quote:Off-topic: Hey Linda, jij ook hier?
Op maandag 13 oktober 2003 16:22 schreef Schaapje82 het volgende:
-- knip --
On-topic: Heb je Kazaa/WinMX/etc al geprobeerd? Wellicht dat er daar iemand dat ding shared...
Als jullie de Nederlandstalige theme tunes van de volgende series hebben, laat het me dan alsjeblieft even weten via e-mail, want die zou ik ook héél graag willen hebben (ik ben er al heel lang naar op zoek maar heb ze nooit kunnen vinden)! ![]()
- Mapletown
- Teddy Ruxpin
- Kissyfur
- Foofur
- Winnie de Poeh
- Dogtanian en de drie Muskehonden
- Ewoks
- De Wuzzles
- Tao Tao
- Remi, alleen op de wereld
- Jody en het hertenjong
- Little Lord Fauntleroy (ik ben de Nederlandse titel vergeten)
- Heidi
- Barbapapa
Alvast héél erg bedankt, mensen!
![]()
Groetjes,
Padian
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2003 10:57 schreef Patch het volgende:
Je zoekt dus het animatiebedrijf van Jody & Robinson enzo?
Nathalie komt me heeeeeel bekend voor! Is dat dat meisje dat bij haar opa en oma moet gaan wonen? Zo niet, wat dan? Ik weet zeker dat ik het ken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:19 schreef Iwan1976 het volgende:
De Familie Robinson.... :')
Net zo'n klassieker als 'De Tovenaar van Oz', 'Nathalie' en 'Nils Holgerson'.
Ja klopt... en ze had een hondje dat Bucky heette.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:39 schreef ChrisJX het volgende:
Nathalie komt me heeeeeel bekend voor! Is dat dat meisje dat bij haar opa en oma moet gaan wonen? Zo niet, wat dan? Ik weet zeker dat ik het ken.
Ik kreeg gewoon rillingen bij het lezen van "met een vulkaan!!"quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
Over de familie Robinson: ik keek ALTIJD!!!! Weet er inmiddels niet meer zoveel van, maar als nu iemand "een eiland" zegt, zingen m'n zus en ik direct in koor: "met een vulkaar!!!"
Die doet et nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:57 schreef Takje het volgende:
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.asp
Hij staat hier gewoon bij hoor
nope, niks officieelsquote:Op maandag 3 september 2007 17:35 schreef dignus het volgende:
Weet iemand of er Nederlands gesproken DVD's zijn?
Net als Natalie en Jody en het Hertenjong, maar de tijd zal het leren of ze het compleet gaan uitbrengen....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:18 schreef FritsFlits het volgende:
Voor de liefhebbers wordt de serie ondertussen officieel op DVD uitgebracht
Ik heb van zoveel tv-series alleen de eerste paar seizoenen al jaren in de kast staan....quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef FritsFlits het volgende:
Heb jij vermoedens dat ze dat niet gaan doen?
Jij hebt de verloren aflevering op VHS?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:35 schreef FritsFlits het volgende:
Nou, zo te zien komen ze dan toch allemaal (op aflevering 17 na, die verloren is gegaan (heb hem gelukkig nog op vhs) ) op DVD uit! In totaal zijn het dus 12 DVD's:
http://kindertv.net/series/2244-familie-robinson#twoj_fragment1-5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |