abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9258363
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:51 schreef whisko het volgende:
Ik vond hem ook erg sterk!!!! Had die Tarantino nog nooit gezien. Wat een engerd zeg. Hij zette goed een gestoord type neer. Maar het lampje op de camera??? Alsof de gijzelnemers dat niet zien.

Maar, wie was nou ook weer die O'Neil?

Resevoir Dogs nooit gezien? Hij regiseerd hem, en heeft een klein rolletjes. Hij was geloof ik Mr. Brown in die film

O'Neil was toch haar vader? Die in de bak zit?

donderdag 20 maart 2003 @ 14:12:15 #27
13973 ranja
image means nothing
pi_9258481
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:07 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Resevoir Dogs nooit gezien? Hij regiseerd hem, en heeft een klein rolletjes. Hij was geloof ik Mr. Brown in die film

Of From dusk til dawn, is hij ook een hele tijd in te zien...
pi_9265726
Nou, NET5 gaat denk stoppen met de serie.
Gisteren maar 90.000 kijkers, dat is echt 10x niets en veels te weinig. Vooral omdat de programma;s die erom staan geprogrammeerd veel meer kijkers hebben.
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:17:48 #29
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9268839
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:19 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteren maar 90.000 kijkers, dat is echt 10x niets en veels te weinig. Vooral omdat de programma;s die erom staan geprogrammeerd veel meer kijkers hebben.
KUT!
Zullen we actie gaan voeren?
Overigens zag ik net in movie facts van tmf nog net een stukje van Jennifer!!!
pi_9270874
Ik snap het niet, hoe kan een serie als deze nou floppen
Als ik het goed heb is het in de usa een succes.......hebben we hier dan geen smaak meer ofzo?
Ik ben sinds de eerste ep al verkocht vaan de serie en heb nu alle eps hier thuis t/m 218.

Ik hoop dat ze de serie voort zetten.

My loyalties are flexible.
pi_9271646
In de VS gaat de serie we ok, maar niet verbluffend goed.

En van de kijkcijfers bij net5, dat ligt geheel aan zichzelf. Niemand snapt meer wanneer het weer komt. Maat van me die het volgt, wist ook totaal niet dat het spontaan weer begon. De tijden zijn ook niet bepaald slim geprikt

donderdag 20 maart 2003 @ 23:30:42 #32
13973 ranja
image means nothing
pi_9272997
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:19 schreef CloudStrife het volgende:
Denk je dat of weet je dat?
pi_9275006
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:30 schreef ranja het volgende:

[..]

Denk je dat of weet je dat?

Denk. Ze maken het seizoen echt wel af hoor Wees daar maar niet bang voor.
pi_9275763
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:31 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Denk. Ze maken het seizoen echt wel af hoor Wees daar maar niet bang voor.

Gezien hun vorige acties zou ik er niet echt van opkijken als ze wéér helemaal stoppen met uitzenden..
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9286174
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 04:47 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Gezien hun vorige acties zou ik er niet echt van opkijken als ze wéér helemaal stoppen met uitzenden..

Ze hebben de uitzendrechten voor een heel seizoen moeten kopen, dus ze zullen goed gek zijn om hem dan niet daadwerkelijk uit te zenden (tenzij je V8 heet, en óók onderder SBS6 valt, en je de eerste 6 eps niet kan uitzenden omdat je vergeet dat de rechten afgelopen waren ).
pi_9286446
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:08 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ze hebben de uitzendrechten voor een heel seizoen moeten kopen, dus ze zullen goed gek zijn om hem dan niet daadwerkelijk uit te zenden (tenzij je V8 heet, en óók onderder SBS6 valt, en je de eerste 6 eps niet kan uitzenden omdat je vergeet dat de rechten afgelopen waren ).

Even voor de duidelijkheid: Alias (s1) is al eens voor de helft (oid) uitgezonden op V8 (ergens t/m April 2002 ofzo, afaik).
(ik ben benieuwd hoelang die rechten voor s1 nog geldig zijn.. misschien is dat wel de reden waarom in de Veronica gids staat dat ze volgende week s2 gaan uitzenden? dat de rechten voor s1 nu, een jaar later, zijn komen te vervallen?)

En daar doelde ik eigenlijk ook op met die 'vorige acties' van dat hele SBS-prut bedrijf.
En daardoor zitten we nu met z'n allen in Nederland nog steeds naar s1 te kijken ipv s2

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9287605
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:20 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Alias (s1) is al eens voor de helft (oid) uitgezonden op V8 (ergens t/m April 2002 ofzo, afaik).
(ik ben benieuwd hoelang die rechten voor s1 nog geldig zijn.. misschien is dat wel de reden waarom in de Veronica gids staat dat ze volgende week s2 gaan uitzenden? dat de rechten voor s1 nu, een jaar later, zijn komen te vervallen?)

En daar doelde ik eigenlijk ook op met die 'vorige acties' van dat hele SBS-prut bedrijf.
En daardoor zitten we nu met z'n allen in Nederland nog steeds naar s1 te kijken ipv s2

Hebben ze seizoen 2 al aan kunnen kopen dan? Hij is in de VS nog niet eens helemaal op de buis geweest? Meestal komt dat een tijdje erna
pi_9288081
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:15 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hebben ze seizoen 2 al aan kunnen kopen dan? Hij is in de VS nog niet eens helemaal op de buis geweest? Meestal komt dat een tijdje erna

Tjah, als je de Veronica gids zou moeten geloven wel..
(maar die zitten er ook wel eens naast geloof ik )
pi_9298858
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:15 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Het maakt voor het kopen van de rechten niet echt uit of een seizoen al volledig is uitgezonden. V8 zond vorig jaar ook al Alias uit toen seizoen 1 nog niet klaar was in de VS. De BBC zendt nu 24 seizoen 2 uit, terwijl dat ook nog bezig is in de VS.

Ik heb net de afl. van afgelopen woensdag gezien, want die had ik opgenomen. Topaflevering weer. Ik kan dus echt niet wachten tot aanstaande woensdag.

And there was much rejoicing.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 18:36:57 #40
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9305291
Ik heb niet eerder een serie gezien met zo'n goede cliffhangers: elke keer balen op woensdagavond als het net stopt als het zo spannend is. Vrijwel elke aflevering is van de vorm:

1. Cliffhanger wordt opgelost
2. Effe rust
3. Nieuw geval
4. Spanning
5. Nieuwe cliffhanger

Oplossing om jezelf te sparen: tape ze en kijk elke keer 3, 4, 5 en van de aflevering erna 1 en 2.

pi_9305504
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:36 schreef whisko het volgende:
1. Cliffhanger wordt opgelost
2. Effe rust
3. Nieuw geval
4. Spanning
5. Nieuwe cliffhanger
Rust? Waar? Die ben ik nog niet tegengekomen. Oh, je bedoelt de commercials.

Wat ook een oplossing is voor dit probleem: Kijk helemaal geen Alias meer en wacht tot 2 september, als in de VS de dvd's van seizoen 1 uitkomen. Linkje naar de bron.

pi_9307494
quote:
Greetings from Amazon.com!

You've previously signed up to be notified when "Alias - The Complete First
Season" (DVD) became available, and we're happy to inform you that it is
now available to pre-order!

If you would like to pre-order this item now, just follow the link below:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JLF1/ref=t_th_em_po

Once you've placed your order, we will ship this item to you as soon
as it is released (your credit card will not be charged until this
item is ready for shipping).

If you do not want to purchase this item, there is no need to reply to
this message.

If you have any questions, please write to us at orders@amazon.com.
We hope to see you again soon at Amazon.com!

Enjoy,
Your Friends at Amazon.com

quote:
Availability: This item will be released on September 2, 2003. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
Hopelijk volgt de R2 (met nederlandse ondertiteling snel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_9308068
September?????

Dan hoop ik al lang s2 te hebben gezien..

pi_9308144
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:26 schreef existenz het volgende:

[..]

[..]

Hopelijk volgt de R2 (met nederlandse ondertiteling snel

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje.

Maar als er maar zo weinig mensen nog kijken naar Alias op Net5 wordt de kans wel kleiner dat er een uitgave komt met Nederlandse ondertiteling.

pi_9308553
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:14 schreef SuperSiem het volgende:
wordt de kans wel kleiner dat er een uitgave komt met Nederlandse ondertiteling.
Ach, wie wil er nou Nederlandse ondertiteling.. veel van die vertalingen kloppen toch vaak helemaal niet.
als er een grap oid wordt gemaakt mis je die vaak in de NL ondertiteling
pi_9310164
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:40 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Ach, wie wil er nou Nederlandse ondertiteling.. veel van die vertalingen kloppen toch vaak helemaal niet.
als er een grap oid wordt gemaakt mis je die vaak in de NL ondertiteling

Ja, klopt, ik heb ook de regio 1 Buffy dvd's. Kosten de helft van de regio 2 dvd's en het enige wat anders is, is de ondertiteling.

Maar zoveel woordgrappen worden er ook weer niet gemaakt in Alias, bij bijvoorbeeld Friends stoor ik me meer aan de Nederlandse ondertiteling aangezien daar veel woordspelingen e.d. inzitten, die slecht worden vertaald.

pi_9354129
Oeh!
Net daredevil gezien met Jennifer Garner !!
pi_9356198
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 01:07 schreef Neejoh het volgende:
Oeh!
Net daredevil gezien met Jennifer Garner !!
En hoe is het film? Wist niet dat hij al uit was! Hoorde dat het een slechte versie van spiderman moest zijn. Ben wel benieuwd! Ben Affleck is ook lekkerrrrrrr! Leuke combi van hun beide!
pi_9356256
Ik ben toch zo benieuwd of Sidney en mister CIA, ben ff zijn naam kwijt (Michael Vartan) een echte relatie krijgen. Er hangt al best van die heerlijke spanning tussen hun! Maar zo snel als de serie gaat, zo langzaam gaat die relatie!
pi_9357921
Vaughn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')