Hartelijk dank voor jullie hulp
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 14-03-2003 13:15]
Ik had al een idee dat ik wat groots op mijn bovenarm wilde, en de stijl wist ik ook al. Uiteindelijk is het geworden:
succes ermee
quote:jij had toch God op je voorhoofd?
Op vrijdag 14 maart 2003 13:15 schreef U-lerZzZ het volgende:
"Dork" op je voorhoofd zou je wel sieren.
misschien moeten jullie het beter lezen, ik vraag om inspiratie om er zelf een te maken
quote:Nee, dat staat op mijn lul.
Op vrijdag 14 maart 2003 13:16 schreef xf0rz het volgende:[..]
jij had toch God op je voorhoofd?
quote:en alsie stijf is staat er godverdomme?
Op vrijdag 14 maart 2003 13:17 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Nee, dat staat op mijn lul.
quote:alleen godve, groter is ie niet
Op vrijdag 14 maart 2003 13:18 schreef xf0rz het volgende:[..]
en alsie stijf is staat er godverdomme?
Groet
quote:Dan moet je je muze benaderen, niet ons. Waarom wil je een tatoeage als je niet eens weet wat je wil? Zit er een diepere betekenis voor je achter?
Op vrijdag 14 maart 2003 13:17 schreef RiddlerMark het volgende:
wow, 2 serieuze reactiesmisschien moeten jullie het beter lezen, ik vraag om inspiratie om er zelf een te maken
quote:"Godsamme zeg".
Op vrijdag 14 maart 2003 13:18 schreef xf0rz het volgende:[..]
en alsie stijf is staat er godverdomme?
quote:UTFS zou ik zeggen, topix genoeg
Op vrijdag 14 maart 2003 13:17 schreef RiddlerMark het volgende:
wow, 2 serieuze reactiesmisschien moeten jullie het beter lezen, ik vraag om inspiratie om er zelf een te maken
quote:lol
Op vrijdag 14 maart 2003 13:21 schreef Pakspul het volgende:
Q2u logo
Hier heb ik de mijne laten zetten... ze zijn heel er schoon!
In de site staan voorbeelden maar als je langsgaat bij hun hangen er echt muren vol van!
rishi
quote:En op zn reet heetft hij staan:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:28 schreef MasterPaster het volgende:
Doe als Steve-O van jackass
http://www.steveovideo.com/fanclub/images/irock1.jpg
Your name
En tja, wel of niet nemen... Waarom niet? Zie het als een soort sierraad, als je er iets mee hebt en als het bij je past. je leeft maar 1 keer hoor, en mocht je er ooit spijt van krijgen dan hoort het toch bij een bepaald deel van je leven. En als je het echt nietm eer kan aanzien is er ook nog zoiets als laser. Tis net als met alles: niet al te ver vooruitkijken...
quote:Dat is Steve O niet, da's een fan van hem.
Op vrijdag 14 maart 2003 13:28 schreef MasterPaster het volgende:
Doe als Steve-O van jackass
http://www.steveovideo.com/fanclub/images/irock1.jpg
quote:"Dit is mijn bips"
Op vrijdag 14 maart 2003 13:34 schreef poep het volgende:
ik wil er ook één, op mijn bips
weet ook nog niet wat, heb ook alles, heel veel, op internet bekeken, maar nog niet iets gevonden.. en ik wil wel iets wat bij mij past, dus impulsief iets laten zetten doe ik niet!
quote:steve o heeft hem ook
Op vrijdag 14 maart 2003 13:36 schreef Slarioux het volgende:[..]
Dat is Steve O niet, da's een fan van hem.
quote:Biggest NONO
Op vrijdag 14 maart 2003 13:40 schreef Miertje1 het volgende:
Heb toen terplekke een ander plaatje uitgezocht
Ga dan opzoek naar plaatjes daarvan, kies er 1 uit die je helemaal ok vind, ga daarmee langs de tatooshop vertel wat je wilt en ze tekenen het voor je uit(met aanpassingen die jij wil).
Of je neemt er meer mee dan heb je meer keuze...
Je hoeft niet opzoek naar plaatjes van tatoo's, je kan gewone plaatjes uitkiezen, of foto's, wat je maar wil..........
Ik heb een tatoo op mijn schouder, plaatje al een aantal keren neergezet dus dat doe ik niet nogeens(word zo saai anders).
Ik heb dit plaatje uit een logo gehaalt, iets aangepast naar mijn wensen en klaar was klara!!!!!!!!!!!!
Ik zal eens kijken of ik mijn verzameling aan keuze's nog kan vinden(gewoon plaatjes dus, niet als tatoo gemaakt nog).
Ok ik heb ze
Dit waren dus een paar van mijn ideeen, deze blijven ook bestaan mocht ik de grote slang niet krijgen
quote:Goh je meent het????????
Op vrijdag 14 maart 2003 13:57 schreef kikkerlikker het volgende:
het is geen slang het zijn wolfen
Er staat(even een beetje aanpassen hoor), dit waren wat ideeen voor mijn 1ste tatoo, die blijven in de kast,voor als de grote slang niet doorgaat(mijn man ziet die niet zo zitten, maar ik krijg hem wel om ).
De slang heb ik ook al eens geplaatst, maar die wil ik nog weleens neerzetten...
Zoek eens op tattoo op dit forum en zie hoe veel verschillende topics (met foto's) er al over zijn geweest.
Misschien dat iemand zo nog op ideeën komt?
quote:Tja mijn man vind hem te groot, maar voor mij symboliseerd de slang heel veel.
Op vrijdag 14 maart 2003 14:28 schreef kikkerlikker het volgende:
o okee ik geef je man gelijk die slang is niet zo mooi meer iets voor een uitsmijter met een baard maar goed meschien staat ie je wel je mag et zelf wete maar ik zou de wolfe doen
Ik ga hem binnenkort eens laten tekenen op mijn rug(met henna waarschijnlijk), dan kunnen we hem irl zien en is het niet gelijk voor de rest van je leven.
Alleen nu nog ff iemand ritselen die hem kan tekenen;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |