Krijg soms de schijt van dat impulsieve en dat heb ik in het echte leven ook. Ik kan soms helemaal uitvallen en dan krijg ik daarna weer spijt ervan. Ik bedoel er meestal niets mee maar door het impulsieve komt dat eruit.
Meestal bied ik mijn verontschuldigingen aan en komt het daarna wel weer goed, maar toch word ik daarna meestal niet meer zo serieus genomen. Ik laat me teveel meeslepen in mijn bui en dan ga ik idioot gedrag vertonen.
Teveel energie heb ik dan ook en ik heb geen rem erop. Het moet eruit en dan laat ik me op van alles uit.
Blijft moeilijk.
Sorry shmoopy nog. Was nooit mijn bedoeling om jou neer te halen. Maar soms heb ik het gewoon klote van binnen.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Foei
Op vrijdag 14 maart 2003 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Excuses aanvaard (bij mij dan )
quote:Tuurlijk wel, gewoon langsgaan met een pak condooms
Op vrijdag 14 maart 2003 21:31 schreef R2cksson het volgende:
Ging het maar zo makkelijk bij ex-vriendinnen...
quote:Ja, kan ik doen, maar haar huidige vriend wil haar niet delen
Op vrijdag 14 maart 2003 21:36 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Tuurlijk wel, gewoon langsgaan met een pak condooms
quote:Dat ik mn ex niet gisteren nog ff een beurt gegeven heb
Op vrijdag 14 maart 2003 21:36 schreef vosss het volgende:
Ik heb er ook spijt van
En ik meende er gisteren niet veel van. Ik deed weer zonder te denken. Arghhhhhhh wat ben ik een domme lul toch. Krijg er de schijt van. Verantwoordelijk moet ik me gedragen. En eerst beter overwegen voordat ik wat doe. En zelfs op internet moet dat gebeuren. Internet is niet alleen maar speelgoed....dat is een mooie oefening om te leren om te gaan met contacten en nog meer.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 21:36 schreef R2cksson het volgende:
Ja, kan ik doen, maar haar huidige vriend wil haar niet delen
quote:Bedankt voor de tip
Op vrijdag 14 maart 2003 21:28 schreef Mindlight het volgende:
Hmm goed dat je dat hier neerzet. Ik heb gisteren alleen gelurkt en vond het al vreemd dat je eerst kritiek uitte en daarna weg zou gaan.
Denk dat je met dit topic alweer aardig wat credits terugverdiend hoor dus zou me niet al te druk maken
Probeer in de toekomst als je nog eens zo boos bent het niet direct in een topic te gooien maar spreek met jezelf af dat je eerst een dag wacht ofzo en als je dan nog steeds kritiek hebt, er alsnog een topic over te openen.
Arghhhhhhhhhhhhhh shame on me.
quote:Je bent wel ergens onder behandeling?
Op vrijdag 14 maart 2003 21:37 schreef yingyang het volgende:
Grappig is dat ik voordat ik gisteren tekeer ging eerst nog op een ander forum schreef dat ik mijn daden veel meer aan het overwegen was. Dat ik eerst alles van meerdere kanten ging bekijken. Maar toch lukte het me niet gisteren.En ik meende er gisteren niet veel van. Ik deed weer zonder te denken. Arghhhhhhh wat ben ik een domme lul toch. Krijg er de schijt van. Verantwoordelijk moet ik me gedragen. En eerst beter overwegen voordat ik wat doe. En zelfs op internet moet dat gebeuren. Internet is niet alleen maar speelgoed....dat is een mooie oefening om te leren om te gaan met contacten en nog meer.
quote:Gelukkig herkennen de meeste mensen dit soort acties wel (bij tijd en wijlen)
Op vrijdag 14 maart 2003 21:37 schreef yingyang het volgende:
Grappig is dat ik voordat ik gisteren tekeer ging eerst nog op een ander forum schreef dat ik mijn daden veel meer aan het overwegen was. Dat ik eerst alles van meerdere kanten ging bekijken. Maar toch lukte het me niet gisteren.En ik meende er gisteren niet veel van. Ik deed weer zonder te denken. Arghhhhhhh wat ben ik een domme lul toch. Krijg er de schijt van. Verantwoordelijk moet ik me gedragen. En eerst beter overwegen voordat ik wat doe. En zelfs op internet moet dat gebeuren. Internet is niet alleen maar speelgoed....dat is een mooie oefening om te leren om te gaan met contacten en nog meer.
quote:Nee hij was er na een halve dag alweer afgetrapt, ze zijn daar niet zo vergevingsgezind als op dit forum.
Op vrijdag 14 maart 2003 21:34 schreef Stranger het volgende:
De fora waar iedereen elkaar respecteert zijn opgeheven?
quote:Agree
Op zondag 16 maart 2003 21:04 schreef Maanvis het volgende:
Naja tel gewoon voortaan tot 10 voordat je op zo'n knop ramt. Je hebt echt heel veel mensen beledigd met die posts van je, en nu begin je weer te klagen over dat we je niet weg moeten jagen. Als je zo doet krijgt iedereen een hekel aan je. Hou je dus in in het vervolg...
quote:Verbazend eigenlijk. Voelde jij je aangesproken toen hij dat bericht postte? En zo ja waarom?
Op zondag 16 maart 2003 21:04 schreef Maanvis het volgende:
Naja tel gewoon voortaan tot 10 voordat je op zo'n knop ramt. Je hebt echt heel veel mensen beledigd met die posts van je, en nu begin je weer te klagen over dat we je niet weg moeten jagen. Als je zo doet krijgt iedereen een hekel aan je. Hou je dus in in het vervolg...
quote:Hij sprak over alle users..en hoe triest fok wel niet was, hij zegt nou sorry.. dus alles is goed, maar ik vond t op dat moment gewoon niet grappig
Op zondag 16 maart 2003 22:40 schreef thoth het volgende:[..]
Verbazend eigenlijk. Voelde jij je aangesproken toen hij dat bericht postte? En zo ja waarom?
quote:Hij sprak over "mensen". Algemener dan dat kon ie niet worden en bovendien doelde hij volgens mij op een specifieke groep maar het waren best harde uitspraken. Sorry maakt die allemaal weer inorde?
Op zondag 16 maart 2003 23:17 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Hij sprak over alle users..en hoe triest fok wel niet was, hij zegt nou sorry.. dus alles is goed, maar ik vond t op dat moment gewoon niet grappig
quote:Ik voelde me zeker niet aangesproken, maar vond het kinderachtig dat hij zich zo liet kennen...
Op zondag 16 maart 2003 23:17 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Hij sprak over alle users..en hoe triest fok wel niet was, hij zegt nou sorry.. dus alles is goed, maar ik vond t op dat moment gewoon niet grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |