Ik wil ze allemaal kapotslaan, waarom heb ik altijd over me heen laten lopen?
Waarom begon ik altijd te huilen en waarom liep ik altijd weg?
Als ik eraan terug denk begin ik zo te koken! Ik wil ze allemaal de pijn teruggeven, de pijn die ze verdienen. ALLEMAAL
Nee, ben blij waar je nu bent en maak hiervan een nieuwe start, laat het verleden rusten, dan laat het verleden jou met rust
quote:wat gebeurd is, is gebeurd. Ik weet niet precies wat je allemaal is aangedaan. Steek je energie in bouwen in je toekomst en probeer het verleden een plekje te geven. Je zal er sterker van worden.
Op woensdag 12 maart 2003 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Op iedereen die mij ooit opzettelijk pijn heeft gedaan![]()
![]()
Als ik eraan terug denk begin ik zo te koken! Ik wil ze allemaal de pijn teruggeven, de pijn die ze verdienen. ALLEMAAL
quote:zo denk ik nu dus ook...maar dan niet alleen de mensen die me opzettelijk pijn hebben gedaan...maar gewoon de mensen die me pijn hebben gedaan....stelletje gevoelloze klootzakken zijn t....
![]()
Als ik ooit nog 1 kutopmerking naar mn hoofd krijg van wie dan ook heeft diegene erg veel pech.
IK BEN HET KOTSBEU!
ja klinkt misschien hard...maar tis wel beter
*biedt stevige en brede schouder aan om op uit te huilen en een boksbal om tegenaan te rammen...
Ik heb niemand om nu naartoe te gaan, ik ben altijd maar alleen. Ja het klinkt vast heel zielig maar het sucks echt om eenzaam te zijn
Opgewonden standje. Als je zo ervan overtuigd dat je niet meer over je heen laat lopen laat dat dan irl merken en niet hier op een forum.
ennuh... misschien ben ik het wel met ilsjuh eens omdat ik zelluf stiekum innut echt ook ilse heet (jah is echt zow
)
quote:soms valt dat niet mee ... ....weet wat het is
Op woensdag 12 maart 2003 21:41 schreef Ilsjuhh het volgende:
enne meisje, je moet je tijd niet verdoen met boos zijn op die mensen....ga door met leven....begin opnieuw en neem je voor nooit meer zo te doen...nooit meer over je heen te laten lopen....
werken aan een nieuwe start is zinvoller als ongelovelijk boos zijn....ja klinkt misschien hard...maar tis wel beter
[Dit bericht is gewijzigd door Whiteshark op 12-03-2003 21:45]
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 12-03-2003 21:54]
quote:offtopic: ilsje's zijn gewoon slim
Op woensdag 12 maart 2003 21:43 schreef NemesisDivina het volgende:
ben het wel met ilsjuhh eens jah... je moet overnieuw beginnen... kweet dattut moeilijk is en die woede blijft toch wel in je zitten, maar om het op mensen te uiten schiet je toch nix mee op...
ennuh... misschien ben ik het wel met ilsjuh eens omdat ik zelluf stiekum innut echt ook ilse heet(jah is echt zow
)
quote:BEMOEI JE ER NIET MEE JA
Op woensdag 12 maart 2003 21:43 schreef ByteMe het volgende:
Zo gaat ie wel goed<-- leuke ondertitel.
Opgewonden standje. Als je zo ervan overtuigd dat je niet meer over je heen laat lopen laat dat dan irl merken en niet hier op een forum.
Wat moet ik doen dan nu met mijn woede? Moet ik de straat opgaan en iedereen die op mn weg komt tegen de grond timmeren?
IK BEN NU ALLEJEZUS KWAAD! NUNUNU!
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 12-03-2003 21:56]
Ik weet alleen dat als iedereen in dit topic zoveel pijn heeft gehad als ik dat ik zulke reacties niet zou krijgen.
quote:Misschien is ze boos ofzo!
Op woensdag 12 maart 2003 21:45 schreef Orion-666- het volgende:[..]
Doorgaans typt men alleen de eerste letter van een zin of naam met een hoofdletter...
quote:dat iemand ff een steuntje in de rug krijgt....
Op woensdag 12 maart 2003 21:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wat wil er in godsnaam mee bereiken om zo'n posts hier neer te planten?
quote:Serieus.. neem een boksbal oid.. als ik heel kwaad ben, lucht het ook wel eens op om tegen een deur aan te trappen
Op woensdag 12 maart 2003 21:44 schreef heaven7 het volgende:[..]
BEMOEI JE ER NIET MEE JA
Wat moet ik doen dan nu met mijn woede? Moet ik de straat opgaan en iedereen die op mn weg komt tegen de grond timmeren?
* jerney is ook een driftkikkertje
quote:Ze hebben misschien nog wel meer pijn dan jij gehad, dat weet je niet en daar kun je denk ik niet over oordelen. Zij hebben alleen andere manieren gevonden om ermee om te gaan..
Op woensdag 12 maart 2003 21:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik weet alleen dat als iedereen in dit topic zoveel pijn heeft gehad als ik dat ik zulke reacties niet zou krijgen.
quote:Ze 'schreeuwt' toch niet voor niets.
Op woensdag 12 maart 2003 21:46 schreef Orion-666- het volgende:[..]
Och dat meen je niet!?!
quote:Meis, ik herken je boosheid maar al te goed. Het moet er uit, je moet er vanaf want dergelijke haat kan zeer destructief zijn.
Op woensdag 12 maart 2003 21:44 schreef heaven7 het volgende:[..]
BEMOEI JE ER NIET MEE JA
Heb je niet iets waarmee je die negatieve energie kwijt kunt? Idd een boksbal of een stuk hardlopen of voor mijn part een telefoonboek kapot scheuren?
Sterkte en probeer de vervelende opmerkingen hier te negeren, ze proberen je alleen maar bozer te maken en als jij er op in gaat hebben zij lol.
Helaas is de tijd niet meer terug te draaien...je kan 't misschien het beste zien als ervaringen die jouw karakter hebben gevormd zoals die nu is; je heb ervan geleerd en als je dat in je achterhoofd houdt gebeurt het geen 2e keer.
Ik denk eigenlijk dat de eerste keer dat jij je nu wel flink van je afbijt je je meteen een stuk opgeluchter gaat voelen en alles van een iets positievere kant gaat zien
quote:Dat lijkt me inderdaad een hele goede oplossing.
Op woensdag 12 maart 2003 21:46 schreef heaven7 het volgende:
Dat zeg ik nu toch ook? Als ik ooit nog 1 iemand tegenkom die me uitscheldt of wat dan ook dan krijgt ie er goed van langs. Ik ben het spuugzat.
quote:Is het dan nodig om zulke kutreacties te plaatsen? Waarom moeten mensen elkaar altijd pijn doen?
Op woensdag 12 maart 2003 21:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ze hebben misschien nog wel meer pijn dan jij gehad, dat weet je niet en daar kun je denk ik niet over oordelen. Zij hebben alleen andere manieren gevonden om ermee om te gaan..
Waarom moeten die klojo's hier persee reageren, om het allemaal nog even wat erger te maken voor mij? Ik haat deze hele schijtwereld.
quote:altijd zullen er mensen zijn die je nog dieper willen raken ....en je nog verder af zien glijden..schenken ze een soort van genoegen in..meestal is dat een stukje onzekerheid en verbergen ze zo hun eigen pijn...het mag nooit goed gaan met iemand ...worden mensen jaloers......kom voor jezelf op laat zien dat je er bent....
Op woensdag 12 maart 2003 21:45 schreef heaven7 het volgende:
Bij een psych kom ik al en wat ik wil bereiken? Weet ik veel.Ik weet alleen dat als iedereen in dit topic zoveel pijn heeft gehad als ik dat ik zulke reacties niet zou krijgen.
quote:Ik plaats kut reacties omdat men dat bij mij ook altijd doet, zo simpel is het.
Op woensdag 12 maart 2003 21:49 schreef heaven7 het volgende:[..]
Is het dan nodig om zulke kutreacties te plaatsen? Waarom moeten mensen elkaar altijd pijn doen?
Waarom moeten die klojo's hier persee reageren, om het allemaal nog even wat erger te maken voor mij? Ik haat deze hele schijtwereld.
quote:Uit eigen ervaring weet ik dat je ook heel veel pijn en boosheid uit je verleden bij je kunt dragen. Ook al laat je je nu niet meer pijn doen of over je heen laten of what ever wat er gebeurd is ooit, dat betekent niet dat je die pijn en woede van hetgeen je aangedaan is zomaar aan de kant kunt schuiven. Het zal er ooit uit moeten. De vraag is alleen, op welke manier en het liefst met professionele begeleiding.
Op woensdag 12 maart 2003 21:45 schreef SEMTEX het volgende:
Je kunt niet blijven hangen in zelfmedelijden. Als je werkelijk wilt dat niemand je meer pijn doet, zeg je tegen jezelf: "Ik LAAT mij geen pijn meer doen!" en ga je daarnaar leven. Als je hulpeloosheid uitstraalt, ben je een veel makkelijker slachtoffer.
quote:Je kan het ook omdraaien.. waarom doen een paar domme opmerkingen van wat anonieme infantielen je pijn?
Is het dan nodig om zulke kutreacties te plaatsen? Waarom moeten mensen elkaar altijd pijn doen?
quote:Please, ontopic en niet zo janken
Op woensdag 12 maart 2003 21:49 schreef Orion-666- het volgende:[..]
Ik plaats kut reacties omdat men dat bij mij ook altijd doet, zo simpel is het.
quote:Omdat het in de aard van de mens ligt om andere mensen te vernietigen. Sommigen staan hier gelukkig boven en denken na over wat zinloze opmerkingen met iemand die veel geweld is aangedaan doen op zo'n moment....
Waarom moeten mensen elkaar altijd pijn doen?
Ik haat deze hele schijtwereld.
quote:
Waarom moeten mensen elkaar altijd pijn doen?
quote:Geen flauw idee hoor.
Ik wil ze allemaal kapotslaan.Ik wil ze allemaal de pijn teruggeven, de pijn die ze verdienen. ALLEMAAL
quote:Omdat ik het gevoel heb altijd alleen te staan, alles en iedereen, de hele wereld wil mij kapot hebben, wil zien dat ik mezelf uitschot vind, en als ik mezelf om zeep help zal iedereen lachen en blij zijn dat dit stuk vuil niet meer bestaat.
Op woensdag 12 maart 2003 21:50 schreef jerney het volgende:[..]
Je kan het ook omdraaien.. waarom doen een paar domme opmerkingen van wat anonieme infantielen je pijn?
Heaven7 lieverd ik weet dat het moeilijk is. En je voelt je waarschijnlijk nu ongelooflijk alleen. Niemand waarmee je nu kan praten en de woede moet eruit maar je wist even niet waar en hoe. Dus heb je hier een topic neergezet. Lees de reacties van de mensen die het goed bedoelen, en probeer de nare klote reacties achter je te laten en niet te fel op in te gaan. Ze lokken je alleen maar uit je tent. Dat vinden ze nu eenmaal leuk. Ik weet het, het is moeilijk maar probeer het.
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 12-03-2003 22:00]
En wat voor afschuwelijk zwaar leven je dan wel niet hebt?
quote:Dat denk ik ook.
Op woensdag 12 maart 2003 21:52 schreef heaven7 het volgende:[..]
Omdat ik het gevoel heb altijd alleen te staan, alles en iedereen, de hele wereld wil mij kapot hebben, wil zien dat ik mezelf uitschot vind, en als ik mezelf om zeep help zal iedereen lachen en blij zijn dat dit stuk vuil niet meer bestaat.
quote:Ochja, wat zal ik zeggen, het word je hier op dit forum erna gemaakt om zo te reageren. Kan ik het helpen dat ik nu al die ergernissen die ik op dit forum heb opgelopen door het slecht functioneren van enkele collega's van jouw kwijt moet?
Orion-666 bij deze bij je alvast een waarschuwing nog 1 keer zo onwijs bot reageren en je kan van mijn part hier even uit R&P blijven.
quote:Het kan toch zijn dat je in een bepaald deel van het leven zit waar dit soort situaties meer voorkomen? Jezelf verduidelijken kan erg helpen als je normale reacties wilt.
Op woensdag 12 maart 2003 22:02 schreef heaven7 het volgende:
Dat is totaal niet van toepassing, laat me alsjeblieft met rust als je niet gewoon kunt reageren
quote:Lieve Heaven7,
het zou ten eerste al helpen als je de reacties van al die mensen die zgn. een mening over je moeten hebben langs je schoudertjes zou laten glijden... Minder happen op al die eikels, minder heftig reageren. Dat vinden mensen leuk, waarom weet ik niet. En ook mensen die het af en toe goed bedoelen zijn er echt niet op uit om je kapot te maken. Ik merk dat je af en toe erg ehftig reageert, ook als ik soms op ICQ iets confronterends zeg. Ik en volgens mij een hoop andere mensen zijn er echt niet op uit om je kapot te maken of te treiteren. De wereld zit vol met mensen die jou wel mogen en die jou wel op waarde schatten, en wie weet kom je ze ooit tegen, maar blijf ervoor open staan en sluit je af voor mensen die het niet goed met je voorhebben...
En geef jezelf eens een schop onder je kont als je ECHT wilt dat er wat verandert! Er verandert nl. niks als jij er niets voor doet..
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 12-03-2003 22:05]
quote:leuk, heel erg leuk!!
Op woensdag 12 maart 2003 22:03 schreef H3man het volgende:
HEaven is gewoon een domme stumperd... die moeten er ook zijn in de wereld... anders kloppen de verhoudingen niet.... 1 domme stumperd op meer dan 6 miljard mensen is goed...
quote:Doe even rustig blijven, meis
Op woensdag 12 maart 2003 22:04 schreef racoon2002 het volgende:[..]
leuk, heel erg leuk!!
en nou optiefuh... gadverdamme
quote:Ik heb in dit hele topic nog niet 1x gezien wat nu het probleem is. Als het inderdaad de reden is dat iedereen altijd vervelend zou doen, dan is het toch vaak bij jezelf beginnen. Jij moet van je afbijten.
Wat je met dit topic wilt bereiken weet ik niet, ik denk dat je alleen maar de verkeerde reacties terug krijgt die je nog verder over de rooie helpen. Zet je matras tegen de muur en sla je even levenloos ofzo. Maar ik denk dat je voor je ouders doet of er niets aan de hand is. Aan de buitenkant alles ok, aan de binnenkant oorlog.
Probeer wat nuttigers te doen dan een topic als dit, schrijf je frustraties op papier en verzin voor ieder probleem een oplossing en stel jezelf daarop in. Het houdt niet vanzelf op.
quote:Gelukkig ben jij de redder van de wereld.
HEaven is gewoon een domme stumperd... die moeten er ook zijn in de wereld... anders kloppen de verhoudingen niet.... 1 domme stumperd op meer dan 6 miljard mensen is goed...
quote:Totaal nergens voor nodig. Dit is gewoon iemand die gewoon erg boos is. Niets stumperd. Blijf met dit soort reacties alsjeblieft uit R&P
Iedereen zegt altijd dat ik lelijk ben, en het ergste, dat ik het zelf uitlok. Ik ben voor alles uitgemaakt, in de goot gesmeten, dieper kan ik niet komen.
En mensen nemen mij en mijn problemen niet serieus. Als ik zeg dat het zwaar kut gaat word er altijd luchtig over gedaan.
quote:Sorry 2 zielige stumperd moet ik er van maken... JEZUS!!!! het is maar hoe je het er zelf van maakt je LEVEN bedoel ik... niet normaal..
Op woensdag 12 maart 2003 22:04 schreef racoon2002 het volgende:[..]
leuk, heel erg leuk!!
en nou optiefuh... gadverdamme
Hoe oud bent u ?
[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 12-03-2003 22:08]
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:07 schreef H3man het volgende:[..]
Sorry 2 zielige stumperd moet ik er van maken... JEZUS!!!! het is maar hoe je het er zelf van maakt je LEVEN bedoel ik... niet normaal..
Denk is aan de kinderen in biafra... die hebben weken geen eten..... dat is wel zielig...
Daar is R&P toch verdomme voor? Topics hoeven toch niet altijd een nuttig doel te hebben ofzo?
quote:Ik denk dat ik je nu bijna kan uitzwaaien???
Sorry 2 zielige stumperd moet ik er van maken... JEZUS!!!! het is maar hoe je het er zelf van maakt je LEVEN bedoel ik... niet normaal..
Denk is aan de kinderen in biafra... die hebben weken geen eten..... dat is wel zielig...
quote:Daar is idd R&P voor maar een aantal mensen kunnen er kennelijk niet tegen. Ramptoeristen ook wel genoemd.
Op woensdag 12 maart 2003 22:08 schreef heaven7 het volgende:
Of ik het nou op papier zet of hierneer knal, het verschil voor mij is, is dat ik nu communiceer, ookal is het maar met het computerscherm. Hier zeggen mensen iets terug en hier ben ik niet uitgepraat.Daar is R&P toch verdomme voor? Topics hoeven toch niet altijd een nuttig doel te hebben ofzo?
Neem alle goede reacties eens in dit topic in je op. En denk eens goed na. De meeste hier bedoelen het ook goed.
quote:Joh klinkt vast makkelijker dan het is, maar heb schijt aan hoe anderen over je denken. Laat ze eerst maar eens naar zichzelf kijken voor ze jou een minderwaardigheidscomplex aanpraten.
Op woensdag 12 maart 2003 22:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik word mijn hele leven gepest.Iedereen zegt altijd dat ik lelijk ben, en het ergste, dat ik het zelf uitlok. Ik ben voor alles uitgemaakt, in de goot gesmeten, dieper kan ik niet komen.
En mensen nemen mij en mijn problemen niet serieus. Als ik zeg dat het zwaar kut gaat word er altijd luchtig over gedaan.
quote:hier is iemand met een probleem NU en dat is Heaven. Dat heeft niets met de kinderen in biafra te maken.
quote:bang voor de waarheid?
Op woensdag 12 maart 2003 22:08 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ja en nu is het genoeg geweest NOKKE!
tis maar wat je van je eigen leven maakt..
quote:Ik ben OOK gepest en het is niet het einde van de wereld, je kunt er bovenop komen. Mij hielp het oa al door minder te happen, en uiteindelijk door uit het dal te klimmen en zekerder van mezelf te lopen. Therapie helpt daar natuurlijk ook al bij, maar als je lekkerder in je vel zit, straal je dat ook uit, en ben je een veel minder makkelijk slachtoffer voor pesters. Terwijl ik vroeger door mensen aangestaard werd en soms door wildvreemden werd uitgescholden, staren ze me nu na of krijg ik een bewonderende blik. En ik heb het helemaal zelf in gang gezet, en werk er nog iedere dag aan...
Ik word mijn hele leven gepest.Iedereen zegt altijd dat ik lelijk ben, en het ergste, dat ik het zelf uitlok. Ik ben voor alles uitgemaakt, in de goot gesmeten, dieper kan ik niet komen.
quote:Ik word er strontziek van dat mensen er altijd op uit zijn om een ander onder uit te halen omdat ze zichzelf zoveel beter voelen, gatverdamme
Op woensdag 12 maart 2003 22:09 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Ik denk dat ik je nu bijna kan uitzwaaien???
Man laat ieder alsjeblieft in zijn/haar waarde... iedereen heeft toch een andere draagkracht of niet????
Wat een losers!
Laat dat meisje toch met rust! Als het zo storend is lees het dan niet
quote:Probeer is rustig te vertellen en neer te typen wat je dwarszit dan...
Of ik het nou op papier zet of hierneer knal, het verschil voor mij is, is dat ik nu communiceer, ookal is het maar met het computerscherm. Hier zeggen mensen iets terug en hier ben ik niet uitgepraat.Daar is R&P toch verdomme voor? Topics hoeven toch niet altijd een nuttig doel te hebben ofzo?
quote:Ik zei dat omdat ik niet verwacht dat je hiermee daadwerkelijk het probleem oplost. Ik verwacht en zie meer negatieve reacties waarop jij heftig reageert.
Mag ik niet gewoon mijn gevoelens hierneer zetten? Moet het dan meteen goed onderbouwd zijn?
Ik weet dat veel mensen het wel goed bedoelen.
Kom op hoor heaven, laat je niet kisten!
quote:Je moet jezelf idd niet zoveel laten aanpraten, boeit het jouw wat anderen van je denken. Geloof mer er zijn echt genoeg mensen op deze aardkloot die je wel op je waarde schatten. Misschien moet je eens nieuwe/andere contacten leggen. Zoek mensen met zelfde intresse/hobbys en/of sport enzo..... je weet wel
Iedereen zegt altijd dat ik lelijk ben, en het ergste, dat ik het zelf uitlok. Ik ben voor alles uitgemaakt, in de goot gesmeten, dieper kan ik niet komen.
quote:Ja klopt wel, maar het is niet voor iedereen even makkelijk om hun problemen los te laten.
Op woensdag 12 maart 2003 22:10 schreef H3man het volgende:[..]
quote:Zo kan je alles wel blijven begatiliseren, de topicstarter heeft een probleem
quote:Negeren, ze zijn om de een of andere manier jaloers op je, maybe intelligentie, dat missen ze sowiso als je zo iemand IRL tegemoed gaat
Als negeren en alles niet meer helpt en je kent het aan moet je misschien iemand toch eens een klapje verkopen, goed raak met gebalde vuist. Dat schrikt voor de anderen af...
Ik ben 1 keer gedwongen dit te doen terwijl ik helemaal niet graag sla
Maar ik moet zeggen, het probleem was meteen opgelost.
[Dit bericht is gewijzigd door Orion-666- op 12-03-2003 22:12]
quote:oke, misschien vat ik het nu ff verkeerd op, maar duch, toch niet boos op mij ?
Op woensdag 12 maart 2003 22:10 schreef DuchessX het volgende:[..]
knipperdeknip
quote:Jij hebt blijkbaar ook een uitlaatklep nodig. Doe dat alleen dan niet ten koste van een ander.
Op woensdag 12 maart 2003 22:10 schreef H3man het volgende:[..]
bang voor de waarheid?
quote:ehh...... je kwam nogal overrompelend over in het begin
Op woensdag 12 maart 2003 22:11 schreef heaven7 het volgende:
Mag ik niet gewoon mijn gevoelens hierneer zetten? Moet het dan meteen goed onderbouwd zijn?
quote:maarja... die hebben niet eens de kracht om iemand in elkaar te slaan.. kom we gaan met zn allen medelijden zitten hebben...
Op woensdag 12 maart 2003 22:10 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
hier is iemand met een probleem NU en dat is Heaven. Dat heeft niets met de kinderen in biafra te maken.
quote:Nee joh ik sloot aan bij jouw opmerking
Op woensdag 12 maart 2003 22:12 schreef racoon2002 het volgende:[..]
oke, misschien vat ik het nu ff verkeerd op, maar duch, toch niet boos op mij ?
quote:Was DIE reactie al niet normaal? Gewoon een vraag!
Op woensdag 12 maart 2003 22:02 schreef heaven7 het volgende:
Dat is totaal niet van toepassing, laat me alsjeblieft met rust als je niet gewoon kunt reageren
Kelere...
quote:Zie post van Semtex, die vertelt precies wat ik hierop zou willen zeggen.
En dat heb ik dus juist niet, ik heb er geen schijt aan, en ik kan de opmerkingen niet langs me heen laten glijden, dat is juist waarom ik zo kwaad ben en waarom ik een tooic heb geopend.Mag ik niet gewoon mijn gevoelens hierneer zetten? Moet het dan meteen goed onderbouwd zijn?
Ik weet dat veel mensen het wel goed bedoelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 12-03-2003 22:17]
quote:Waardoor ben je dan net weer zo boos geworden? Is alles weer naar boven komen drijven of is er wat gebeurd vandaag?
Op woensdag 12 maart 2003 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ja, omdat ik zo kwaad ben/was
quote:aha, ik dacht ff checken he
Op woensdag 12 maart 2003 22:13 schreef DuchessX het volgende:[..]
Nee joh ik sloot aan bij jouw opmerking
quote:Ja het is ook niet makkelijk als je zo lang hebt gehoord dat je lelijk bent. Ik had al na een paar opmerkingen in m'n jeugd over m'n uiterlijk een periode een minderwaardigheidscomplex.. nergens voor nodig, maarja daar kwam ik jaren later pas achter.:)
En dat heb ik dus juist niet, ik heb er geen schijt aan, en ik kan de opmerkingen niet langs me heen laten glijden, dat is juist waarom ik zo kwaad ben en waarom ik een tooic heb geopend.
Wat vind je van jezelf? Vind JIJ jezelf nu echt zo lelijk?
quote:Ik hoop dat het mss toch al heeft opgelucht dat je hier je boosheid kon uiten?
Op woensdag 12 maart 2003 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ja, omdat ik zo kwaad ben/was
Helpt het als je hier wat vertelt of voel je je daar na die lullige postings te kwetsbaar voor?
quote:Goed gedaan
Op woensdag 12 maart 2003 22:15 schreef racoon2002 het volgende:[..]
aha, ik dacht ff checken he
![]()
quote:Ik heb helemaal geen medelijden, daarom kan ik nog wel normaal reageren..
Op woensdag 12 maart 2003 22:13 schreef H3man het volgende:[..]
maarja... die hebben niet eens de kracht om iemand in elkaar te slaan.. kom we gaan met zn allen medelijden zitten hebben...
Het is heel fijn voor SEMTEX dat zij zich zo goedvoelt maar dat ligt voor iedereen anders. Ik ben er niet overheen en ik heb daar ook verdomd veel moeite mee.
Ik kan niet zomaar nieuwe vrienden gaan maken of naar een sportclub gaan. Ik heb angst voor alles.
quote:Ja, maar wil je zo voor de rest van je leven doorgaan? Ik neem aan van niet, anders post je dit topic niet.
Op woensdag 12 maart 2003 22:17 schreef heaven7 het volgende:
Ja, het is allemaal heel lief bedoeld van SEMTEX maar ik weet wat ik eraan zou moeten doen en ik weet drommelsgoed dat ik me geen zak aan moet trekken van wat iedereen over me zegt.Het is heel fijn voor SEMTEX dat zij zich zo goedvoelt maar dat ligt voor iedereen anders. Ik ben er niet overheen en ik heb daar ook verdomd veel moeite mee.
Ik kan niet zomaar nieuwe vrienden gaan maken of naar een sportclub gaan. Ik heb angst voor alles.
Jij bent de enige die er verandering in aan kunt brengen.
Word je weer wat vrolijker van
quote:Waar wil je dan beginnen?
Ja, het is allemaal heel lief bedoeld van SEMTEX maar ik weet wat ik eraan zou moeten doen en ik weet drommelsgoed dat ik me geen zak aan moet trekken van wat iedereen over me zegt.Het is heel fijn voor SEMTEX dat zij zich zo goedvoelt maar dat ligt voor iedereen anders. Ik ben er niet overheen en ik heb daar ook verdomd veel moeite mee.
quote:Hierbij aansluitend:
Op woensdag 12 maart 2003 22:15 schreef jerney het volgende:[..]
Ja het is ook niet makkelijk als je zo lang hebt gehoord dat je lelijk bent. Ik had al na een paar opmerkingen in m'n jeugd over m'n uiterlijk een periode een minderwaardigheidscomplex.. nergens voor nodig, maarja daar kwam ik jaren later pas achter.:)
Zonde van al die tijd toch?Wat vind je van jezelf? Vind JIJ jezelf nu echt zo lelijk?
Maar ik kan me voorstellen dat h.e.e.a. grote impact heeft gehad op je leven. Mss kun je met een deskundig iemand aan je (negatieve) zelfbeeld werken zodat je jezelf hoger inschat dan je nu doet?
Ik zie iig dat je enorm getriggerd wordt door sommige posters hier en de heftigheid waarmee je daarop reageert zegt heel wat over hoe diep sommige gevoelens zitten bij je. Als je er nooit iets aan doet, zullen deze gevoelens altijd zo heftig blijven en ga je telkens weer onderuit.
Maar mss ben je al hard bezig, iig is het géén oordeel wat ik hier schrijf maar een goedbedoeld advies.
JIJ zult toch echt zelf verandering in de situatie moeten brengen en dat is idd begrijpelijk moeilijk
quote:Als het niet erger kan worden, wordt het tijd om actie te ondernemen. Wat valt er inmiddels te verliezen?
Op woensdag 12 maart 2003 22:19 schreef heaven7 het volgende:
Erger dan dit kan het niet worden. Ja, ik vind mezelf echt heel lelijk, ik walg van mezelf, ik vind mezelf uitschot en niks waard (geweldig materiaal voor onze klojo's hier maar het kan me weinig schelen).
BTW.. volgens mij heb ik wel eens een foto van je gezien.. Blond, klopt dat?
quote:Je zit kennelijk erg diep in een flinke dip.
Erger dan dit kan het niet worden. Ja, ik vind mezelf echt heel lelijk, ik walg van mezelf, ik vind mezelf uitschot en niks waard (geweldig materiaal voor onze klojo's hier maar het kan me weinig schelen).
Probeer eens een beetje aan je zelfvertrouwen te werken, al is het maar iets.
quote:Mijn favoriete kleur
Op woensdag 12 maart 2003 22:21 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben donderblond..
quote:Als je wilt dat er wat verandert, DOE er dan wat aan, DAT is wat ik zeg. Ik zeg niet dat iedereen zo moet worden als ik (alsjebleift niet zeg), wat ik wel zeg is dat het mogelijk is hier overheen te komen, maar dan moet je jezelf wel een rotschop geven en niet meer terugvallen in zelfmedelijden.
quote:Vraagje: heb je medicatie/hulpverlening/ontspanningsoefeningen of iets dergelijks? Iets waar je mee verder kunt?
Ik ben donderblond..
quote:Meisje, niet zo denken.. Na een kloteperiode komt echt wel weer een goede en ik heb genoeg kloteperiodes meegemaakt
Ik weet het niet, op dit moment wil ik niks, slap wellicht maar ik wil niet meer. Ik wil met deze post geen aandacht ofzo, ik ben alles gewoon echt zatIk hoop elke avond voor ik in slaap val dat ik niet meer wakker word, en toch is er elke ochtend weer een nieuwe dag waar ik zo tegenop zie
En als ik me die foto goed herinner, kan ik je verzekeren dat je ECHT niet lelijk bent.
quote:Doe dan wat aan die angst! Zo kun je toch niet doorgaan?
Op woensdag 12 maart 2003 22:22 schreef heaven7 het volgende:
Nee, ik ga niet naar school, nee echt werk heb ik niet, een sportclub had ik maar daar voel ik in me inmiddels net zo bedreigd als overal.
quote:*Zich bij miss_bleu aansluit*
Op woensdag 12 maart 2003 22:21 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Je zit kennelijk erg diep in een flinke dip.
Je kan het ook van een andere kant bekijken. Je hebt een vriend/man dus zo lelijk ben je niet anders had je die niet gehad lieverd. Iedereen is op de wereld voor iets zeg ik altijd tegen mezelf. En die reden is niet op lelijk te zijn en om een nietsnut te zijn.Probeer eens een beetje aan je zelfvertrouwen te werken, al is het maar iets.
download / draai allemaal maar is het nummer van : JAWEL DE OSDORP POSSE (uit de oude doosch) hulp met eigen gevaar.
is wel aardig met dit geval....
en BLIJVEN LUISTEREN!!! dan snap m wel......
[Dit bericht is gewijzigd door H3man op 12-03-2003 22:24]
quote:Jawel, jezelf dwingen je erover heen te zetten. Niet leuk in het begin, maar je leven is zo toch ook niet leuk?
Op woensdag 12 maart 2003 22:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik kan weinig aan die angst doen..
Niet dat je daar al te veel van moet verwachten...
quote:Mss dat een andere, meer intensievere vorm van hulpverlening nu beter bij je past? Eens in de twee weken kán te weinig zijn als je zo'n grote dip hebt meis. Medicatie ter ondersteuning/afremming van angsten e.d. kan ook helpen terwijl jij aan jezelf werkt.
Ik zie een psych eens in de 2 weken ofzo..
Het zijn maar tips.
Het klinkt hard maar je zult het idd allemaal zelf moeten doen. Niemand kan jouw pijn en verdriet wegnemen, je moet er zelf mee aan de slag om jezelf weerbaarder te maken zodat je op een zeker moment weer volledig in het leven kunt staan en functioneren én genieten van het leven.
quote:Nee, maar erover zeuren doe je goed!
Ik kan weinig aan die angst doen..
quote:heb ik haar ook al gezegd
Op woensdag 12 maart 2003 22:26 schreef DuchessX het volgende:[..]
Mss dat een andere, meer intensievere vorm van hulpverlening nu beter bij je past? Eens in de twee weken kán te weinig zijn als je zo'n grote dip hebt meis. Medicatie ter ondersteuning/afremming van angsten e.d. kan ook helpen terwijl jij aan jezelf werkt.
Het zijn maar tips.
quote:Ach, zeiken op z'n tijd is best lekker.
Op woensdag 12 maart 2003 22:27 schreef Stranger het volgende:[..]
Nee, maar erover zeuren doe je goed!
Blijkbaar vind je dat wel fijn, in plaats van alles af te keuren kan je ook gewoon iets proberen waar je wat minder in ziet. Ja, dan moet je actie ondernemen, en dat is moeilijker en in het begin minder meelijwekkend dan alles afkeuren en erover zeiken.
Pdd-nos is een contactstoornis, moeite met sociale contacten.
Ik durf niet te pinnen in een winkel bv, ik durf niet te vragen of ze een bepaald artikel verkopen.
Ik voel me overal waar andere mensen zijn opgelaten, bedreigd en onder spanning.
Winkelen vind ik heel leuk alleen vergt het altijd gigantisch veel energie.
Mensen die ik dit in het echt vertel verklaren me voor gek, dat zullen jullie hier ookwel doen
Het is heel moeilijk met mezelf te leven, ik zit gevangen in dit lichaam.
Ik wil heel graag hordes vriendinnen hebben, leuk werk hebben, leuke mensen kennen, naar school gaan.
Ik weet alleen dat het keer op keer weer foutloopt, ik blijf proberen maar ik ben zo moe
quote:ja... ik moet eigelijk ook ff naar de toilet..........
Op woensdag 12 maart 2003 22:28 schreef jerney het volgende:[..]
Ach, zeiken op z'n tijd is best lekker.
Ontopic: probeer samen steeds een stap in de goede richting te zetten, niet perse alleen..
[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 12-03-2003 22:30]
quote:Jij weet niks van mij, je weet niet hoe ik mijn best doe hoor
Op woensdag 12 maart 2003 22:27 schreef Stranger het volgende:[..]
Nee, maar erover zeuren doe je goed!
Blijkbaar vind je dat wel fijn, in plaats van alles af te keuren kan je ook gewoon iets proberen waar je wat minder in ziet. Ja, dan moet je actie ondernemen, en dat is moeilijker en in het begin minder meelijwekkend dan alles afkeuren en erover zeiken.
Heb jij soms nooit dat je het af en toe even helemaal niet meer ziet zitten en dat gewoon klagen en zwelgen in zelfmedelijden fijn is?
quote:Ik begrijp je helemaal hoor, sorry dat dat er misschien niet zo uitkwam
Op woensdag 12 maart 2003 22:30 schreef heaven7 het volgende:[..]
Jij weet niks van mij, je weet niet hoe ik mijn best doe hoor
Heb jij soms nooit dat je het af en toe even helemaal niet meer ziet zitten en dat gewoon klagen en zwelgen in zelfmedelijden fijn is?
quote:Dan moet je jezelf erin "trainen"...
Op woensdag 12 maart 2003 22:28 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil wel, maar zo simpel ligt het allemaal niet.Pdd-nos is een contactstoornis, moeite met sociale contacten.
Ik durf niet te pinnen in een winkel bv, ik durf niet te vragen of ze een bepaald artikel verkopen.
Ik voel me overal waar andere mensen zijn opgelaten, bedreigd en onder spanning.
Mensen die ik dit in het echt vertel verklaren me voor gek, dat zullen jullie hier ookwel doen
Ik wil heel graag hordes vriendinnen hebben, leuk werk hebben, leuke mensen kennen, naar school gaan.
Ik weet alleen dat het keer op keer weer foutloopt, ik blijf proberen maar ik ben zo moe
Gewoon wat proberen, veel in het openbaar zijn...
Ga in een winkel werken eerst zonder kassa alleen vullen ofzo of wat dan ook.
Soms zullen mensen je wat vragen, en met en met merk je dat je makkelijker met ze kunt omgaan.
Op een gegeven moment kun je zelfs de kassa's aan
Ik ben het levende bewijs
quote:Dat is allemaal maar onzin en komt door het sfeertje dat hier hangt....
[Dit bericht is gewijzigd door Orion-666- op 12-03-2003 22:33]
quote:Ik heb het iig nooit.
Op woensdag 12 maart 2003 22:30 schreef heaven7 het volgende:
quote:Nee, ik verklaar je niet voor gek. Ik heb daar zelf ook wel last van, maar in mindere mate
Ik wil wel, maar zo simpel ligt het allemaal niet.Pdd-nos is een contactstoornis, moeite met sociale contacten.
Ik heb me ook al over een boel dingen heen gezet en zet mensen in de winkel nu graag voor me aan het werk
Omgang met mensen vind ik nog steeds moeilijk.. En dan heb ik het over mensen die ik niet goed ken. Nieuwe contacten maak ik dus ook weinig, maar ik heb de mazzal dat ik een paar goede vrienden heb en ik daar ook wel genoeg aan heb.
quote:Gewoon zoeken naar dingen die je wel leuk vind en die wel van waarde voor je zijn. Hey je hebt je beperkingen maar je hebt ook mogelijkheden, jammer dat je ze niet koestert, leer dat wel te doen. En, iedereen wordt wel eens gekwetst, probleem is wrs dat je met kritiek alleen al gekwetst bent. Tja, dooddoener waarschijnlijk, maar het wordt allemaal wel minder als je ouder wordt, ervoor verstoppen gaat niet, dus; probeer er gewoon van te leren. Niemand is perfect, leer jezelf te accepteren, duurt ff maar je bent ook nog hartstikke jong. Komt wel goed hoor, maar gun jezelf ff de tijd.
Op woensdag 12 maart 2003 22:22 schreef heaven7 het volgende:
Nee, ik ga niet naar school, nee echt werk heb ik niet, een sportclub had ik maar daar voel ik in me inmiddels net zo bedreigd als overal.
quote:Hoi heaven7... Ik heb je een mailtje gestuurd... Ik begrijp precies wat je bedoeld, en misschien lucht het je op... je moet maar kijken..
voor jou
quote:KIJK daar hou ik nou van! sarcasme.
Op woensdag 12 maart 2003 22:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik heb het iig nooit.
Gisteren nog dacht je dat je alle mannen om je vingers kon winden met je charmes en vandaag vindt je je zelf zielig.
Kan je morgen vliegen ofzo..??
Biertje?? geen gezeik ff lekker bokken. niet iedereen kan ertegen...
quote:Het gaat met ups en downs.
Op woensdag 12 maart 2003 22:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik heb het iig nooit.
Gisteren nog dacht je dat je alle mannen om je vingers kon winden met je charmes en vandaag vindt je je zelf zielig.
Kan je morgen vliegen ofzo..??
Ik kom niet veel "buiten" en waar ik het over had was op mijn werk bij een bakker. Dat doe ik 4 uur per week, het heeft me heel erg veel moeite gekost en ik voel me er nog steeds echt niet lekker maar soms gaat dat wel goed.
Er werken leuke jongens, en daarmee kan dat flirten, soms heb ik meer zelfvertrouwen.. hoewel ik me voortdurend schaam voor mezelf, op gelukkige momenten is het gevoel van "normaal zijn" overheersend, en dan kan ik dus wel "flirten" en gebruik maken van mijn vrouwelijk charmes.
Duidelijk genoeg?
quote:dat jij nog geen ban aan je kont hebt.. ik snap er nix van ?
Op woensdag 12 maart 2003 22:32 schreef Orion-666- het volgende:[..]
Neeeeeee niet mijn konijntje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hier sluit ik me bij aan.
Op woensdag 12 maart 2003 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mensen gezien in een therapiegroep naast de mijne, die dezelfde stoornis als jij hebben. Zij hadden ook moeite met dezelfde dingen als jij, zij werden compleet geleid door hun angsten. Echter: zij kregen een soort therapie, waarbij ze juist hun angsten aan moesten gaan. Ze oefenden die situaties eerst met elkaar en bespraken dan wat ze erbij dachten. Ik heb al die mensen na een jaar weg zien gaan als volledig andere mensen. iedereen kan het, jij dus ook. Maar dan moet je nu stoppen met jezelf zielig vinden, jezelf die rotschop geven en een andere therapievorm eisen waarbij je eindelijk aan jezelf kunt werken ipv aangehoord te worden.
quote:Negeren notes worden wel gezet ban volgt
Op woensdag 12 maart 2003 22:34 schreef racoon2002 het volgende:[..]
dat jij nog geen ban aan je kont hebt.. ik snap er nix van ?
quote:Nee, maar dat geeft niet. Je bent bezig jezelf een complex aan te praten en dat is zonde.
Op woensdag 12 maart 2003 22:34 schreef heaven7 het volgende:
Duidelijk genoeg?
Van zelfmedelijden is nog nooit iemand gelukkig geworden..
quote:aha... sorry
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Negeren notes worden wel gezet ban volgt
quote:Meis lees jou maar lekker de goede reacties in verwijder de rest wel
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef heaven7 het volgende:[..]
Nee, dacht dat miss bleu zei, "nog 1 keer en je kan verdwijnen
"..
quote:Nee, maar soms wordt het gewoon allemaal wel teveel..
Op woensdag 12 maart 2003 22:35 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nee, maar dat geeft niet. Je bent bezig jezelf een complex aan te praten en dat is zonde.
quote:Knoop dit in je oren meiske; Semtex heeft gelijk. Ga eens na of dit iets voor jou is? Het zal je zoveel opleveren als je die stap durft te zetten
Op woensdag 12 maart 2003 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mensen gezien in een therapiegroep naast de mijne, die dezelfde stoornis als jij hebben. Zij hadden ook moeite met dezelfde dingen als jij, zij werden compleet geleid door hun angsten. Echter: zij kregen een soort therapie, waarbij ze juist hun angsten aan moesten gaan. Ze oefenden die situaties eerst met elkaar en bespraken dan wat ze erbij dachten. Ik heb al die mensen na een jaar weg zien gaan als volledig andere mensen. iedereen kan het, jij dus ook. Maar dan moet je nu stoppen met jezelf zielig vinden, jezelf die rotschop geven en een andere therapievorm eisen waarbij je eindelijk aan jezelf kunt werken ipv aangehoord te worden.
quote:
Nee, maar dat geeft niet. Je bent bezig jezelf een complex aan te praten en dat is zonde.
quote:Helaas Frenkie, ik ben wel zo'n geval. Heerlijk is dat,
Ik zeg maar niks tegen heaven7, want raad van Uncle_Sam wordt in dit soort wanhoopstoestanden nooit zo op prijs gesteld, .
quote:Waarom niet? Ik ben toch ook confronterend?
Op woensdag 12 maart 2003 22:38 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Helaas Frenkie, ik ben wel zo'n geval. Heerlijk is dat,
!
Ik zeg maar niks tegen heaven7, want raad van Uncle_Sam wordt in dit soort wanhoopstoestanden nooit zo op prijs gesteld,
.
quote:Zonder zelfmedelijdengeilers zat hoe voel je je nu nog lang niet op deel 71.
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Waarom niet? Ik ben toch ook confronterend?
Ik moest toch wat? Ik kon nergens anders heen en nog steeds niet.
Ik denk dat ik zo een stuk ga fietsen, alsjeblieft niet nog meer kleinerende opmerkingen.
quote:Lekker offtopic, hier is een ander topic voor hoor
Op woensdag 12 maart 2003 22:41 schreef Stranger het volgende:[..]
Zonder zelfmedelijdengeilers zat hoe voel je je nu nog lang niet op deel 71.
quote:Meis ga eens aan jezelf denken inplaats van wat andere van je denken. Neem een warme douche/bad en neem even de tijd voor jezelf om alles op een rijtje te zetten
Op woensdag 12 maart 2003 22:41 schreef heaven7 het volgende:
Nee, alsjeblieft niet, het is wel duidelijk.Ik moest toch wat? Ik kon nergens anders heen en nog steeds niet.
Ik denk dat ik zo een stuk ga fietsen, alsjeblieft niet nog meer kleinerende opmerkingen.
quote:Toch niet alleen in het donker he?
Nee, alsjeblieft niet, het is wel duidelijk.Ik moest toch wat? Ik kon nergens anders heen en nog steeds niet.
Wil je misschien even op m'n icq komen? Of denk je van nehhhhhhh
quote:fietsen is goed
quote:Want?????
Op woensdag 12 maart 2003 22:41 schreef heaven7 het volgende:Ik moest toch wat? Ik kon nergens anders heen en nog steeds niet.
quote:Dus met al die goedbedoelde opmerkingen doe je niets?
quote:Joh ga ff lekker iemand pakken die wat zekerder van zichzelf is, irritant kutventje.
Op woensdag 12 maart 2003 22:44 schreef H3man het volgende:[..]
Want?????
quote:sluit hierbij duidelijk aan
Op woensdag 12 maart 2003 22:45 schreef jerney het volgende:[..]
Joh ga ff lekker iemand pakken die wat zekerder van zichzelf is, irritant kutventje.
quote:En ook weg.
Op woensdag 12 maart 2003 22:45 schreef jerney het volgende:[..]
Joh ga ff lekker iemand pakken die wat zekerder van zichzelf is, irritant kutventje.
quote:Jawel
Op woensdag 12 maart 2003 22:44 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dus met al die goedbedoelde opmerkingen doe je niets?
quote:alsjeblieft zeg
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef miss_bleu het volgende:[..]
En ook weg.
Kunnen we weer normaal reageren
quote:Zoals je wel ziet, er zijn niet alleen mensen in de wereld die je de grond in willen stampen. Er zijn zeker mensen ( die je zelfs niet kent) die je graag willen helpen en je advies geven
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef heaven7 het volgende:[..]
Jawel
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
alsjeblieft zeg
je moet niet overdrijven, een beetje tegengas mag ook wel. Soms moeten mensen nou eenmaal hard wakker geschud worden!
quote:Ben ik helemaal met je eens, maar dat kan ook op een normale manier en dat zag ik deze 2 niet doen.
Op woensdag 12 maart 2003 22:50 schreef Frenkie het volgende:[..]
alsjeblieft zeg
je moet niet overdrijven, een beetje tegengas mag ook wel. Soms moeten mensen nou eenmaal hard wakker geschud worden!
quote:Neem de tijd om er over na te denken, bespreek het eens met je psycholoog. Wat wij hier zagen is iemand die erg down is en die zo niet verder kan. Probeer daarom iets aan je situatie te veranderen, het kán wel, zolang je het zelf maar wilt!
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef heaven7 het volgende:[..]
Jawel
Heb vertrouwen in je eigen capaciteiten en mogelijkheden en er gaat een nieuwe wereld voor je open, echt waar. Je hebt meer in je mars dan je denkt.
quote:Misschien helpt het om jezelf anders te "presenteren". Hiermee bedoel ik: een leuke foto van jezelf in het fotoboek zetten bijv. Je zult zien dat je daar reacties op krijgt, en dat doet je goed. Gewoon... dat wildvreemde mensen je leuk vinden.
quote:Ah, Fok! schept weer op magistrale wijze een kader waar de users niet buiten kunnen treden. Ga zo door!
Op woensdag 12 maart 2003 22:48 schreef miss_bleu het volgende:[..]
En ook weg.
Kunnen we weer normaal reageren
quote:Inderdaad... en het is niet Fok!, tis mevrouw_blauw..
Op woensdag 12 maart 2003 22:52 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Ah, Fok! schept weer op magistrale wijze een kader waar de users niet buiten kunnen treden. Ga zo door!
quote:Ja tis bleu weer.. Ga maar relluh in FB over mij maar niet hier
Op woensdag 12 maart 2003 22:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
Inderdaad... en het is niet Fok!, tis mevrouw_blauw..
quote:Want het gaat hier immers om de meid die met de ergste problemen in de gehele wereld te kampen heeft.
Op woensdag 12 maart 2003 22:53 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ga maar relluh in FB over mij maar niet hier
Sterkte, Heaven7.
quote:Dát lijkt mij nou geen goed idee. Op een groot forum als dit is een foto in het fotoboek plaatsen al een manier van kwetsbaar opstellen, althans, voor diegene die gekwetst worden door een negatieve opmerking over je foto. Dat heeft overigens niets te maken met of je mooi of lelijk bent.
Op woensdag 12 maart 2003 22:52 schreef Icicle het volgende:[..]
Misschien helpt het om jezelf anders te "presenteren". Hiermee bedoel ik: een leuke foto van jezelf in het fotoboek zetten bijv. Je zult zien dat je daar reacties op krijgt, en dat doet je goed. Gewoon... dat wildvreemde mensen je leuk vinden.
Bovendien zou je je eigenwaarde niet moeten halen door je uiterlijk hier te presenteren.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 12-03-2003 23:00]
quote:Ik dacht dat we aparte FB topics hadden voor elk forum..??
Op woensdag 12 maart 2003 22:54 schreef Breuls het volgende:
Kritiek op moderatie graag in de daarvoor bestemde topics.
quote:OFF-topic
Op woensdag 12 maart 2003 21:47 schreef Nyame het volgende:
het klinkt niet zieliger dan het is hoor!
Iedereen heeft weleens niemand om naartoe te gaan als het wel nodig is, dus het zegt niets over jou hoor! Maar het is inderdaad wel zielig voor je als je in die positie zit. Je wilt troost, horen dat het allemaal vreselijk is en mensen die met je meevloeken. En als die niet in de buurt zijn maakt het alles alleen maar erger...
Maar voel je vrij je frustratie hier af te reageren, je kunt het!
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 12-03-2003 23:01]
quote:Precies, en daar moet je zijn. Goed zo.
Op woensdag 12 maart 2003 22:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik dacht dat we aparte FB topics hadden voor elk forum..??
quote:Weet je, je kan je nu heel erg druk gaan maken over het verleden, en wat je allemaal NIET gedaan hebt..
![]()
Maar, als je nou eens gaat proberen om in de toekomst die fouten niet te maken? Kom voor je jezelf op, laat niet over je heen lopen!!
Das een meer positieve actie, op de toekomst heb je nog invloed.
Het verleden.. ja ach.. je kan je druk maken wat je wilt, maar veranderen zal het niet..
Succes.
quote:Ik zei dit, omdat ik vind dat ze zichzelf nogal anoniem presenteert. En dan krijg ik al geen indruk van: heej, wat een leuke meid!
Op woensdag 12 maart 2003 22:56 schreef fokje het volgende:[..]
Dát lijkt mij nou geen goed idee. Op een groot forum als dit is een foto in het fotoboek plaatsen al een manier van kwetsbaar opstellen, althans, voor diegene die gekwetst worden door een negatieve opmerking over je foto. Dat heeft overigens niets te maken met of je mooi of lelijk bent.
Bovendien zou je je eigenwaarde niet moeten halen door je uiterlijk hier te presenteren.
Overigens ben ik vandaag weer flink aan het koken
En dat terwijl het zo mooi is buiten, ik kan er absoluut niet van genieten
quote:meisje, denk nou niet teveel aan je vriend...maar denk eerst is aan jezelf!!
Op donderdag 13 maart 2003 14:21 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga geen foto's meer plaatsen, daarvoor heb ik teveel kutreacties gehadOverigens ben ik vandaag weer flink aan het koken
En dat terwijl het zo mooi is buiten, ik kan er absoluut niet van genieten
Ik kan het niet laten te bellen, ik ben zo kwaad op die jongen Waarom doet hij dit steeds? Ik snap er echt niks van hoor.
quote:Je weet dat we van je houden
Op donderdag 13 maart 2003 14:30 schreef heaven7 het volgende:
Hij geeft me bar weinig hoor..Is 1 sms per dag zoveel gevraagd?
quote:sluit ik me helemaal bij aan
Op donderdag 13 maart 2003 14:46 schreef EggsTC het volgende:[..]
Je weet dat we van je houden
quote:Waarom heb je een sms per dag nodig om bewijs te hebben dat hij van je houd?
Op donderdag 13 maart 2003 14:30 schreef heaven7 het volgende:
Hij geeft me bar weinig hoor..Is 1 sms per dag zoveel gevraagd?
Door de weeks is er nooit aandacht voor mij, daardoor krijg ik het gevoel dat ik alleen leuk voor de weekeinden en de seks ofzo (hoewel we dat laatste ook bar weinig doen lately )
quote:Lees : Hoe voel je je nu [deel71]
Op donderdag 13 maart 2003 14:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Waarom heb je een sms per dag nodig om bewijs te hebben dat hij van je houd?
quote:als ik me kut voel...dan ga ik overal over nadenken...dan ga ik denken dat degene waar ik dan mee heb niet van me houd, maar me gewoon heeft voor tussendoor ofzo...en dan is het toch fijn als je spontaan een smsje krijgt met daarin dat hij van je houd
Op donderdag 13 maart 2003 14:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Waarom heb je een sms per dag nodig om bewijs te hebben dat hij van je houd?
quote:Precies dat
Op donderdag 13 maart 2003 14:49 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
als ik me kut voel...dan ga ik overal over nadenken...dan ga ik denken dat degene waar ik dan mee heb niet van me houd, maar me gewoon heeft voor tussendoor ofzo...en dan is het toch fijn als je spontaan een smsje krijgt met daarin dat hij van je houd
En dat weet hij heel erg goed, ik heb het heel vaak verteld en hij zegt heel vaak dat jij zijn best beter kan doen maar hij doet het echt bijna nooit.
Ik snap dat gewoon niet.
quote:Hoe lang is dit al aan de gang, heaven7?
Op donderdag 13 maart 2003 14:50 schreef heaven7 het volgende:[..]
Precies dat
En dat weet hij heel erg goed, ik heb het heel vaak verteld en hij zegt heel vaak dat jij zijn best beter kan doen maar hij doet het echt bijna nooit.
Ik snap dat gewoon niet.
quote:Dan ligt het probleem toch bij jou en niet bij hem? Jij schuift het nu in zijn schoenern, terwijl jij er te hoge verwachtingen van hebt. Hij houdt heus wel van je, maar heeft geen zin om elke dag te SMS-en..dat krijg je na anderhalf jaar.. dan heb je enige verdieping in je relatie en moet je toch van de ander verwachten dat elke dag sms-en niet nodig hoeft te zijn om elkaar toch te laten weten dat je vna elkaar houdt. Het is zelfs niet echt eerlijk dat je hem ervan beschuldigt dat hij niet meer van je houdt. En dat bedoelde ik met verstikking.
Op donderdag 13 maart 2003 14:49 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
als ik me kut voel...dan ga ik overal over nadenken...dan ga ik denken dat degene waar ik dan mee heb niet van me houd, maar me gewoon heeft voor tussendoor ofzo...en dan is het toch fijn als je spontaan een smsje krijgt met daarin dat hij van je houd
quote:denk dan even goed na of je op deze manier verder wil ja of nee....en wat je dan wil...daar ga je t met m over hebben....als je niet op deze manier verder wil, zeg dat tegen hem...en kijk of hij er wat op uit doet, geef m nog wel een kans...
Op donderdag 13 maart 2003 14:52 schreef heaven7 het volgende:
Paar maanden denk ik..
Alleen, als iets zo belangrijk is voor iemand kun je daar toch rekening mee houden? Of niet soms? Dat zou ik andersom wel doen.. ik verwacht helemaal niet dat hij me elke dag gaat bellen ofzo maar zo nu en dan even een belletje thuis op de thuisfoon bv? Of zo nu en dan een klein smsje?
Hij doet dat wel, maar gewoon heel erg weinig.. ik vind dat gewoon jammer. Helemaal omdat hij vaak zegt dat hij zijn best beter kan doen daarvoor. Maar dat doet hij dus niet heb ik het idee.
quote:Als hij weet dat zij ieder moment op instorten staat (zoals je in het topic eerder gelezen hebt
Op donderdag 13 maart 2003 14:53 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dan ligt het probleem toch bij jou en niet bij hem? Jij schuift het nu in zijn schoenern, terwijl jij er te hoge verwachtingen van hebt. Hij houdt heus wel van je, maar heeft geen zin om elke dag te SMS-en..dat krijg je na anderhalf jaar.. dan heb je enige verdieping in je relatie en moet je toch van de ander verwachten dat elke dag sms-en niet nodig hoeft te zijn om elkaar toch te laten weten dat je vna elkaar houdt. Het is zelfs niet echt eerlijk dat je hem ervan beschuldigt dat hij niet meer van je houdt. En dat bedoelde ik met verstikking.
quote:Zij kan HEM toch ook bellen?
Op donderdag 13 maart 2003 14:57 schreef EggsTC het volgende:[..]
Als hij weet dat zij ieder moment op instorten staat (zoals je in het topic eerder gelezen hebt
) Dan is een extra steun niet overbodig
![]()
quote:Kan ja... maar van hoeveel kanten hoort liefde te komen?
Op donderdag 13 maart 2003 14:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Zij kan HEM toch ook bellen?
quote:ja maar, het is ook niet leuk meer als alles van 1 kant af moet komen, dan heb je op t laatst zoiets van ik bel niet meer, hij zoekt t maar uit....zo ben ik tenminste
Op donderdag 13 maart 2003 14:58 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Zij kan HEM toch ook bellen?
quote:Idem hiero
Op donderdag 13 maart 2003 14:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ooit hetzelfde gehad, maar ik was toen wel het meest onzekere wezen dat er op aarde rondliep en had dringend therapie nodig...
het feit dat ik telkens twijfelde aan alles kwam toen gewoon door mezelf. Die relatie is uiteindelijk ook op de klippen gelopen...
Ik weet alleen dat dit soort dingen meestal gewoon in jezelf zitten...
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:59 schreef EggsTC het volgende:[..]
Kan ja... maar van hoeveel kanten hoort liefde te komen?
quote:Great minds... think alike
Op donderdag 13 maart 2003 15:01 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja maar, het is ook niet leuk meer als alles van 1 kant af moet komen, dan heb je op t laatst zoiets van ik bel niet meer, hij zoekt t maar uit....zo ben ik tenminste
quote:Eigenlijk is het heel simpel.
Op donderdag 13 maart 2003 15:01 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja maar, het is ook niet leuk meer als alles van 1 kant af moet komen, dan heb je op t laatst zoiets van ik bel niet meer, hij zoekt t maar uit....zo ben ik tenminste
The choice is all yours .
Natuurlijk kan ik hem bellen, DAT DOE IK DAN OOK ALTIJD!
Het moet altijd van mij uit komen, nee dat is leuk
quote:zo bedoelt ze t ook vast niet meis
Op donderdag 13 maart 2003 15:13 schreef heaven7 het volgende:
En SEMTEX, niet altijd alles hoeft bij jezelf te liggen hoor
Toch? Ben ik nou echt zo fout bezig?
quote:Niet alles hoeft bij jezelf te liggen, maaaaaar:
Maar ik ken hier mensen op het forum die het is gelukt .
quote:Dan ga je jezelf lekker zielig vinden joh, mij best
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:08 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dan ga je jezelf lekker zielig vinden joh, mij best
Misschien moet je jezelf ook wat minder afhankelijk maken van anderen om je dag, je week, je leven leuk te maken/houden.
Je zult zien dat als je zelf wat meer bezig bent, dat je het amper merkt dat je de hele dag niets gehoord hebt, of in ieder geval het niet ziet als iets om de ander te verwijten.
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:19 schreef milagro het volgende:
Heaven niet iedereen heeft de behoefte om tussen het elkaar zien, te bellen of te sms-en...en vaak werkt daar om "zeuren" averechts.
Bovendien kun je niet iedereen langs jouw meetlat zetten, iedereen is anders, iedereen uit zich anders en as het er niet in zit, kun je het er ook niet uithalen...Misschien moet je jezelf ook wat minder afhankelijk maken van anderen om je dag, je week, je leven leuk te maken/houden.
Je zult zien dat als je zelf wat meer bezig bent, dat je het amper merkt dat je de hele dag niets gehoord hebt, of in ieder geval het niet ziet als iets om de ander te verwijten.
quote:Ik begrijp je goed maar bedenk je het volgende;
![]()
Een nederlaag kan ook een overwinning zijn. Verlaag je niet naar hun nieveau.
quote:Nederlaag ook een overwinning?
Op donderdag 13 maart 2003 20:16 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ik begrijp je goed maar bedenk je het volgende;
Een nederlaag kan ook een overwinning zijn. Verlaag je niet naar hun nieveau.
Dat ik nooit iets terug heb gezegd en altijd huilend ben weggegaan zie ik absoluut niet als een overwinning hoor
quote:Je kunt je energie beter aan jezelf besteden dan aan wraak
Op donderdag 13 maart 2003 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Bovendien vind ik, als ik terugvecht, niet dat ik me verlaag tot hun niveau. Ik kom dan alleen voor mezelf op.
MCA-Beastie Boys
quote:
Ze moeten krijgen wat ze verdienen.
Krijgen ze vanzelf wel. Laat die lui maar lekker in de stront zakken.
quote:Zo zie ik het ook, maar van de andere kant; je bent er nogsteeds. Ze hebben je niet helemaal weg kunnen krijgen.
Dat ik nooit iets terug heb gezegd en altijd huilend ben weggegaan zie ik absoluut niet als een overwinning hoor
quote:Goed, ik probeer wat duidelijker te zijn. Het enige wat je bereikt met wraak is bevrediging. Je geeft al aan met je korte verhaaltje dat je erg gevoelig bent. Heb je je wel eens bedacht of je er niet veel spijt of schuldig over kan voelen om hetzelfde te doen ?
![]()
Zoals ik al zei een nederlaag kan ook een overwinning zijn. En dan bedoel ik ermee te zeggen, iemand die je dan pijn doet er dan proberen boven te staan. Als je dat lukt heb jij uiteindelijk gewonnen....
veel succes
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 21:06 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Goed, ik probeer wat duidelijker te zijn. Het enige wat je bereikt met wraak is bevrediging. Je geeft al aan met je korte verhaaltje dat je erg gevoelig bent. Heb je je wel eens bedacht of je er niet veel spijt of schuldig over kan voelen om hetzelfde te doen ?
Zoals ik al zei een nederlaag kan ook een overwinning zijn. En dan bedoel ik ermee te zeggen, iemand die je dan pijn doet er dan proberen boven te staan. Als je dat lukt heb jij uiteindelijk gewonnen....
veel succes
Mijn idee!
heaven7, bij mij werkt het tot dusver... Garandeert natuurlijk niet dat het voor jou ook zo werkt, maar het is mi het proberen waard...
En voor de rest... als je ze wilt mollen, schreeuw het van je af; ik schreeuw van harte met je mee!
quote:Ik vind ook niet dat je 't dan op hun niveau gaat spelen. Alles maar over je heen laten komen is geen oplossing. Het is lang geleden dat ik dezelfde woede heb ervaren als jou en heb destijds soms wel gevochten om te ventileren. Nu kan ik 't allemaal wat meer relativeren, maar ik kan je wel garanderen dat als iemand mij doelbewust pijn doet om er zelf beter van te worden, daar wel gevolgen bij komen kijken. Het is alleen jammer dat als je iemand een beuk geeft, je er later altijd achter komt dat je niet sterk genoeg was om 't anders aan te pakken. Altijd lief en aardig (
Bovendien vind ik, als ik terugvecht, niet dat ik me verlaag tot hun niveau. Ik kom dan alleen voor mezelf op.
Maareh... het in teksten van je af schrijven kan heel goed werken... schrik je later wel als je dat terugleest...
quote:Over je heen laten lopen of Wraak is een heel groot verschil.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:08 schreef Bombie het volgende:[..]
Ik vind ook niet dat je 't dan op hun niveau gaat spelen. Alles maar over je heen laten komen is geen oplossing. Het is lang geleden dat ik dezelfde woede heb ervaren als jou en heb destijds soms wel gevochten om te ventileren. Nu kan ik 't allemaal wat meer relativeren, maar ik kan je wel garanderen dat als iemand mij doelbewust pijn doet om er zelf beter van te worden, daar wel gevolgen bij komen kijken. Het is alleen jammer dat als je iemand een beuk geeft, je er later altijd achter komt dat je niet sterk genoeg was om 't anders aan te pakken. Altijd lief en aardig (
) blijven houdt natuurlijk wel een keer op.. en dan komt de duistere kant boven (
)
Maareh... het in teksten van je af schrijven kan heel goed werken... schrik je later wel als je dat terugleest...
Lees eerst het openingsbericht.
quote:Het komt vanzelf bij ze terug.
Ze moeten krijgen wat ze verdienen.
quote:Is wel beetje bijdehand he en arrogant ook om dat te zeggen. Denk je dat ik reageer zonder het openingsbericht te lezen? Natuurlijk zijn "over je heen laten lopen" en "wraak" twee heel verschillende dingen. Heaven7 schrijft juist dat ze op wraak zint juist als gevolg van o.a. 't over haar heen laten lopen. Beide kún je uitleggen als vorm van onmacht (ook al vind ik gepaste en binnen de grenzen blijvende wraak geen uiting van onmacht.) Ze heeft destijds niks kunnen of durven doen en volgens mij doet dat meer pijn dan wanneer je gelijk orde op zaken stelt en met als gevolg dat je later de vernedering hard aan voelt komen. Ik heb zelf wel eens teruggedacht aan een situatie waar ik te perplex was om adequaat te kunnen reageren en mezelf voorgenomen om de volgende keer wat scherper te zijn.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:14 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Over je heen laten lopen of Wraak is een heel groot verschil.
Lees eerst het openingsbericht.
Dus, gelijk even een vriendelijk verzoekje aan jou om wat duidelijker te zijn in je reactie...
quote:Ja, en is het niet iedereen ooit eens overkomen dat je zwaar gefrustreerd raakt door toedoen van iemand, waardoor je het niet op die persoon zelf afreageert, maar op familie, vrienden, vriend/vriendin? Dat kan toch ook niet goed zijn?
Op zaterdag 15 maart 2003 21:25 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:...
Je hebt genoeg power in je en gebruik die dan ook om jezelf te helpen en niet nutteloos in woede te blijven zitten met woede tegenover mensen die zich uberhaupt niet eens meer herinneren wat er gebeurd is.Want zolang jij in die kwaadheid en bitterheid blijft zitten ben je wat ze van je dachten , een slachtoffer . Zou niet liever daarvan een overlever van maken dan slachtoffer ??
quote:Dat vind jij,maar jij doet dan wel hetzelfde....
Op zaterdag 15 maart 2003 21:34 schreef Bombie het volgende:[..]
Is wel beetje bijdehand he en arrogant ook om dat te zeggen. Denk je dat ik reageer zonder het openingsbericht te lezen? Natuurlijk zijn "over je heen laten lopen" en "wraak" twee heel verschillende dingen. Heaven7 schrijft juist dat ze op wraak zint juist als gevolg van o.a. 't over haar heen laten lopen. Beide kún je uitleggen als vorm van onmacht (ook al vind ik gepaste en binnen de grenzen blijvende wraak geen uiting van onmacht.) Ze heeft destijds niks kunnen of durven doen en volgens mij doet dat meer pijn dan wanneer je gelijk orde op zaken stelt en met als gevolg dat je later de vernedering hard aan voelt komen. Ik heb zelf wel eens teruggedacht aan een situatie waar ik te perplex was om adequaat te kunnen reageren en mezelf voorgenomen om de volgende keer wat scherper te zijn.
Dus, gelijk even een vriendelijk verzoekje aan jou om wat duidelijker te zijn in je reactie...
quote:Die one-liners zijn niet erg verhelderend, A.M.
Op maandag 17 maart 2003 09:29 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat vind jij,maar jij doet dan wel hetzelfde....
Trouwens... ik zou niet weten wat ik hetzelfde doe als jij, maar schroom niet om het me uit te leggen en je antwoord duidelijk te motiveren, zodat ik kan zeggen: "Ja, Armani Mania... je hebt gelijk"..
Ja, of niet natuurlijk he.. dat kan ook.
Je schrijft zelf trouwens (om bij het onderwerp te blijven en daar wil ik nog wel even wat over kwijt):
"Zoals ik al zei een nederlaag kan ook een overwinning zijn. En dan bedoel ik ermee te zeggen, iemand die je dan pijn doet er dan proberen boven te staan. Als je dat lukt heb jij uiteindelijk gewonnen...."
Dat vind ik nogal simplistisch gesteld. Zo van: "Iemand doet dit, jij doet dat en je wint". Het is geen spelletje. Ik vind dat je niet moet probéren om er boven te staan. Daarin moet je groeien. Je zelfvertrouwen moet groeien tot het moment komt dat het je niet meer zo raakt als voorheen en tot je er daadwerkelijk boven staat. Uiteraard begrijp ik je goeie bedoelingen wel, maar het staat er nu wat ... ja... basic.
Hé, maar dit is mijn eigen onbescheiden mening he..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |