abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9100588
Hallo,

Dit wordt tevens mijn aller laatste post hier op dit forum. Ik zal mijn kijk op fok eens laten zien. Misschien dat het niet belangrijk is maar toch voel ik de behoefte om het te laten zien.

Fok vind ik dus kinderachtig. Weinig respect valt hier te vinden ook. Mensen posten zonder na te denken. Mensen respecteren elkaar niet voor wat ze posten. En vaak wordt dit door de moderator's goed gekeurd. Mensen worden de hele dag afgezeken door elkaar. Het schijnt bij de fok cultuur te horen dat men geen respect voor elkaar heeft. Dit zal wel het imago zijn van deze site. Er is hier altijd wel iemand die de ander onderuit wilt halen en er plezier aan heeft.

En noem me maar kritisch of zeurpiet. Ik ben op fora geweest waar het er anders aan toe ging. Maar daar liepen geen kinderen en frustie's rond. Daar liepen ruim denkende mensen rond. Die respect tonen voor elkaar. Respect dat je hier zelden ziet.

Ik zag eerst fok altijd als groots en sensationeel. Maar als het erop aankomt stelt die hele forum geen ene ruk voor. De inhoud van de posts zijn te verwaarlozen. En ooit zal dit forum ook ten onder gaan doordat het te commercieel is en teveel toelaat.

Nou ik weet het nu niet meer. Ik weet wel dat ik het hier gezien heb. En het ego van de admins en modjes zou wel eens wat omlaag geschroefd kunnen worden want zoveel stellen ze ook alweer niet voor [:)]

pi_9100627
pi_9100630
Nou, veel plezier in de rest van je leven dan

Halleee

pi_9100661
Veel plezier op die andere fora dan!
pi_9100664
Like anyone cares... .
pi_9100678
Ik heb mensen vaker horen zeggen dat ze hun laatste bericht schreven,

ten eerste kwamen die na een week weer terug
ten tweede interresseert het me geen bal

Met dat laatste ben ik het wel eens trouwens, laat ze maar, zij zijn tig uur op een dag voor niks aan het werk...

[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 13-03-2003 20:31]

donderdag 13 maart 2003 @ 20:31:05 #7
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_9100688
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:27 schreef yingyang het volgende:
Hallo,

Dit wordt tevens mijn aller laatste post hier op dit forum. Ik zal mijn kijk op fok eens laten zien. Misschien dat het niet belangrijk is maar toch voel ik de behoefte om het te laten zien.

Fok vind ik dus kinderachtig. Weinig respect valt hier te vinden ook. Mensen posten zonder na te denken. Mensen respecteren elkaar niet voor wat ze posten. En vaak wordt dit door de moderator's goed gekeurd. Mensen worden de hele dag afgezeken door elkaar. Het schijnt bij de fok cultuur te horen dat men geen respect voor elkaar heeft. Dit zal wel het imago zijn van deze site. Er is hier altijd wel iemand die de ander onderuit wilt halen en er plezier aan heeft.

En noem me maar kritisch of zeurpiet. Ik ben op fora geweest waar het er anders aan toe ging. Maar daar liepen geen kinderen en frustie's rond. Daar liepen ruim denkende mensen rond. Die respect tonen voor elkaar. Respect dat je hier zelden ziet.

Ik zag eerst fok altijd als groots en sensationeel. Maar als het erop aankomt stelt die hele forum geen ene ruk voor. De inhoud van de posts zijn te verwaarlozen. En ooit zal dit forum ook ten onder gaan doordat het te commercieel is en teveel toelaat.

Nou ik weet het nu niet meer. Ik weet wel dat ik het hier gezien heb. En het ego van de admins en modjes zou wel eens wat omlaag geschroefd kunnen worden want zoveel stellen ze ook alweer niet voor [:)]

Laat maar....

[Dit bericht is gewijzigd door Evil op 13-03-2003 20:31]

Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
  Admin donderdag 13 maart 2003 @ 20:31:09 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_9100690
schopje naar GC
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:31:15 #9
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9100693
ik voel me plots zo leeg...
ff biertje pakken
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
pi_9100694
quote:
Hallo,

En dan is het taalgebruik op het forum ook al zo kut....
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_9100700
quote:
Hallo,

Dit hele forum of dat hele forum, maar niet die
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:33:07 #12
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_9100732
het is hier ook een hoerenbende

en toch blijf ik steeds maar weer terugkomen

pi_9100757
We zullen je missen...
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:34:09 #14
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9100764
Helemaal gelijk.
pi_9100777
best ying.... jij bent me ook een zak zeg... geen respect had je het over...

De Duitse taal en Duitsers.

dat lijkt me toch best wel ontgronden waar je zelf zo voor staat

Unbanned :)
pi_9100805
Jammer dat je gaat yingyang.. mensen hadden vaak wat aan je posts en kon meepraten over veel onderwerpen binnen R&P...
misschien moet er toch eens overwogen een R&P lite te maken, want ik vind het nogal warrig daar en de P kant raakt vaak door het grote aantal offtopic of one-liner reacties niet goed belicht

Maak er het beste van.
Peace

[Dit bericht is gewijzigd door Rulin op 13-03-2003 20:37]

pi_9100829
Eindelijk.
pi_9100841
quote:
Hallo,

Dit wordt tevens mijn allerlaatste post hier op dit forum. Ik zal mijn kijk op Fok! eens laten zien. Misschien dat het niet belangrijk is maar toch voel ik de behoefte om het te laten zien.

Fok vind ik dus kinderachtig. Weinig respect valt hier te vinden ook. Mensen posten zonder na te denken. Mensen respecteren elkaar niet voor wat ze posten. En vaak wordt dit door de moderators goed gekeurd. Mensen worden de hele dag afgezeken door elkaar. Het schijnt bij de Fok! cultuur te horen dat men geen respect voor elkaar heeft. Dit zal wel het imago zijn van deze site. Er is hier altijd wel iemand die de ander onderuit wil halen en er plezier aan heeft.

En noem me maar kritisch of een zeurpiet. Ik ben op fora geweest waar het er anders aan toe ging. Maar daar liepen geen kinderen en gefrustreerde personen rond. Daar liepen ruimdenkende mensen rond. Die respect toonden voor elkaar. Respect wat je hier zelden ziet.

Ik zag eerst Fok! altijd als groots en sensationeel. Maar als het erop aankomt stelt het hele forum geen ene ruk voor. De inhoud van de posts zijn te verwaarlozen. En ooit zal dit forum ook ten onder gaan doordat het te commerciëel is en teveel toelaat.

Nou, ik weet het nu niet meer. Ik weet wel dat ik het hier gezien heb. En het ego van de admins en modjes zou wel eens wat omlaag geschroefd kunnen worden want zoveel stellen ze ook alweer niet voor [:)]

pi_9100852
Hmmm, volgens mij is dit niet z'n laatste post. Hij plaatst dit bericht om te kijken hoe iedereen reageerd. Ik vermoed dat de reacties die zijn geweest en komen zijn verhaal bevestigen.......

of

want dan is het een zeurtje en zeggen we

donderdag 13 maart 2003 @ 20:38:02 #20
40402 SAF
Fueled by Smirnoff
pi_9100854
Whahaha niemand geeft er iets om DAAAAG
pi_9100887
't is maar fok

onthoud dat goed

pi_9100895
Je hebt helemaal gelijk!
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_9100896
quote:
Hallo,

Aantal posts op forum 2569
Gem. aantal posts/dag 6
Frontpage reacties 1
Geregistreerd op 08 december 2001

nounou, jij bent zo te zien ook niet snel van begrip als je tot die conclusie komt na veel/lang te posten

goodbye

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9100918
Houdoe en bedankt
  Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 20:42:28 #25
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9100981
quote:
En ooit zal dit forum ook ten onder gaan doordat het te commercieel is en teveel toelaat.
En aan de andere kant lopen mensen te roepen dat Fok als forum te weinig toelaat...het is ook niet snel goed....
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_9101045
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:40 schreef RaTz het volgende:
Houdoe en bedankt
Geil wijffie @ je icoontje , wie is ze?
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  FOK!fossiel donderdag 13 maart 2003 @ 20:44:58 #27
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9101051
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:42 schreef Mike het volgende:

[..]

En aan de andere kant lopen mensen te roepen dat Fok als forum te weinig toelaat...het is ook niet snel goed....

Inderdaad

En ik vind 't allemaal wel meevallen, er zijn gewoon mensen die niet en -knikken direct.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_9101054
......
moet ie weer negatief doen -_-
pi_9101076
quote:
doordat het te commerciëel is
hehehehe dat zei ik vroeger over paul elstak
pi_9101079
Nou de groeten dan he en veel plezier op je 'serieuse' fora
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9101114
sine your piddy on the runny kide
  FOK!fotograaf donderdag 13 maart 2003 @ 20:47:33 #33
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_9101129
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:45 schreef Funzzy het volgende:

[..]

MAar die was commercieel!!
pi_9101130
fok is liev
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:47:40 #35
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_9101135
* Erosjuhhh hoopt dat YingYang ergens op reageert, kan ik zegge dat het nìet zijn laatste post was...

oja.....
DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_9101158
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:40 schreef RaTz het volgende:
Houdoe en bedankt
olé olé
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_9101177
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:47 schreef Ronhui het volgende:

[..]

MAar die was commercieel!!

jep DJ paul DJ paul

deze reactie werd mede mogelijk gemaakt door.

JA JA DJ PAUL

[Dit bericht is gewijzigd door Funzzy op 13-03-2003 21:00]

FOK!fossiel donderdag 13 maart 2003 @ 20:48:55 #38
10 RemCOW
pi_9101182
Maargoed, jammer dat je er zo over denkt. Maar als je gewoon geen plezier op dit forum hebt is het vaak logisch dat je weer verder kijkt.
Tot kijk dan maar

edit: godver Remco, typ eens een keer in 1 keer je reactie goed

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 13-03-2003 20:50]

donderdag 13 maart 2003 @ 20:49:09 #39
30560 2Mini
Official Logo
pi_9101192
Camera 1... 1!
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:49:25 #40
41398 aspo-breus
De grote implementeer meneer
pi_9101202
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:45 schreef Funzzy het volgende:

[..]

ja hoe commercieel wil je het hebben?
je gaat toch geen paul elstak vergelijken met fok ?
Een dag niet geimplementeerd is een dag niet geleerd
pi_9101207
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:47 schreef boebiedoe het volgende:
fok is liev
  FOK!fotograaf donderdag 13 maart 2003 @ 20:49:35 #42
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_9101211
quote:
p donderdag 13 maart 2003 20:27 schreef yingyang het volgende:
En ooit zal dit forum ook ten onder gaan doordat het te commercieel is en teveel toelaat.
T is niet commercieel, er mag niet gespamd worden!!!
pi_9101243
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:49 schreef Ronhui het volgende:

[..]

T is niet commercieel, er mag niet gespamd worden!!!

pi_9101259
You are so right

Dit betekend dus dat we je niet meer in VV zullen zien

iig succes met je leven verder

Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:52:16 #45
37559 VinceCarter
ban attraction
pi_9101290
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Als je dan toch op een forum aan het spammen ben, doe het dan goed!!! [b][url=http://www.forumspam.tk]http://www.forumspam.tk/[/url][/b][br] Shoarma? JA! In [b][url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/245449/4/25]Het Grote Shoarma Topic[/url][/b]
pi_9101302
er word hier wel vaak gekankerd.....
en mensen worden vaak niet gerespecteerd.....
en ik ben het ook wel met de topicstarter eens

but what the heck.... ik wil af en toe ook wel eens kort door de bocht komen en een loze opmerking plaatsen zonder dat een mod zegt dat je de FAQ moet lezen (<-- ben dus een trouwe GOT klant )

en fok is van alles wat... dus je hoeft niet ver te zoeken...

maar topicstarter (weet je naam nie meer, en ben TE lui om te kijken)
welk forum ga je dan naar toe...
als je dat niet wil posten hier (omdat je dat nm niet meer zou doen)
mail het ff naar
ixl85 [AT] Hotmail punt com

pi_9101307
Fok Is ToFFFF

Deze reactie werd mede mogelijk gemaakt door

[Dit bericht is gewijzigd door Funzzy op 13-03-2003 20:53]

Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 20:53:14 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_9101319
nee dan wordt fok leuk als iedereen schijnheilig aardig tegen elkaar gaat zitten doen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2003 @ 20:56:35 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_9101421
quote:
Hallo
Hoi

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_9101483
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoi

hee hallo
pi_9101504
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:58 schreef okkie-man het volgende:

[..]

hee hallo

jah daaaaaag hoor
  FOK!fossiel donderdag 13 maart 2003 @ 21:00:27 #52
10 RemCOW
pi_9101540
Hou es op

[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 13-03-2003 21:01]

pi_9101567
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:00 schreef RemCow het volgende:
Hou es op
excuses
pi_9101959
maaaaaaaazzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeellllllllll
pi_9102010
volgens mij is ie echt weg ... of hij komt met een andere usernaam terug ...
pi_9102080
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:20:52 #57
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_9102170
Het feit dat het vaak zo'n tinnefzooi is, IS gewoon FOK!

Hoort erbij... Dus

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_9102214
quote:
Hallo,

Over respect gesproken YingYang. Andere users heten voor jou "kinderen en frusties"

Je generaliseert:
"Mensen posten zonder na te denken. Mensen respecteren elkaar niet voor wat ze posten. En vaak wordt dit door de moderator's goed gekeurd. Mensen worden de hele dag afgezeken door elkaar."

Volgens mij ben jij degene die last heeft van frustraties en voor jouw gemak heeft gelijk iedereen dat.
Je nuanceert je eigen uitspraken niet eens. Voor je klaagt over anderen, begin eens bij jezelf.

Je zeikt de operators af met je laatste zin. Dat getuigt van respect, yingyang?

Dag YingYang (veel plezier)

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_9102215
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:20 schreef Sjaakman het volgende:
Het feit dat het vaak zo'n tinnefzooi is, IS gewoon FOK!

Hoort erbij... Dus

wat is
tinnefzooi

hellup fok is iets dat ik niet ken

pi_9102229
een perfect forum bestaat niet
pi_9102338
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:22 schreef boebiedoe het volgende:
een perfect forum bestaat niet
maar Fok! is een goeie kanshebber
pi_9103304
Kijk, Yingyang post zo te zien vooral in R&P. Er zijn natuurlijk ook tig andere fora bij fok! Post desnoods in PTA!
  FOK!fossiel donderdag 13 maart 2003 @ 22:02:03 #63
8443 cptmarco
it's captain...
pi_9103378
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:02 schreef cptmarco het volgende:
Ach, Fok! is niet je leven, zolang je dat nog beseft is er niets met je aan de hand....
Of ga mee de Mol zoeken, dan zie je dat Fok! toch nog wel heel erg leuk kan zijn .
  FOK!fossiel donderdag 13 maart 2003 @ 22:04:30 #65
8443 cptmarco
it's captain...
pi_9103418
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Of ga mee de Mol zoeken, dan zie je dat Fok! toch nog wel heel erg leuk kan zijn .

inderdaad

Over 48 uur is de eerste aflevering afgelopen...

pi_9103493
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:44 schreef NordCore het volgende:

[..]

Geil wijffie @ je icoontje , wie is ze?

/offtopic alert/

Wat zou ik dát graag willen weten.....(incl telefoonnummer please).

donderdag 13 maart 2003 @ 22:08:37 #67
1169 BigDick
size DOES matter
pi_9103539
dit is een overwegend rechtspuberaal forum

als je dat in je achterhoofd houdt kun je je nog best vermaken hier

ligt misschien anders bij R&P

het beste maar dan

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_9104040
Fok! is juist leuk en gevarieerd! Je kunt het nooit met iedereen eens zijn en leuk hebben,zo is het IRL ook niet. Zou wat zijn zeg als iedereen maar ja en amen tegen elkaar zei. Saai hoor. Je kunt hier serieus en gewoon over niks lullen, en je kunt ook nooit van iedereen verwachten dat ze respect tonen. Fok! is voor het grootste deel voor de gezelligheid en niet voor serieus geouwehoer van mensen die nergens tegen kunnen.
Back in business.
pi_9104148
pi_9104162
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:15 schreef okkie-man het volgende:
volgens mij is ie echt weg ... of hij komt met een andere usernaam terug ...
Hij zit wel te lurken om te zien of hij de aandacht krijgt die hij wilde.

Ontopic: Als je het hier niet meer naar je zin hebt, dan kun je inderdaad het beste gewoon elders je vertier zoeken. Verstandige beslissing vind ik dan.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:28:06 #71
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9104178
we zullen je niet missen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  donderdag 13 maart 2003 @ 22:29:56 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9104231
Door zo'n 'laatste post' neemt niemand je meer echt serieus, jammer
Blijf dan gewoon weg, snap het nut van deze laatste post echt niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9104323
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Door zo'n 'laatste post' neemt niemand je meer echt serieus, jammer
Blijf dan gewoon weg, snap het nut van deze laatste post echt niet.
Mee eens! Als ik me ergens aan irriteer, dan zijn het wel die drama-queen afscheidstopics. Vaak zie je dan ook dat zo'n figuur een week later weer terug is. Ik noem bijvoorbeeld een Leonardo1504.

Als ik hier nok, dan ben ik gewoon weg. Daar heb ik echt geen dramaqueen afscheidstopic nodig om te klagen hoe slecht het hier allemaal wel niet is, hoe ondemocratisch en hoe kinderachtig de users wel niet zijn...

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9105199
Blablabla...mijn god, daar gaan we weer.
Dit bewijst dat in deze economie steeds meer mensen depressief worden.
Alsjeblieft..stap naar een psychiater of ga in relaties en psycologie heil zoeken, maar hou op met dat gejank en gegeneraliseer!!

Just my 2 cents

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat eerst bij een ander, niet?
pi_9105249
Helemaal mee eens. Je ziet het al aan de zwaaiers in de eerste reacties. Ze hebben het stuk waarschijnlijk niet eens gelezen.

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  donderdag 13 maart 2003 @ 23:07:50 #76
30961 Knaller
knalt er op los
pi_9105338
Dag dan maar...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_9106042
Even een reactie op yingyang zelf, de overige 4 pagina's heb ik nog niet gelezen: ik vind dat je overdrijft. Je hebt een beetje gelijk: ik heb eerder vandaag een imho te vlijtig slotje gekregen op de heftigste discussie op Fok! van vandaag (over Amsterdam in 2010). Maar daar kreeg ik wel tekst en uitleg bij. En deel III, dat pas om half 10 door iemand goed gestart is en nog steeds open is, is precies wat ik had willen bereiken met mijn topic. Politiek en allochtonen zorgen nu eenmaal voor enorme flamefests hier, overreagerende mods zijn dan niet vreemd.

Aan de andere kant; het lifestyle- en R&P-deel van het forum zijn ontzettend zinnig, er wordt goed en voorzichtig gemodereerd en ik merk dat mensen er echt iets aan hebben. Met dit soort radicale statements laat je dus merken dat je de positieve kanten helemaal vergeet. Je moet wel blijven relativeren! De mods zijn niet tegen je, ze kennen je niet eens. Maar je moet je wel aan de regels houden. Voorbeeld: ik lees Fok! met een tekstbrowser omdat ik daar niet zo gauw RSI aan overhoud. Met B&H doe ik dus niet zoveel Ik ben er erg blij mee dat Fok! tekstbrowsers ondersteunt. Maar op het moment dat ik zou roepen "ohja, en een tekstbrowser heeft ook als voordeel dat ik geen banners zie", jaag ik diezelfde aardige mensen tegen me in het harnas. Wat wil je bereiken met je posts? Dat anderen er iets van leren? Dat ze er iets mee doen? Nou, dan moet je het nodig zo negatief brengen. Constructiviteit en vriendelijkheid brengen je veel verder.

pi_9106638
Gelukkig heb je nog een hondje...
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2003 @ 00:18:25 #79
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9107276
Danny...ik hoop oprecht dat het je goed gaat de komende tijd en wie weet komen we je hier of elders wel weer eens tegen !
pi_9115866
quote:
Hallo,

Curieze post van jou, want, naar ik meen me te herinneren, heb jij ook zo je moods van respectloosheid. Ligt een beetje in je yingyang-karakter. Over het algemeen echter wil ik deze post toch pareren door te stellen dat Fok! is en wordt wat je er zelf van maakt. Wie goed doet, goed ontmoet. Ik zwerf al ruim 1 1/2 jaar rond op Fok! en door mijn huwelijk met adsl zelfs redelijk intensief de afgelopen maanden en waarvan jij hier spreekt, is mij in die tijd niet echt veel opgevallen, uitgezonderd het appeltje dat ik geschild heb met weetjeniet met een hekje ervoor, maar ook dat waait weer over, zoals iedere storm. Voor de rest kan ik me niet heugen dat ik terecht kwam in flamewars of dat medeFok!kers echt heel vervelend waren. Ik zoek het ook niet op, eerlijk gezegd, dus ik trek het ook niet aan. Ik open nog steeds met veel plezier allerlei topics en het niveau hiervan is nooit achteruit gegaan. Over het achterui gaan van het niveau van Fok! is m.i. ook moeilijk wat vast te stellen. Het gaat op en neer en het oordeel hierover is afhankelijk van the eye of thebeholder... Voordat ik op Fok! kwam had ik zo'n 7 maanden op een ander forum gebivakkeerd. Kleiner, meer oudere mensen, ons kent ons, politiek-correct ook en het was dus ook een verschrikkelijke eenheidsworst imho, waar je al snel een buitenbeentje was, alleen al door je manier van formuleren bijv... Fok! is veel diverser, veel liberaler, alle smaken en voorkeuren komen voor en er is altijd wel wat te doen: 1 van de belangrijkste redenen waarom ik de boel niet aan de wilgen hang op Fok!...
I´m back.
pi_9118416
Ja, leuk, er zullen meer mensen zijn die daarom van FOK! weggaan...
Heeft wel lang geduurd voordat je er achter bent gekomen dat dit nix voor je is (geregd op 8/12/01)..
In ieder geval succes bij de andere forums, en ga nou asjeblieft echt weg, en hou niet NOG een preek.

[Dit bericht is gewijzigd door webfreak op 14-03-2003 15:37]

vrijdag 14 maart 2003 @ 15:14:47 #82
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9118474
tsja
[KNE]-Mod
pi_9118487
Je hebt eindelijk een emailadres om een kloon te maken dus..

Nou ja, ben je tenminste van die vrouwelijke nick af!

vrijdag 14 maart 2003 @ 15:17:55 #84
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9118552
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:15 schreef Stranger het volgende:
Je hebt eindelijk een emailadres om een kloon te maken dus..

Nou ja, ben je tenminste van die vrouwelijke nick af!

vrijdag 14 maart 2003 @ 15:21:46 #85
3542 Gia
User under construction
pi_9118645
quote:
Hallo,

Dit wordt tevens mijn aller laatste post hier op dit forum.

Nietes!

Teken van zwakte.

Ruim een kwartier later opent hij weer een topic.

vrijdag 14 maart 2003 @ 15:23:05 #86
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9118675
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Nietes!

Teken van zwakte.

Ruim een kwartier later opent hij weer een topic.

LB!
[KNE]-Mod
pi_9118709
niet getreurd opgepleurd, je bent de zoveelste maaaazzel!
pi_9118740
Kritische zeurpiet.
Wie?
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:25:44 #89
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9118746
quote:
Hallo,

Mooier kan ik het zelf niet zeggen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9118762
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:25 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Dat komt omdat je een beetje dom bent.

Doei, hè! .

Wie?
pi_9118833
Ja, het respect voor de ander is vaak ver te zoeken.
Ja, het is ook wel es kinderachtig.
Ja, af en toe kots ik ook op fok.

Het is zo makkelijk om anoniem voor het pc'tje frustratie's en onderdrukte woede te uitten en het gebrek aan zelfvertrouwen dmv de pc te verdoezelen.

Sommige users komen over als stoere, sterke, eigenzinnige flamers.. die iedereen wel eens zullen vertellen hoe "goed" ze wel niet zijn.
In wezen zijn dat vaak de users die bovenstaande nodig hebben.

Ik denk dat misschien de helft of zelfs minder echt zichzelf is.
Trek het je dus niet aan.

Als je lange tijd op t forum bent.. kun je de serieuze, leuke en oprechte users wel onderscheiden van de sukkels die al rukkend en hevig grijnzend hun frustratie's botvieren op andere users.

Oh maar verder.. vind ik FoK geweldig leuk hoor

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9118858
Tot binnenkort. En vergeet niet je pilletjes op tijd te slikken (doe ik ook).
pi_9118869
Niet zo zeiken gewoon gezellig door posten. .
En je niet te veel van anderen aantrekken. .
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:33:59 #94
3542 Gia
User under construction
pi_9118950
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:23 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

LB!

Wat betekent LB?
pi_9119072
Ik blijf vinden dat de tieten-topics moeten worden gesplitst in een apart mannen- en vrouwengedeelte.

Verder: boeie

pi_9120059
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat betekent LB?

Lekker Belangrijk...
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:14:35 #97
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_9120089
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:13 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Lekker Belangrijk...

[KNE]-Mod
  vrijdag 14 maart 2003 @ 17:42:37 #98
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_9122260
Ik ga ook maar eens weg. Tot vanavond!

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
pi_9122320
Voordat we alleen maar naar elkaar gaan zwaaien sluit ik dit topic.
Yingyang is lurker geworden, en wie weet mogen we hem nog eens begroeten hier op fok.
pi_9122367
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:25 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

ej noep jij bent hier pas, dus hou je smoel dan *
pi_9122444
hehe weer eentje minder!
quote:
Hallo,

daarom is het ook een jeugdforum
pi_9122560
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Voordat we alleen maar naar elkaar gaan zwaaien sluit ik dit topic.
Yingyang is lurker geworden, en wie weet mogen we hem nog eens begroeten hier op fok.
Moet ik natuurlijk wel even het sluitknopje gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')