ´onbekenden´?

Hoe dan ook... ik hoop jullie binnenkort weer net zo enthousiast over elkaar en over jullie goede gevoel te lezen als van de week.

sterkte, met wat dan ook

Waarom AM zich zo voelde, weet ik niet, maar dat ik me zo voelde, had niets met hem te maken... wist hem alleen niet te bereiken, dus wist ik helemaal niet meer wat ik moest.

En of er gestookt werd, daar waren we wel bang voor ja... het heeft ons ook de hele nacht van zaterdag op zondag gekost, want ik ben nogal lichtgeraakt, en wist op een gegeven moment niet meer wat er nu aan de hand was... Ik weet nogsteeds niet in hoeverre we spoken gezien hebben, maar één ding weet ik wel; de enigen die ik tussen ons in laat komen, zijn hij of ik zelf en niet iemand anders, ook niet als het wel een bekende is (tenzij die persoon er een heel goede reden voor heeft en mij heel goed kent).

Maak je geen zorgen... 5 april gaat door!

[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 17-03-2003 22:50]

Moderator maandag 17 maart 2003 @ 22:46:25 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_9192593
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:44 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Waarom AM zich zo voelde, weet ik niet, maar dat ik me zo voelde, had niets met hem te maken... wist hem alleen niet te bereiken, dus wist ik helemaal niet meer wat ik moest.

Maar maak je geen zorgen... 5 april gaat door!

Goed zo Trouwens, ik heb jouw nog aangehaald in een topic van me, ergens
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 maart 2003 @ 22:48:12 #50
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9192645
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:44 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Maar maak je geen zorgen... 5 april gaat door!

Voel je jezelf al weer ietsje beter? Want het klonk niet al te best in Hoe Voel Je Je. Maar gelukkig zijn dat altijd momentopnames

Wat leuk! 5 April! Wist nog helemaal niet dat dat D-day was geworden zeg maar Hou je me een beetje op de hoogte? Ik ben een nieuwsgierig kreng

Weet je al wat je aantrekt hihihi

maandag 17 maart 2003 @ 22:58:12 #51
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9192920
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:48 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Voel je jezelf al weer ietsje beter? Want het klonk niet al te best in Hoe Voel Je Je. Maar gelukkig zijn dat altijd momentopnames

Gelukkig wel! Het voelde ook niet best... en het gebeurt vaker helaas. Maar ik werk eraan, net zolang als nodig is.
quote:
Wat leuk! 5 April! Wist nog helemaal niet dat dat D-day was geworden zeg maar Hou je me een beetje op de hoogte? Ik ben een nieuwsgierig kreng
Geeft niets! En natuurlijk houd ik je op de hoogte!
quote:
Weet je al wat je aantrekt hihihi
Iets waarin ik me lekker voel! niet dat het helpt, want ik word toch wel stikzenuwachtig, denk ik
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 00:09:05 #52
47213 ArmaniMania
pi_9194401
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:58 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Gelukkig wel! Het voelde ook niet best... en het gebeurt vaker helaas. Maar ik werk eraan, net zolang als nodig is.
[..]

Geeft niets! En natuurlijk houd ik je op de hoogte!
[..]

Iets waarin ik me lekker voel! niet dat het helpt, want ik word toch wel stikzenuwachtig, denk ik

Net zoals aan de telefoon he Engeltje... viel dus erg mee
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:01:59 #53
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9199891
Oei! Gebeld! Spannend!

Klonk hij zoals je verwacht had Pascalle?
En andersom?

pi_9200005
hihi moet dit inmiddels niet naar Real Life Soaps?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:09:44 #55
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9200070
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:07 schreef bixister het volgende:
hihi moet dit inmiddels niet naar Real Life Soaps?
Right, het SC gehalte wordt ook wat hoog. Kunnen we daar even rekening mee houden svp?

Mail en ICQ zijn er voor de gewone onderlinge gesprekjes, als je iets wilt delen met de rest van het forum en er een eventuele discussie over wilt houden kan dat hier.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9200259
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Right, het SC gehalte wordt ook wat hoog. Kunnen we daar even rekening mee houden svp?

Mail en ICQ zijn er voor de gewone onderlinge gesprekjes, als je iets wilt delen met de rest van het forum en er een eventuele discussie over wilt houden kan dat hier.

het is toch ontopic? ik vind het niet storend hoor.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:21:04 #57
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9200368
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:16 schreef bixister het volgende:

[..]

het is toch ontopic? ik vind het niet storend hoor.

Het is dan ook een vriendelijke waarschuwing en geen slotje
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:33:01 #58
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9200695
We zullen het zoveel mogelijk on-topic houden (hoewel inderdaad volgens mij alles on-topic was...)
Pascalle heeft dit topic juist geopend omdat we er anders in het topic 'Op wie ben je nu verliefd' wèl off-topic gingen vragen en antwoorden.

On-topic :
Ik hoop dat Pascalle en Armani ons op de hoogte willen blijven houden en dat anderen hier ook hun 'internetliefdes'-belevingen willen spuien en bespreken!

pi_9202748
Ik heb een paar keer wat afgesproken met een dame die ik via het internet had ontmoet. Via de mail/telefoon klikte het erg goed. In het echt ook wel (vriendschappelijk dan) maar de echte vonk is niet over gesprongen (maar misschien probeerden we dat wel te hard).

We twijfelden allebei en alle initiatief kwam eigenlijk van mijn kant. Daar baalde ik en beetje van en toen heb ik de boel maar (misschien vrij abrubt) afgekapt. Kreeg echter twee weken geleden ineens weer een sms-je van haar, ze wilde weten hoe het ging enzo en ze had een beetje dubbele gevoelens. Ik heb toen nog even verteld hoe en waarom enzo en ik zie wel hoe het nu verder gaat.....

† In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 15:54:47 #60
47213 ArmaniMania
pi_9207706
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:01 schreef Loesje29 het volgende:
Oei! Gebeld! Spannend!

Klonk hij zoals je verwacht had Pascalle?
En andersom?

Mij maakt het niet uit hoe een persoon klinkt,maar dat is weer een ander verhaal.

Maar aan de telefoon klonk ze lief Maar de schat was best wel zenuwachtig, dus hebben we niet al te lang gebeld.
En ik denk dat als we elkaar op 5 april gaan zien, dat het een kwestie van effe wennen is aan elkaar. En minder een kwestie van klikken,want als we even niks weten te zeggen,dan kunnen we het meteen over muziek hebben .

Maar on-topic, verliefd worden op iemand die je nog nooit gezien hebt,mits je anders contact hebt gelegd natuurlijk,kan ja.

Dat herinnert me er aan, toen ik 17 of zoiets was, had ik eens en babbelbox gebeld. Daar werd een meisje alleen al verliefd op mij, door mijn stem.

pi_9208672
Ik ken mijn vriend ook van het internet..
Gelukkig woont hij hier 10 min vandaan.. met de auto dan..
  dinsdag 18 maart 2003 @ 20:54:09 #62
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9215443
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ken mijn vriend ook van het internet..
Gelukkig woont hij hier 10 min vandaan.. met de auto dan..
Mazzelaar

Maar on-topic;
Je schrijft met elkaar, en dan versta je elkaar perfect, omdat je nu eenmaal niet met een accent schrijft . En dan hangt ie aan de telefoon en hoor je een accent dat je sinds je tiende, of elfde jaar niet meer gehoord hebt Echt erop voorbereiden kun je je nooit (maar om ook antwoord te geven op jouw vraag, Loesje, zn accent klonk erg leuk... alleen zijn stem was iets hoger dan ik verwacht had)

woensdag 19 maart 2003 @ 12:16:25 #63
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_9228338
Ik denk dat het aan de persoon ligt, sommige kunnen iemand "helemaal uitpluizen/matchen/flieft worden" op iemand aan de hand van tekst, anderen moeten het toch nog op de ol' fashion way doen.

Ik ben dus een van die anderen, ik kan niet uit tekst opmaken hoe iemand is, laat staan beoordelen of zij the one is.
Maar wel al ik iemand ontmoet (mits ik genoeg tijd/de kans krijg om haar een beetje te leren kennen)...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 19 maart 2003 @ 19:37:51 #64
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9239747
Hey Pascalle.... dat is niet hopeloos... (naar aanleiding van je post in Hoe Voel Je Je).... dat is alleen maar een bewijs aan jezelf dat jij dus inderdaad fliefd kunt zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt....

Je hebt hem ook al aan de telefoon gesproken, dus het contact is al persoonlijker geworden dan alleen op Fok! en MSN enzo. Is toch logisch dat als een bepaald contact met iemand alléén maar leuk is en nog leuker wordt, dat je die dan mist als het contact er even NIET is (al is het maar een paar uur).

Maar zie het als iets leuks, dus WEG met dat huilerige gezichtje in Hoe Voel Je Je! Hop, editten naar een smiley met het lachendste gezicht dat je kunt vinden!

vrijdag 21 maart 2003 @ 16:45:08 #65
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9287049
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:37 schreef Loesje29 het volgende:
Hey Pascalle.... dat is niet hopeloos... (naar aanleiding van je post in Hoe Voel Je Je).... dat is alleen maar een bewijs aan jezelf dat jij dus inderdaad fliefd kunt zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt....

Je hebt hem ook al aan de telefoon gesproken, dus het contact is al persoonlijker geworden dan alleen op Fok! en MSN enzo. Is toch logisch dat als een bepaald contact met iemand alléén maar leuk is en nog leuker wordt, dat je die dan mist als het contact er even NIET is (al is het maar een paar uur).

Maar zie het als iets leuks, dus WEG met dat huilerige gezichtje in Hoe Voel Je Je! Hop, editten naar een smiley met het lachendste gezicht dat je kunt vinden!

Mooi gezegd! Ware het niet dat die huil-smiley ( ) meer on-topic was... want zo voelde ik me nu eenmaal.
pi_9287166
Waar wordt je dan verliefd op Op iemand's TYPO's? Die kunstig toegepaste CAPSLOCKS..?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2003 @ 03:18:42 #67
47213 ArmaniMania
pi_9297688
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:50 schreef kamagurka het volgende:
Waar wordt je dan verliefd op Op iemand's TYPO's? Die kunstig toegepaste CAPSLOCKS..?
Zou het ? Jij leest ook maar voor de helft....
pi_9301680
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 03:18 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Zou het ? Jij leest ook maar voor de helft....

Nee, ik heb eigenlijk alleen de topictitel gelezen.

Kan me niet voorstellen dat je verliefd wordt op iemand die je nog nooit gezien hebt, is dat zo moeilijk
Het plaatje wat je van iemand in je hoofd maakt is meestal radicaal anders dan iemand in het echt eruit ziet. Ten tweede begrijp ik niet zo goed dat je op basis van wat ge-sms of ge-msn iemand "denkt" te kennen... mensen doen zich zo verschrikkelijk anders voor dan ze IRL zijn vaak.
Maar ok, blijf geloven

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:31:17 #69
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9302285
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:54 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee, ik heb eigenlijk alleen de topictitel gelezen.

Kan me niet voorstellen dat je verliefd wordt op iemand die je nog nooit gezien hebt, is dat zo moeilijk
Het plaatje wat je van iemand in je hoofd maakt is meestal radicaal anders dan iemand in het echt eruit ziet. Ten tweede begrijp ik niet zo goed dat je op basis van wat ge-sms of ge-msn iemand "denkt" te kennen... mensen doen zich zo verschrikkelijk anders voor dan ze IRL zijn vaak.
Maar ok, blijf geloven

Kgeloof dat ik dit al eerder heb geschreven, maar irl doen mensen zich ook wel eens ander voor dan dat ze zijn... communicatie is het sleutelwoord, zowel in geval van msn-en als irl... anders weet je gewoon niet met wie je te maken hebt. Maar mij persoonlijk lijkt iig het verliefd wórden wel kunnen (maar jah... aan dat idee kan ik ook niet echt ontkomen als ik elke ochtend opsta met een grijns op mn gezicht en hem in mn hoofd ), maar of zoiets kan uitgroeien tot een stevige relatie zoals opa en oma die hadden, ver voordat i-net uitgevonden werd, tja... dat zul je toch eens irl moeten proberen.
pi_9302302
Het geheim van de
pi_9302867
t kan best wel al moet het "echte" gebeuren natuurlijk int echt komen.. maar gevoelens voor iemand kan heus wel over inet had ik dus en heb die jongen toen ontmoet en toen werd t nog erger nu al tijdje mn vriendje
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2003 @ 22:34:26 #72
47213 ArmaniMania
pi_9309515
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:33 schreef Loesje29 het volgende:

On-topic :
Ik hoop dat Pascalle en Armani ons op de hoogte willen blijven houden en dat anderen hier ook hun 'internetliefdes'-belevingen willen spuien en bespreken!

Ja hoor het gaat allemaal niet door...
  zaterdag 22 maart 2003 @ 22:44:09 #73
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9309639
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:34 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ja hoor het gaat allemaal niet door...

Maurice, lees Alsjeblieft mn bericht op icq... als jij wilt dat het doorgaat, gáát het door.
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2003 @ 23:10:50 #74
47213 ArmaniMania
pi_9309983
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:44 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Maurice, lees Alsjeblieft mn bericht op icq... als jij wilt dat het doorgaat, gáát het door.

Sorry, ik me voel me nogal op me lul getrapt
  zaterdag 22 maart 2003 @ 23:13:36 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9310027
Pascalle en AM, willen jullie dit prive doen?
Tnx... en succes ermee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9310099
Ik ben sinds een week ook verliefd op een heel lekker ding uit mijn MSN lijst. Maar tegelijkertijd besef ik wel dat deze verliefdheid flink tegen kan vallen als we elkaar gaan ontmoeten. Want je weet eigenlijk helemaal niet of het in real life ook zo klikt als via de chat. Heb wat dat aangaat al eerdere desillusies gehad als ik de knakker in kwestie daadwerkelijk ontmoet
Een knap koppie van een foto is wat anders dan een daadwerkelijke ontmoeting. Wie weet is het wel een verschrikkelijk irritante knaap of ... erger nog, een player die alleen maar uit is op een snelle wip
Ik vind dat mensen altijd voorzichtig moeten zijn, je weet tenslotte nooit hoe iemand in het echt is.
Eerlijk gezeg denk ik zelf dat "cyberspace verliefdheden" gebaseerd zijn op lust / seksuele aantrekkingskracht, want je kan toch niet van iemand houden die je nog nooit in het echt hebt gezien?
  zaterdag 22 maart 2003 @ 23:18:03 #77
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9310103
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:10 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Sorry, ik me voel me nogal op me lul getrapt

Sorry, dat is nooit mn bedoeling geweest. Wat mij betreft is er in hoe ik me voel niets veranderd, maar als dat bij jou wel zo is, dan kan ik me daar alleen maar bij neerleggen, al ga ik me dan ook mn ogen uit mn kop janken... als je tzt nog wilt reageren, kijken of kleppen... ik ben er nogsteeds.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 23:42:37 #78
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_9310419
ja dat kan zeker. maak ik zelf momenteel mee. alleen bij haar is het nu even iets minder gewordenkhoop dat het uiteindelijk nog goed gaat komen
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2003 @ 00:16:40 #79
47213 ArmaniMania
pi_9329486
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:18 schreef Pascalle27 het volgende:

[..]

Sorry, dat is nooit mn bedoeling geweest. Wat mij betreft is er in hoe ik me voel niets veranderd, maar als dat bij jou wel zo is, dan kan ik me daar alleen maar bij neerleggen, al ga ik me dan ook mn ogen uit mn kop janken... als je tzt nog wilt reageren, kijken of kleppen... ik ben er nogsteeds.

Wat mij betreft is er wel veel veranderd, en je weet drommels goed waarom....

[Dit bericht is gewijzigd door ArmaniMania op 24-03-2003 02:05]

maandag 24 maart 2003 @ 02:17:42 #80
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_9330950
Verliefd is wel mogelijk denk ik als ik zo in mijn omgeving kijk, dat gevoel van vlinders in je buik etc etc, zelfs mogelijk als je nog nooit een foto hebt gezien.

Best heel ongelooflijk maar waar, het is heel degelijk wel mogelijk.En wanneer je aan zo iemand gehecht bent, dan in die roes en alles kan het je ook niet schelen hoe die persoon eruit ziet. Ook al weetje wanneer die persoon voor jouw smaak totaal niet aantrekkelijk is of misschien wel lelijk dat je relatie niet zo lang zich zal voortzetten omdat er natuurlijk meer bij komt kijken als je je samen in het echt gaat vertonen.

Als je je dan gaat schamen voor die persoon dan kom je echt niet ver, zeker in bed lijkt me dat ook niet zo opwindend. Maar als je bv foto's hebt gestuurd en je ziet dat en je oordeel is van 'ok niet slecht'en je bent totaal into die persoon en het klikt totaal dan kan er weinig mis gaan, desalniettemin moet je natuurlijk die persoon redelijk goed kennen..

We Are Borg, Resistance Is Futile!
  † In Memoriam † maandag 24 maart 2003 @ 03:29:56 #81
47213 ArmaniMania
pi_9331722
quote:
Op maandag 24 maart 2003 02:17 schreef Darkinforcer het volgende:
Verliefd is wel mogelijk denk ik als ik zo in mijn omgeving kijk, dat gevoel van vlinders in je buik etc etc, zelfs mogelijk als je nog nooit een foto hebt gezien.

Best heel ongelooflijk maar waar, het is heel degelijk wel mogelijk.En wanneer je aan zo iemand gehecht bent, dan in die roes en alles kan het je ook niet schelen hoe die persoon eruit ziet. Ook al weetje wanneer die persoon voor jouw smaak totaal niet aantrekkelijk is of misschien wel lelijk dat je relatie niet zo lang zich zal voortzetten omdat er natuurlijk meer bij komt kijken als je je samen in het echt gaat vertonen.

Als je je dan gaat schamen voor die persoon dan kom je echt niet ver, zeker in bed lijkt me dat ook niet zo opwindend. Maar als je bv foto's hebt gestuurd en je ziet dat en je oordeel is van 'ok niet slecht'en je bent totaal into die persoon en het klikt totaal dan kan er weinig mis gaan, desalniettemin moet je natuurlijk die persoon redelijk goed kennen..

Mooie reactie, en dat op dit uur... kom je zelde tegen... complimentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')