mmm, damn, moeilijk...
maarre het komt wel goed joh
[Dit bericht is gewijzigd door Neo007 op 14-03-2003 10:45]
quote:'t is nog vroeg he
Op vrijdag 14 maart 2003 10:45 schreef Neo007 het volgende:
Goed nederlandsmaarre het komt wel goed joh
quote:tja, zo kun je het ook zien, maar heb um denk ik wel pijn gedaan, door geen interresse te tonen enzow...
Op vrijdag 14 maart 2003 10:46 schreef Greyfox het volgende:
Hij is je niet waard als hij geen vrienden meer wil zijn als jij een vriendje krijgt.
quote:zo is dat
Op vrijdag 14 maart 2003 10:46 schreef Greyfox het volgende:
Hij is je niet waard als hij geen vrienden meer wil zijn als jij een vriendje krijgt.
quote:ipv geen interesse tonen is het misschien wel goed voor de vriendschap om duidelijkheid te geven, dat je niet voor hem voelt wat hij voor jou voelt. Hij weet gelijk waar ie aan toe is, en zal daarna ws. beter andere partners van jou accepteren
Op vrijdag 14 maart 2003 10:47 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
tja, zo kun je het ook zien, maar heb um denk ik wel pijn gedaan, door geen interresse te tonen enzow...
quote:Voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk om met iemand om te blijven gaan waar je helemaal van ondersteboven bent als die persoon een relatie heeft. Heb ik vaker gezien, vind ik helemaal niet zo raar en ook geen blijk van slechte vriendschp zoals ik ook las ergens.
Op vrijdag 14 maart 2003 10:49 schreef thadude het volgende:[..]
zo is dat
misschien moet je hem eens vertellen dat er nog meer meiden zijn.. beetje sneu van hem om gelijk contact al te verbreken.. als ik jouw was zou ik gewoondoei zeggen
quote:da bedoel ik.........
Op vrijdag 14 maart 2003 10:58 schreef Migwi het volgende:[..]
Voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk om met iemand om te blijven gaan waar je helemaal van ondersteboven bent als die persoon een relatie heeft. Heb ik vaker gezien, vind ik helemaal niet zo raar en ook geen blijk van slechte vriendschp zoals ik ook las ergens.
Pech voor hem dan maar.
Op deze manier kun je anders nooit een vriendje hebben, hij zal toch ooit aan het idee moeten wennen.
quote:tja, maar ik wil hem niet kwijtraken als goede vriend...
Op vrijdag 14 maart 2003 11:07 schreef Supervisor_nl_ het volgende:
Maar jah je kan je leven niet in dienst van die persoon stellen omdat hij toevallig gek op je is.Pech voor hem dan maar.
quote:met hem over dat soort dingen praten wil niet... klapt ie dicht...
Op vrijdag 14 maart 2003 11:11 schreef Ripley het volgende:
Als je goede vrienden bent bespreek je dit toch even. Gewoon: luister, ik ben razend verliefd, maar ik ben een beetje bang voor jouw reactie en ik wil je absoluut niet kwijt als vriend.Op deze manier kun je anders nooit een vriendje hebben, hij zal toch ooit aan het idee moeten wennen.
quote:Goh, handig zo'n vriendschap waarin je de echt belangrijke dingen tussen jullie niet wil of kan bespreken.
Op vrijdag 14 maart 2003 11:41 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
tja, maar ik wil hem niet kwijtraken als goede vriend...
[..]met hem over dat soort dingen praten wil niet... klapt ie dicht...
Zoals Scope al zegt: als hij echt genoegen neemt met vriendschap, dan accepteert hij het feit dat je verliefd kan worden op een ander.
quote:Nja, en wat nu als de gevoelens bij die vriend na jaren nog niet over zijn? Praten is goed, maar ik denk dat sommige mensen denken dat alle moeilijkheden maar als sneeuw voor de zon verdwijnen als je er maar over praat. Dat is natuurlijk niet zo.
Op vrijdag 14 maart 2003 11:11 schreef Ripley het volgende:
Als je goede vrienden bent bespreek je dit toch even. Gewoon: luister, ik ben razend verliefd, maar ik ben een beetje bang voor jouw reactie en ik wil je absoluut niet kwijt als vriend.Op deze manier kun je anders nooit een vriendje hebben, hij zal toch ooit aan het idee moeten wennen.
quote:Nee, maar je laat wel zien dat je om iemands gevoelens geeft en iemands vriendschap hoog acht door met hem te praten. Maar tegelijkertijd kun je op die manier toch de keuze maken die je wilt, zonder dat iemand het gevoel heeft dat zijn gevoelens je niks kunnen schelen.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:11 schreef chocolatemoeze het volgende:
Vriendschap en liefde zijn twee verschillende zaken. Vooral als de gevoelens heel diep zitten. En het is uiteindelijk het één of het ander, óf vriendschap, óf liefde. Niet allebei. Je hebt makkelijk praten dat je dan een slechte vriend bent als je het niet meer trekt, maar een vriendschap blijven onderhouden ten koste van je eigen geluk is natuurlijk ook absurd. Ja, zo op papier klinkt het allemaal zo mooi hoor:
[..]Nja, en wat nu als de gevoelens bij die vriend na jaren nog niet over zijn? Praten is goed, maar ik denk dat sommige mensen denken dat alle moeilijkheden maar als sneeuw voor de zon verdwijnen als je er maar over praat. Dat is natuurlijk niet zo.
Wat die jongen daar verder mee doet is zijn verantwoordelijkheid. Ik ben van mening dat het moeilijk is om een dergelijke vriendschap et behouden en dat dat ook vaak niet lukt. Maar soms wel en je kunt het altijd proberen als je op iemand gesteld bent.
quote:Kan dat onderschrijven. It Hurts. Dat is het probleem
Op vrijdag 14 maart 2003 10:58 schreef Migwi het volgende:[..]
Voor sommige mensen is het gewoon heel moeilijk om met iemand om te blijven gaan waar je helemaal van ondersteboven bent als die persoon een relatie heeft. Heb ik vaker gezien, vind ik helemaal niet zo raar en ook geen blijk van slechte vriendschp zoals ik ook las ergens.
ik gok daar denk ik maar op...
quote:mmm, nie slecht, ik ga ut proberen
Op vrijdag 14 maart 2003 14:51 schreef Gaya het volgende:
Als die vriend zo verliefd op je is kan het helemaal geen kwaad als hij een poosje afstand van je neemt, dan heeft hij meer kans om over zijn gevoelens heen te komen. Als hij jou iedere keer ziet dan gaan die gevoelens niet over en gaat hij alleen maar lullig over jou en je vriend doen en dat zou de vriendschap tussen jullie pas echt vernietigen. is in mijn vriendenkring ook gebeurd tussen een vriend en vriendin. Ze haten elkaar nu alleen maar omdat zij zijn gevoelens niet beantwoordde en een andere vriend had.
Geef hem gewoon de tijd om tot zichzelf te komen en kijk daarna of jullie de vriendschap 'gewoon' kunnen doorzetten.
succes
danku
quote:dankje, humeur weer goed, ik zie um vanavond weer!!!!!!
Op vrijdag 14 maart 2003 15:18 schreef Gaya het volgende:
en vergeet niet wel van je nieuwe vriendje te genieten! Niet alleen hier aan denken natuurlijk!
Have fun!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |