quote:Of een relatie met Will natuurlijk (Sydney bedoel ik, niet Vaughn)
Op dinsdag 25 maart 2003 09:48 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd of Sidney en mister CIA, ben ff zijn naam kwijt (Michael Vartan) een echte relatie krijgen. Er hangt al best van die heerlijke spanning tussen hun! Maar zo snel als de serie gaat, zo langzaam gaat die relatie!
quote:Nee joh, Vaughn is miljoen keer leuker dan Will, die moet gewoon een goede vriend blijven....
Op dinsdag 25 maart 2003 16:40 schreef whisko het volgende:[..]
Of een relatie met Will natuurlijk (Sydney bedoel ik, niet Vaughn)
quote:Het is gewoon een lekkere wegkijk film. Hij had wel onwijs veel trekjes van Spiderman inderdaad, maar dat hebben toch al die verfilmde comics
Op dinsdag 25 maart 2003 09:46 schreef heksehiel het volgende:[..]
En hoe is het film? Wist niet dat hij al uit was! Hoorde dat het een slechte versie van spiderman moest zijn. Ben wel benieuwd! Ben Affleck is ook lekkerrrrrrr! Leuke combi van hun beide!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:40 schreef whisko het volgende:[..]
Of een relatie met Will natuurlijk (Sydney bedoel ik, niet Vaughn)
quote:Gij zult mijn naam niet ijdel gebuiken
Op dinsdag 25 maart 2003 16:45 schreef heksehiel het volgende:[..]
Nee joh, Vaughn is miljoen keer leuker dan Will, die moet gewoon een goede vriend blijven....
En van mij mag Vaughn het wel worden, maar nu nog niet. Will heeft genoeg aan z'n secretaresje
quote:Programma: Alias
Op woensdag 26 maart 2003 09:39 schreef heksehiel het volgende:
Weet iemand hoelaat het komt??
quote:volgens net 5 komt zo Sex and the city?
Op woensdag 26 maart 2003 22:17 schreef dikkebanaan het volgende:
Is weer bijna zover!
edit laat maar, begint nu
Je zou bijna medelijden gaan krijgen met Sloane..
Mooi einde.. (eerste keer dat er een 'echt' einde is in een aflevering?)
Vaughn: "This is a charge of C-4. I can tell, because it says 'C-4' everywhere..."
En Cole (Quentin T.): "You didn't wanna kiss me, but guess what, when i made you drink that champane, i spit in it "
Ge-wel-dig!!! Ik had het echt niet meer. (Al weet ik niet mee rwat hij precies zei
)
En bij een mooie ep, hoord een mooi plaatje
Toch zou ik graag een einde aan de serie zien...het kan niet aan de gang blijven, op een gegeven moment heb je alle wendingen wel gezien.
quote:Dixon denkt dat SD6 een onderdeel van de CIA is, dus hij vraagt ze om hulp toen heel SD6 was uitgeschakeld. Of hij is ook een dubbelspion, je weet het maar nooit bij Alias.
Op zaterdag 29 maart 2003 08:58 schreef whisko het volgende:
Ik begreep 1 ding niet: wat heeft Dixon nou met de CIA, is hij ook dubbelspion??? Hij stuurde ze toch een mailtje?
quote:O ja, natuurlijk, hij denkt ook (zoals Sydney dat eerst dacht) dat ze bij de CIA horen.
Op zaterdag 29 maart 2003 09:41 schreef CeeJee het volgende:[..]
Dixon denkt dat SD6 een onderdeel van de CIA is, dus hij vraagt ze om hulp toen heel SD6 was uitgeschakeld. Of hij is ook een dubbelspion, je weet het maar nooit bij Alias.
Vies he, toen Jack Sloanes vinger af ging knippen... Jammer dat ie er weer aangezet wordt... Was vast en zeker te lastig om in de rest van de serie altijd maar weer daar rekening mee te moeten houden.
Zouden ze ook nog een keer een opdracht in A'dam krijgen?
quote:Dunno, maar áls ze daad werkelijk daar gaan filmen (haha, echt niet
Op zaterdag 29 maart 2003 10:09 schreef whisko het volgende:[..]
O ja, natuurlijk, hij denkt ook (zoals Sydney dat eerst dacht) dat ze bij de CIA horen.
Vies he, toen Jack Sloanes vinger af ging knippen... Jammer dat ie er weer aangezet wordt... Was vast en zeker te lastig om in de rest van de serie altijd maar weer daar rekening mee te moeten houden.
Zouden ze ook nog een keer een opdracht in A'dam krijgen?
quote:JAAAAA! Ik ga met je mee! Jennifer in het echt zien. Ooh man!
Op zaterdag 29 maart 2003 14:41 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dunno, maar áls ze daad werkelijk daar gaan filmen (haha, echt niet
) weet ik waar ik ben die dag
ff tussendoor....... vaughn is ZOOOOOOOOOO tasty!!!!!!!!!:Y
Eigenlijk toch belachelijk dat je maar iedere week moet hopen of een serie nog wordt uitgezonden.
mijn advies downbloaden maar, het wordt niks meer in Nld met die uitzendingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |