quote:Zo da's dan ook weer gezegd en dat herhalen is overbodig in dit topic.
* PSV is koploper in de HCE* PSV heeft al zeven jaar de eerste ronde CL niet overleeft.
* "Van Bommel is een mof."
* Kezman is topscorer
Bespreek hier verder gewoon alles over PSV.
Voor links met nieuws zie:
http://www.vi.nl/vi/show/id=40047/dbid=842/typeofpage=40041/sc=0c7db8
www.psv.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 15-03-2003 15:26]
psv, tja het is niet mijn favoriete club, maar ze doen het gewoon goed nu.
het spel is niet best, maar ze winnen gewoon elke wedstrijd en dat is ook klasse opzich.
Ik vraag me af hoe psv het zou doen als ze ook europese verplichingen zouden hebben.
Voor dergelijke 'open deuren intrap opmerkingen' wil ik misschien wel in ONZ het "PSV open deuren topic" plaatsen, maar gelieve die niet hier plaatsen. Dank.
quote:Oei dilemma idd. Voor Ajax is het beter als Vitesse wint. Maar ik zou het wel grappig vinden als Vitesse degradeert eik
Op zaterdag 15 maart 2003 13:10 schreef Blueman het volgende:
Vitesse uit vanavond word een klotewedstrijd..
Vitesse is helemaal gebrand op resultaat zeker de omstandigheden daar en zonder Kezza zal het moeilijk worden..
nu maar hopen dan Jantje Vennegoor zijn kansje met beide handen aangrijpt..
Naja, laten ze deze keer maar eens winnen dan. Degraderen kan later nog .
- Waterreus is de keeper van PSV
- Het stadion van psv heet philips stadion en ligt in Eindhoven
quote:Alternatieve schrijfwijzen voor psv:
Op zaterdag 15 maart 2003 13:11 schreef Fulton het volgende:
nog een paar voor je Doc:- Waterreus is de keeper van PSV
- Het stadion van psv heet philips stadion en ligt in Eindhoven
quote:Zo bedoelde ik het helemaal niet
Op zaterdag 15 maart 2003 13:06 schreef Doc het volgende:
[effe tussen door]
Na drie post al iemand die een van de 4 bekende punten die binnen de quote van de eerste post staan wilde herhalen. Die post heb ik verwijderd en ben dat ook van plan met andere dergelijke posts te doen als die nog komen.Voor dergelijke 'open deuren intrap opmerkingen' wil ik misschien wel in ONZ het "PSV open deuren topic" plaatsen, maar gelieve die niet hier plaatsen. Dank.
Misschien is het ook wel beter dat ik niet in dit topic kijk
quote:PSV gaat gewoon lekker ballen in Arnhem en daar de 3 puntjes wegvattuh en mee naar Eindhoven nemen
Op zaterdag 15 maart 2003 13:11 schreef keeper het volgende:[..]
Oei dilemma idd. Voor Ajax is het beter als Vitesse wint. Maar ik zou het wel grappig vinden als Vitesse degradeert eik
.
Naja, laten ze deze keer maar eens winnen dan. Degraderen kan later nog
.
quote:Daar ben ik ook wel bang voor ja
Op zaterdag 15 maart 2003 13:19 schreef Blueman het volgende:
PSV gaat gewoon lekker ballen in Arnhem en daar de 3 puntjes wegvattuh en mee naar Eindhoven nemen
quote:hoop het
Op zaterdag 15 maart 2003 13:24 schreef keeper het volgende:[..]
Daar ben ik ook wel bang voor ja
.
PSV heeft 6 jaar achterelkaar de 1e ronde CL niet overleeft
de 1e deelname was in '92 de 2e deelname pas in '97
klein detail
quote:aangepast
Op zaterdag 15 maart 2003 14:11 schreef CAZZO het volgende:
klein detail
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En wie van de de FOK!-kers is er volgende week ook bij tegen de Neuzen ??
Ik wel , heb SCC
quote:huilie
Op zaterdag 15 maart 2003 19:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
was ik er maar bij *jank* *jank*
Over de wedstrijd...eenvoudige overwinning met een wel erg treurig Vitesse. Er moet daar echt wat gebeuren, want het voetbal is echt niet om aan te zien. Verder weinig te zeggen. Eerste helft vrij aardig, 2e helft niet om aan te zien en gelukkig dat Bruggink het nog enigszins de moeite waard maakte.
En we zwaaien met z'n allen naar Mike Snoei
Joden zijn de volgende
quote:Nog klappen gehad?
Op zaterdag 15 maart 2003 16:22 schreef JT_RSD het volgende:
Zijn er nog fokkende PSV-supporters die vanavond ook naar Vitesse-PSV gaan ?? Zit dan wel in het Vitesse vak maar gratis kaartjes moet je altijd aanpakkenEn wie van de de FOK!-kers is er volgende week ook bij tegen de Neuzen ??
Ik wel , heb SCC
Ik zag namelijk nogal wat berichten over vluchtende PSV-supporters in Vitessevak die een kaakslag ontvingen.
Verder het zoveelste dieptepunt in een salvo van dieptepunten.
quote:Nee geen klappen gehad
Op zondag 16 maart 2003 00:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Nog klappen gehad?
Ik zag namelijk nogal wat berichten over vluchtende PSV-supporters in Vitessevak die een kaakslag ontvingen.
quote:Waar staan die berichten?
Op zondag 16 maart 2003 00:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Nog klappen gehad?
mjah opzich is 2e ronde ook wel een reden om veeel bier te drinken, volgend jaar gaat het lukken !!
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:58 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
heb liever dat ze kampioen worden, veel bier![]()
mjah opzich is 2e ronde ook wel een reden om veeel bier te drinken, volgend jaar gaat het lukken !!
quote:Dus Pippo, jullie hebben nog nooit de 2de ronde gehaald, en het zal jullie ook nooit lukken
Op zondag 16 maart 2003 22:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
nee dat gaat volgend seizoen niet lukken aangezien er volgend seizoen geen 2e ronde in de cl meer is
Het bijzondere aan de plaatsing van Europees voetbal is dat het PSVs 30-ste achtereenvolgende is. Al vanaf 1974 is PSV ieder seizoen present in Europa. In Nederland is er niet één club die ook maar in de beurt komt van dit aantal van 30 achtereenvolgende seizoenen. In het seizoen '90/'91 speelde zowel Ajax als Feyenoord geen Europees voetbal. In Europa zijn alleen RSC Anderlecht (sinds 1964) en FC Barcelona (sinds 1959) nóg langer actief.
Ja neusjes hier hebben jullie niks op terug te zeggen he.
quote:Meedoen is belangrijker dan winnen, nietwaar?
Op zondag 23 maart 2003 18:25 schreef chelloboy het volgende:
quote:Ach andere clubs hebben heel wat vaker een Europese hoofdprijs gepakt
Met de winst op Ajax heeft PSV niet alleen een voorschot op de titel genomen. Met nog maar liefst negen wedstrijden te spelen is PSV nu al niet meer te achterhalen door de huidige nummer 6. De kampioen en de vice-kampioen plaatsen zich voor de Champions League, de nummers 3, 4 en 5 uit de competitie en de bekerfinalist (als deze niet al geplaatst is) plaatsen zich voor de Uefa-Cup.Het bijzondere aan de plaatsing van Europees voetbal is dat het PSVs 30-ste achtereenvolgende is. Al vanaf 1974 is PSV ieder seizoen present in Europa. In Nederland is er niet één club die ook maar in de beurt komt van dit aantal van 30 achtereenvolgende seizoenen. In het seizoen '90/'91 speelde zowel Ajax als Feyenoord geen Europees voetbal. In Europa zijn alleen RSC Anderlecht (sinds 1964) en FC Barcelona (sinds 1959) nóg langer actief.
quote:Owja ga je nu zeggen dat ajaks de CL ga winnen
Op zondag 23 maart 2003 18:25 schreef zjroentje het volgende:[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen, nietwaar?
quote:we zullen zien, wij doen iig nog mee
Op zondag 23 maart 2003 18:27 schreef chelloboy het volgende:[..]
Owja ga je nu zeggen dat ajaks de CL ga winnen
quote:[offtopic]Dus dan zullen Ajax, Feyenoord, PSV, Utrecht, RKC en de nummer 5 (NEC/Roda) Europees spelen?[/offtopic]
Met de winst op Ajax heeft PSV niet alleen een voorschot op de titel genomen. Met nog maar liefst negen wedstrijden te spelen is PSV nu al niet meer te achterhalen door de huidige nummer 6. De kampioen en de vice-kampioen plaatsen zich voor de Champions League, de nummers 3, 4 en 5 uit de competitie en de bekerfinalist (als deze niet al geplaatst is) plaatsen zich voor de Uefa-Cup.Het bijzondere aan de plaatsing van Europees voetbal is dat het PSVs 30-ste achtereenvolgende is. Al vanaf 1974 is PSV ieder seizoen present in Europa. In Nederland is er niet één club die ook maar in de beurt komt van dit aantal van 30 achtereenvolgende seizoenen. In het seizoen '90/'91 speelde zowel Ajax als Feyenoord geen Europees voetbal. In Europa zijn alleen RSC Anderlecht (sinds 1964) en FC Barcelona (sinds 1959) nóg langer actief.
quote:Oh, een hele prestatie. Dank de UEFA maar voor de schorsing van Ajax. Dan danken wie die knul die die staaf wierp
Op zondag 23 maart 2003 18:25 schreef chelloboy het volgende:Ja neusjes hier hebben jullie niks op terug te zeggen he.
quote:Kut, maar niet rampzalig aangezien we met Ooijer-Faber-Bouma-Lee nog steeds een aardige laatste linie hebben
"Břgelund dit seizoen niet meer in actie"
PSV meldt via haar teletekstpagina dat Kasper Břgelund
de rest van dit seizoen niet meer in actie. Hij scheurde zondag in het duel met Ajax de binnenband van zijn rechterknie. Dokter Van den Hoogenband liet dit zondag ook al doorschemeren. Op haar internetsite liet PSV echter weten pas na de onderzoeken van maandag en dinsdag mededelingen te doen over de gesteldheid van Bogelund.
Volgend seizoen met Kezman in de CL
maar nu met veel doelpunten let maar op mijn woorden.
Milan en Roma
quote:Een beetje sado-masochistisch is die kezman dus wel
Op maandag 24 maart 2003 22:34 schreef chelloboy het volgende:
maar Kezman zelf wil liever nog één keer met PSV de Champions League in.
quote:Raar dat Kezman de NL competitie verkiest boven Europees succes.
Op maandag 24 maart 2003 22:41 schreef keeper het volgende:[..]
Een beetje sado-masochistisch is die kezman dus wel
.
Van nu.nl:
VILLA REAL - PSV heeft woensdagavond in Villa Real na strafschoppen verloren van de Spaanse club Villarreal. Het duel om de Trofeu de la Ceramica was na negentig minuten in 1-1 geëindigd. Bij PSV debuteerde doelman Frank Kooiman, die begin februari op huurbasis werd overgenomen van Sparta.
PSV kwam in de 35e minuut op voorsprong door een doelpunt van Jan Vennegoor of Hesselink. Kort voor rust bracht Gutierrez de thuisploeg weer naast de Eindhovenaren, die niet in hun gebruikelijke opstelling speelden.
Een strafschoppenserie moest uiteindelijk de winnaar opleveren. Het werd na zes penalty's 5-4, voor PSV misten Bruggink en Gakhokidze.
quote:Klopt! Wat een drama zeg! Ik vind dat ze Ajax alsnog de titel moeten geven op basis van de prestaties in de CL!
Op donderdag 27 maart 2003 10:08 schreef GerardVanAs het volgende:
Zo blijkt maar weer dat PSV internationaal nog steeds niets is, niet kunnen winnen van een Spaanse middenmotor.
quote:Gefeliciteerd met de by far meest onzinnige opmerking op dit forum tot nu toe
Zo blijkt maar weer dat PSV internationaal nog steeds niets is, niet kunnen winnen van een Spaanse middenmotor.
quote:Daar kan zelfs Chelloboy niet tegenop denk ik
Op donderdag 27 maart 2003 11:41 schreef Bobu het volgende:[..]
Gefeliciteerd met de by far meest onzinnige opmerking op dit forum tot nu toe
.
quote:en ook jij niet eens.
Op donderdag 27 maart 2003 12:14 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Daar kan zelfs Chelloboy niet tegenop denk ik
quote:Kunnen we daaruit concluderen dat Gakhokidze geen zekerheid is qua penaly's nemen ?? Tegen Feyenoord in de UEFA cup was het ook hij die miste.
Op donderdag 27 maart 2003 09:33 schreef Dylan Dog het volgende:Een strafschoppenserie moest uiteindelijk de winnaar opleveren. Het werd na zes penalty's 5-4, voor PSV misten Bruggink en Gakhokidze.
quote:opmerking hierbij is dat psv maar 4 spelers bij had die normaal spelen
quote:Speelde Villareal wel in de sterkste opstelling?
Op donderdag 27 maart 2003 15:26 schreef Blueman het volgende:[..]
opmerking hierbij is dat psv maar 4 spelers bij had die normaal spelen
Kezman Vennegoor of Hesselink en nog 2
en dat de rest of geblesseerd is, interlandverplichtingen heeft of andere bezigheden...
oftewel grotendeels van 2e team speelde + wat jeugdspelers..
quote:Ja, op een international na...
Op donderdag 27 maart 2003 16:46 schreef aldostuta het volgende:[..]
Speelde Villareal wel in de sterkste opstelling?
Opstelling Villarreal CF tegen PSV
López Vallejo, J. Galván, Arruabarrena, Ballesteros, Unai, Q. Medina, De Nigris, Jorge Lopéz, Palermo, Victor en Calleja
Opstelling Villarreal tegen Real Sociedad van afgelopen Zondag
Reine,Belletti,Ballesteros,Quique Alvarez,Arruabarrena,Guayre (35.Victor)
Quique Medina (70. Palermo) Josico,Calleja (57. Arzo) Jorge Löpez,De Nigris
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ja, op een international na...
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 17:12 schreef CAZZO het volgende:
Zullen we de opstellingen dan maar ff naast elkaar leggenOpstelling Villarreal CF tegen PSV
López Vallejo, J. Galván, Arruabarrena, Ballesteros, Unai, Q. Medina, De Nigris, Jorge Lopéz, Palermo, Victor en CallejaOpstelling Villarreal tegen Real Sociedad van afgelopen Zondag
Reine,Belletti,Ballesteros,Quique Alvarez,Arruabarrena,Guayre (35.Victor)
Quique Medina (70. Palermo) Josico,Calleja (57. Arzo) Jorge Löpez,De Nigris
quote:what the fuck is een middenmotor
quote:Iemand die in het midden opereert.
Op donderdag 27 maart 2003 18:14 schreef Zapper het volgende:[..]
what the fuck is een middenmotor
quote:gij bedoelt een middenmoter!
Op donderdag 27 maart 2003 19:00 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Iemand die in het midden opereert.
quote:zon motor die op het midden van de weg rijd
Op donderdag 27 maart 2003 18:14 schreef Zapper het volgende:[..]
what the fuck is een middenmotor
Park heeft kijkoperatie ondergaan en moet weken revalideren.
De ziekenboeg stroomt vol met verdedigers: Hofland, Bouma, Bogelund...
Na het verhuren van Lamey en Addo wordt de spoeling wel erg dun. Alleen Dirckx en heintze nog over voor de breedte...
quote:Jup, in 2090.
Op maandag 31 maart 2003 13:22 schreef Partygurl het volgende:
Worden ze nou 11mei kampioen?
quote:JAA 11 MEI als het verschil zo blijft,maar die neusjes zullen wel weer punten verspelen rond die CL wedstrijden dus het kan ook een week eerder zijn thuis tegen AZ.
Op maandag 31 maart 2003 17:05 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Jup, in 2090.
quote:Studio Ajax zend het kampioensfeestje van PSV niet eens uit, dat doen ze wel in het 8 uur journaal, een halve minuut
Op maandag 31 maart 2003 17:19 schreef chelloboy het volgende:[..]
JAA 11 MEI als het verschil zo blijft,maar die neusjes zullen wel weer punten verspelen rond die CL wedstrijden dus het kan ook een week eerder zijn thuis tegen AZ.
Iedergeval rond die tijd![]()
Huldiging rond een uur of 7 op het stadhuisplein kan Studio ajaks toch nog live 2 minuten uitzenden van het grote feest in EINDHOVEN.
1 (1) Real Madrid Spain 120
2 (2) Juventus Italy 92
3 (3) Manchester United England 87
4 (4) AC Milan Italy 74
5 (5) Inter Milan Italy 56
6 (6) Bayern Munich Germany 43
7 (8) Arsenal England 38
8 (7) Boca Juniors Argentina 33
9 (ne) Lazio Italy 15
10 (ne) PSV Eindhoven Netherlands
quote:
Op donderdag 3 april 2003 18:58 schreef chelloboy het volgende:
PSV nu bij de 10 beste clubs van de wereld![]()
![]()
En dat voor een provincie clubje uit Brabant hahaha EINDHOVEN1 (1) Real Madrid Spain 120
2 (2) Juventus Italy 92
4 (4) AC Milan Italy 74
7 (8) Arsenal England 38
9 (ne) Lazio Italy 15
10 (ne) PSV Eindhoven Netherlands
14 punten dus ......
quote:wat is dit voor een vaag lijstje?
Op donderdag 3 april 2003 19:02 schreef chelloboy het volgende:
1 (1) Real Madrid Spain 120
2 (2) Juventus Italy 92
4 (4) AC Milan Italy 74
7 (8) Arsenal England 38
9 (ne) Lazio Italy 15
10 (ne) PSV Eindhoven Netherlands 1414 punten dus ......
quote:Dat weet Chelloboy waarschijnlijk zelf geeneens!
Op donderdag 3 april 2003 19:32 schreef CAZZO het volgende:[..]
wat is dit voor een vaag lijstje?
waarop zijn de punten gebasseerd?
Zal die wel van zijn psv mailinglist hebben gekregen!
quote:Jah precies
Op donderdag 3 april 2003 22:30 schreef mitt het volgende:
Vast van CNN.
quote:Die laatste zin zou ik even formaat in Nederland van maken, want in de wereld zijn jullie nog steeds een lelijk eendje.
Op vrijdag 4 april 2003 19:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah precies
![]()
http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/world/top10/news/worldsoccer_topten/
En aangezien CNN erg betrouwbaar is ( vooral nu ) twijfel ik niet aan dit lijstje.
We zijn nu eenmaal een topclub van formaat in de wereld![]()
En die top 10 baseert zich vooral op prestaties van nationaal niveau.
quote:daar moet zelfs ik - als PSV-fan - om lachen
Op vrijdag 4 april 2003 19:23 schreef chelloboy het volgende:We zijn nu eenmaal een topclub van formaat in de wereld
![]()
quote:check
Op vrijdag 4 april 2003 20:00 schreef CAZZO het volgende:Kezmannetje
quote:wat een dikke spam
Op vrijdag 4 april 2003 20:00 schreef CAZZO het volgende:
alle PSV-ers hier --> FOK! Beste HCE-speler Toernament : de finale nog wel ff stemmen op Kezmannetje
Mateja kan jullie stem goed gebruiken en het is toch niet de bedoeling dat die chronisch geblesseerde kamper uit ijdorp gaat winnen
quote:Gelukkig is die CNN gedeeltelijk Amerikaans en die weten geen zak van voetbal vanaf.
Op vrijdag 4 april 2003 19:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah precies
![]()
http://sportsillustrated.cnn.com/soccer/world/top10/news/worldsoccer_topten/
En aangezien CNN erg betrouwbaar is ( vooral nu ) twijfel ik niet aan dit lijstje.
We zijn nu eenmaal een topclub van formaat in de wereld![]()
quote:We gedogen het
Op vrijdag 4 april 2003 21:36 schreef mitt het volgende:
wat een dikke spam
quote:
Op maandag 7 april 2003 18:44 schreef chelloboy het volgende:
Kampioenswedstrijd nu uit bij Feyenooit.
Je moet nu niet denken dat we ondanks een gelijkspel nu zenuwachtig gaan worden tsss
quote:Komt dat even fantastisch uit.
Je moet nu niet denken dat we ondanks een gelijkspel nu zenuwachtig gaan worden tsss
Dan winnen jullie van Feyenooit en loopt Ajax 3 punten uit
Ben blij dat Luinge hem in een keer rood gaf en niet twee keer geel...
quote:Dat is toch waanzin? Echt geen woorden hiervoor. Terecht of niet, dat is al een heel jaar de discussie bij rode kaarten en elke speler die terecht of onterecht rood kreeg moest minimaal 1 wedstrijd zitten. En nu is dat ineens weer anders... Ronduit belachelijk...
Op dinsdag 8 april 2003 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Rode kaart van Kezman is geseponeerd...Ben blij dat Luinge hem in een keer rood gaf en niet twee keer geel...
quote:Schijt.
Op dinsdag 8 april 2003 10:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Rode kaart van Kezman is geseponeerd...Ben blij dat Luinge hem in een keer rood gaf en niet twee keer geel...
Was iig een gele kaart. Nu komt ie er veels te goed vanaf.
quote:Klassejustitie!
Op dinsdag 8 april 2003 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat is toch waanzin? Echt geen woorden hiervoor. Terecht of niet, dat is al een heel jaar de discussie bij rode kaarten en elke speler die terecht of onterecht rood kreeg moest minimaal 1 wedstrijd zitten. En nu is dat ineens weer anders... Ronduit belachelijk...
quote:Inderdaad.
Op dinsdag 8 april 2003 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Klassejustitie!
Dat kut PSV heeft ook altijd mazzel...
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 11:31 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Klassejustitie!
Dat kut PSV heeft ook altijd mazzel...
quote:Komen jullie dan eindelijk van Arnold af.
Arnold Bruggink gaat PSV zo goed als zeker verlaten voor een buitenlandse club. Dat is de uitkomst van een gesprek dat de 25-jarige spits heeft gehad met trainer Guus Hiddink. Bruggink wil elders weer helemaal opnieuw beginnen.'Het is nog niet helemaal zeker dat ik bij PSV vertrek', zegt de Tukker deze week in VI, 'maar het is wel de doelstelling. Er zijn wat mogelijkheden, maar het moet natuurlijk wel een club zijn die bij me past. Mijn voorkeur gaat uit naar het buitenland. Ik ben heel benieuwd of ik me daar staande kan houden, ik kan er in ieder geval weer helemaal opnieuw beginnen. Dat laatste is toch wel belangrijk voor mij.'
Arnold Bruggink debuteerde bij FC Twente op zestienjarige leeftijd in het betaalde voetbal. Zes jaar geleden kwam hij naar Eindhoven, maar daar heeft hij het eigenlijk nooit echt kunnen maken. Ook in de huidige competitie, onder Guus Hiddink, heeft hij geen basisplaats.
quote:nou fijn hč?
Op woensdag 9 april 2003 13:38 schreef zjroentje het volgende:Komen jullie dan eindelijk van Arnold af.
Maar goed, na Lodewijks gaat PSV nu voor de 2e keer in de fout
quote:Guus heeft liever Aziaten.
Op woensdag 9 april 2003 17:30 schreef Zapper het volgende:[..]
nou fijn hč?
Toen Arnold nog meespeelde was het spel van PSV tenminste nog niet "lelijk" te noemen!Maar goed, na Lodewijks gaat PSV nu voor de 2e keer in de fout
quote:
Op woensdag 9 april 2003 18:27 schreef GerardVanAs het volgende:Guus heeft liever Aziaten arrogante Braziliaantjes.
quote:en daarvoor in de plaats nog meer Koreaantjes, hoera!
Op woensdag 9 april 2003 19:49 schreef chelloboy het volgende:
Guus is bezig met de toekomst van PSV,en dat betekent dat zij die het niveau niet aan kunnen maar weg moeten.
Helaas voor Bruggink maar er zullen er nog wel meer weg moeten.
quote:problemen mee? want Lee speelt nu echt slecht he bij PSV?
Op woensdag 9 april 2003 20:00 schreef Zapper het volgende:[..]
en daarvoor in de plaats nog meer Koreaantjes, hoera!
quote:Nou?? Uit bij Roda verliezen, van Feyenoord verliezen, en de achterstand op Feyenoord is nog maar 3 punten.........
Maar een kampioenswedstrijd van PSV in de kuip lijkt me ook leuk
Kijk uit naar een kampioenswedstrijd in De Kuip
quote:Feyenoord - PSV is 18 mei om 13.00u
Op donderdag 10 april 2003 12:54 schreef Partygurl het volgende:11mei toch he
11 mei was de kampioenswedstrijd (thuis tegen Excelsior) geweest als PSV dit weekend geen punten had verspeeld
Zeg genoeg toch voor de toekomstige Landskampioen.
quote:Met wat voor voetbal, een geschorst iemand die de wedstrijd beslist
Op vrijdag 11 april 2003 23:56 schreef chelloboy het volgende:Zeg genoeg toch voor de toekomstige Landskampioen.
Tenminste, hij had geschorst moeten zijn.
quote:Ja dat vindt jij dat Kezman geschorst had moeten zijn,maarja jij bent ook een grote anti-PSVer.
Op zaterdag 12 april 2003 00:07 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Met wat voor voetbal, een geschorst iemand die de wedstrijd beslist
quote:De typische jankreactie van een zielige Jood...dat jullie daar nou met jullie topvoetbal daar 1-1 neerzetten...dan liever een 2-3 overwinning met minder voetbal...iig een TOPavond gehad...eerste helft was erg zwak, geen felheid, onzuiver passing en de verdediging die gewoon niet stond. Tweede helft was wat beter, maar na de 2-3 veelal achterover geleund en de aardige kansen op de counter niet weten te benutten....al met al was een gelijkspel op zijn plaats geweest, maar who cares...wederom 3 kostbare punten naar Eindhoven
Op zaterdag 12 april 2003 00:07 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Met wat voor voetbal, een geschorst iemand die de wedstrijd beslist
quote:Daar ga ik geen woorden meer over vuilmaken, heb die wedstrijd gezien en heb Kerstman 4x een elleboogstoot zien geven.
Op zaterdag 12 april 2003 00:11 schreef chelloboy het volgende:[..]
Ja dat vindt jij dat Kezman geschorst had moeten zijn,maarja jij bent ook een grote anti-PSVer.
Er bestaat ook nog zoiets als gerechtigheid.
quote:met een ajaxbril zie je inderdaad 4 keer een elleboogstoot! Man wat een aso zeg
Op zaterdag 12 april 2003 12:28 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Daar ga ik geen woorden meer over vuilmaken, heb die wedstrijd gezien en heb Kerstman 4x een elleboogstoot zien geven.
Op mijn Philips televisie was er maar weinig aan t handje elleboogje...
quote:Gerard houdt heel erg van overdrijven
Op zaterdag 12 april 2003 14:56 schreef Zapper het volgende:[..]
met een ajaxbril zie je inderdaad 4 keer een elleboogstoot! Man wat een aso zeg
Op mijn Philips televisie was er maar weinig aan t handje elleboogje...
quote:Nee hoor, ik zag dat volledig objectief, maargoed, heb de wedstrijd niet opgenomen dus kan het niet terugzien.
Op zaterdag 12 april 2003 15:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Gerard houdt heel erg van overdrijven
quote:jij een wedstrijd van psv objectief bekijken?
Op zaterdag 12 april 2003 15:38 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, ik zag dat volledig objectief, maargoed, heb de wedstrijd niet opgenomen dus kan het niet terugzien.
quote:En een zin als liever kampioen dan CL poen is niet zielig natuurlijk. Daar spreekt een hoop frustratie uit
Op zaterdag 12 april 2003 01:40 schreef Bobu het volgende:[..]
De typische jankreactie van een zielige Jood...dat jullie daar nou met jullie topvoetbal daar 1-1 neerzetten...dan liever een 2-3 overwinning met minder voetbal...iig een TOPavond gehad...eerste helft was erg zwak, geen felheid, onzuiver passing en de verdediging die gewoon niet stond. Tweede helft was wat beter, maar na de 2-3 veelal achterover geleund en de aardige kansen op de counter niet weten te benutten....al met al was een gelijkspel op zijn plaats geweest, maar who cares...wederom 3 kostbare punten naar Eindhoven
![]()
quote:shit, week later dus
Op donderdag 10 april 2003 13:15 schreef JT_RSD het volgende:[..]
Feyenoord - PSV is 18 mei om 13.00u
11 mei was de kampioenswedstrijd (thuis tegen Excelsior) geweest als PSV dit weekend geen punten had verspeeld
quote:Ik kots op een club die ons Europees voor lul zet, jaar na jaar.
Op maandag 14 april 2003 21:37 schreef MrMoon het volgende:
dr is toch niks mooiers dan kampioen worden in de kuip? dat lijkt me echt heerlijk. ik verheug me er nu al op. kan ik lekker al die gayenoord stakkers uitlachenik
op Gayenoord
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 19:19 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik kots op een club die ons Europees voor lul zet, jaar na jaar.
quote:Wijze woorden!
Op dinsdag 15 april 2003 19:19 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik kots op een club die ons Europees voor lul zet, jaar na jaar.
PSV is niet door naar de finale van de Amstel Cup, zeg maar tegen die dubbel.
quote:Het is jammer, maar dan gaan we maar voor het kampioenschap
Op dinsdag 15 april 2003 22:06 schreef GerardVanAs het volgende:
* PSV UPDATE * PSV UPDATE * PSV UPDATE *PSV is niet door naar de finale van de Amstel Cup, zeg maar
tegen die dubbel.
quote:beter iets dan niets zullen we maar zeggen
Op dinsdag 15 april 2003 22:08 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Het is jammer, maar dan gaan we maar voor het kampioenschap
quote:het mooie van dit is
Op dinsdag 15 april 2003 22:08 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Het is jammer, maar dan gaan we maar voor het kampioenschap
quote:Ze blijven positief ingesteld he die joden
Op dinsdag 15 april 2003 22:16 schreef G1Ace het volgende:[..]
het mooie van dit is
nog 3 zulke wedstrijden voor p$v
en ajax
wordt kampioen!
quote:nog 4 zulke wedstrijden en feyenoord gaat ook naar de cl
Op dinsdag 15 april 2003 22:18 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ze blijven positief ingesteld he die joden
![]()
quote:Feyenoord gaat zoiezo naar de CL samen met PSV
Op dinsdag 15 april 2003 22:19 schreef G1Ace het volgende:[..]
nog 4 zulke wedstrijden en feyenoord gaat ook naar de cl
how's about that?en mischien kunnen die zelfs 2de worden op doelgemiddelde
quote:liever met ajax (om de reden hierboven vermeld door een andere kakkerlak)
Op dinsdag 15 april 2003 22:21 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Feyenoord gaat zoiezo naar de CL samen met PSV
quote:van de top 3 is er maar 1 club geweest die ons voor lul heeft gezet de laatste jaren en dat was ajax maar daar hebben we het al over gehad in een ander topic
Op dinsdag 15 april 2003 22:29 schreef G1Ace het volgende:[..]
liever met ajax (om de reden hierboven vermeld door een andere kakkerlak)
quote:Nee hoor, want niemand let op UEFA cup prestaties, als je voor lul wil staan of fufore wil maken moet je in de CL spelen, als je het daar verneukt sta je voor lul, doe je het daar goed, ben je goed bezig.
Op dinsdag 15 april 2003 22:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
van de top 3 is er maar 1 club geweest die ons voor lul heeft gezet de laatste jaren en dat was ajax maar daar hebben we het al over gehad in een ander topic
quote:Daar gaat het niet om,het ging erover wie er NL Europees heeft gezet de laatste jaren en dat is niet PSV geweest,lezen van As
Op dinsdag 15 april 2003 23:55 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, want niemand let op UEFA cup prestaties, als je voor lul wil staan of fufore wil maken moet je in de CL spelen, als je het daar verneukt sta je voor lul, doe je het daar goed, ben je goed bezig.
quote:Vertel? Waren veel internationale ploegen onder de indruk dat ze in de eerste ronde stranden?
Op woensdag 16 april 2003 00:20 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Daar gaat het niet om,het ging erover wie er NL Europees heeft gezet de laatste jaren en dat is niet PSV geweest,lezen van As
quote:Zit de haat diep bij jou of niet?
Op woensdag 16 april 2003 08:06 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Vertel? Waren veel internationale ploegen onder de indruk dat ze in de eerste ronde stranden?
K vind het nu wel zorgwekkende vormen aannemen namelijk...
quote:Klopt, mijn haat jegens PSV is zeer groot.
Op woensdag 16 april 2003 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat het gros van de zogenaamde 'Ajax-supporters' liever hebben dat PSV verliest dan dat Ajax wint...
quote:van as neem nou eens een fatsoenlijk icoon man,je staat echt voor lul voor heel de www
Op dinsdag 15 april 2003 23:55 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, want niemand let op UEFA cup prestaties, als je voor lul wil staan of fufore wil maken moet je in de CL spelen, als je het daar verneukt sta je voor lul, doe je het daar goed, ben je goed bezig.
quote:wie is dat eigenlijk?
Op woensdag 16 april 2003 19:17 schreef CAZZO het volgende:van as neem nou eens een fatsoenlijk icoon man,je staat echt voor lul voor heel de www
quote:GerardVanAs himself
Op woensdag 16 april 2003 19:18 schreef Zapper het volgende:[..]
wie is dat eigenlijk?
quote:Gerard van As
Op woensdag 16 april 2003 19:22 schreef CAZZO het volgende:GerardVanAs himself
quote:die zit voor de lpf in de 2e kamer
Op woensdag 16 april 2003 19:23 schreef Zapper het volgende:[..]
Gerard van As
quote:tevens nep AZ'er
Op woensdag 16 april 2003 19:30 schreef CAZZO het volgende:[..]
die zit voor de lpf in de 2e kamer
quote:Ben jij een voetbalfan of bv een Ajaxfan?
Op woensdag 16 april 2003 17:54 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Klopt, mijn haat jegens PSV is zeer groot.
quote:van as is ook nog voor azals het hem uitkomt
Op woensdag 16 april 2003 20:26 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ben jij een voetbalfan of bv een Ajaxfan?
Dus van Voetbal in het algemeen of alleen maar van Ajax?
quote:En ook nog voor ...
Op woensdag 16 april 2003 20:36 schreef CAZZO het volgende:[..]
van as is ook nog voor azals het hem uitkomt
quote:wat ben je stilletjes van As
Op woensdag 16 april 2003 20:43 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En ook nog voor ...
quote:Nee hoor, heb al veel reacties gepost in het andere topic over de wedstrijd.
Op woensdag 16 april 2003 20:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
wat ben je stilletjes van As
Ben gewoon sportief.
quote:maar je bent toch wat stiller dan anders,zo kennen we je helemaal niet
Op woensdag 16 april 2003 20:55 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, heb al veel reacties gepost in het andere topic over de wedstrijd.
Ben gewoon sportief.
quote:Ik heb het erg druk op dit moment, en dat is echt waar
Op woensdag 16 april 2003 20:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar je bent toch wat stiller dan anders,zo kennen we je helemaal niet
quote:druk bezig met het verwerken van een gevoelige nederlaag
Op woensdag 16 april 2003 21:12 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ik heb het erg druk op dit moment, en dat is echt waar
quote:Wij hebben toch mooi een volle kassa overgehouden aan ons CL avontuur
Op woensdag 16 april 2003 21:26 schreef chelloboy het volgende:
Nou GerardVanAs jullie winnen helemaal niks dit jaar.
Wij het kampioenschap en Utrecht de Amstelcup.
Was wel ff balen gisteren vooral de 1e helft maar ach we gunnen Utrecht ook wel wat in de voor hun moeilijke tijden.
quote:alleen komt de belasting nog wel ff langs voor een kleine 10 miljoen ofzo
Op woensdag 16 april 2003 21:30 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wij hebben toch mooi een volle kassa overgehouden aan ons CL avontuur
quote:Dus nou hoeven jullie geen gemeente geld meer te vragen.
Op woensdag 16 april 2003 21:30 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Wij hebben toch mooi een volle kassa overgehouden aan ons CL avontuur
[PSV] Frank Kooiman (Nu Waterreus out is)
Waterreus dus pleite voor de rest van het seizoen, gaat lekker met de verdediging van PSV
quote:twente zaterdag op bezoek in eindhoven
Op woensdag 16 april 2003 21:37 schreef Zapper het volgende:
Waterreus dus pleite voor de rest van het seizoen, gaat lekker met de verdediging van PSV
quote:CAZZO, ik gun het je club van harte
Op woensdag 16 april 2003 22:57 schreef CAZZO het volgende:[..]
twente zaterdag op bezoek in eindhoven
ik ruik winstkansen
quote:jammer dat jullie niemand hebben om die kansen te benutten
Op woensdag 16 april 2003 22:57 schreef CAZZO het volgende:twente zaterdag op bezoek in eindhoven
ik ruik winstkansen
quote:kijk dat onze thijs niet scoort dat weten we,maar gelukkig hebben we ook nog cairo & polak achter de hand en wie weet krijgt elbrazi het weer op de heupen
Op donderdag 17 april 2003 16:52 schreef Zapper het volgende:[..]
jammer dat jullie niemand hebben om die kansen te benutten
quote:Maar stiekum vind je het niet erg dat Twente gaat verliezen zaterdag toch?
Op donderdag 17 april 2003 17:07 schreef CAZZO het volgende:kijk dat onze thijs niet scoort dat weten we,maar gelukkig hebben we ook nog cairo & polak achter de hand en wie weet krijgt elbrazi het weer op de heupen
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:13 schreef Zapper het volgende:[..]
Maar stiekum vind je het niet erg dat Twente gaat verliezen zaterdag toch?
quote:Jah jij wel
Op woensdag 16 april 2003 22:57 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
CAZZO, ik gun het je club van harte
quote:He Chelloboy ben je echt zo zelfverzekerd van een zege voor PSV?
Op vrijdag 18 april 2003 18:01 schreef chelloboy het volgende:
He CAZZO,Twente al 30 jaar niet gewonnen bij PSV
Zal morgen niet anders zijn.
quote:pas maar op met je praatjes
Op vrijdag 18 april 2003 18:01 schreef chelloboy het volgende:
He CAZZO,Twente al 30 jaar niet gewonnen bij PSV
Zal morgen niet anders zijn.
quote:Thuis winnen we bijna alles,dus zeker van Twente.
Op vrijdag 18 april 2003 18:30 schreef Zapper het volgende:[..]
He Chelloboy ben je echt zo zelfverzekerd van een zege voor PSV?
Als boer Guus het elftal ongewijzigd laat zie ik het eerlijk gezegd somber in
btw het is kooiman en niet kooistra
quote:Jah stom van me
Op vrijdag 18 april 2003 18:43 schreef CAZZO het volgende:
kut dat die wedstrijd niet wordt uitgezonden op C+
daar speelt psv nl.bijna altijd zwaar baggerbtw het is kooiman en niet kooistra
Ik hoef niet te zeggen waar he?
quote:Zelfs een echte fan maakt wel eens een foutje met namen.
Op vrijdag 18 april 2003 19:59 schreef mitt het volgende:
Kooistra (zoals de "echte" fan denkt dat ie heet) zal vast een blundertje maken tegen El Brazi
quote:Nee, das wel duidelijk dacht ik zo!
Op vrijdag 18 april 2003 19:57 schreef Zapper het volgende:
Als Guusje lef en verstand heeft wijzigd ie zn elftalIk hoef niet te zeggen waar he?
quote:* FreddyJr blaast het kaarsje weer uit!
Op vrijdag 18 april 2003 22:08 schreef Juan Zueco het volgende:
* Juan Zueco steekt een kaarsje aan voor de TukkersJ.
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 11:05 schreef FreddyJr het volgende:* FreddyJr blaast het kaarsje weer uit!
Volgens PSV Netwerk zit er aanvallend een verrassing aan te komen,
zo zou boer Guus hebben laten weten.
Leandro?
quote:Bruggink in de basis!
Op zaterdag 19 april 2003 12:09 schreef Zapper het volgende:[..]
Volgens PSV Netwerk zit er aanvallend een verrassing aan te komen,
zo zou boer Guus hebben laten weten.Leandro?
quote:waarom Bruggink ?
Op zaterdag 19 april 2003 12:36 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Bruggink in de basis!
quote:Ja, vind ik ook!
Op zaterdag 19 april 2003 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
waarom Bruggink ?
Vennegoor is toch echt beter hoor
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:Vennegoor is toch echt beter hoor
samen met kezman
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 15:39 schreef MrMoon het volgende:
Laat die Vennegoor maar lekker oprotten. Ik vind Bruggink vele malen beter dan Vennegoor maar ik ben blijkbaar de enige. Bruggink dus maar lekker in de basis vlak achter Kezman. Dat ging de eerste seizoens helft ook uitstekend dus waarom zou dat nu niet meer kunnen?
quote:
Op woensdag 23 april 2003 23:25 schreef chelloboy het volgende:
Nou nu maar weer eens over de enige echte topclub praten PSV Zaterdag tegen de Graafschap uit en denk 0-3 uitslag.
quote:0-3 maar?
Nou nu maar weer eens over de enige echte topclub praten PSV Zaterdag tegen de Graafschap uit en denk 0-3 uitslag.
quote:Vorig seizoen konden jullie daar kampioen worden (mits Ajax punten zou morsen), en jullie wonnen daar niet eens.
Op zaterdag 26 april 2003 15:24 schreef Bobu het volgende:
Zo vertrek richting Doetinchem. Bij winst vanavond kan het ECHT niet meer fout. We hebben het wel altijd erg lastig tegen de Graafschap, maar het zou toch treurig zijn als we tegen dit de Graafschap niet "gewoon" 3 punten pakken. Ik voorspel een 0-2.
En nu is de druk toch ook wel redelijk hoog, dus ben benieuwd
quote:
Zaterdag tegen de Graafschap uit en denk 0-3 uitslag.
quote:Oei oei wat zijn we voorzichtig dames
Op zaterdag 26 april 2003 15:24 schreef Bobu het volgende:
Ik voorspel een 0-2.
psv, het Dreamteam van de HCE, dat moet van de nummer laatst toch wel ff met 6-0 winnen (minstens)? .
quote:Inderdaad, Ajax gaan ze met 4-0 inmaken maar tegen de Graafschap, de nummer laatst, denken ze 2-0 of 3-0
Op zaterdag 26 april 2003 16:15 schreef keeper het volgende:[..]
[..]Oei oei wat zijn we voorzichtig dames
.
psv, het Dreamteam van de HCE, dat moet van de nummer laatst toch wel ff met 6-0 winnen (minstens)?
.
Als je tegen ajax moet spelen weet je van te voren al dat je gaat winnen, uit of thuis
quote:In de competitie dan he
Op zaterdag 26 april 2003 16:20 schreef Zapper het volgende:
En dat heeft allemaal te maken met het resultaat van vorig jaar, simpel.Als je tegen ajax moet spelen weet je van te voren al dat je gaat winnen, uit of thuis
quote:Oke, 0-6, doen we...
.
psv, het Dreamteam van de HCE, dat moet van de nummer laatst toch wel ff met 6-0 winnen (minstens)?
.
quote:ben jij strax in de chat DD?
Op zaterdag 26 april 2003 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:Oke, 0-6, doen we...
quote:ja voor die Johan Fruitschaal lopen we niet echt warm
Op zaterdag 26 april 2003 16:25 schreef GerardVanAs het volgende:In de competitie dan he
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 16:39 schreef Zapper het volgende:[..]
ja voor die Johan Fruitschaal Willy vd Kuylen trofee lopen we niet echt warm
quote:Amstel Cup vorig seizoen ging jullie ook niet al te goed af toch
Op zaterdag 26 april 2003 16:39 schreef Zapper het volgende:[..]
ja voor die Johan Fruitschaal lopen we niet echt warm
quote:daar noem je nog zoiets
Op zaterdag 26 april 2003 16:42 schreef GerardVanAs het volgende:Amstel Cup vorig seizoen ging jullie ook niet al te goed af toch
quote:Wat is er voor jullie WEL belangrijk dan?
Op zaterdag 26 april 2003 16:44 schreef Zapper het volgende:[..]
daar noem je nog zoiets
De JC schaal vinden jullie niet belangrijk, de Amstel Cup ook niet, de Champions League ook niet, alleen het landskampioenschap dan
quote:
Op zaterdag 26 april 2003 16:55 schreef GerardVanAs het volgende:
Wat is er voor jullie WEL belangrijk dan?De JC schaal vinden jullie niet belangrijk, de Amstel Cup ook niet, de Champions League ook niet, alleen het landskampioenschap dan
sorry.
quote:pauperhumor
Op zaterdag 26 april 2003 17:04 schreef Zapper het volgende:
Sorry, was dat grappig of lachen ajacieden altijd om elkaar?
quote:Ik zat op jouw reactie te wachten, ik wist dat het woord pauperhumor daarin voor zou komen
Op zaterdag 26 april 2003 17:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
pauperhumor
altijd moeilijk te doorgronden
quote:het is maar wat je humor noemt, maar ach, jullie hebben al genoeg te lachen gehad dit seizoen
Op zaterdag 26 april 2003 17:06 schreef GerardVanAs het volgende:Ik zat op jouw reactie te wachten, ik wist dat het woord pauperhumor daarin voor zou komen
quote:Wij lachen het hele seizoen door, uit de Champions League, en volgend seizoen gewoon weer, alleen dan wat langer
Op zaterdag 26 april 2003 17:08 schreef Zapper het volgende:[..]
het is maar wat je humor noemt, maar ach, jullie hebben al genoeg te lachen gehad dit seizoen
quote:Ajax zegt het, PSV doet het. Anders nog iets?
.
.
quote:6-0 is niet 6-1
Op zondag 27 april 2003 12:01 schreef FreddyJr het volgende:[..]
Ajax zegt het, PSV doet het. Anders nog iets?
quote:Ach, de Graafschap mocht even haar eer redden.
Op zondag 27 april 2003 12:05 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
6-0 is niet 6-1
HELEMAAL NIETS IN AMSERDAM
quote:Moet je ze horen, het lelijke eendje van de Champions League zingt over de uitschakeling van Ajax in de KWARTFINALE
Op zondag 27 april 2003 12:29 schreef Bobu het volgende:
Juist mooi avondje in Doetinchem...ook Milan is nog enkele malen toegezongen (ja, het zit diep, ik weet het)
HELEMAAL NIETS IN AMSERDAM
Wat een grap
quote:De joden zijn tevreden met hun seizoen, terwijl de enige "prijs" de fruitschaal is...wat een grap
Op zondag 27 april 2003 13:56 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Moet je ze horen, het lelijke eendje van de Champions League zingt over de uitschakeling van Ajax in de KWARTFINALE
Wat een grap
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 27-04-2003 14:22]
quote:Als Koeman zo slim was geweest had hij nu niet voor de 3e plaats hoeven vrezen. Kwartfinale is ook niets.
Op zondag 27 april 2003 13:56 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Moet je ze horen, het lelijke eendje van de Champions League zingt over de uitschakeling van Ajax in de KWARTFINALE
Wat een grap
quote:Tuurlijk, wie is er niet tevreden over een seizoen waarin ze Europees mee kunnen met de allergrootste ploegen. Jullie enige prijs is het landskampioenschap en daar doen jullie nog niets nuttigs mee ook.
Op zondag 27 april 2003 14:14 schreef Bobu het volgende:[..]
De joden zijn tevreden met hun seizoen, terwijl de enige "prijs" de fruitschaal is...wat een grap
Dat voor jullie Europees voetbal niets uitmaakt kan ik ook niet helpen.
quote:Wat een gelul,als wij dalijk kampioen worden en dat is waar je toch het hele seizoen voor speelt komt dat wel in de boeken te staan jah.
Op zondag 27 april 2003 15:13 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Tuurlijk, wie is er niet tevreden over een seizoen waarin ze Europees mee kunnen met de allergrootste ploegen. Jullie enige prijs is het landskampioenschap en daar doen jullie nog niets nuttigs mee ook.
Dat voor jullie Europees voetbal niets uitmaakt kan ik ook niet helpen.
quote:In de boeken, hahaha, in welk boek? De Europese glorie van PSV?
Op zondag 27 april 2003 15:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Wat een gelul,als wij dalijk kampioen worden en dat is waar je toch het hele seizoen voor speelt komt dat wel in de boeken te staan jah.
quote:*kuch* Hoe wonnen jullie ook alweer de EC in '88? Moet je eens opzoeken hoeveel gelijke spelen daar tussen zaten
En dat ajaks nu toevallig ondanks weet niet hoeveel gelijke spelen de kwartfinale heeft bereikt,nou dat is iedereen over 2 jaar ofzo weer vergeten,
quote:Nee, het landskampioenschap is een prijs die iedereen in Europa zich nog weet te herinneren na 10 jaar
gewoon een verloren seizoen dit want je pakt geen ene prijs van betekenis.
O wacht, misschien kom je om over je 'grote liefde' AZ te praten: je weet wel, die club die zaterdag een dikke jas krijgt van Kezman en teamgenoten
quote:Ik begin er niet over, ik reageer alleen maar
Op maandag 28 april 2003 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Jezus Van As, jij komt echt alleen maar in dit topic om te zieken niet? Stop gewoon eens met dat gezeik over de CL, [..]
quote:Ik zie het nu pas: nee dus...
Op zaterdag 26 april 2003 16:38 schreef Zapper het volgende:[..]
ben jij strax in de chat DD?
quote:Dat is natuurlijk gelul. Waarom toch Ajax zo afzeiken nu ze eruit liggen terwijl, iedere voetbalkenner zal moeten erkennen dat Ajax een topseizoen in de CL heeft neergezet. Maar goed jij bent waarschijnlijk geen echte voetbalkenner.
Op zondag 27 april 2003 15:23 schreef chelloboy het volgende:[..]
Wat een gelul,als wij dalijk kampioen worden en dat is waar je toch het hele seizoen voor speelt komt dat wel in de boeken te staan jah.
En dat ajaks nu toevallig ondanks weet niet hoeveel gelijke spelen de kwartfinale heeft bereikt,nou dat is iedereen over 2 jaar ofzo weer vergeten,gewoon een verloren seizoen dit want je pakt geen ene prijs van betekenis.
quote:Je kunt het ook omkeren hč
Op maandag 28 april 2003 17:37 schreef chelloboy het volgende:
ajaks goed gedaan in Europa,waarom dan 8 punten achter in de competitie.
Of zijn wij dan zo goed.
Waarom doet Ajax het internationaal goed dit seizoen en waarom is PSV zo waardeloos
quote:Zou wel te vet zijn als PSV kampioen wordt in de Kuip. Zien die kakkerlakken ook weer eens een kampioensschaal
Op maandag 28 april 2003 17:38 schreef Partygurl het volgende:![]()
![]()
18 mei
![]()
![]()
quote:Als jullie zo goed zijn, waarom doen jullie het dan niet goed in Europa
Op maandag 28 april 2003 17:37 schreef chelloboy het volgende:
ajaks goed gedaan in Europa,waarom dan 8 punten achter in de competitie.
Of zijn wij dan zo goed.
Voordien, van zes uur tot ongeveer kwart voor acht 's avonds, maken de spelers en hun begeleiders een zegetocht door de stad. De route leidt in ieder geval over de Boschdijk via Fellenoord, Vestdijktunnel, 18 Septemberplein, Vestdijk, Geldropseweg, Bilderdijklaan en Wal (tot aan het stadhuis).
quote:Je kunt zeggen wat je wil, maar dit is een mooi statistiek.
Alleen Ajax van Cruijff presteert beter dan PSVWie durft er nog te twijfelen aan een kampioenschap voor PSV? Het voetbal was en is dit seizoen niet altijd verheffend, maar waar vriend en vijand het over eens zijn, is dat de Eindhovenaren erg efficiënt spelen. Niet alleen de resultaten bewijzen dat, maar ook een vergelijking met eerdere kampioenen. PSV is op weg om één va de beste kampioenen ooit te worden.
Na 29 wedstrijden heeft PSV al 76 punten verzameld. Mocht de ploeg van coach Guus Hiddink erin slagen om de vijf resterende duels allemaal te winnen, dan eindigt ze met 91 punten. Slechts één ploeg vergaarde ooit meer dan 91 punten. Het Ajax van Johan Cruijff pakte in het seizoen 1971/72 liefst 93 punten.
In het competitieslot zijn AZ, Excelsior, Feyenoord, FC Utrecht en FC Groningen de vijf laatste tegenstanders van PSV. De uitwedstrijd tegen Feyenoord lijkt het grootste obstakel in de jacht op de 91 punten.
Gemiddeld scoort de Eindhovense ploeg 2,62 punten per duel. Omgerekend naar 34 wedstrijden levert dat liefst 89 punten op. En ook dat is een enorm hoge score. Want alleen Ajax deed dat ooit twee keer beter (71/72 en 72/73).
Het recordaantal punten van PSV in een seizoen bedraagt 87. Dat totaal stamt uit het seizoen 1985/86.
In een gesprek met Koeman kreeg hij te horen dat Koeman zeker volgend seizoen niet de trainer van FC Barcelona wil worden. Koeman zegt zijn contract te respecteren en daarom volgend seizoen nog altijd in De Arena actief te zijn.
Verder heeft Rovira ook een eerste ontmoeting gehad met PSV coach Guus Hiddink. Hij denkt dat wanneer hij Hiddink kan presenteren als nieuwe coach hij zeker de verkiezing kan winnen. Met de C.V. van Hiddink is niets mis, want hij was eerder trainer van het Nederlands Elftal, Real Madrid en zorgde met Zuid-Korea voor een sensatie op het afgelopen WK 2002.
Arsenal heeft op dit moment een liquiditeit probleem doordat men een nieuw stadion aan het bouwen is. Toch is de verwachting er dat men een verdediger moet aantrekken omdat Martin Keown bijna de pensioen gerechtigde leeftijd heeft bereikt en Pascal Cygan moeite heeft zich staande te houden in de Premier League.
quote:Zo GerardVanAs ben je ziek ofzo geloof ik de eerste x dat je iets positiefs over PSV zegt.
Op donderdag 1 mei 2003 21:11 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar dit is een mooi statistiek.
quote:Ik ben gewoon realistisch, verder niets
Op donderdag 1 mei 2003 22:55 schreef chelloboy het volgende:[..]
Zo GerardVanAs ben je ziek ofzo geloof ik de eerste x dat je iets positiefs over PSV zegt.
quote:Nee, inderdaad, dan mag die volgend seizoen UEFA cup spelen, of dat nog niet eens.
En Hiddink naar Barcelona haha dacht het niet nog ff
quote:Ja, deze post is puur uit trotsheid...toch leuk om met wat supporters met de top van je cluppie te mogen praten over het supportersbeleid
Vanavond vond er een vergadering tussen het bestuur van PSV (de heer Van Raaij, Fons Spooren, de heren Westelaken en Verkerk, de heer Wijnveld, Berry Van Aerle en de heer Schroots), afvaardigingen van de PSV supporters vereniging, PSV Fans United en een aantal PSV supporters plaats. De vergadering begon om 20.00 uur in het Philips Stadion en was georganiseerd naar aanleiding van de teleurgestelde reactie van veel PSV supporters op het niet door laten gaan van een sfeervak. PSV kwam voor de wedstrijd PSV FC Twente (in de PSV Flits) met de mededeling geen sfeervakken voor volgend seizoen aan te wijzen. Deze mededeling leidde tot veel ongeloof.Al snel werden er via het PSV netwerk plannen gemaakt om een actie voor te bereiden. Vele brieven en mails werden naar PSV gestuurd. Verschillende reacties van PSV zijde leverde dit op. PSV wilde graag de supporters door middel van een gesprek tegemoet komen. Gezien het korte tijdsbestek nodigde PSV een aantal partijen uit.
Het gesprek van vanavond kan als uiterst positief worden beschouwd. Helaas hebben alle partijen besloten om geen verdere details kenbaar te maken. PSV kan zo op een rustige manier de gesprekken van vanavond intern verder bespreken en zoeken naar nieuwe/andere mogelijkheden. Wij hopen in ieder geval dat PSV aan de wens van vele PSV supporters tegemoet komt. Aan ons om volgend seizoen te laten zien dat PSV er goed aan heeft gedaan om supporters vriendelijke beslissingen te nemen.
Binnenkort zal PSV met meer informatie komen. Wij wachten in spanning af.
quote:Dan is Fok! juist het forum waar je die afspraken mag doorbreken en er ons, als neo-anarchistisch-forum, wel even mag vertellen wat er besproken is.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:30 schreef Bobu het volgende:
Zo, net terug van een gesprek met enkele supporters en de hoge heren bij PSV (onder wie Harry van Raaij en Fons Spooren) Uitkomst is positief, maar mag nog niet buitenskamers besproken worden.
Ja, deze post is puur uit trotsheid...toch leuk om met wat supporters met de top van je cluppie te mogen praten over het supportersbeleid
quote:Kan je wel vertellen, dat Harry ons veel plezier heeft gewenst bij het komende kampioensfeest
Op vrijdag 2 mei 2003 00:38 schreef golfer het volgende:[..]
Dan is Fok! juist het forum waar je die afspraken mag doorbreken en er ons, als neo-anarchistisch-forum, wel even mag vertellen wat er besproken is.
quote:Hofland heeft op de forums van http://psv.netwerk.to aangegeven niet in contact te zijn met andere clubs en zich volledig op zijn herstel en de toekomst bij PSV te gaan richten: http://psv.netwerk.to/nieuws/news.php?b=5014
Op donderdag 1 mei 2003 22:17 schreef superjoden het volgende:
Arsenal is van plan om de Nederlandse international Kevin Hofland deze zomer naar Londen te halen. Dit meldt de Engelse krant The Daily Mail. Het seizoen van Hofland is dit jaar behoorlijk verpest door een slepende enkel blessure. Vorig jaar toonde Manchester United ook al zijn belangstelling, maar wilde toen de hoge transfersom die PSV vroeg niet betalen.Arsenal heeft op dit moment een liquiditeit probleem doordat men een nieuw stadion aan het bouwen is. Toch is de verwachting er dat men een verdediger moet aantrekken omdat Martin Keown bijna de pensioen gerechtigde leeftijd heeft bereikt en Pascal Cygan moeite heeft zich staande te houden in de Premier League.
En het feit dat een ajacied het wel mooi vindt zegt genoeg
quote:Ik zei opzich niet lelijk. psv-shirts zijn per definitie lelijk natuurlijk
Op zaterdag 3 mei 2003 13:15 schreef Zapper het volgende:
En het feit dat een ajacied het wel mooi vindt zegt genoeg
Tweede doelman Frank Kooiman scheurde vrijdag op de training een middenhandsbeentje in zijn rechterhand en is meteen in het gips gezet. Hij is dus niet beschikbaar. Eerste doelman Ronald Waterreus is dat evenmin, want hij revalideert nog van een liesbreukoperatie. En aangezien derde keus Jelle ten Rouwelaar is verhuurd aan FC Groningen, moet coach Guus Hiddink een beroep doen op de jonge garde.
Hij kan kiezen uit twee Belgische talenten. Yves Lenaert, de eerste doelman van jong PSV, zat al twee wedstrijden van het eerste op de reservebank. Nick Vermeiren, tweede doelman van Jong PSV, is zaterdagmorgen toegevoegd aan de selectie. Hiddink zal kort voor de wedstrijd zijn keuze bekendmaken door middel van de opstelling.
Bron: www.nu.nl
Ben benieuwd, het is toch wat met die keepers tegenwoordig...
Ach die 2 ballen die een PSV keeper in een wedstrijd krijgt.
Zo maar weer richting Philips stadion
quote:Het lag niet aan de keeper.
Op zaterdag 3 mei 2003 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
aaargh de 3e beste keepers va PSV er uit nou dat wordt niks![]()
Wat is die Vink toch een vreselijke spelbederver. Je zou bijna zeggen dat die man z'n maandsalaris heeft gezet op een overwinning van PSV op AZ.
quote:Nou
Op zaterdag 3 mei 2003 17:13 schreef chelloboy het volgende:Ach die 2 ballen die een PSV keeper in een wedstrijd krijgt.
quote:Ja maar hij pakte ze GVD niet. Die eerst kon ie niks aan doen, maar bij die 2de had ie gewoon in zn hok moeten blijven.
Op zaterdag 3 mei 2003 17:13 schreef chelloboy het volgende:
Ach die 2 ballen die een PSV keeper in een wedstrijd krijgt.
quote:Mwah ik vind em niet eens zo lelijk eigenlijk
Op maandag 5 mei 2003 17:53 schreef Keano het volgende:
Als PSV-supporter vind ik het nieuwe uit-shirt echt lelijk:(
Kleuren zijn maar een beetje troosteloos, het shirt dat ze dit jaar hebben is minstens 10 keer zo mooi.
quote:Die tweede was een fout van die spleetoog die weigerde de bal af te pakken.
Op maandag 5 mei 2003 17:49 schreef MrMoon het volgende:[..]
Ja maar hij pakte ze GVD niet. Die eerst kon ie niks aan doen, maar bij die 2de had ie gewoon in zn hok moeten blijven.
Volgende wedstrijd die Vermeiren er maar in
Die keeper trof geen blaam bij de beide goals.
quote:Bij de tweede goal torperdeerde de keeper mooi die Koreaan en toen kon Ali vrij doorlopen richting het doel
Op maandag 5 mei 2003 21:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die tweede was een fout van die spleetoog die weigerde de bal af te pakken.
Die keeper trof geen blaam bij de beide goals.
HAHAHAH dacht ut niet.
Wat Bruggink aan heb,heb ik ook EINDHOVEN eendracht maakt macht.
quote:Voor en na de wedstrijd in die nieuwe souveniershop aan de Noordtribune sta een tafel binnen met spullen van PSV fans united.
Op woensdag 7 mei 2003 20:38 schreef Zapper het volgende:
Die trui moet ik ook hebben, Chelloboy, waar is ie te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |