abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9097464
ik woon op nummer 42, ik heb de boeken in de kast staan. zowel in het engels als in het nederlands. onlangs nog het nieuwe deel the salmon of doubt gekocht, maar nog geen tijd/zin gehad om er in te starten. ook het hoorspel had ik al enige jaren in mijn bezit. maar, vandaag heb ik de hitchhikers guide to the galaxy dvd gekocht. ik kende de serie wel maar had hem niet op video. nu dus op dvd. en die valt niet tegen. wel redelijk prijzig maar ja dat vergeet je. het blijft een sterk verhaal ook als tv serie. ik hoop dat de film die ze willen maken niet het typische thhgttg gevoel gaat verpesten.
pi_9097681
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:25 schreef rheingold het volgende:
ik woon op nummer 42, ik heb de boeken in de kast staan. zowel in het engels als in het nederlands. onlangs nog het nieuwe deel the salmon of doubt gekocht, maar nog geen tijd/zin gehad om er in te starten. ook het hoorspel had ik al enige jaren in mijn bezit. maar, vandaag heb ik de hitchhikers guide to the galaxy dvd gekocht. ik kende de serie wel maar had hem niet op video. nu dus op dvd. en die valt niet tegen. wel redelijk prijzig maar ja dat vergeet je. het blijft een sterk verhaal ook als tv serie. ik hoop dat de film die ze willen maken niet het typische thhgttg gevoel gaat verpesten.
Wat kost die dvd dan en waar heb je die vandaan?
Heb je ook de Dirk Gently boeken?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_9097974
die dvd heb ik hier in den haag gekocht bij la la land (qua bediening en sfeer een van de slechtste platenzaken die ik ken overigens). hij koste me 37 euro. vond ik wel veel maar ik wilde hem toch hebben. het is een dubbel dvd met op cd1 de 6 delen van de tv serie en op dvd2 allerlei extra's. making of en dat soort dingen. online zal je hem ook wel kunnen bestellen.

en ja ik heb ook de twee dirk gently boeken.

pi_9105904
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:46 schreef rheingold het volgende:
online zal je hem ook wel kunnen bestellen.
Idd
Je kan hem bij www.play.com bestellen voor 14.99 pond.
pi_9114085
is dat dan die BBC mini-serie die met extreem weinig geld is gemaakt?

die vond ik een beetje krakkemikkig. las ik toch liever het boek

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:25:56 #6
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_9114122
Ik wacht nog steeds op de film.. waren ze aan het maken, tot Douglas Adams overleed .. RIP
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_9114170
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:24 schreef MadScientist het volgende:
is dat dan die BBC mini-serie die met extreem weinig geld is gemaakt?

die vond ik een beetje krakkemikkig. las ik toch liever het boek

Met name de acteur die ze geregeld hadden voor Ford Prefect kwam echt nul komma nul overeen met het beeld wat ik van het karakter had. Niet direct de eerste investering die ik mensen zou aanraden, maar als je de boeken en het hoorspel al hebt, dan kan het nog eens een keer. Ter completering, zeg maar.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_9124394
krakkemikkig is het zeker. en de casting had hier en daar wellicht ook beter kunnen zijn. maar toch, het werkt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')