quote:Als je maar 'true' bent he
Op zondag 16 maart 2003 18:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nog maar een nieuwe danSmaak qua rock: My Dying Bride, Suidakra, WT, Blind Guardian, Iced Earth, Nightwish, Iron Maiden, Nocturnal Rites, Kamelot
(Is dat genoeg om hier zo af en toe mee te mogen lullen
?)
quote:Wat is 'True', ik luister naar alles wat ik goed vind en sta open om nieuwe dingen te ontdekken. Is dat true genoeg?
Op zondag 16 maart 2003 19:05 schreef OphiOn het volgende:[..]
Als je maar 'true' bent he
quote:Nee! Wij zijn een orthodoxe gemeenschap. Experimentele Metal is ketters.
Op zondag 16 maart 2003 19:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat is 'True', ik luister naar alles wat ik goed vind en sta open om nieuwe dingen te ontdekken. Is dat true genoeg?
quote:Dan zal ik als een soort Luther de boel wel eens komen veranderen!
Op zondag 16 maart 2003 19:13 schreef Witchfynder het volgende:Nee! Wij zijn een orthodoxe gemeenschap. Experimentele Metal is ketters.
quote:Laat ik maar meteen iets zeggen wat ik ook naar mijn kop kreeg geworpen door Seborik toen ik dit zei: HET IS GEEN BAND, maar een project
Op zondag 16 maart 2003 19:30 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Kent iemand de powermetal band Avanstasia? En bevalt het wat? Ik ben nu heel traag aan het downen op Kazaa
Het is dus een project van Tobias Sammet (songwriter en gouden keeltje van Edguy) met allerlei muziekanten. En ja, ik ken het. Eerste CD vind ik een stuk beter dan de tweede CD.
Staan zeker wel aardige nummers op maar er staan ook zeker klote nummers op
quote:Ken er niet al te veel van, maar ik ben er niet helemaal wild van. Het heeft wel iets weg van Hammerfall, maar de opbouw van de nummers is vrij standaard. Niet echt hard ook, maar zo ea en toe is het wel lekkere muziek
Op zondag 16 maart 2003 19:30 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Kent iemand de powermetal band Avanstasia? En bevalt het wat? Ik ben nu heel traag aan het downen op Kazaa
Zie ook het topic erover: Avantasia
Dit jaar zal deel 3 ervan wel uitkomen.
quote:oh daarom, kon ik niks vinden, ik zocht op anvanstasia
Op zondag 16 maart 2003 19:45 schreef Seborik het volgende:
Avantasia is gewoon Edguy met wat meer zangers.Zie ook het topic erover: Avantasia
quote:Hehehe. Je zat zeker met die lekkere pop-zangeres in je hoofd! Geen pop en metal door elkaar halen he
Op zondag 16 maart 2003 20:33 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
oh daarom, kon ik niks vinden, ik zocht op anvanstasia
Ik hoor trouwens net Anorexia Nervosa - Le portret de la Vierge. Wat een apartheid, het lijkt soms wel Emperor met nog een schepje erboven op. Prachtig. Ik krijg echt rillingen, al is het door de agressie die deze band weet te uiten, zonder mr. Coates als drummer te hebben ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-03-2003 21:43]
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 11:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
The pods have hatched.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:23 schreef Yokozuna het volgende:
Ik hoor trouwens net Anorexia Nervosa - Le portret de la Vierge. Wat een apartheid, het lijkt soms wel Emperor met nog een schepje erboven op. Prachtig. Ik krijg echt rillingen, al is het door de agressie die deze band weet te uiten, zonder mr. Coates als drummer te hebben
Ik snap niet dat je het met Emperor vergelijkt, ik vind het meer een orkestrale Marduk!
quote:Met marduk zou ik het ook niet echt vergelijken eigenlijk
Op zondag 16 maart 2003 23:09 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik snap niet dat je het met Emperor vergelijkt, ik vind het meer een orkestrale Marduk!
quote:Ja, maar als je het 'unieke', de orkestrale en gevarieerde vocale elementen elimineert, houd je erg snelle, verwoestende Black Metal over. Probeer het maar eens zo voor te stellen, je houdt iets als Marduk over.
Op zondag 16 maart 2003 23:25 schreef Pietjuh het volgende:
Met marduk zou ik het ook niet echt vergelijken eigenlijk
Met emperor zeker nietZou niet weten waarmee wel eigenlijk, is gewoon iets op zich zelf en valt nergens mee te vergelijken
quote:Betekent dat dat je het met me eens bent?
Op zondag 16 maart 2003 23:59 schreef Diverse_Reality het volgende:.
quote:Durf ik het niet met je eens te zijn, dan?
Op maandag 17 maart 2003 00:05 schreef Summoner het volgende:[..]
Betekent dat dat je het met me eens bent?
quote:Jij durft veel, dus ook het niet met me eens zijn.
Op maandag 17 maart 2003 00:09 schreef Diverse_Reality het volgende:
Durf ik het niet met je eens te zijn, dan?
quote:Dat ene nummer Needled vind ik echt geweldig!
Op zaterdag 15 maart 2003 17:33 schreef Pietjuh het volgende:
Heb vandaag de nieuwe CoB gehaald
Hij is best goed, maar hij is wel wat minder melodisch, en meer zwaar geluid. Ik mis het gepingel uit de 'hatebreeder' tijd wel
quote:Sorry hoor, maar er komt echt geen deel 3 meer.
Op zondag 16 maart 2003 19:45 schreef Seborik het volgende:
Avantasia is gewoon Edguy met wat meer zangers.Zie ook het topic erover: Avantasia
quote:I am the Inquisition
Op zondag 16 maart 2003 19:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dan zal ik als een soort Luther de boel wel eens komen veranderen!
quote:"Whatta mistaka to maka!"
Op zondag 16 maart 2003 19:35 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Laat ik maar meteen iets zeggen wat ik ook naar mijn kop kreeg geworpen door Seborik toen ik dit zei: HET IS GEEN BAND, maar een project
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |