abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9098547
Ik werk in een dierenspeciaalzaak.
Midden vorig jaar had de dochter van de baas een nestje kittens.
Die kittens zijn bij haar thuis opgegroeid en we hadden in de winkel foto's van de kittens liggen.
Als er dan vaste klanten waren of gewoon "leuke klanten" die een kitten zochten lieten we de foto's zien.
Toen de kittens 8 weken oud waren zijn ze een dagje meegeweest naar de dierenwinkel en waren alle nieuwe eigenaren meteen verliefd!
Maar.. er bleef 1 kitten over.
Er kwam een andere klant binnen en haar dochter (een jaar of 7) was meteen verliefd, een erg verwent kreng, en ze namen het katje mee naar huis.
Bij de rest van de dieren: papagaai/hond/konijn enz
Ze had al eens een kunstje geflikt: 2 volwassen mannetjes konijnen naar de winkel gebracht omdat haar dochtertje allergisch was, en een paar dagen later (bij een collega die van niks wist) een jong konijntje gekocht!...
De papagaai was eens "in pension", een verschrikkelijke gore kooi, alles onder de stront en het slijm.
Toen we zijn zitstokjes hadden schoongemaakt durfde hij er niet meer op te gaan zitten......

...

Nu loop ik stage in het asiel van Amsterdam (Polderweg)...
En ja hoor je raad het al: kom ik aan bij de receptie/balie staat daar die vrouw die die laatste kitten mee naar huis nam, haar verhaal:
Een zwerfkatje, die ze rond oud&nieuw in huis had gehaald..
Ze heeft het diertje in januari laten inenten en ontvlooit.
Omdat het een zwerfkat is hoeft ze natuurlijk niks te betalen.

Toen de vrouw weg was omschreef ik de kat (die ik alleen als kitten had gezien) aan mijn collega's van het asiel..
Toen deed ik de AH-boodschappentas in de kennel open, en ja hoor, het was de kitten van een jaar terug, uitgegroeit tot een lief en zeer mooi slank poesje...
De reden dat ze de 'zwerfkat' niet meer in huis wou hebben, hij was zo speels en druk.. (een kat van nog geen 1 jaar oud is speels idd)
Wel kon ze goed samen met kinderen/honden en.. konijnen!

Ook had ze nog even het lef om te vragen of we ook weleens PUPS hadden.
Want achja, jonge/kleine diertjes zijn zo lief.....

...

Vanochtend (/vanacht) zijn er 5 pups over het hek gegooit, gisteren kwam er een vrouw afstand doen van haar kat, toen ze moest betalen weigerde ze dit en liet haar kat los bij het asiel en vertrok...

Mensen, AAARGGGHHHHH!!!!

Grtx Ferret

[Dit bericht is gewijzigd door Ferret1983 op 13-03-2003 19:19]

pi_9098739
Jezus zeg, sommige mensen zijn echt te verrekte lui om voor een dier te zorgen.

Wat een klootzakken bestaan er toch..

Wij hebben vorig jaar een zwerfkat in huis gehaald en die woont hier nu nog, echt een zeer lief beest.
Zij had ook nog 3 kittens gekregen maar die zijn helaas allemaal overleden/verdwenen

[Dit bericht is gewijzigd door ShinRa op 13-03-2003 19:24]

The Only Reality Is A Fake Reality
  donderdag 13 maart 2003 @ 19:22:28 #3
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_9098812
hehehe toen ik de titel las dacht ik ergens anders aan.
mja inderdaad een schraal wijf jah.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_9098822
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:19 schreef ShinRa het volgende:
Hij had ook nog 3 kittens gekregen maar die zijn helaas allemaal overleden/verdwenen
Hij?
Big dick.
pi_9098830
Ja mensen zijn dieren soms niet waard inderdaad, zo hebben wij ook eens een van onze jonge kittens aan mensen gegeven, die hem na 3 dagen alweer weg hadden gedaan (of verkocht of afgemaakt) omdat hij zo druk was en alles onder plaste en krabte. Ja wat wil je dan zo'n poezie moet je niet alleen laten, maar juist opvoeden

Ik echt op dat soort mensen hoor...gatver

ja bozer kun je me bijna niet krijgen

pi_9098880
Dat soort mensen moeten ze idd ook afschieten !
pi_9098890
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:22 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Hij?

Jij bent zeker een mierenliefhebber?
pi_9098912
waardeloze instelling ja
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_9098936
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:25 schreef ShinRa het volgende:

[..]

Jij bent zeker een mierenliefhebber?

En jij? Onzijdig?
Big dick.
pi_9098964
Ja, ik wordt niet snel boos als mensen hun dier wegdoen, maar een beestje dat je zelf als kitten heb gezien...
En helemaal dat ze zo schijnheilig is dat het diertje als zwerfdier opgeeft!
Het asiel moet al op minimale kosten draaien!!! (en geld heeft ze...)

Nu komt ze in de zwerfkennel en dat is een beetje 'mijn kenneltje'
Dus dat is wel leuk, het laatste weekje van mijn stage..

Grtx Ferret

pi_9099001
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:11 schreef Ferret1983 het volgende:
Ik werk in een dierenspeciaalzaak.
Midden vorig jaar had de dochter van de baas een nestje kittens.
Die kittens zijn bij haar thuis opgegroeid en we hadden in de winkel foto's van de kittens liggen.
Als er dan vaste klanten waren of gewoon "leuke klanten" die een kitten zochten lieten we de foto's zien.
Toen de kittens 8 weken oud waren zijn ze een dagje meegeweest naar de dierenwinkel en waren alle nieuwe eigenaren meteen verliefd!
Maar.. er bleef 1 kitten over.
Er kwam een andere klant binnen en haar dochter (een jaar of 7) was meteen verliefd, een erg verwent kreng, en ze namen het katje mee naar huis.
Bij de rest van de dieren: papagaai/hond/konijn enz
Ze had al eens een kunstje geflikt: 2 volwassen mannetjes konijnen naar de winkel gebracht omdat haar dochtertje allergisch was, en een paar dagen later (bij een collega die van niks wist) een jong konijntje gekocht!...
De papagaai was eens "in pension", een verschrikkelijke gore kooi, alles onder de stront en het slijm.
Toen we zijn zitstokjes hadden schoongemaakt durfde hij er niet meer op te gaan zitten......

...

Nu loop ik stage in het asiel van Amsterdam (Polderweg)...
En ja hoor je raad het al: kom ik aan bij de receptie/balie staat daar die vrouw die die laatste kitten mee naar huis nam, haar verhaal:
Een zwerfkatje, die ze rond oud&nieuw in huis had gehaald..
Ze heeft het diertje in januari laten inenten en ontvlooit.
Omdat het een zwerfkat is hoeft ze natuurlijk niks te betalen.

Toen de vrouw weg was omschreef ik de kat (die ik alleen als kitten had gezien) aan mijn collega's van het asiel..
Toen deed ik de AH-boodschappentas in de kennel open, en ja hoor, het was de kitten van een jaar terug, uitgegroeit tot een lief en zeer mooi slank poesje...
De reden dat ze de 'zwerfkat' niet meer in huis wou hebben, hij was zo speels en druk.. (een kat van nog geen 1 jaar oud is speels idd)
Wel kon ze goed samen met kinderen/honden en.. konijnen!

Ook had ze nog even het lef om te vragen of we ook weleens PUPS hadden.
Want achja, jonge/kleine diertjes zijn zo lief.....

...

Vanochtend (/vanacht) zijn er 5 pups over het hek gegooit, gisteren kwam er een vrouw afstand doen van haar kat, toen ze moest betalen weigerde ze dit en liet haar kat los bij het asiel en vertrok...

Mensen, AAARGGGHHHHH!!!!

Grtx Ferret

pi_9099022
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:27 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En jij? Onzijdig?

nee, veelzijdig
pi_9099066
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:31 schreef ShinRa het volgende:

[..]

nee, veelzijdig

Dan hoop ik dat je vader nog veel kinderen krijgt
Big dick.
pi_9099072
Ik heb in een asiel gewerkt. Sommige mensen zijn inderdaad echt schaamteloos. .

"Mijn kat kleurt niet bij mijn nieuwe bank."
"Ik wil afstand doen van mijn hond, maar hebben jullie ook pups?"
"Betalen? Om afstand te doen? Nah, dan pleur ik dat beest wel over het hek vannacht."

Of ze doen gewoon zonder blikken of blozen afstand van een zwaar verwaarloosde kat of hond.

Ook leuk : "Heeft u jack russels op het moment? Nee? Ehm, golden retrievers? Nee? Poedels? Nee? Rottweilers? Weet u wat, laat u mij de katten maar zien."

Sommige mensen, je zou ze de strot afknijpen. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 13 maart 2003 @ 19:34:38 #15
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_9099130
Dat je 1 keer de fout maakt om een huisdier te nemen terwijl je er niet voor kan of wil zorgen, allez, dat kan nog voorkomen, maar zo'n fout maak je dan toch niet nog een keer.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_9099266
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:30 schreef Athanasia het volgende:

Hoe komt het dat de mensen die het minste toe te voegen hebben toch de meest omvangrijke quotes neerzetten?? Ter compensatie??

Ergens vind ik dat de bijdrage voor het dumpen van een dier in een asiel wel een vrijwillige zou mogen zijn. Nu mensen ervoor moeten betalen komen sommige verachtelijke mensen ertoe om hun dier iets aan te doen teneinde er goedkoop vanaf te komen. Of je krijgt zwamverhalen die doorspekt zijn met leugens, zoals in het voorbeeld.

pi_9099287
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:34 schreef zwijntje het volgende:
Dat je 1 keer de fout maakt om een huisdier te nemen terwijl je er niet voor kan of wil zorgen, allez, dat kan nog voorkomen, maar zo'n fout maak je dan toch niet nog een keer.
Dat zijn mensen die alleen maar jonge dieren willen hebben. Zodra het dier wat groter is, zijn ze er op uitgekeken. Dus doen ze het weg en nemen ze een nieuwe. .
Oi!
pi_9100548
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:11 schreef Ferret1983 het volgende:
-knip
Dat wijf moet zelfs maar eens een dag of wat in dat asiel gaan zitten, verder hou ik m'n mond maar dicht.....
pi_9100719
Waarom hebben jullie haar dat kitten meegegeven als je al wist dat ze dieren terugbracht om stomme redenen en een duidelijk verwaarloosde papagaai heeft laten zien?

Je zou zo'n figuur geen dieren moeten meegeven, dit is ook de verantwoordelijkheid van de dierenwinkel..............

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9105998
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:32 schreef MUUS het volgende:
"Mijn kat kleurt niet bij mijn nieuwe bank."
pfffff, nou jaaaa, moest ff lachen, nee dit is te zot.
Is dit echt gezegd???
pi_9106183
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:28 schreef fokje het volgende:

[..]

pfffff, nou jaaaa, moest ff lachen, nee dit is te zot.
Is dit echt gezegd???

Yup, echt. .
Oi!
pi_9112695
Tja helaas ken ik ook zoiets.
Die meneer had net z'n hele interieur verandert en belt hij op naar het asiel of ze ook katten ruilen.
Hij had net alles een nieuw kleurtje gegeven en nu paste de kat niet meer bij de kleur
Echt een schande.

Komt ook een keer een vrouw binnen en wil afstand doen van haar hond.
"Ja hij is agressief"
En ondertussen zit hij te spelen met ons allen en onze handen te likken

Of toen ik er werkte was er een schat van een rooie dikke kater. Berend genaamd, echt een schatje.
Je moets alleen een band met hem opbouwen omdat hij schuw is maar na een week ofzo kun je hem al voorzichtig kriebelen.

Komt een vrouw hem ophalen en ik was heel blij toen ik het hoorde. Zie ik hem een paar daagjes (1 of 2 dagen) weer in z'n hokkie zitten
Ik heb gevraagd waarom is hij terug. Bleek dat die vrouw zei van "ja de vonk sloeg niet over"

En zo zijn er nog meer dingen.
Ik walg echt van dat soort mensen

pi_9113885
Heb je dat katje van een jaar nog?
pi_9117655
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:19 schreef ShinRa het volgende:
Jezus zeg, sommige mensen zijn echt te verrekte lui om voor een dier te zorgen.

Wat een klootzakken bestaan er toch..

het meerdendeel van de mensen wat een (huis)dier heeft kan er totaal niet mee omgaan

vrijdag 14 maart 2003 @ 15:02:19 #25
47350 Gaya
ik wil een peuk!!!!!!!!
pi_9118201
bij de dierenarts waar ik gewerkt heb kwam een vrouw met twee rottweilers die ze inwilde laten slapen omdat ze de kinderen niet met hun alleen dufde te laten, hele discussie over gehad en uiteindelijk vond ze het te duur????????
Een week later was ze weer terug met een foxje. Had ze geruild tegen haar rottweilers. nou wilde ze deze laten inslapen want dat koste minder dan bij die rottweilers. Na overleg met de dierenarts hebben wij het geld aangenomen om het dier in te laten slapen en alles wat erbij hoort en we hebben dezelfde dag nog een nieuwe baas gevonden. Iemand die er dol blij mee was. het geld is naar Brook Hospital gegaan.

Is natuurlijk niet zoals het hoort, maar als wij het niet gedaan hadden dan had ze het hondje bij een ander in laten slapen en nu leeft hij nog en zijn hondje en baas erg gelukkig saampjes.

Sommige mensen grrrrrrrrrrrrrr.

niemand sterft aan liefde...maar om alles er omheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')