Ze heeft namelijk verkering met een jongen. Maar dat wil ze niet. Die jongen liep telkens achter d'r kont aan. Belde d'r heel vaak op 1 dag, om te vragen of ze met hem wilde. Hij schakelde zelfs een vriendin van hem in om het te vragen. Heel kinderachtig enzo allemaal.
Om van 'm af te zijn heeft ze gezegd dat ze wel met 'm wilt, en nu hebben ze dus wat. Wat ze helemaal niet wilt.
Toen ze dat aan mij vertelde zei ik dat ze die jongen moest bellen om te zeggen dat ze niks met 'm wilt en dat ze een fout heeft gemaakt. Maar dat wil ze niet, omdat ze het dan zielig voor hem vind.
Ik kan haar op geen enkele manier duidelijk maken dat ze het hem wel MOET vertellen. Wie heeft er tips over wat ik moet doen?
Alvast bedankt!
En als ze zoooooooooooooo lomp is dan heeft ze het verdiend ik hoop dat ze haar hele leven bij hem blijft..
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:33 schreef Suphafly het volgende:
dude moet je niet gaan knikkeren ofzow??En als ze zoooooooooooooo lomp is dan heeft ze het verdiend ik hoop dat ze haar hele leven bij hem blijft..
quote:Hee jij daar! Zoek een hobby!
Op vrijdag 14 maart 2003 16:33 schreef Suphafly het volgende:
dude moet je niet gaan knikkeren ofzow??En als ze zoooooooooooooo lomp is dan heeft ze het verdiend ik hoop dat ze haar hele leven bij hem blijft..
Ze moet het zelf uitzoeken. En ze zal vanzelf wel merken dat ze moe wordt!
En O ja... als ze niks doet, wat ik denk als ze toch niks wilt met die jongen. Dan zal die jongen ook denken, van he.. ik kan niks bij haar doen of niet eens zoenen. Dus zal hij ook wel op den duur zeggen, he meisje... het was weer leuk, wat ben jij een saaie muts...
EN dan.. klaaaaaarrrrr alle 2 van het geziek af.
MZL,
quote:16
Op vrijdag 14 maart 2003 16:36 schreef insanergy het volgende:En hoe oud is ze precies?
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 14-03-2003 19:17]
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 14-03-2003 19:18]
quote:16? hou dan op met die kinderachtige spelletjes.....
Op vrijdag 14 maart 2003 16:37 schreef Purgatorio het volgende:[..]
16
quote:Tsja... je kan 't ook lichtelijk apart noemen. Maarja... ik dacht dat er misschien wel mensen waren hoe je sommige dingen normaal kan duidelijk maken. Maar gezien de reacties, denk ik van niet.
Op vrijdag 14 maart 2003 16:40 schreef Spuit het volgende:[..]
16? hou dan op met die kinderachtige spelletjes.....
zeg gewoon waar het voor staat in laat hem gewoon aan zijn pieleke trekken, die zielige kerel.
Dat jou vriendin dit niet alleen afkan zeg.........
zucht
quote:tja moet ze van ellende dus maar wachten tot hij het saai vindt worden omdat ze het anders zielig voor hem vindt, misschien vindt ie het nooit saai worden en tja dan moeten ze maar trouwen want het meisje vind het zielig om nee te zeggen
Op vrijdag 14 maart 2003 16:36 schreef Immor3 het volgende:
Hier zijn helaas geen tips voor jongen.Ze moet het zelf uitzoeken. En ze zal vanzelf wel merken dat ze moe wordt!
En O ja... als ze niks doet, wat ik denk als ze toch niks wilt met die jongen. Dan zal die jongen ook denken, van he.. ik kan niks bij haar doen of niet eens zoenen. Dus zal hij ook wel op den duur zeggen, he meisje... het was weer leuk, wat ben jij een saaie muts...
EN dan.. klaaaaaarrrrr alle 2 van het geziek af.
MZL,
ik zou zeggen laat die jongen dit topic eens lezen
de openingspost lijkt wel of het over een basisschool gaat ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Bolderbast op 14-03-2003 16:43]
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 14-03-2003 19:19]
Hoe haalt die vriendin ('k zou d'r vanaf nu "vage kennis" noemen, als'k jou was) 't in d'r kop om verkering te nemen met iemand die ze niet mag?
In dat opzicht verdienen ze elkaar wel.
quote:Het is niet dat ze hem niet mag,... ze vind 'm wel aardig. Maar niet mee dan dat
Op vrijdag 14 maart 2003 16:42 schreef Jordy-B het volgende:
sjezus.Hoe haalt die vriendin ('k zou d'r vanaf nu "vage kennis" noemen, als'k jou was) 't in d'r kop om verkering te nemen met iemand die ze niet mag?
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 14-03-2003 19:19]
quote:van die jongen valt nog wel mee vind ik die was verliefd loopt achter meisje aan en dat meisje neemt verkering met hem.
Op vrijdag 14 maart 2003 16:43 schreef Angeles het volgende:
Ik vind die jongen ook wel een behoorlijke minkukel, hoe weinig eigenwaarde kun je hebben om achter iemand's kont aan te blijven wandelen in de hoop dat ze ooit verkering met je wil?In dat opzicht verdienen ze elkaar wel.
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 14-03-2003 19:20]
quote:Als ze d'r niet verliefd op is moet ze geen verkering nemen, punt. Of denk ik nou heel ouderwets ofzo?
Op vrijdag 14 maart 2003 16:44 schreef Purgatorio het volgende:[..]
Het is niet dat ze hem niet mag,... ze vind 'm wel aardig. Maar niet mee dan dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |