quote:Waarschijnlijk omdat je dan achter je monitor zit en wat geile meiden zit te bekijken. (kijk je wel uit voor sperma vlekken op je beeldscherm? )
Op zaterdag 15 maart 2003 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe kan het, dat als je gewoon recht op in een bureaustoel zit, het mastruberen veel beter gaat dan als je onderuit/achterover gaan zitten in je bureuastoel
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 10:51 schreef 2meter3 het volgende:
Ik denk dat Masturberen nog beter gaat.....
quote:
quote:like, whatever....
quote:Nee
Op zaterdag 15 maart 2003 12:07 schreef on_the_mike het volgende:
beter dan niet bedoel je
quote:hydrostatisch effect van veneuze afvloed uit de zwellichamen van de penis?
Op zaterdag 15 maart 2003 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe kan het, dat als je gewoon recht op in een bureaustoel zit, het mastruberen veel beter gaat dan als je onderuit/achterover gaan zitten in je bureuastoel
Deze zwellichamen staan weer in verbinding met zenuwbanen. En met bloedvaten die zorgen voor de aan- en afvoer van bloed. Is de penis in rust, dan verkeren de spierweefsels in aangespannen toestand. Er komt dan nauwelijks bloed in de zwellichamen.
Raakt een man seksueel opgewonden, dan geven de hersenen via de zenuwbanen het sein ontspannen aan de spierweefsels: de holle zwellichamen raken gevuld met bloed, waardoor de druk in de penis stijgt.
Gaat alles goed, dan wordt de druk in de holten zo hoog dat de bloedvaten die voor afvoer zorgen, worden afgesloten. Gevolg: de penis wordt hard. En als alles goed gaat, blijft hij dat nog een poosje.
Tal van factoren kunnen echter roet in het eten gooien waardoor de erectie onvolledig is of geen stand houdt.
Ik dit geval zal de positie die je aanneemt op je stoel enig effect op de aanvoer van bloed naar de zwellichamen hebben ivm bepaalde druk daarop.
quote:en dan dat onschuldige gezicht in die avatar
Op zaterdag 15 maart 2003 18:26 schreef Chrissieboy het volgende:
Als je op het stukje tussen je ballen en anus drukt, wordt je penis stijver. Probeer het maar eens uit door op het randje van je stoel te zitten, precies op dat stukje als je weereens een filmpje instart of plaatjes downloadt.
HAHA
quote:ja jongens, ik leid een vreemd dubbelleven..
Op zaterdag 15 maart 2003 18:31 schreef on_the_mike het volgende:[..]
en dan dat onschuldige gezicht in die avatar
HAHA
[Dit bericht is gewijzigd door Chrissieboy op 16-03-2003 09:37]
Hoe kan dat dan weer?
quote:Heeft alles met concentratie te maken, douche je alleen of met een partner?
Op zondag 16 maart 2003 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom gaat het onder de douche ook een stuk minder? Dan gaat t harstikke goed, en ineens stopt het, boem, klap, over, ook gelijk je lul slap. Maar ALS het lukt kom je wel tig keer harder klaarHoe kan dat dan weer?
quote:Dude that site is sick. Ze vinden besnijden bij vrouwen zelfs goed
Op zondag 16 maart 2003 19:25 schreef Flaman het volgende:
http://www.geocities.com/CapitolHill/Senate/2680/index.htmlhehe
A BIG RED 'M' FOR MASTURBATION will soon be sewn onto the clothing of every unrepentant chronic Masturbator in America! When you see one of these people in a public place, be sure to let them know what you think of their filthy lifestyle and their buddy Osama bin Laden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |