quote:Euh. Titanic is het enige waargebeurde verhaal?
Op vrijdag 14 maart 2003 19:24 schreef dj-ango het volgende:
Welke film hoort er niet bij in dit rijtje?1 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2 The Matrix
3 Face Off
4 Titanic
quote:iets met Steven Spielberg te maken (ben ik warm of eruug koud in deze richting?)
Op zaterdag 15 maart 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Even een weggevertje tussendoor dan. Wat hebben deze acteurs gemeen?Harrison Ford, Danny Glover, Dan Aykroyd, Robin Williams, William Hurt, Tom Cruise, Dustin Hoffman.
waarom wordt 'cruise' automatisch een link trouwens?
quote:Vrij heet zegmaar.....
Op zaterdag 15 maart 2003 15:47 schreef Bulls-Ass het volgende:
iets met Steven Spielberg te maken (ben ik warm of eruug koud in deze richting?)
[Dit bericht is gewijzigd door Bulls-Ass op 15-03-2003 16:06]
quote:Nee, het is simpeler.....
Op zaterdag 15 maart 2003 16:05 schreef Bulls-Ass het volgende:
gokje : allemaal samen met Spielberg de filmen geregisseerd?
quote:hoofdacteurs in een film van Steven Spielberg?
Op zaterdag 15 maart 2003 16:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Nee, het is simpeler.....
quote:dat is toch geen link tussen al de acteurs
Op zaterdag 15 maart 2003 16:09 schreef Gorro het volgende:
Harrison Ford heeft meer dan 1 keer in een film van Spielberg gespeeld...
quote:Precies!
Op zaterdag 15 maart 2003 16:07 schreef Bulls-Ass het volgende:
hoofdacteurs in een film van Steven Spielberg?
quote:Verdomme, ik dacht dat het een "wie hoort er niet bij" vraag was
Op zaterdag 15 maart 2003 16:10 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
dat is toch geen link tussen al de acteurs
Zo is hij wel heel makkelijk
quote:heb ik al op geantwoord weet alleen niet of het juist is
Op zaterdag 15 maart 2003 16:13 schreef Gorro het volgende:
Nu trouwes weer verder gaan met dj-ango's vraag
quote:gewoon uit nieuwsgierigheid? hij is dus ook een acteur in verschillende filmen van hem maar waarom past ie er dus "meer" in?
Op zaterdag 15 maart 2003 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Even een weggevertje tussendoor dan. Wat hebben deze acteurs gemeen?Harrison Ford, Danny Glover, Dan Aykroyd, Robin Williams, William Hurt, Tom Cruise, Dustin Hoffman.
waarom wordt 'cruise' automatisch een link trouwens?
quote:Ik snap je vraag niet. Bij mij wordt cruise in mijn message automatisch een link naar een een of andere site als je er op klikt. Dat begreep ik niet. En volgens mij heeft Cruise maar in 1 film van Spielberg gespeeld trouwens.... , maar dat terzijde.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:18 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
gewoon uit nieuwsgierigheid? hij is dus ook een acteur in verschillende filmen van hem maar waarom past ie er dus "meer" in?
edit: nu wordt het opeens geen link meer...
quote:hmm sorry ... ik had het eigenlijk verkeerd begrepen
Op zaterdag 15 maart 2003 17:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik snap je vraag niet. Bij mij wordt cruise in mijn message automatisch een link naar een een of andere site als je er op klikt. Dat begreep ik niet. En volgens mij heeft Cruise maar in 1 film van Spielberg gespeeld trouwens.... , maar dat terzijde.
edit: nu wordt het opeens geen link meer...
Zoals ik al eerder zei: Deze films zijn goed, maar zo goed?
Het heeft niets met regisseurs, of de rest van de crew te maken.
Denk totaal anders
Wie nog een tip wil, moet het maar zeggen
quote:Ze zullen allemaal wel een bepaalde prijs als beste film ofzo hebben gehad. Geen oscar, maar een andere award ofzo... Maar geen idee welke.
Op zaterdag 15 maart 2003 19:46 schreef dj-ango het volgende:
Ik ben weer terug.Zoals ik al eerder zei: Deze films zijn goed, maar zo goed?
quote:Kijk in zo'n denkwijze moet je kijken. En dan nog even naar mijn vage omschrijving kijken.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:13 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze zullen allemaal wel een bepaalde prijs als beste film ofzo hebben gehad. Geen oscar, maar een andere award ofzo... Maar geen idee welke.
Op internet en in de filmsvolksmond wordt veel over deze films verteld wat er niet 'goed' aan is...
Nou als jullie het nu niet weten...
quote:Lord of the Rings: Fellowship of the Ring is de enige zonder Blockbuster Awards, omdat deze sinds 2001 niet meer uitgereikt worden. En anders zou ik het egt niet weten.
Op zondag 16 maart 2003 00:25 schreef dj-ango het volgende:[..]
Kijk in zo'n denkwijze moet je kijken. En dan nog even naar mijn vage omschrijving kijken.
Op internet en in de filmsvolksmond wordt veel over deze films verteld wat er niet 'goed' aan is...
Nou als jullie het nu niet weten...
Kijk eens goed op internet en typ deze woorden naast elkaar in, laat steeds eentje eruit en misschien kom je dan wel op een site die zegt dat deze films 'niet goed' zijn.
quote:Zeg het maar gewoon. Dit is ook weer een tip waar je niet veel mee kan en hij gaat ook nog eens tegen regels in (niet zoeken op internet). Dan kun je het beter gewoon zeggen...
Op zondag 16 maart 2003 13:29 schreef dj-ango het volgende:
Moet ik het zeggen? Dan kunnen we naar een volgende vraag...Kijk eens goed op internet en typ deze woorden naast elkaar in, laat steeds eentje eruit en misschien kom je dan wel op een site die zegt dat deze films 'niet goed' zijn.
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:05 schreef Gorro het volgende:[..]
Zeg het maar gewoon. Dit is ook weer een tip waar je niet veel mee kan en hij gaat ook nog eens tegen regels in (niet zoeken op internet). Dan kun je het beter gewoon zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |