Ik vond ze live (dat was het) wel goed, dus ik heb even gezocht naar hun nummers en ik vind ze echt goed Ik denk ik deel het even met de mede (punk) rockers
!
Kent iemand ze misschien
Btw, ikga denkik hun album kopen zo goed vind ik ze
"God must hate me" en "I'm just a kid" zijn mijn favorieten nummers
Wel grappige band, heel erg NFG achtig idd. Ken ze verder niet zo goed. Ook geen behoefte aan.
Ze zijn trouwens franstalig
quote:Canadees Franstalig ja.
Op maandag 5 mei 2003 20:22 schreef Keano het volgende:
Coole band ja. Ik vind I'Do anything het gaafste nummer. In de clip komt ook Mark Hoppus (zanger Blink 182) voor die een stukje meezingt.Ze zijn trouwens franstalig
idd W.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:18 schreef NRK het volgende:
Me Against The World is wel 'n ruig nummer.
quote:11/05/2008 O13 Tilburg, Germany Buy Tickets
Die dacht dat Kopenhagen in Nederland lag.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef addict.for.dramatics het volgende:
*overweegt om erheen te gaan*
Tja.. bands zijn nu eenmaal niet zo slim. Net zoals Jared Leto die dacht dat pinkpop in Denemarken was..?
Echt eh. En je hoorde al die mensen gillen en na 3 seconden zo'n aarzeling van: ..uh?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die dacht dat Kopenhagen in Nederland lag.
Die zei: "A few (ik dacht years) ago we played in Copenhagen and we fell in love with your city".
![]()
Goed puntquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Simple Plan was ooit leuk, wanneer TS het topic opende: in 2003 ofzo.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is dat trouwens snel uitverkocht? Ben een weekend weg komend weekend dus kan dan nog geen kaartje kopen.
Die staan zelf i/d 013 en melkweg later die maand dus gok van niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:00 schreef kbeurden het volgende:
Nou na de melkweg maar weer eens gaan kijken in 013!
Weer Elliot Minot als voorprogramma?
Zoiets dacht ik al, het was idd ijdele hoop. Maargoed Zebrahead is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die staan zelf i/d 013 en melkweg later die maand dus gok van niet.
Kende ze volgens mij nog niet, ff Youtube gechecked en klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Kuukske het volgende:
ik had Zebrahead wel willen zien.
Thnx.quote:Allen heel veel plezier toegewenst volgende week.
quote:
Schaam je! Je kent dat nummer Playmate of the Year toch wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kende ze volgens mij nog niet, ff Youtube gechecked en klinkt wel leuk.Past ook wel bij Simple Plan, altijd leuk als het voorprogramma een beetje bij de hoofdact past.
![]()
Ga eens terug naar school, met je "geweid"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Simple Plan, wat een kutbagger is dat.
Ongelofelijk dat er hier gewoon een topic wordt geweid aan die commerciële 13-in-1-dozijn rommel
Boh gek, school, da's eh... heel lang geleden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga eens terug naar school, met je "geweid"
Precies!quote:Op woensdag 5 november 2008 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Daar kun je mooi overheen kijken Tuxx.
Da's wel tof.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Maarehm, ik heb in MUZ dus concertkaartjes gewonnen voor vanavond. Puik.
Eindelijk een keer Zebrahead live aanschouwen.
Idd.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:04 schreef Kuukske het volgende:
Het gehalte meisjes en ouders was ook lachwekkend. Nog nooit meegemaakt.
En het gegil bij Simple Plan, alsof je bij Justin Timberlake was ofzo. Mijn god.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
Supertuxx, ik waardeer je overige posts vrij goed, maaer dat je stad en land af reist voor zo'n commerciele kinderkutband valt me heul erg
tegen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |