[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 15-03-2003 15:20]
ow, en als dit serieus bedoeld was, ik heb gemerkt dat het toch wel prettig is als je beiden een beetje dezelfde algemene ontwikkeling en interesses hebt.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Mijn vriend heeft hetzelfde opleidingsnivo als ik, we hebben allebei WO afgerond.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets zou hebben met iemand met een heel erg veel lager opleidingsnivo dan ik. Ik zou toch bepaalde dingen niet kwijt kunnen bij zo iemand denk ik.
quote:'t is gek, maar deze post bevestigt nou net wat Jojogirl bedoelt.
Op zaterdag 15 maart 2003 15:39 schreef TheFrankey het volgende:[..]
wat een verschrikkelijke bullshit... jij praat echt poep. Je kan waarschijnlijk niet thuiskomen met iemand die minder is dan jij. Daar pis ik op!
quote:Moet wel heeeeeeeel erg veel lager zijn, richting lom oid, en dan ligt het nog vaak aan de persoon...
Op zaterdag 15 maart 2003 15:38 schreef Jojogirl het volgende:
Mijn vriend heeft hetzelfde opleidingsnivo als ik, we hebben allebei WO afgerond.
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets zou hebben met iemand met een heel erg veel lager opleidingsnivo dan ik. Ik zou toch bepaalde dingen niet kwijt kunnen bij zo iemand denk ik.
quote:Zie je, ze heeft gelijk. Jij bent zo te zien lager opgeleid, en ze kan haar idee niet bij jou kwijt.
wat een verschrikkelijke bullshit... jij praat echt poep. Je kan waarschijnlijk niet thuiskomen met iemand die minder is dan jij. Daar pis ik op!
quote:IQ - EQ
Op zaterdag 15 maart 2003 15:42 schreef Trauma_Chirurg het volgende:[..]
Moet wel heeeeeeeel erg veel lager zijn, richting lom oid, en dan ligt het nog vaak aan de persoon...
quote:Gelul. Ik ben nl. de enige in mijn familie met een opleiding op WO nivo, dus ik ben zelf wat dat betreft de uitzondering.
Maar alle meiden tot nu toe waren HBO+ hoe dat kan weet ik niet
quote:Dit is al heel iets anders dan wat je net postte ...
Op zaterdag 15 maart 2003 15:47 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Gelul. Ik ben nl. de enige in mijn familie met een opleiding op WO nivo, dus ik ben zelf wat dat betreft de uitzondering.
Verder gaat het mij niet zozeer om opleidingsnivo, maar wel om algemene ontwikkeling. Ik wil niet iemand als partner die geen idee heeft hoe nu de situatie met de VN en Irak is en wiens interesses niet verder reiken dan zijn voordeur.
Wat mij meer een probleem lijkt, is als je je dagelijkse beslommeringen niet kwijt kan. Dat je bijvoorbeeld over je werk praat, maar je partner zich eigenlijk geen voorstelling kan maken over wat je nou precies doet, en waar je over spreekt.
quote:Maar hebben die ook een opleiding?
Op zaterdag 15 maart 2003 15:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik neuk regelmatig Nobelprijs winnaressen
quote:Dit was wel wat ik net ook al bedoelde. Het gaat mij idd absoluut niet om het opleidngsnivo, maar wel om het denknivo.
Op zaterdag 15 maart 2003 15:52 schreef _o_ het volgende:[..]
Dit is al heel iets anders dan wat je net postte ...
Mijn vriendin heeft een lager opleidings- en denkniveau dan ik, maar is wel, net zoals ik, geïnteresseerd in nieuws, actualiteit, etc. Mensen met een lager niveau kunnen zich daar ook wel een onderbouwde mening over vormen, waardoor je nog altijd discussies kan hebben, of je ei kwijt kan.Wat mij meer een probleem lijkt, is als je je dagelijkse beslommeringen niet kwijt kan. Dat je bijvoorbeeld over je werk praat, maar je partner zich eigenlijk geen voorstelling kan maken over wat je nou precies doet, en waar je over spreekt.
Inleving in je dagelijkse bezigheden kan trouwens ook bij een gelijk opleidingsnivo lastig zijn, als je in totaal verschillende branches werkt/opgeleid bent (rechten vs. medicijnen bv.)
quote:Eredoctoraal en anaal, rectaal ook goed???
Op zaterdag 15 maart 2003 15:54 schreef _o_ het volgende:[..]
Maar hebben die ook een opleiding?
Damn! wat neuk jij dom!!
quote:hmmm, hoogste niveau was een HBO-er maar ben er wel achter dat het voor mij niet uitmaakt wat het niveau van mijn vriend is, maar dat het puur om karakter gaat voor mij. ik heb nu met iemand die MBO doet en dat gaat gewoon super.
Op zaterdag 15 maart 2003 15:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De meest geleerde geliefde (of one night stand) die ik heb gehad, was ongeschoold. Ik heb nog nooit met een meisje iets gehad die een beetje niveau had, of waar je op niveau mee kon praten. Jij wel? En wat voor niveau dan?
quote:Ik ben het helemaal met je eens. Overigens heb ik ook wel eens gedacht "Mijn god wat ben jij dom" bij een WO opgeleide. Wat dat betreft hecht ik steeds minder waarde aan opleidingsniveau.
Op zaterdag 15 maart 2003 15:55 schreef Tijn het volgende:
"Geleerd" is een beetje rare term, maar als ik continu het idee heb "mijn god wat ben jij dom" dan wordt het iig niks.
quote:Ik zou ook geen vriendin kunnen hebben die niks over de wereld weet en waar je het alleen maar mee over pedicures en opel kadet van der broer kunt hebben. brrr.
Op zaterdag 15 maart 2003 15:47 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Gelul. Ik ben nl. de enige in mijn familie met een opleiding op WO nivo, dus ik ben zelf wat dat betreft de uitzondering.
Verder gaat het mij niet zozeer om opleidingsnivo, maar wel om algemene ontwikkeling. Ik wil niet iemand als partner die geen idee heeft hoe nu de situatie met de VN en Irak is en wiens interesses niet verder reiken dan zijn voordeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |