quote:Jezus wat word ik moe van jou zeg...hou eens op met het veroordelen van anderen.
Op dinsdag 22 april 2003 21:31 schreef SCH het volgende:[..]
Je houdt dus niet van voetbal.
Jammer.
quote:Beetje kort door de bocht he
Op dinsdag 22 april 2003 21:31 schreef SCH het volgende:[..]
Je houdt dus niet van voetbal.
Jammer.
Maar goed we hebben het al uitgepraat in het betreffende topic
quote:You know me
Op dinsdag 22 april 2003 22:49 schreef Doc het volgende:
Beetje kort door de bocht he
quote:
Op donderdag 24 april 2003 07:58 schreef Doc het volgende:
[Huishoudelijke mededeling: De FA's en rest van de crew zijn wat minder mild met scheldpartijen. Effe inhouden zou je een ban kunnen schelen].
quote:Jij hebt een mailtje
Op donderdag 24 april 2003 08:37 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
quote:Volgens mij is die er nog niet.
Op donderdag 24 april 2003 17:35 schreef PogueMahone het volgende:
waar zijn de vergeten voetballers deel 2? Of kijk ik er overheen?
quote:en ik heb nog wel zo'n leuk nieuws over Takafumi Ogura...
Op donderdag 24 april 2003 17:37 schreef zjroentje het volgende:[..]
Volgens mij is die er nog niet.
quote:Open deel 2 zou ik zeggen.
Op donderdag 24 april 2003 17:45 schreef PogueMahone het volgende:[..]
en ik heb nog wel zo'n leuk nieuws over Takafumi Ogura...
Bij voetbal (en zeker in dit subforum) hoort provocatie en tuurlijk is het leuk als supporter van de tegenpartij zijnde om het ff in te wrijven als feyenoord of Ajax of wie dan ook verloren heeft, maar nu wordt het af en toe wel een heel erg "Ajax is stom" - "Nee niet feyenoord is stom" etc. verhaal. Erg vermoeiend IMO
.
Ik zal me er zelf mssn ook wel eens schuldig aan maken, maar heb toch het gevoel dat ik het nog binnen bepaalde perken houd itt sommige anderen die eeuwig kunnen doorouwehoeren hierover
Anyway: van mij mag daar dus best wat harder tegen worden opgetreden
.
quote:Ik weet niet of het je is opgevallen, maar die discussie ben ik ook bv met Qlimax aangegaan in het centrale Ajax forum. Ik geloof datdie het wel begreep. Ik verwijder posts die echt alleen maar "fuck Ajax" dan wel "fuck F'noord" (of woorden van gelijke strekking) bevatten. Het geen nu inhoudt dat ik afgelopen dagenlijks zo'n 25 posts per dag verwijder (voornamelijk uit het centrale Ajax dan wel F'noord topic). En dan doe ik nog een lage schatting.
Op vrijdag 25 april 2003 18:21 schreef keeper het volgende:
Ik word persoonlijk een beetje moe van dat eeuwige ge-welles-nietes wat je nu weer ziet in het Centrale Ajax Topic.Bij voetbal (en zeker in dit subforum) hoort provocatie en tuurlijk is het leuk als supporter van de tegenpartij zijnde om het ff in te wrijven als feyenoord of Ajax of wie dan ook verloren heeft, maar nu wordt het af en toe wel een heel erg "Ajax is stom" - "Nee niet feyenoord is stom" etc. verhaal. Erg vermoeiend IMO
.
Ik zal me er zelf mssn ook wel eens schuldig aan maken, maar heb toch het gevoel dat ik het nog binnen bepaalde perken houd itt sommige anderen die eeuwig kunnen doorouwehoeren hierover
Anyway: van mij mag daar dus best wat harder tegen worden opgetreden
.
Er zijn inderdaad nu een paar mensen die ik op het oog heb om eens te laten bannen. Ik zal daarvoor eerst nog even met golfer overleggen die er binnenkort weer is. Volgende stap zal denk ik een serie mailtjes zijn naar mensen die op het randje zitten en die effe wat moeten dimmen. Met als stap daarna, mochten ze door blijven gaan wat bans. Zouden dan denk ik de eerste zijn in VBL die dan geīnitieerd worden door golfer en mij...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-04-2003 18:34]
quote:nietus, F'noord is stom
Op vrijdag 25 april 2003 18:26 schreef Cart_man het volgende:
ajakkes is stom, lekker puhzoiets
inderdaad, zoiets
Werkelijk waar het is ECHT het niveau waar m'n dochtertjes van 4 en 5 op zitten als ze over voetbal praten waar we het nu over hebben
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-04-2003 18:32]
quote:Maar ik heb lekkuhr gelijk
Op vrijdag 25 april 2003 18:30 schreef Cart_man het volgende:
*fout geantwoord*ik was de eerste
Uh-meh, lekker puh!
quote:Nietus...
Op vrijdag 25 april 2003 18:33 schreef Doc het volgende:[..]
Maar ik heb lekkuhr gelijk
Uh-meh, lekker puh!
Ik was de eerste die geband was hier
Deed alleen maar ssssssssssssst
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 18:34 schreef Cart_man het volgende:[..]
Nietus...
Ik was de eerste die geband was hier
Deed alleen maar ssssssssssssst
quote:Heee, ik had het over de mensen die op initiatief van golfer en mij geband zijn, niet over mensen die door de FA's geband zijn (waarvan we ook nog een deel unbanned hebben gekregen).
Op vrijdag 25 april 2003 18:29 schreef Doc het volgende:
... Zouden dan denk ik de eerste zijn in VBL die dan geīnitieerd worden door golfer en mij...
Ik weet in ieder geval redelijk zeker dat er niemand op MIJN initietief uit VBL gebanned is.
quote:Ja had ik idd net gelezen. Maar okay
Op vrijdag 25 april 2003 18:29 schreef Doc een verhaal:
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Stelletje miepen..
Miep Miep
.
quote:
Stelletje miepen..
Doc, Golfer heb mij geband, het boefje...
quote:Hij kan op z'n hoogst het initiatief genomen hebben
Op vrijdag 25 april 2003 18:49 schreef Cart_man het volgende:[..]
Doc, Golfer heb mij geband, het boefje...
(Het geinige is juist dat we binnen het ModHok er op al enkele malen verontwaardigd op aangekeken worden dat we naar aanleiding van dergelijke posts alleen die post verwijderen (want dergelijk posts horen dus niet) en juist NIET willen dat er direct geband wordt door de FA's)
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-04-2003 19:09]
quote:Een beetje over en weer stangen: no problemo, maar het loopt langzamerhand een beetje de spuigaten uit met wel erg veel trolls...
Stelletje miepen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |