abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9112398
Als SCH nu eens zou ingaan op 't feit dat je als homo blijkbaar niet onder Palestijnen kunt leven.

Heb ik 'm nog weinig over horen zeggen. Hij richt zijn pijlen onmiddellijk weer op Israël en sleept er nu zelfs offtopic weer VN-resoluties bij.

Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 11:07:26 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9112556
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:51 schreef robh het volgende:
Laten we de Israel/Palestina discussie aub in het daarvoor bestemde topic houden.......

Wat ik me wel afvraag, er wordt een paar keer gezegd dat deze vluchtende homo's wel eens aanslagen zouden kunnen gaan plegen, maar hoeveel zelfmoordhomocommando's hebben zich al opgeblazen?

als je nou ff nog een keer terug gaat en alles nog een keer rustig doorleest zonder gelijk conclusies uit je ass te trekken die nergens op slaan.

Er word niet gezegd dat er zelfmoordhomocommando's zijn, er word gezegd dat Hamas en Al Aqsa terroristen zich dan wel is voor homo uit kunnen gaan geven als blijkt dat die Israel wel gemakkelijk binnen kunnen komen.

quote:
En zou het voor terroristen niet makkelijker zijn om stiekem de grens over te gaan en je dan op te blazen ipv in de ambtelijke mallemolen terecht te komen?
er staat toch duidelijk dat die homo's al illegaal in Israel zijn, bij illegale activiteiten komen zelden "ambtelijke mallemolens" kijken.

Wat ik nu al 100x heb proberen te zeggen is dat de Israelische soldaten in het grensgebied het zich niet kunnen veroorloven om elke illegaal op zijn gayheid te controleren want dan zal hij er toch bij in de buurt moeten komen (*Kab00m*).

Als er een illegaal over de grens probeert te komen, dan sturen ze die illegaal terug naar waar die vandaan kwam en als die niet terug wil dan schieten ze hem terug.

tis triest maar oorlog = oorlog

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 11:09:11 #153
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9112603
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:07 schreef sp3c het volgende:

Als er een illegaal over de grens probeert te komen, dan sturen ze die illegaal terug naar waar die vandaan kwam en als die niet terug wil dan schieten ze hem terug.

tis triest maar oorlog = oorlog

Maar het gaat hier om homo's die al jaren (illegaal) in Israel verblijven.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 11:10:35 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9112646
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:09 schreef robh het volgende:

[..]

dat doet er niet toe

ze zijn illegaal het land in gekomen omdat ze homo zijn, the point remains the same

pi_9112766
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:01 schreef DennisMoore het volgende:
Als SCH nu eens zou ingaan op 't feit dat je als homo blijkbaar niet onder Palestijnen kunt leven.

Heb ik 'm nog weinig over horen zeggen. Hij richt zijn pijlen onmiddellijk weer op Israël en sleept er nu zelfs offtopic weer VN-resoluties bij.

Le-zen - allang gezegd hoe afschuwelijk homo's het in veel landen hebben. Maar het gaat om deze mensen. Omdat ze toevallig in Palestina geboren zijn moeten ze maar dood?

VN-resoluties zijn niet off-topic: hebben alles met de door anderen aangekaarte zelfmoordcommando's te maken. Israel heeft nu eenmaal de sleutel in handen.

Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 11:37:18 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9112941
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Le-zen - allang gezegd hoe afschuwelijk homo's het in veel landen hebben. Maar het gaat om deze mensen. Omdat ze toevallig in Palestina geboren zijn moeten ze maar dood?

tja dat vraag ik me ook af.
Ik vraag me ook af waarom Arafat en zijn kliek hier aan meedoen, misschien is Arafat toch niet zo'n goede jongen ... word tijd dat we zijn nobelprijs voor de vrede afpakken, en een andere palestijn als bemiddelaar gebruiken.

die nieuwe premier/president (whatever) mag van mij wel laten zien wat hij waard is ... dan kan arafat mooi aftreden en aangeklaagd worden wegens misdaden tegen de menselijkheid.

win-win situation

quote:
VN-resoluties zijn niet off-topic: hebben alles met de door anderen aangekaarte zelfmoordcommando's te maken. Israel heeft nu eenmaal de sleutel in handen.
die zelfmoordcommando's stoppen alleen als Israel weg is (ofzoals abou jahjah het zo mooi kan zeggen, tot de staat Israel is ontmanteld en vervangen is door een seculiere palestijnse staat).

Degene die die zelfmoord commando's aanvoert (de leider van de palestijnen) heeft de touwtjes in handen.
Als hij zegt: "andere strategie jongens, we graven ons in die paar gebieden die we nog hebben en schieten op elke israeli die we kunnen raken." dan is er binnen een jaar ene palestijnse staat en dan krijgen ze nog land en wapens van Israel ook (er staat nog steeds 1 Duitse submarine op de lijst om overgedragen te worden zodra de palestijnen zich als mensen gaan gedragen).

Israel heeft totaal geen belang bij deze oorlog, ze vecht omdat ze word aangevallen, als die aanvallen stoppen, dan zal Israel ook niet meer vechten.

pi_9113187
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

tja dat vraag ik me ook af.
Ik vraag me ook af waarom Arafat en zijn kliek hier aan meedoen, misschien is Arafat toch niet zo'n goede jongen ... word tijd dat we zijn nobelprijs voor de vrede afpakken, en een andere palestijn als bemiddelaar gebruiken.

die nieuwe premier/president (whatever) mag van mij wel laten zien wat hij waard is ... dan kan arafat mooi aftreden en aangeklaagd worden wegens misdaden tegen de menselijkheid.

win-win situation
[..]

die zelfmoordcommando's stoppen alleen als Israel weg is (ofzoals abou jahjah het zo mooi kan zeggen, tot de staat Israel is ontmanteld en vervangen is door een seculiere palestijnse staat).

Degene die die zelfmoord commando's aanvoert (de leider van de palestijnen) heeft de touwtjes in handen.
Als hij zegt: "andere strategie jongens, we graven ons in die paar gebieden die we nog hebben en schieten op elke israeli die we kunnen raken." dan is er binnen een jaar ene palestijnse staat en dan krijgen ze nog land en wapens van Israel ook (er staat nog steeds 1 Duitse submarine op de lijst om overgedragen te worden zodra de palestijnen zich als mensen gaan gedragen).

Israel heeft totaal geen belang bij deze oorlog, ze vecht omdat ze word aangevallen, als die aanvallen stoppen, dan zal Israel ook niet meer vechten.

Wat een onzin maar het wordt teveel off-topic.
Punt is dat Israel de mensenrechten zou moeten respecteren en dat doen ze niet. Bovendien zijn zij het overheersende volk en de Palestijnen de onderdrukten.
  Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 11:55:16 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9113357
lol

dat is even offtopic als mijn post

ontopic: palestijnse homoseksuelen worden mishandeld en gedood door hun familie.

dus vluchten ze illegaal naar Israel, Israel wil net als elk land geen illegalen en wil ze uitzetten. Nu gaan de palestijnen hier tegenin door te claimen dat hun familie en de politie een soort wedstrijdje gaan houden met als hoofdprijs hun homosexuele hoofden, degene die het slachtoffer het eerst te pakken heeft wint.

Daar gaat het om.
Vooralsnog is er nog niemand uitgezet dus Israel onmenselijk noemen raakt kant nog wal. Israel wil van ze af omdat ze illegaal het land in zijn gekomen niet omdat ze homosexueel zijn. Daarna brengen de palestijnen hun situatie er tegenin tijdens een hoger beroep.
Als die rechter daarna alsnog oordeelt dat de palestijnen terug moeten dan mag je wat mij betreft dood en brand schreeuwen (al vind ik dat dan nog steeds niet terecht vanwege bovengenoemde redenen).

Vooralsnog iig nog niet, feit blijft dat Arafat niet optreed tegen dergelijke actie's

vrijdag 14 maart 2003 @ 12:42:36 #159
36246 ixion
ir ixion that is
pi_9114511
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 10:42 schreef SCH het volgende:

[..]

joods zijn is ook een geloof

roep nou niet de hele tijd zomaar wat joh!
natuurlijk bestaat er ook een geloof onder de joden, maar het onderschijdende kenmerk dat je joods maakt (en wat ook gehanteerd wordt als kriterium) is niet je geloof (want het grootste deel van de joden gelooft niet) maar je al dan niet joods zijn via je bloedlijn...

en dan even ontopic

* israël onderscheidt zich al van de palestijnen door niet homo's te martelen en vermoorden
* ook wij sturen illegalen zonder pardon terug, dus waarom israël verwijten dat ze dat ook doen?
* het kernprobleem is de palestijnse staat en hoe die met homo's omgaat, het beleid van israël heeft hier geen zak mee te maken, want landen als jordanië of syrië zou ze ook terugsmijten (of zelf afmaken)

zucht
  vrijdag 14 maart 2003 @ 12:45:45 #160
36246 ixion
ir ixion that is
pi_9114576
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:09 schreef robh het volgende:

[..]

Maar het gaat hier om homo's die (al jaren) illegaal in Israel verblijven.
zucht
pi_9114758
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:42 schreef ixion het volgende:

* ook wij sturen illegalen zonder pardon terug, dus waarom israël verwijten dat ze dat ook doen?
* het kernprobleem is de palestijnse staat en hoe die met homo's omgaat, het beleid van israël heeft hier geen zak mee te maken, want landen als jordanië of syrië zou ze ook terugsmijten (of zelf afmaken)

Bij ons zou iemand die op basis van zijn geaardheid vervolgd wordt niet illegaal zijn en ook niet teruggestuurd worden.
Het kernprobleem is dat er helemaal geen Palestijnse staat is
  vrijdag 14 maart 2003 @ 13:04:36 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_9114978
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus een binnenlandse aangelegenheid.
  Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 13:04:37 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9114979
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 12:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Bij ons zou iemand die op basis van zijn geaardheid vervolgd wordt niet illegaal zijn en ook niet teruggestuurd worden.

nee bij ons zouden die palestijnen ook gewoon aan moeten tonen waarom ze hier zouden mogen blijven als ze illegaal het land in zijn gekomen, in Israel dus ook
pi_9115046
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:04 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee bij ons zouden die palestijnen ook gewoon aan moeten tonen waarom ze hier zouden mogen blijven als ze illegaal het land in zijn gekomen, in Israel dus ook

Ja - en als ze kunnen aantonen dat ze vanwege hun homoseksualiteit in hun eigen land vervolgd worden, komen ze in de procedure en krijgen ze zeer waarschijnlijk een status. Dat heeft met illegaal zijn niks te maken. Denk je dat ze hadden mogen blijven als ze zich meteen keurig hadden gemeld?
  Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 13:09:54 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9115105
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja - en als ze kunnen aantonen dat ze vanwege hun homoseksualiteit in hun eigen land vervolgd worden, komen ze in de procedure en krijgen ze zeer waarschijnlijk een status. Dat heeft met illegaal zijn niks te maken. Denk je dat ze hadden mogen blijven als ze zich meteen keurig hadden gemeld?

lijkt me niet om voorgenoemde redenen maar vooralsnog zijn ze nog niet teruggestuurd dus al die 'Israel = onmenselijk' opmerkingen zijn vrij voorbarig

feit blijft dat homosexuelen in de palestijnse gebieden hun leven niet zeker zijn, dan kun je zeggen dat dat komt doordat Israel de palestijnse politiediensten het leven zuur maakt maar dat gaat niet op aangezien de politiediensten er wel zijn als er homosexuelen vermoord moeten worden (als ze ze kunnen vermoorden moeten ze ze ook kunnen beschermen).

pi_9115282
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

lijkt me niet om voorgenoemde redenen maar vooralsnog zijn ze nog niet teruggestuurd dus al die 'Israel = onmenselijk' opmerkingen zijn vrij voorbarig

feit blijft dat homosexuelen in de palestijnse gebieden hun leven niet zeker zijn, dan kun je zeggen dat dat komt doordat Israel de palestijnse politiediensten het leven zuur maakt maar dat gaat niet op aangezien de politiediensten er wel zijn als er homosexuelen vermoord moeten worden (als ze ze kunnen vermoorden moeten ze ze ook kunnen beschermen).

Ze worden niet beschermd - dat weet je toch. Dus moeten ze niet terug. Is dat nou zo moeilijk?
  Moderator vrijdag 14 maart 2003 @ 13:34:54 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9115891
vooralsnog gaan ze ook nog niet terug, want thuis worden ze opgejaagd door zowel JASSER ARAFAT'S POLITIEDIENSTEN als hun BLOEDEIGEN FAMILIE.

rare politiedienst is dat zeg die POLITIEDIENST VAN JASSER ARAFAT in Nederland worden agenten al aangeklaagd als ze op een verkeerde manier naar hun wapentuig kijken maar JASSER ARAFAT lijft homofoben in bij zijn POLITIEDIENST om homosexuelen op te sporen en op/om te brengen.

nu heb ik het genoeg herhaalt ik reageer verder niet meer op dit topic

[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 14-03-2003 14:15]

vrijdag 14 maart 2003 @ 14:10:27 #168
36246 ixion
ir ixion that is
pi_9116883
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 13:07 schreef SCH het volgende:

[..]

speculatie, speculatie, speculatie en een hele hoop onzin.

waarom focus je je niet eens op de kern van het probleem, namelijk de onverdraagzaamheid van de palestijenen?

>> ook ixion heeft niet zoveel zin meer in dit topic, vanwege het continue herhalen van onbewezen verzinsels... veel plezier ermee verder.

zucht
pi_9118072
Zwakke posters. De discussie mag alleen in hun straatje verlopen, anders kappen ze ermee. Iedereen heeft al gezegd dat de situatie in Palestina afschuwelijk is over deze kwestie, moet dat in ieder bericht opnieuw?

De vraag in dit topic was hoe Israel daar mee oming. Dat is namelijk nieuws. Maar blijkbaar mag de waarheid over het 'heilige land' niet gezegd worden.

vrijdag 14 maart 2003 @ 14:59:34 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_9118137
Volgens mij is Israel volgens de internationale rechtsorde de bezetter en dient daarvoor ook de Palestijnse burgers te beschermen.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:09:23 #171
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_9142659
Opmerkelijk hoe een kleine groep zo blind is.

SCH is een redelijk zielig figuur, het wil niet zo vlotten met zijn stokpaardje. Palestijnse homo's worden opgejaagd en afgemaakt door hun eigen familie en overheid. Dat is de kern van het probleem, maar nee, SCH kan het niet verkroppen dat het dit keer eens niet aan Israel ligt dat er mensen omwille hun geaardheid, in god's beloofde land dat Palestina is, worden opgejaagd.

Het is Israel's schuld, dat er in Palestina homo's vrezen voor hun leven is een voetnoot in deze kwestie! Je hoort hem al boos met zijn voet op de grond stampen, want in de naam van al dat heilig is, Israel moet en zal als schuldige varkensstaat worden afgebeeld, Palestina is feilloos, op een paar schoonheidsfoutjes na, die we voor het gemak even onder het tapijt vegen. Het is Israel! ISRAEL! Schurkenstaat, en nu sturen ze homo's, zomaar, zonder reden, terug naar een land waar ze worden opgejaagd terug. Israel is slecht, gemaakt van het zout der aarde. Wat een zieke natie! Ze nemen niet eens die arme Palestijnse homo's op in hun ziekelijk onderontwikkelde joodse armen. Palestijnen, arme arme kinders, die in het verleden dat verrotte land van een Israel hebben laten zien hoe ze over hen denken, met grof geweld. Natuurlijk moet Israel maar even vergeten dat de Palestijnen er niet vies van zijn om van kinderen bommen te maken alvorens ze de larven Israelisch grondgebied ingooien en hopen zoveel mogelijk burgers te raken. Nee dat Palestijnen de vijand zijn moet Israel maar vergeten in deze kwestie want het betreft hier arme Palestijnse homo's die in dat Palestijnse paradijs waar ze vandaan kwamen in levensgevaar verkeerde.

Israel is slecht, Palestinia is goed. Israel waar homo's heen vluchten omdat ze daar niet om hun geaardheid worden vervolgd is een in-in slecht land, Palestinia waar ze vervolging en misschien zelfs de dood, tegemoet zien is een toonbeeld van rationaliteit en tolerantie.

Wat slecht van Israel dat ze de uitwerpselen van haar vijand niet met liefde omarmd!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_9142753
Homo's zijn uitwerpselen?

Sorry - maar je stuk is zo slecht dat het de moeite niet loont er op te rageren. Je hebt de bijdragen niet gelezen. Ik ben geen vriend van de Palestijnen en niet van Israel, jij kan het conflict alleen zwart-wit zien blijkbaar. Of niet eens: in jouw bijdrage lees ik dat echt alle schuld bij de Palestijnen ligt. Tja, dat is niet mijn visie en volgens mij ook geen oplossing van het conflict. Maar goed, je schuift mij van alles in de schoenen, laat ik daar niet intrappen door de bal terug te kaatsen.

Jij vergeet waar het hier om gaat: ik ben een voorvechter van mensenrechten en zeker van die van homo's - en daar gaat het in dit topic over. Die worden inderdaad grof geschonden door de Palestijnen en ik heb geleerd dat je nooit dezelfde fout als je 'vijanden' moet maken. Dus hier ligt een kans voor Israel.

zaterdag 15 maart 2003 @ 19:30:36 #173
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_9143042
stront voor de een goud voor een ander. Palestijnen behandelen homo's als stront, maar jij verplaatst dat, de kern van het stuk, naar een zielige onbeduidende voetnoot terwijl je je mantra "Israel is slecht" op tal van manieren uitdraagt. Het is vervelend, SCH, dat je niet kunt discussieren.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:33:12 #174
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_9143088
Ik heb deze hele thread gelezen, en, het is een hele prestatie hoe jij je in die spagaat houd, waar je in zit als zijnde zowel links-georienteerd en homosexueel, SCH.

Indrukwekkend, hoe jij feilloos Israel hiervan de schuld geeft.

Terwijl aan de kern van het probleem ligt, dat de pallestijnen weer een sterk staaltje achterlijkheid tonen door zo barbaars om te gaan met homosexualiteit.

Maar nee, t'is Israel, die geen asiel verleent, t'is Israel, die in dit geval beschaving moet tonen.

Allerlij potsierlijke wan argumenten erbij halen, zoals dat 'pallestina nog geen staat is'. Lekker belangrijk, alsof het dan ineens goed gaat, enz.

Feitelijk de pallestijnen afgeschreven hebben en alles bij israel leggen.

Tot er weer een ander topic is, dan weer de onvervalste pro pallestijn uithangen

Hoe erg kan iemand zichzelf verloochenen.

I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:40:43 #175
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_9143248
gossie, SCH, als ik het zo eens nalees kan ik met veiligheid concluderen dat ik blijkbaar toch niet de enige was die jouw intrieste gedrag opviel.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')