Iemand ervaring mee?
quote:merk je toch nauwelijks denk ik..
Op donderdag 13 maart 2003 17:39 schreef Kamphuys het volgende:
Heel stom idee dit, maar dit schoot een vriend van me net te binnen. Hoe zou het zijn om gepijpt te worden door een meisje met een beugel?Iemand ervaring mee?
Merk je nix van volgens mij, ik heb iig nog nooit gemerkt dat een meisje pijpt met de voorkant van haar tanden.
Trouwens, zijn meisjes met beugels over het algemeen niet erg jong?
quote:een vriend van je ?? sure
Heel stom idee dit, maar dit schoot een vriend van me net te binnen. Hoe zou het zijn om gepijpt te worden door een meisje met een beugel?Iemand ervaring mee?
quote:Dat dacht ik ook al..!!
Op donderdag 13 maart 2003 17:47 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
een vriend van je ?? sure
quote:Volgens mij heb jij een beugel
quote:Bart-Willem zijn idee! Die post net hierboven.
Op donderdag 13 maart 2003 17:49 schreef Rolex het volgende:[..]
Dat dacht ik ook al..!!
quote:Grapjurk
Op donderdag 13 maart 2003 17:52 schreef Mr_Opel het volgende:[..]
Volgens mij heb jij een beugel
quote:Oh?
Op donderdag 13 maart 2003 17:56 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Bart-Willem zijn idee! Die post net hierboven.
quote:Ik haat je
Op donderdag 13 maart 2003 18:05 schreef Bart-Willem het volgende:[..]
Oh?
quote:*auw*
Op donderdag 13 maart 2003 18:28 schreef DemonRage het volgende:
Misschien dat je na de pijpbeurt opeens Joods bent
Misschien dat een buitenboord wel pijn doet
quote:Je merkt er inderdaad helemaal niks van hoor!
Op donderdag 13 maart 2003 17:45 schreef thumper het volgende:
*denkt gelijk aan stalen klem om tokus....*Merk je nix van volgens mij, ik heb iig nog nooit gemerkt dat een meisje pijpt met de voorkant van haar tanden.
Trouwens, zijn meisjes met beugels over het algemeen niet erg jong?
Nou heeft ze wel een normale beugel, met zo'n buitenboord beugel is het volgens mij inderdaad geen aanrader om dan te pijpen!
quote:Maar een buitenboord kun je uit doen..........
Op donderdag 13 maart 2003 19:34 schreef Mystic het volgende:[..]
Je merkt er inderdaad helemaal niks van hoor!
Hoeft niet perse jong te zijn hoor, ze is 23, ook op oudere leeftijd kan je nog een beugel krijgen.Nou heeft ze wel een normale beugel, met zo'n buitenboord beugel is het volgens mij inderdaad geen aanrader om dan te pijpen!
Maar moet je eens voorstellen hoe het voelt om gebeft te worden door iemand met een (scherpe) beugel....aaauuwww
quote:Wat een akelig woord :x
Op donderdag 13 maart 2003 21:57 schreef Spear_of_Fear het volgende:
eikelrasp
quote:Lijkt me niet het meest prettige....
Op donderdag 13 maart 2003 22:05 schreef Stoei-poes het volgende:
Pijpen lijkt me idd geen probleem. je gebruikt niet de buitenkant van je tanden.Maar moet je eens voorstellen hoe het voelt om gebeft te worden door iemand met een (scherpe) beugel....aaauuwww
voor de rest zie ik niet in waar die beugel voor in de weg zou zitten..
quote:Of heb je een héle kromme penis?
Op vrijdag 14 maart 2003 14:08 schreef extreme het volgende:
Lijkt me alleen oppassen als je een eikelpiercing hebt, dat kan nog wel eens lullig aflopen,voor de rest zie ik niet in waar die beugel voor in de weg zou zitten..
Nee, ik zou me als ik jou was geen zorgen maken
quote:volgens mij valt dit nogal mee
Op vrijdag 14 maart 2003 14:21 schreef Aventura het volgende:
Pijnlijk? Ligt eraan voor wie. Jij hebt duidelijk zelf nog nooit iemand gepijpt ;-) Want anders zou je snappen dat een meisje met een beugel jou nooit zou gaan pijpen. Om te pijpen bescherm je nl. je tanden automatisch met je lippen. (Zodat idd je tanden niet tegen de piemel aanschuren).
Maarja op die manier schuren wel die plaatjes tegen de binnenkant van je lippen aan en dat lijkt me wel heel erg pijnlijk. Na een minuttje of 5, 10 ligt je vlees dan wel open denk ik,.,
Dit is puur theoretisch trouwens aangezien ik geen beugel heb gehad maar zo gaat het wel volgens mij.
quote:Dat lijkt me wel erg overdreven, die plaatjes raken toch altijd de binnenkant van je lippen, enne als jongen zijnde merk je er idd niks van
Op vrijdag 14 maart 2003 14:21 schreef Aventura het volgende:
Pijnlijk? Ligt eraan voor wie. Jij hebt duidelijk zelf nog nooit iemand gepijpt ;-) Want anders zou je snappen dat een meisje met een beugel jou nooit zou gaan pijpen. Om te pijpen bescherm je nl. je tanden automatisch met je lippen. (Zodat idd je tanden niet tegen de piemel aanschuren).
Maarja op die manier schuren wel die plaatjes tegen de binnenkant van je lippen aan en dat lijkt me wel heel erg pijnlijk. Na een minuttje of 5, 10 ligt je vlees dan wel open denk ik,.,
Dit is puur theoretisch trouwens aangezien ik geen beugel heb gehad maar zo gaat het wel volgens mij.
quote:En hij.... ?
Op donderdag 13 maart 2003 18:51 schreef Danielson het volgende:
Nooit last van gehadvoelde helemaal niets van die beugel
quote:Als ze niet geschoren is heb je helemaal een probleem. Zie de jongen met het schaamhaar op de tanden al voor me
Op donderdag 13 maart 2003 22:05 schreef Stoei-poes het volgende:
Pijpen lijkt me idd geen probleem. je gebruikt niet de buitenkant van je tanden.Maar moet je eens voorstellen hoe het voelt om gebeft te worden door iemand met een (scherpe) beugel....aaauuwww
quote:LOL
Op vrijdag 14 maart 2003 18:55 schreef slashme het volgende:[..]
Als ze niet geschoren is heb je helemaal een probleem. Zie de jongen met het schaamhaar op de tanden al voor me
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 19:09 schreef Leonardo1504 het volgende:
Niet alles kan door de beugel
Ik zou er niet aan beginnen.
quote:zegt glimwormpje.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:13 schreef glimwormpje het volgende:
Er zijn toch ook mensen die zo precies een brugje tegen hun gehemelte hebben zitten?Dat lijkt me voor de jongen eigenlijk best pijnlijk als je diep in haar mond gaat...
Dat zegt genoeg, denk ik.
heb mijn vriend overigens nooit horen klagen hoor!
quote:..een heeeel klein pikkie dan zeker..?
Op zaterdag 15 maart 2003 04:26 schreef Ole het volgende:
sjips hee... laat ik nu na mijn beugel een 'spalk' aan de achterkant van mijn tanden hebben...
(dus een 'beugel' achter mijn tanden zeg maar...)heb mijn vriend overigens nooit horen klagen hoor!
![]()
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 04:29 schreef DOW het volgende:[..]
..een heeeel klein pikkie dan zeker..?
quote:ben je nu aan het pijpen dan..?
Op zaterdag 15 maart 2003 04:31 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
neeeeuuuh... Ik voel het spalkje ook niet, behalve nu ik erop geattendeerd word...
![]()
quote:Gewone beugel geen probleem (vind ik iig die van mij loopt er al mee rond zolang ik haar ken).... Allen in het begin had ze een of andere 'spin' erin dat moest een serie tanden uitztten ofzo... Dat ding zat in het begin wel in de weg, maar later geen problemen...
Maar ik zie zowisoo niet waarom het pijn zou moeten doen met een normale beugel (zon blok beugel uitgezonderd ) die zit aan de voorkant van de tanden en steekt niet uit... En jij zit met je knuppel aan de andere kant van de tanden...
ze heeft toch niet z'n beugel met elastiekjes? straks schieten ze weg...
quote:OMG....
Op donderdag 20 maart 2003 01:13 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
zolang ze niet zo'n bek heeft als deze gast, lijkt het me wel mee te vallen...ze heeft toch niet z'n beugel met elastiekjes? straks schieten ze weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |