abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9100340
Vanaf volgende week krijg ik (harde) lenzen en die krengen kosten 160 euro per stuk.

Nu las ik dat harde lenzen nog weleens uit je oog willen vallen. Stel dat je die niet meer terug vindt, heb je dan iets van garantie op die dingen ofzo? Of ben je gewoon meteen 160 euro kwijt?

pi_9100383
Ligt eraan, als ik hem binnen 2 maanden kwijt raak, betaald de opticien de helft mee voor nieuwe.

Bovendien krijg je eens in de 3 jaar 360 gulden van het CZ terug

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 20:19:45 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9100384
Geen garantie...meteen weer dokken.

Ze vallen nl. niet zomaar uit je ogen, dus je bent echt de klos als je er een uitdoet en hij waait weg ofzo.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_9100411
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:19 schreef Mike het volgende:
Geen garantie...meteen weer dokken.

Ze vallen nl. niet zomaar uit je ogen, dus je bent echt de klos als je er een uitdoet en hij waait weg ofzo.

Ik ben ze eens allebei kwijt geraakt.
's Avonds uitgedaan in potje met vloeistof gemikt en naar bed gegaan, 's morgens allebei pleite
vosss is de naam,
pi_9100438
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:20 schreef vosss het volgende:

[..]

's Avonds uitgedaan in potje met vloeistof gemikt en naar bed gegaan, 's morgens allebei pleite

Gejat??
  Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 20:22:55 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9100459
Bij mij waaide er eens zand in m'n oog. M'n lens deed toen ZO'N zeer, die moest eruit...meteen...waaide 'ie weg.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_9100462
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:19 schreef vosss het volgende:
Ligt eraan, als ik hem binnen 2 maanden kwijt raak, betaald de opticien de helft mee voor nieuwe.

Bovendien krijg je eens in de 3 jaar 360 gulden van het CZ terug

Bij Agiz krijg ik maar een keer in de 5 jaar 113 euro...
pi_9100489
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:22 schreef Mike het volgende:
Bij mij waaide er eens zand in m'n oog. M'n lens deed toen ZO'N zeer, die moest eruit...meteen...waaide 'ie weg.
En zijn die van jou ook 160 euro per stuk? Of zijn die van mij duurder omdat ik cylindrisch gestoord ben?
pi_9100493
Een vriendin van me had ooit haar lens verloren in het zwembad. Ik heb dat stofzuigrobotje een tijd lang aangezet, en die had hem zo weer gevonden!

Zo makkelijk is het kwijtraken dus niet!

ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:25:26 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9100517
Daarom heb ik zachte lenzen Harde lenzen zijn een hel!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9100531
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey dat is mij ook al eens gebeurt.....

Maar ze kunnen (vooral bij een droge lucht) ook zomaar zonder dat je het door hebt uit je ogen vallen, is me ook al eens gebeurt....hoor je opeens een tik...ligt je lens voor je op tafel

Lang leven de zachte lenzen van het Kruidvat!!! Voor die prijs (ongeveer 5 euro) kun je dr nog eens een paar verliezen

- I warned you, but did you listen to me? Oh, no, you knew it all, didn't you? Oh, it's just a harmless little bunny, isn't it? Well, it's always the same. I always tell them...... - Oh shut up!
pi_9100562
Een paar maanden terug heb ik en van mijn harde lenzen gebroken. Koste mij 80 euro voor een nieuwe. Bij mij is nog nooit spontaan een harde lens uit mijn oog verdwenen. Maar als je daar bang voor bent, er zal je waarschijnlijk de mogelijkheid tot verzekeren geboden worden als je je lenzen ophaalt.
Ik zelf vind dat verloren moeite 8 jaar lenzen, 1 keer fout. doordat ik moe was en de lenzen houder boven op me lens gooide.
pi_9100572
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:25 schreef KillerRabbit het volgende:

[..]

Lang leven de zachte lenzen van het Kruidvat!!! Voor die prijs (ongeveer 5 euro) kun je dr nog eens een paar verliezen

Ik lees net in andere topics dat die lenzen van het Kruidvat heel slecht voor je ogen kunnen zijn... ik zou het maar effe checken als ik jou was
pi_9100586
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk hoor... ik kan dus geen zachte lenzen... die zijn er niet in mijn afwijking
pi_9100590
Als er 1 zoek raakt knip ie de andere gewoon door midden, kijk je op halve kracht
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:28:47 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9100614
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:25 schreef KillerRabbit het volgende:

[..]

Hey dat is mij ook al eens gebeurt.....

Maar ze kunnen (vooral bij een droge lucht) ook zomaar zonder dat je het door hebt uit je ogen vallen, is me ook al eens gebeurt....hoor je opeens een tik...ligt je lens voor je op tafel

Helemaal mee eens!
Dat uitvallen gebeurt vaak als je lang naar hetzelfde punt kijkt. Ik heb het heel vaak gehad middenin de les. Dan voelde ik ineens iets op m'n wang, was m'n lens uit m'n oog gevallen
En natuurlijk had ik toen net niet dat tankje mee..
Ook moeten je ogen 'wennen' aan die kneiterharde stukjes. Daar heb je met zachte lenzen geen last van. Ik koop ze idd ook bij kruidvat. Ze kunnen 3 maanden mee en ze kosten maar een euro of 6...
Veel makkelijker toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9100622
Ik vraag mij af waarom iemand harde lenzen neemt? Zachte lenzen zijn veeeeel fijner.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  donderdag 13 maart 2003 @ 20:29:19 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9100637
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:27 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Leuk hoor... ik kan dus geen zachte lenzen... die zijn er niet in mijn afwijking

Wow, wat voor afwijking heb je dan?
pi_9100656
idd waarom geen zachte? Gewoon maand lenzen? die zijn echt heeel riant, al 4 jaar heb ik nu zachte lenzen, geen problemen tot zo ver
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_9100681
je kan je ook verzekeren heb ik gedaan kost je 30 euro per jaar geloof ik en krijg ik voor 22 euro een nieuwe lens. ook altijd makkelijk als je lens versleten is krijg je voor weinig een nieuwe. je kan alleen dan niet een andere sterkte krijgen
pi_9100717
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wow, wat voor afwijking heb je dan?

Behalve mijn gewone afwijkingen, hebben mijn ogen een cylindrische afwijking van -3 dioptrie. Zachte lenzen gaan maar tot -2.5 bij dat soort ogen.

De opticien vond het al heel knap dat ik gewoon over straat kon zonder bril of lenzen...

pi_9100721
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben een bikkel
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 20:33:16 #23
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9100735
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:24 schreef schwa78 het volgende:

[..]

En zijn die van jou ook 160 euro per stuk? Of zijn die van mij duurder omdat ik cylindrisch gestoord ben?

Die van mij zijn ook zoiets.
pi_9100750
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:30 schreef dennislaan het volgende:
je kan je ook verzekeren heb ik gedaan kost je 30 euro per jaar geloof ik en krijg ik voor 22 euro een nieuwe lens. ook altijd makkelijk als je lens versleten is krijg je voor weinig een nieuwe. je kan alleen dan niet een andere sterkte krijgen
Die 30 euro zal wel weer per oog zijn... stelletje afzetters ook altijd
  Moderator donderdag 13 maart 2003 @ 20:34:14 #25
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9100768
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:28 schreef rthls het volgende:
Ik vraag mij af waarom iemand harde lenzen neemt? Zachte lenzen zijn veeeeel fijner.
Omdat niet iedereen zachte lenzen KAN dragen...ik weet niet precies waar dat aan ligt, maar anders zou ik ook echt geen harde lenzen dragen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')