nouw vroeg ik me af wie heeft wel eens iemand ontmoet ik het echt zeg maar.. ? ze staat er al maande in en we chatte ook af en toe en best vaak. Nu zou ze me wel keer in echt willen, zien . lijkt me wel ok en leuk maar is toch wel klein beetje eng ofzoeits.
ervaringen zou ik leuk vinden om te horen thanks
ze heeft overigens geen vriend en ik geen vriendin maarja tis meer vriendschappelijk dat jullie dat ff wete
Edit: elkaar ook nog nooit gezien, maar veel gemailed enzo.
Toen bestond MSN nog niet eens geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 13-03-2003 02:24]
quote:Tjim?
Op donderdag 13 maart 2003 02:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb binnenkort een woeste meet.
quote:Met haar lieve Twentse accentje.
Op donderdag 13 maart 2003 02:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
.
.
.
.
Maar we gaan een beetje erg offtopic.
quote:Nee hoor, gaat over mensen meeten die je van het i-net kent..
Op donderdag 13 maart 2003 02:27 schreef static het volgende:[..]
Met haar lieve Twentse accentje.
Veel plezier!Maar we gaan een beetje erg offtopic.
Dat is trouwens het leukste van mensen ontmoeten van internet: hun stem horen. Kan af en toe heel vaag zijn .
En voor de topicstarter: beetje de standaard-drill voor mensen meeten van internet: spreek af op een plek waar veel andere mensen zijn, zeg tegen mensen thuis waar je bent, neem je mobiel mee, etc. Voor het geval dat leuke meisje van msn een 34-jarige seriemoordenaar blijkt te zijn .
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 13-03-2003 02:31]
wel dus een keer met iemand van Fok!, gewoon gezellig koffie drinken. Verder geen spannende dingen.
Is heel leuk hoor, gewoon doen.
Wat wil je anders, blijven chatten en verder nooit ontmoeten?
quote:Mja, ze had idd een andere stem dan ik had verwacht.
Op donderdag 13 maart 2003 02:30 schreef keeper het volgende:
Twentse accentjes zijn okay.Dat is trouwens het leukste van mensen ontmoeten van internet: hun stem horen. Kan af en toe heel vaag zijn
.
maar ze heeft lief stemmetje, ze is eigelijk helemaal lief en dat vindt ze mij ook maarja..
quote:Mooi toch
Op donderdag 13 maart 2003 02:32 schreef Ickeane het volgende:
maar ze heeft lief stemmetje, ze is eigelijk helemaal liefen dat vindt ze mij ook maarja..
Je weet maar nooit. Is verder heel modern hoor, daten met mensen van internetwant stiekum zijn het gewoon mensen netzoals jijzelf
quote:Vooral hoe ze 'Thomas' uitspreekt.
Op donderdag 13 maart 2003 02:30 schreef keeper het volgende:
Twentse accentjes zijn okay.
quote:Na de sex-change-op.
Op donderdag 13 maart 2003 02:23 schreef static het volgende:
Dat had ik ooit met een collega in London, is later mijn dinnetje geworden.
quote:Dat klinkt erg
Op donderdag 13 maart 2003 02:34 schreef static het volgende:[..]
Vooral hoe ze 'Thomas' uitspreekt.
quote:Weet je wat het is? Iemand leren kennen via i-net is best leuk in het begin, maar dat chatten en mailen zegt niet veel over iemand. Het geeft wel een beetje oppervlakkig aan wat iemand zn interesse's zijn etc. Maar er is een handicap, namelijk lichaamstaal. Die zie je niet, geen oogcontact, niet bepaalde dingen kunnen afleiden uit een bepaalde houding. Je weet dus niet hoe iemand reageerd als je via chat een aantal dingen vraagt of met je in discussie gaat etc. Dus het kan mischien totaal niets zijn, maar mischien ook wel. Wie zal het zeggen. succes ermee
Op donderdag 13 maart 2003 02:22 schreef Ickeane het volgende:
zit er ff mee..
ik heb dus al heel erg lang iemand in me lijst staan, ben zelf jongen en zij is een meisjenouw vroeg ik me af wie heeft wel eens iemand ontmoet ik het echt zeg maar.. ? ze staat er al maande in en we chatte ook af en toe en best vaak. Nu zou ze me wel keer in echt willen, zien . lijkt me wel ok en leuk maar is toch wel klein beetje eng ofzoeits.
ervaringen zou ik leuk vinden om te horen
thanks
ze heeft overigens geen vriend en ik geen vriendin
maarja tis meer vriendschappelijk dat jullie dat ff wete
quote:Ik ben alweer van mijn semi-internet-meet gescheiden
Op donderdag 13 maart 2003 03:01 schreef Vampier het volgende:
ik ben met mijn internet meet getrouwd
quote:aan de 3de ontmoeting is een relatie blijven hangen van nu al meer dan een dik jaar
Op donderdag 13 maart 2003 02:22 schreef Ickeane het volgende:
zit er ff mee..
ik heb dus al heel erg lang iemand in me lijst staan, ben zelf jongen en zij is een meisjenouw vroeg ik me af wie heeft wel eens iemand ontmoet ik het echt zeg maar.. ? ze staat er al maande in en we chatte ook af en toe en best vaak. Nu zou ze me wel keer in echt willen, zien . lijkt me wel ok en leuk maar is toch wel klein beetje eng ofzoeits.
ervaringen zou ik leuk vinden om te horen
thanks
ze heeft overigens geen vriend en ik geen vriendin
maarja tis meer vriendschappelijk dat jullie dat ff wete
quote:ja dat heb ik helaas ook al eens gehad
Op donderdag 13 maart 2003 06:25 schreef MSXUser het volgende:
Wat ik ook heb meegemaakt is dat de internetrelatie ineens begint te verwateren. Eerst spreek je elkaar bijna dagelijks en nadat je elkaar hebt gezien groei je op één of andere manier uitelkaar.
eerst chatte ik dagelijks met m, en nu alleen nog weltrusten ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |