Wat ik nog in vorig topic zei was dat ik Petrov was vergeten maar hij hoort ook bij die jonge Ibanesto renners , rijd sinds dit jaar voor de spaanse ploeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 13-03-2003 22:55]
Maar zijn er hier ook mensen verdiept in het baanwielrennen? Dat leeft hier op fok! wat minder, heb ik zo het idee.
quote:Hij rijd sinds dit jaar voor de fusieploeg De Nradi-Colpack en heeft al wat gepresteerd. Zo won hij een rit in de ronde van Ligurie dacht ik en won hij ook het eindklassement of hij werd 2e weet ik ff niet. Zal ik moeten opzoeken
Op donderdag 13 maart 2003 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu we het toch over grote talenten hebben, voel ik me geroepen om Giuseppe Palumbo even te noemen. Tweevoudig wereldkampioen bij de beloften en een enorm talent. Hij rijdt nu voor De Nardi dacht ik. Rijdt hij nog wat uitslagen of is hij in de marge weggezakt?
quote:Hij rijd sinds dit jaar voor de fusieploeg De Nardi-Colpack en heeft al wat gepresteerd. Zo won hij een rit in de ronde van Ligurie dacht ik en won hij ook het eindklassement of hij werd 2e weet ik ff niet. Zal ik moeten opzoeken
Op donderdag 13 maart 2003 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu we het toch over grote talenten hebben, voel ik me geroepen om Giuseppe Palumbo even te noemen. Tweevoudig wereldkampioen bij de beloften en een enorm talent. Hij rijdt nu voor De Nardi dacht ik. Rijdt hij nog wat uitslagen of is hij in de marge weggezakt?
quote:Aha, hij is dus toch niet echt in de marge belandt. Bij de een duurt het ook wat langer voordat het talent eruitkomt dan bij de ander.
Op donderdag 13 maart 2003 22:58 schreef Bartoli het volgende:[..]
Hij rijd sinds dit jaar voor de fusieploeg De Nardi-Colpack en heeft al wat gepresteerd. Zo won hij een rit in de ronde van Ligurie dacht ik en won hij ook het eindklassement of hij werd 2e weet ik ff niet. Zal ik moeten opzoeken
Hopelijk kunnen al deze jongens hun opmars voortzetten. Heb er wel vertrouwen in want qua mentaliteit schat ik de meeste van hen toch wel hoger in als bijvoorbeeld een Bobrike of Berzin.
quote:Ik volg het niet echt, maar weet wel dat de user Imitated_Error een goede baanrenner is in het 'echie'.
Op donderdag 13 maart 2003 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Effe typfoutje uit de topictitel gehaaldMaar zijn er hier ook mensen verdiept in het baanwielrennen? Dat leeft hier op fok! wat minder, heb ik zo het idee.
quote:Ja ik ben ook wel geinteresseerd in baanwielrennen, ja.
Op donderdag 13 maart 2003 22:58 schreef Leatherface het volgende:
Effe typfoutje uit de topictitel gehaaldMaar zijn er hier ook mensen verdiept in het baanwielrennen? Dat leeft hier op fok! wat minder, heb ik zo het idee.
quote:Soms kijk ik op de BRT wel eens naar de WB- evenementen
Op donderdag 13 maart 2003 23:01 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja ik ben ook wel geinteresseerd in baanwielrennen, ja.
quote:klopt ja.
Op donderdag 13 maart 2003 23:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik volg het niet echt, maar weet wel dat de user Imitated_Error een goede baanrenner is in het 'echie'.
Heb ff opgezocht G.Palumbo won een rit in Liguria en werd in het eindklassemet 2e achter Di Luca.
Over Talenten, neem nou WK '96 in Lugano bij de Beloften. 1 t/m 4 Italianen.
1. Fiqueras
2. Di Luca
3. Bettini
4. uh die ben ik ff kwijt maar die is nu ook al prof.
quote:De naam ligt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet opkomen.
Op donderdag 13 maart 2003 23:04 schreef Bartoli het volgende:[..]
klopt ja.
Heb ff opgezocht G.Palumbo won een rit in Liguria en werd in het eindklassemet 2e achter Di Luca.
Over Talenten, neem nou WK '96 in Lugano bij de Beloften. 1 t/m 4 Italianen.
1. Fiqueras
2. Di Luca
3. Bettini
4. uh die ben ik ff kwijt maar die is nu ook al prof.
Heb dat WK overigens gezien toen op TV, met die enorme overmacht van de Italianen.
Waar is trouwens ene Tiralongo gebleven? Die fietste bij de beloften ook eens de stenen uit de straat.
quote:Tiralongo rijd nu voor Panaria de ploeg waar Fiqueras nu ook voor rijd, daar rijd nu ook de broer of neef van Michele Bartoli, Claudio Bartoli.
Op donderdag 13 maart 2003 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
De naam ligt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet opkomen.
Heb dat WK overigens gezien toen op TV, met die enorme overmacht van de Italianen.
Waar is trouwens ene Tiralongo gebleven? Die fietste bij de beloften ook eens de stenen uit de straat.
Maar nu je het zegt kon het best eens zijn dat Tiralongo die 4e man was toen.
quote:Ik denk dat hij het is, of het moet zijn dat hij een jaar later op het podium eindigde. Weet het niet meer precies eerlijk gezegd.
Op donderdag 13 maart 2003 23:11 schreef Bartoli het volgende:[..]
Tiralongo rijd nu voor Panaria de ploeg waar Fiqueras nu ook voor rijd, daar rijd nu ook de broer of neef van Michele Bartoli, Claudio Bartoli.
Maar nu je het zegt kon het best eens zijn dat Tiralongo die 4e man was toen.
quote:Ok bedankt.
Op donderdag 13 maart 2003 23:16 schreef golfer het volgende:
topictiteltje aangepast
By the way Heb opgezocht Cherrymoon wie die 4e man was in Lugano!!!
Het was niet Tiralongo maar de toen talentvolle maar nu geschorste Roberto Sgambelluri. Die overigens bij de profs in het begin top 10 reed in Giro maar daarna geen potten meer brak.
quote:Aha, bedankt!
Op donderdag 13 maart 2003 23:19 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ok bedankt.
By the way Heb opgezocht Cherrymoon wie die 4e man was in Lugano!!!
Het was niet Tiralongo maar de toen talentvolle maar nu geschorste Roberto Sgambelluri. Die overigens bij de profs in het begin top 10 reed in Giro maar daarna geen potten meer brak.
Tiralongo zal dan een paar jaar later de beloften-wedstrijden onveilig hebben gemaakt.
Sgambelluri werd toen gezien als grootste talent van de vier geloof ik. Bij de profs deed hij het in het begin ook wel aardig, maar daarna viel hij terug, nu weer geschorst.
Beetje vergelijkbaar met Valentino Fois. Talentvolle renner, weggezakt en al twee lange schorsingen achter de rug geloof ik.
quote:Ja klopt, en hij is inmiddels gestopt.
Op donderdag 13 maart 2003 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Aha, bedankt!
Tiralongo zal dan een paar jaar later de beloften-wedstrijden onveilig hebben gemaakt.
Sgambelluri werd toen gezien als grootste talent van de vier geloof ik. Bij de profs deed hij het in het begin ook wel aardig, maar daarna viel hij terug, nu weer geschorst.
Beetje vergelijkbaar met Valentino Fois. Talentvolle renner, weggezakt en al twee lange schorsingen achter de rug geloof ik.
Pantani zijn schorsing werd gereduceerd van 18 mei wat het was tot 18 maart wat het is geworden.
Dus hij zou kunnen starten in de giro.
Stop toch man, hoe oud issie? 33?
quote:ja hij is idd 33. Maar ja hij schijnt nog hoop te hebben maar ja de hele ploeg vann hem Team Scanavino-Mercatone Uno heb ik nog niet gezien dit jaar op een renner na dan die 3x top 10 gereden heeft en dat is Bellotti.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:46 schreef mitt het volgende:
dat Pantani nog fietstStop toch man, hoe oud issie? 33?
Die Bellotti is een neo, dus misschien dat dat nog wat kan worden. Codol rijdt ook voor de ploeg van Pantani, was ook ooit eens een groot talent.
2 Heppner Jens (All) Wiesenhof Leipzig
3 Carlsson Mattias (Sue) Ringerike
4 George David (Afs) Barloworld
5 Bergh Eckard (Afs) Minolta
6 Maaske Adrian (Afs) Minolta
7 Laciak Martin (Rtc) eD'System-ZVVZ t.m.t.
8 Kannemeyer Tiaan (Afs) Barloworld ŕ 4"
9 Heymans Mannie (Afs) élite 2 m.t.
10 Dayus Jonathan (R-U) Ringerike ŕ 11"
[/quote]
quote:D'r rijden alleen wat Zuid Afrikanen en Duitsers rond. ComNet doet ook bij, voor die ploeg rijden een tweetal renners met een Nederlandse licentie, maar ik zie ze geen van twee bij de uitslagen staan.
Op vrijdag 14 maart 2003 14:36 schreef Leatherface het volgende:
Veel zuid - Afrikanen
3e Rit.
1 Luke Roberts (Aus) Comnet-Senges 4.38.30
2 Bjorn Glasner (Ger) Lamonta
3 Enrico Poitschke (Ger) Wiesenhof Leipzig
4 Simon Gerrans (Aus) Team Ringerike
5 Lubor Tesar (Cze) e'Dsystem-ZVVZ
6 Eric Baumann (Ger) Wiesenhof Leipzig
7 David George (RSA) Barloworld
8 Ian McLeod (RSA) HSBC
9 Jens Heppner (Ger) Wiesenhof Leipzig
10 Adrian Maaske (RSA) Minolta
Klassement:
1 Darren Lill (RSA) HSBC 11.40.21
2 Jens Heppner (Ger) Wiesenhof Leipzig 0.04
3 Mattias Carlsson (Swe) Team Ringerike 0.06
4 David George (RSA) Barloworld 0.10
5 Adrian Maaske (RSA) Minolta
6 Eckard Bergh (RSA) Minolta
7 Enrico Poitschke (Ger) Wiesenhof Leipzig 0.14
8 Mannie Heymans (RSA) Eyeperoptics/Queens
9 Ian McLeod (RSA) HSBC 0.20
10 Jonathan Dayus (GBr) Team Ringerike 0.21
Ik las trouwens ook dat Thomas Konecny heeft getekend bij Marlux. Raar want hij is het seizoen begonnen bij een Tsjechische ploeg.
quote:Ja maar dat contract zal wel niet officieel geweest zijn bij de UCI of hij mocht vertrekken als er een betere ploeg zich aanbood.
Op vrijdag 14 maart 2003 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
D'r rijden alleen wat Zuid Afrikanen en Duitsers rond. ComNet doet ook bij, voor die ploeg rijden een tweetal renners met een Nederlandse licentie, maar ik zie ze geen van twee bij de uitslagen staan.
[uitslag rit 3 Giro del Capo]
Ik las trouwens ook dat Thomas Konecny heeft getekend bij Marlux. Raar want hij is het seizoen begonnen bij een Tsjechische ploeg.
Bij Team Comnet rijdt de Limburger Tjarco Cuppens en de half limburger/ half duitser Stefan Cohnen.
quote:Da's mogelijk inderdaad. Stefan van Dijk had een paar jaar terug ook zoiets. Hij zou gaan rijden voor Axa, had daar al een contract maar kreeg in extremis nog een aanbieding van Team Cologne. Toen mocht hij zijn Axa-contract door de papierversnipperaar heen halen.
Op vrijdag 14 maart 2003 14:51 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja maar dat contract zal wel niet officieel geweest zijn bij de UCI of hij mocht vertrekken als er een betere ploeg zich aanbood.
quote:Klopt ja. Zag het net even in de WR. Vroeg me al af waar Cohnen gebleven was na zijn periode bij Löwik-Tegeltoko.
Bij Team Comnet rijdt de Limburger Tjarco Cuppens en de half limburger/ half duitser Stefan Cohnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |