quote:Wat kost die dvd dan en waar heb je die vandaan?
Op donderdag 13 maart 2003 18:25 schreef rheingold het volgende:
ik woon op nummer 42, ik heb de boeken in de kast staan. zowel in het engels als in het nederlands. onlangs nog het nieuwe deel the salmon of doubt gekocht, maar nog geen tijd/zin gehad om er in te starten. ook het hoorspel had ik al enige jaren in mijn bezit. maar, vandaag heb ik de hitchhikers guide to the galaxy dvd gekocht. ik kende de serie wel maar had hem niet op video. nu dus op dvd. en die valt niet tegen. wel redelijk prijzig maar ja dat vergeet je. het blijft een sterk verhaal ook als tv serie. ik hoop dat de film die ze willen maken niet het typische thhgttg gevoel gaat verpesten.
en ja ik heb ook de twee dirk gently boeken.
quote:Idd
Op donderdag 13 maart 2003 18:46 schreef rheingold het volgende:
online zal je hem ook wel kunnen bestellen.
die vond ik een beetje krakkemikkig. las ik toch liever het boek
quote:Met name de acteur die ze geregeld hadden voor Ford Prefect kwam echt nul komma nul overeen met het beeld wat ik van het karakter had. Niet direct de eerste investering die ik mensen zou aanraden, maar als je de boeken en het hoorspel al hebt, dan kan het nog eens een keer. Ter completering, zeg maar.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:24 schreef MadScientist het volgende:
is dat dan die BBC mini-serie die met extreem weinig geld is gemaakt?die vond ik een beetje krakkemikkig. las ik toch liever het boek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |