Relatie met mijn vriend is zodanig dat ik niet weet of we nog een relatie na het weekend hebben. Ik heb fantastische tijden met hem en dat al 2 jaar maar ik heb dus kids. En na 2 jaar betrekt hij de kinderen nog steeds niet in onze relatie... Ik geniet van de momenten met hem als ik mijn vrije weekend heb maar in mijn kinderweekend zie ik hem nooit.
Hij wil (nu nog) niet zijn "vrijheid" opgeven... Ik vraag ook niet of we gaan samenwonen of wat dan ook maar af en toe wat contact met de kinderen lijkt me niet teveel gevraagd... Ik geniet ook van mijn "vrijheid" en ga ook lekker stappen met mijn vriendinnen als ik zin heb.
Het is best moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan die kinderen heeft maar als je echt van haar houd dan hoort dat er toch bij.
Afijn om een lang verhaal kort te maken, a.s. zaterdag gaan we erover praten en als er niks zinnigs uitkomt dan stop ik er mee... Ik zie hem om het weekend alleen en in die tussentijd komt hij ook zo goed als nooit ff langs...
Erge is alleen dat ik nog van hem houd en gek ben op hem maar ik moet uiteindelijk ook voor mezelf kiezen...
Dus a.s. weekend word een weekend denk ik...
*Muurbloempje wel normale antwoorden tegemoet wil zien, niet van die flutopmerkingen, heb het al moeilijk zat*
Anyway, geef je vriend de vrijheid die hij nodig heeft. Ik kan me goed voorstellen dat je deze situatie niet optimaal vind, maar je kan je vriend nu eenmaal niet dwingen om met je kids te socializen. Zoiets moet langzaam groeien. Als hij daar nog niet aan toe is, dan is dat zijn keuze om ermee te wachten. Dring hem niks op, anders word de relatie verstikkend. Succes en sterkte...
[Dit bericht is gewijzigd door nightfly op 12-03-2003 18:52]
quote:ze hebben al 2 jaar iets...dan kan hij toch ondertussen wel interrese tonen voor haar kinderen? vind ik wel iig
Op woensdag 12 maart 2003 18:48 schreef nightfly het volgende:
Dus je wilt het uitmaken omdat hij er nu nog niet toe is om met je kids op te trekken?
quote:Laten we zeggen dat dat een mede reden is....in die twee jaar heb ik ook nog nooit iets met hem en zijn vrienden gedaan en als ik wat leuks doe met mijn vrienden dan wil hij ook niet komen omdat hij dat niet wil...
Dus je wilt het uitmaken omdat hij er nu nog niet toe is om met je kids op te trekken?
In ieder geval suc6 met het gesprek. Hoop voor je dat het positief uitpakt!
quote:34....
Op woensdag 12 maart 2003 18:49 schreef U-lerZzZ het volgende:
Vrijheid opgeven? Hoe oud is je vriend dan?
Ik hoop dat het er wat uitkomt dit weekend. Zo niet : huil dan maar, brul, scheld, vloek en grom. Maar onthou : jij bent lief, mooi en bijzonder juist mét die zoontjes van je! Kan iemand dit niet zien en waarderen, then it's their loss. . Succes meid
.
quote:Thx
Op woensdag 12 maart 2003 18:52 schreef MUUS het volgende:
Hij houdt van jou en jouw zoontjes zijn een deel van jou. Hij weet dat je het leuk zou vinden als hij eens langskomt als je knulletjes er ook zijn.
Ik snap wel dat hij zijn vrijheid oid nog wil houden, maar een keertje langskomen als zij er zijn, kan toch geen kwaad, lijkt me.Ik hoop dat het er wat uitkomt dit weekend. Zo niet : huil dan maar, brul, scheld, vloek en grom. Maar onthou : jij bent lief, mooi en bijzonder juist mét die zoontjes van je! Kan iemand dit niet zien en waarderen, then it's their loss.
. Succes meid
.
*Muurbloempje ff traan moet laten*
quote:Dit vraagt om een msn gesprek, zodar ik je op msn zie, babbel ik effe met je...
Op woensdag 12 maart 2003 18:45 schreef Muurbloempje het volgende:
Voel me nu ff zwaar klo**Relatie met mijn vriend is zodanig dat ik niet weet of we nog een relatie na het weekend hebben. Ik heb fantastische tijden met hem en dat al 2 jaar maar ik heb dus kids. En na 2 jaar betrekt hij de kinderen nog steeds niet in onze relatie... Ik geniet van de momenten met hem als ik mijn vrije weekend heb maar in mijn kinderweekend zie ik hem nooit.
Hij wil (nu nog) niet zijn "vrijheid" opgeven... Ik vraag ook niet of we gaan samenwonen of wat dan ook maar af en toe wat contact met de kinderen lijkt me niet teveel gevraagd... Ik geniet ook van mijn "vrijheid" en ga ook lekker stappen met mijn vriendinnen als ik zin heb.
Het is best moeilijk om een relatie met iemand aan te gaan die kinderen heeft maar als je echt van haar houd dan hoort dat er toch bij.
Afijn om een lang verhaal kort te maken, a.s. zaterdag gaan we erover praten en als er niks zinnigs uitkomt dan stop ik er mee... Ik zie hem om het weekend alleen en in die tussentijd komt hij ook zo goed als nooit ff langs...
Erge is alleen dat ik nog van hem houd en gek ben op hem maar ik moet uiteindelijk ook voor mezelf kiezen...
Dus a.s. weekend word een
weekend denk ik...
*Muurbloempje wel normale antwoorden tegemoet wil zien, niet van die flutopmerkingen, heb het al moeilijk zat*
quote:....en vooral voor je kinderen!
Lieverd, het wordt vast een heel moeilijk gesprek voor je. Maar jij en je kinderen gaan voor, voor alles. Als hij dat niet kan (of niet wil...!) is hij niet de juiste man voor je.
Het houden van zal slijten, ook als je doorgaat met hem en hij accepteert je kinderen niet.
Sterkte.
quote:Ben er rond 9 uur denk ik...
Op woensdag 12 maart 2003 19:19 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dit vraagt om een msn gesprek, zodar ik je op msn zie, babbel ik effe met je...
We zijn nu bijna een jaar verder en het gaat super!
quote:Twee jaar is, denk ik, toch lang genoeg om in ieder geval niet meer te doen alsof haar kinderen niet bestaan. Ik kan me voorstellen dat hij niet gelijk deel wil uitmaken van het gezinnetje, maar hij zou, zeker als hij van plan is de relatie lang te laten duren, toch een band met haar kinderen op moeten gaan bouwen. Dat is zowel voor iedereen van belang.
Dus je wilt het uitmaken omdat hij er nu nog niet toe is om met je kids op te trekken? Slappe reden, sorry hoor. Ik wil je heel graag opvrolijken, maar zachte heelmeesters maken nu eenmaal stinkende wonden. Ik denk dat je meer aan direct eerlijk advies hebt, dan dat ik dingen zeg alleen maar om je op te vrolijken. So, forgive me my bluntness.Anyway, geef je vriend de vrijheid die hij nodig heeft. Ik kan me goed voorstellen dat je deze situatie niet optimaal vind, maar je kan je vriend nu eenmaal niet dwingen om met je kids te socializen. Zoiets moet langzaam groeien. Als hij daar nog niet aan toe is, dan is dat zijn keuze om ermee te wachten. Dring hem niks op, anders word de relatie verstikkend. Succes en sterkte...
helaas herken ik het zelf een beetje, al is mijn situatie wel weer heel anders.. ik heb zelf al ruim 2,5 jaar met mijn vriendin, en ben echt supergelukkig met haar en hou heel veel van haar. Wil echt altijd bij haar blijven (ook al zijn we nog jong.. ik voel het gewoon), ze maakt me echt zo gelukkig..
Maar sinds 2 weken ofzo gaat het toch een stuk minder doordat we wat vaker ruzies hadden waardoor ze is gaan twijfelen.. Ook voor een deel mijn eigen stomme schuld, maarja dat is achteraf.. En het stomme is dat ik het niet eens echt zag aankomen... Twee erg moeilijke (en emotionele) weken achter de rug, waarin het echt maar net aan goed ging... Heb echt heel erg mijn best gedaan, en dat doe ik nog steeds..
Het gaat inmiddels wel weer wat beter gelukkig, maar ik ben er echt heel onzeker door geworden.. Hoop dat het gauw weer zo wordt als dat het was (zitten iedergeval weer op het goede pad), want ik voel me echt al tijden rot nu...
Je kan er verder niks mee, en ik zal je er vast niet mee opvrolijken, maarja.. Ik wens je iedergeval heel veel sterkte, en misschien komt het voor jou ook wel weer goed! Sterkte!
quote:Ik geef mijn vriend juist alle ruimte en vrijheid, daarom houd hij ook zo van me.. hij is nogal kieskeurig wat betreft een relatie aangaan... Als hij er nog niet aan toe is, is dat idd zijn keuze maar wat met mijn keuze? Ik zit ook in deze relatie, niet alleen hij. Hij geeft zelf toe dat hij in een egoistische fase zit en dat ik helemaal gelijk heb maar dat hij op dit moment niks kan veranderen aan de situatie...
Dus je wilt het uitmaken omdat hij er nu nog niet toe is om met je kids op te trekken? Slappe reden, sorry hoor. Ik wil je heel graag opvrolijken, maar zachte heelmeesters maken nu eenmaal stinkende wonden. Ik denk dat je meer aan direct eerlijk advies hebt, dan dat ik dingen zeg alleen maar om je op te vrolijken. So, forgive me my bluntness.Anyway, geef je vriend de vrijheid die hij nodig heeft. Ik kan me goed voorstellen dat je deze situatie niet optimaal vind, maar je kan je vriend nu eenmaal niet dwingen om met je kids te socializen. Zoiets moet langzaam groeien. Als hij daar nog niet aan toe is, dan is dat zijn keuze om ermee te wachten. Dring hem niks op, anders word de relatie verstikkend. Succes en sterkte...
Het is niet 3 maanden maar 2 jaar dat we bij elkaar zijn. Ik zie hem 2 weken niet en hij komt dan ook nooit eens een keer langs, ook niet als ik het een keer moeilijk heb en vergeef me maar als je echt van elkaar houdt dan neem je toch wel de moeite om eens op een andere dag bij degene te zijn die het dan ff moeilijk heeft zodat je haar/hem kan steunen. Dus kom niet aan met dat ik hem geen vrijheid geef, het gaat meer om de kleine dingen waardoor ik merk dat ik een belangrijk deel van zijn leven ben...
quote:Ben ik blij om en ik las weleens zoiets van Semtex over jouw kindjes... Maar hij is helaas niet bereid om die verandering nu te ondergaan, is "bang" dat hij een groot deel van zijn "vrijheid" verliest.... Dus ik moet beslissingen nemen, het is wat je zegt, part of the deal, whole package etc...
Op woensdag 12 maart 2003 20:13 schreef hoe-die-nie het volgende:
Tja, ik zat ongeveer in hetzelfde schuitje, gescheiden vader van twee zoontjes. Toen het vorig jaar toch wel serieuzer werd met SEMTEX en mij heb ik haar duidelijk gemaakt dat we op het punt waren gekomen dat we een keuze moesten maken. Of de banden weer wat losser maken of serieus verder, hierbij heb ik heel duidelijk aan haar gemaakt dat ze een relatie aangaat met niet alleen mij maar ook mijn twee zoontjes, het is een package deal. Take it or leave it. Dit klinkt hard maar ik wilde duidelijkheid, vooral voor mijn kindjes. Tot dat moment hadden ik ervoor gekozen om haar alleen te zien als de kinderen er niet waren en toen we elkaar echt vaker wilden zien moesten we een keuze maken. Mijn kinderen hebben het met de scheiding best moeilijk gehad en ik wilde het hen niet moeilijker maken door ze te laten wennen aan iemand die een leven met hun niet zo ziet zitten.We zijn nu bijna een jaar verder en het gaat super!
Semtex en jou wens ik hele fijne tijden toe maar dat zal vast wel lukken
quote:Je zegt het zelf al, hij neemt niet de moeite daar buiten om een keer langs te komen en je te steunen.
Op woensdag 12 maart 2003 20:48 schreef Muurbloempje het volgende:Ik zie hem 2 weken niet en hij komt dan ook nooit eens een keer langs, ook niet als ik het een keer moeilijk heb en vergeef me maar als je echt van elkaar houdt dan neem je toch wel de moeite om eens op een andere dag bij degene te zijn die het dan ff moeilijk heeft zodat je haar/hem kan steunen.
Ik zou idd dan voor jezelf en je kinderen kiezen, maar dat is heel makkelijk gezegd vanuit m'n eigen stoel.
Iig heel veel sterkte Muurbloempje
Erg moeilijk allemaal.
*Muurbloempje jullie eens hier treft i.p.v. bij B&H*
Ik heb zelf niet in een dergelijke situatie gezeten, maar mijn zus wel min of meer. Ze had een zoontje met een jongen die de benen nam en was dus alleenstaande moeder. Ze liep toen tegen een jongen aan die binnen twee jaar mijn zwager was. Hij had geen probleem met het feit dat mijn zus dus al een zoontje had, die alles voor haar betekent en hij heeft dan ook alles gedaan om geaccepteerd te worden en hem te accepteren. Afgelopen zomer waren ze tien jaar getrouwd.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik twee jaar wel erg veel vind voor hem om te beslissen of hij met jullie een gezinnetje wil vormen en dat hij nu toch rap een keuze moet maken. Hoe lang verwacht hij nog van je om hier mee genoegen te nemen?
Wat kan ik doen om je op te beuren? Sja, bekijk het op deze manier> Na het weekend zal je je een stuk beter voelen, hoe het gesprek ook uitpakt. Alles is beter dan deze stress.
quote:Als ik je verhaal lees kan ik eruit concluderen dat die vriend gewoon bindingsangst heeft. Hij heeft gewoon moeite om zich te binden en helemaal moeite met de kids. Dat zit blijkbaar gewoon dwars. Zoals mijn voorgangers hier ook al schreven, hem gewoon duidelijk maken dat de kinderen bij de relatie horen. Zo niet, dan moet je een knoop doorhakken. Ik heb verder geen idee hoe je op te vrolijken of op te beuren, maar er zijn vast mensen zat in je omgeving die dat wel kunnen. Succes ermee
Voel me nu ff zwaar klo**Relatie met mijn vriend is zodanig dat ik niet weet of we nog een relatie na het weekend hebben. Ik heb fantastische tijden met hem en dat al 2 jaar maar ik heb dus kids. En na 2 jaar betrekt hij de kinderen nog steeds niet in onze relatie... Ik geniet van de momenten met hem als ik mijn vrije weekend heb maar in mijn kinderweekend zie ik hem nooit.
quote:Verstand en gevoel liggen niet altijd bij elkaar helaas maar na het weekend weet ik meer
Op donderdag 13 maart 2003 01:25 schreef heijx het volgende:
Joh meis, wat zie ik nou in me active topics?
Ik dacht dat je volmaakt gelukkig was met looks, kids en lieve vriend en nu lees ik plotseling dit?
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik twee jaar wel erg veel vind voor hem om te beslissen of hij met jullie een gezinnetje wil vormen en dat hij nu toch rap een keuze moet maken. Hoe lang verwacht hij nog van je om hier mee genoegen te nemen?Wat kan ik doen om je op te beuren? Sja, bekijk het op deze manier> Na het weekend zal je je een stuk beter voelen, hoe het gesprek ook uitpakt. Alles is beter dan deze stress.
Beetje sceptisch wordt je toch wel en ik vraag me soms af of er wel iemand is die mij accepteert met kids en al... Rondom me heen heb ik zat aandacht van mannen die graag met me zouden daten maarja dan krijg je weer hetzelfde verhaal. Is het feit dat ik kids heb niet uiteindelijk een struikelblok voor een verdere relatie? En dat kost wel moeite om daar achter te komen...
Ik vind het echt heel naar voor je.. ik zie dat je met je verstand en emotie aan het worstelen bent, en weet zeker dat je een verstandige keuze maakt uiteindelijk.
Sterkte meissie.. echt.
quote:Ik denk dat je iemand moet zoeken die echt om jou geeft. Ik krijg het idee zo dat hij alleen er is als hij zin heeft en verder niets.
Op woensdag 12 maart 2003 18:50 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Laten we zeggen dat dat een mede reden is....in die twee jaar heb ik ook nog nooit iets met hem en zijn vrienden gedaan en als ik wat leuks doe met mijn vrienden dan wil hij ook niet komen omdat hij dat niet wil...
quote:Tjee... zoals al eerder gezegd de 'package deal' bestaat uit jou plús kids. De 'package deal' bestaat echter óók uit jou met al je leuke en minder leuke buien. Volgens mij kan het behoorlijk pijn doen wanneer iemand alleen maar in leuke tijden bij je wil zijn. Schudt hem daarom maar eens flink wakker en kijk wat er gebeurt. Kies uiteindelijk wel voor jezelf, laat het niet te lang etteren. Tussen haakjes; laat hij het wel toe dat jij hem steunt als hij het een keer moeilijk heeft?
Op woensdag 12 maart 2003 20:48 schreef Muurbloempje het volgende:
Het is niet 3 maanden maar 2 jaar dat we bij elkaar zijn. Ik zie hem 2 weken niet en hij komt dan ook nooit eens een keer langs, ook niet als ik het een keer moeilijk heb en vergeef me maar als je echt van elkaar houdt dan neem je toch wel de moeite om eens op een andere dag bij degene te zijn die het dan ff moeilijk heeft zodat je haar/hem kan steunen. Dus kom niet aan met dat ik hem geen vrijheid geef, het gaat meer om de kleine dingen waardoor ik merk dat ik een belangrijk deel van zijn leven ben...
quote:Er zijn beslist mannen voor wie het hebben van kids afschrikt. Ik ken echter ook (leuke!!) mannen die wel voor een vrouw met kids gekozen hebben. Ik hoop voor jou dat je snel tegen iemand aan loopt die jou + kinderen naar de dierentuin mee neemt of zo. Of, nog beter, dat je vriend zoiets gaan doen.
Op donderdag 13 maart 2003 08:15 schreef Muurbloempje het volgende:
Beetje sceptisch wordt je toch wel en ik vraag me soms af of er wel iemand is die mij accepteert met kids en al... Rondom me heen heb ik zat aandacht van mannen die graag met me zouden daten maarja dan krijg je weer hetzelfde verhaal. Is het feit dat ik kids heb niet uiteindelijk een struikelblok voor een verdere relatie? En dat kost wel moeite om daar achter te komen...
Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.
quote:Hai...
Op donderdag 13 maart 2003 08:28 schreef Bastard het volgende:
Wat is dit nou Muurbloempje?
Ik dacht dat het allemaal zo lekker ging met je... ik kan de topics nog herrineren waarin de verliefdheid vanaf sprong. En er naar toe leven dat het weekend zou zijn...Ik vind het echt heel naar voor je.. ik zie dat je met je verstand en emotie aan het worstelen bent, en weet zeker dat je een verstandige keuze maakt uiteindelijk.
Sterkte meissie.. echt.
Ja maar het is niet zo dat ik gevoelsmatig niet meer verder met hem wil, maar ik moet ook verstandelijk gezien alles bekijken... Daarom is het zo moeilijk, als ik niks meer voor hem voelde dan was de stap makkelijk gezet
Thanx Bastard
quote:Ik snap wat je bedoelt, heb in een soortgelijke situatie gezeten.. moesten ook knopen worden door gehakt, terwijl dat helemaal niet leuk was.
Op donderdag 13 maart 2003 09:14 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Hai...
Ja maar het is niet zo dat ik gevoelsmatig niet meer verder met hem wil, maar ik moet ook verstandelijk gezien alles bekijken... Daarom is het zo moeilijk, als ik niks meer voor hem voelde dan was de stap makkelijk gezet
Thanx Bastard
Maar kom op, na 2 jaar mag je wel meer verwachten en eisen hoor meissie.. als het nu nog moeizaam gaat.. zal dat denk ik in de toekomst toch niet beter gaan.
Duidelijk en open gesprek aangaan met elkaar, kaarten op tafel leggen, dat is het beste voor jullie beide. (En niet op de laatste plaats de kids)
Er zijn zat mannen die niets tegen kinderen hebben hoor
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 09:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Er zijn zat mannen die niets tegen kinderen hebben hoor
quote:Psies en dat bedoel ik ook, niets zwaarwichtigs maar na 2 jaar wel iets tonen dat je ook interesse toont in mijn kinderen...
Op donderdag 13 maart 2003 09:42 schreef paricos het volgende:
Of en in welke mate er sprake is van een package deal is nog maar de vraag. Wat zijn jouw/jullie ambities op langere termijn? Samenwonen of een LAT-relatie. Ik kan me er best iets bij voorstellen dat iemand nog wel van zijn "vrijheid" wil genieten, dat neemt niet weg dat ie de kids best wel eens een keer onder ogen mag komen, daar is zijn vrijheid nog niet mee weg (been there, done that)
quote:probeer het gesprek in elk geval positief in te gaan, en het niet in de verwijtende sfeer te laten komen, zelfs niet als blijkt dat een breuk onvermijdelijk is ... sterkte ermee !!!
Op donderdag 13 maart 2003 09:43 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Psies en dat bedoel ik ook, niets zwaarwichtigs maar na 2 jaar wel iets tonen dat je ook interesse toont in mijn kinderen...
quote:I will ent senk joe
Op donderdag 13 maart 2003 09:49 schreef paricos het volgende:[..]
probeer het gesprek in elk geval positief in te gaan, en het niet in de verwijtende sfeer te laten komen, zelfs niet als blijkt dat een breuk onvermijdelijk is ... sterkte ermee !!!
Tja, dat kan inderdaad een moeilijk gesprek worden, maar ik ben het wel met de mensen hierboven eens. Als je vriend voor jou kiest, kiest hij automatisch ook voor de kinderen. Hij mag dan wel in een egoistische fase zitten, maar dat zit hij dus blijkbaar al twee jaar. Hoe lang gaat dat nog duren?
Over dat kids problemen zijn bij het aangaan van een relatie; Ik heb twee collega's die allebei een vriendin hebben met kids. Beide relaties duren al langere tijd (> 2 jaar) en allebei wonen ondertussen ook samen.
Ik heb ook wel eens met een vriend van me gesproken die op zich goed met kinderen overweg kan, maar die de babyjaren absoluut niet zag zitten. Die wou juist een vriendin hebben die al kids had.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat kids zeker geen belemmering hoeven te zijn. Als je voor iemand kiest, kies je niet alleen voor die persoon. Ook voor zijn of haar geschiedenis, including kids, parents, etc.. Als je dat niet kan accepteren, dan moet je er niet voor kiezen.
Ik wens je sterkte het komende weekend!
*HUG*
quote:Thanx
Op donderdag 13 maart 2003 17:05 schreef imriyr het volgende:
Hoi Muurbloempje,Tja, dat kan inderdaad een moeilijk gesprek worden, maar ik ben het wel met de mensen hierboven eens. Als je vriend voor jou kiest, kiest hij automatisch ook voor de kinderen. Hij mag dan wel in een egoistische fase zitten, maar dat zit hij dus blijkbaar al twee jaar. Hoe lang gaat dat nog duren?
Over dat kids problemen zijn bij het aangaan van een relatie; Ik heb twee collega's die allebei een vriendin hebben met kids. Beide relaties duren al langere tijd (> 2 jaar) en allebei wonen ondertussen ook samen.
Ik heb ook wel eens met een vriend van me gesproken die op zich goed met kinderen overweg kan, maar die de babyjaren absoluut niet zag zitten. Die wou juist een vriendin hebben die al kids had.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat kids zeker geen belemmering hoeven te zijn. Als je voor iemand kiest, kies je niet alleen voor die persoon. Ook voor zijn of haar geschiedenis, including kids, parents, etc.. Als je dat niet kan accepteren, dan moet je er niet voor kiezen.
Ik wens je sterkte het komende weekend!
*HUG*
*Muurbloempje gelukkig komende vrije weekenden lekker stappen gaat met vriendinnen, ff afleiding...Rotterdam onveilig maken *
quote:Eh, Ik zal proberen uit de buurt te blijven..
Op donderdag 13 maart 2003 17:09 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Thanx
![]()
*Muurbloempje gelukkig komende vrije weekenden lekker stappen gaat met vriendinnen, ff afleiding...Rotterdam onveilig maken
*
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:15 schreef imriyr het volgende:[..]
Eh, Ik zal proberen uit de buurt te blijven..
quote:Yeah! Altijd al een mystery man willen zijn..
Op donderdag 13 maart 2003 17:34 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ach geeft niet, weet toch niet hoe je eruit ziet (zie B&H)
![]()
Heb alleen alle komende weekenden al wat staan, dus ik zal wel niet in R'dam te vinden zijn voorlopig. Althans, niet in de weekenden...
Mijn kinderen hebben een vader, een fantastische vader, en mijn vriend hoeft geen surrogaat vader rol op zich te nemen...
Ja ik ben niet in staat op spontaan mee te gaan naar dit of dat, ik moet van te voren een en ander regelen, maar goed dat weet je als je met mij in zee gaat.. en als dat toch tegenvalt, als je dat niet trekt, geen verwijten alsjeblieft..praat erover, ga als je niet anders kan.
Na ruim een jaar geploeter eindelijk de moed gehad er een punt achter te zetten, liever tijdelijk verdriet, dan je konstant te moeten verontschuldigen voor je gebondenheid, en niet langer het idee te hebben er alleen te zijn voor de lusten, ik was het zo zat bij zijn vrienden en kennisenkring eerder te boek te staan als "een vriendin van" dan als "dé vriendin van"..
Kom op, je mag echt op je strepen staan, als jij je niet happy voelt, werkt dat door op je kids, en die verdienen een happy mama en jij verdient een vriend die écht voor je kiest!
quote:Dat heb ik dus ook. Om het weekend zijn ze bij hun vader en doordeweeks nog een avond/nacht bij hem... En het is een hele goeie vader voor de kids dus ik vraag ook niet of mijn partner de vaderrol op zich wilt nemen. Maar dat begrijp jij natuurlijk ook wel
Op donderdag 13 maart 2003 17:58 schreef milagro het volgende:
Mijn kinderen hebben een vader, een fantastische vader, en mijn vriend hoeft geen surrogaat vader rol op zich te nemen...Ja ik ben niet in staat op spontaan mee te gaan naar dit of dat, ik moet van te voren een en ander regelen, maar goed dat weet je als je met mij in zee gaat.. en als dat toch tegenvalt, als je dat niet trekt, geen verwijten alsjeblieft..praat erover, ga als je niet anders kan.
Kom op, je mag echt op je strepen staan, als jij je niet happy voelt, werkt dat door op je kids, en die verdienen een happy mama en jij verdient een vriend die écht voor je kiest!
![]()
terug
en ook voor Oldenzaaltjuh
quote:Dat hoop ik ook, zie tegen het weekend op maarja moet er toch doorheen...
Op donderdag 13 maart 2003 18:44 schreef Mysterygirl het volgende:
Kan alleen maar zeggen: heel veel sterkte ermee. Is al lastig genoeg als je in zo'n situatie zit.
Hoop dat jullie er samen uit kunnen komen
Nogmaals, heel veel sterkte en ik volg deze thread.
Nix werkt zo perfect tegen dips als de lente!
quote:ff update: Veel, heel veel gepraat en het waren op zich goede gesprekken, ik ga kijken hoe deze maanden verlopen (wil hem toch het voordeel van de twijfel nog geven) en van daaruit zal ik bekijken of ik wel of niet met hem door kan/wil gaan. Verder was het alsnog wel een fijn weekend....
Op zaterdag 15 maart 2003 02:28 schreef dolfg het volgende:
Heel veel sterkte dit weekend.
Het is nu te laat om mijn situatie uit te leggen, en ook al kennen we elkaar niet, ik herken je verhalen absoluut.Nogmaals, heel veel sterkte en ik volg deze thread.
quote:Is goed BHFH
Op zaterdag 15 maart 2003 10:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ow had het topic nog niet gezien.. ! Wat rot voor je Muurbloempje.... Je was zo gelukkig met hem... Hoop dat je snel weer wat beter voelt iig.... Als je wilt mailen, bellen etc... Mag altijd he...Sterkte..
quote:Kijk, dat is nou goed nieuws op de maandagochtend.
Op maandag 17 maart 2003 08:04 schreef Muurbloempje het volgende:ff update: Veel, heel veel gepraat en het waren op zich goede gesprekken, ik ga kijken hoe deze maanden verlopen (wil hem toch het voordeel van de twijfel nog geven) en van daaruit zal ik bekijken of ik wel of niet met hem door kan/wil gaan. Verder was het alsnog wel een fijn weekend....
quote:Oh ik zie dit topic ook nu pas
Op maandag 17 maart 2003 08:04 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
ff update: Veel, heel veel gepraat en het waren op zich goede gesprekken, ik ga kijken hoe deze maanden verlopen (wil hem toch het voordeel van de twijfel nog geven) en van daaruit zal ik bekijken of ik wel of niet met hem door kan/wil gaan. Verder was het alsnog wel een fijn weekend....
Heeft hij wel toegezegd wat meer z'n best te doen?
Na twee jaar mag je idd toch wel verwachten dat hij zich ook eens bezig gaat houden met je kindjes..
quote:
ff update: Veel, heel veel gepraat en het waren op zich goede gesprekken, ik ga kijken hoe deze maanden verlopen (wil hem toch het voordeel van de twijfel nog geven) en van daaruit zal ik bekijken of ik wel of niet met hem door kan/wil gaan. Verder was het alsnog wel een fijn weekend....
Ja waar was jij toen ik een opbeur nodig had
Nou, nou nou... Nee hoor grapje, geniet jij maar lekker van deze tijden meissie
Maar ik ga zo dus niet nog jaren door dus over een paar maanden kijk ik hoe we ervoor staan en dan trek ik conclusies
quote:Ach, over een paar maanden kunnen je kids misschien al voetballen, dan vindt je vriend het mss ook wel leuk
Op maandag 17 maart 2003 12:54 schreef Muurbloempje het volgende:
Ik weet ut Jerney, na 2 jaar mag je wel iets meer verwachten ...Ja waar was jij toen ik een opbeur nodig had
![]()
Nou, nou nou... Nee hoor grapje, geniet jij maar lekker van deze tijden meissie
![]()
Maar ik ga zo dus niet nog jaren door dus over een paar maanden kijk ik hoe we ervoor staan en dan trek ik conclusies
![]()
quote:
Als je kids een leuke vader hebben is het helemaal niet nodig dat je vriend die vaderrol volledig gaat overnemen maar je mag toch wel verwachten dat jullie ook wat tijd met zijn viertjes doorbrengen. Gelukkig komt de lente er aan, tijd voor paaltjeswandelingen (jeugdtrauma ) en op de terugweg even stoppen bij een "heeel hoog gebouw" waar dan toevallig een McDonalds achter ligt...
Heijx, je draaft door
quote:Wat is er dan te doen in dat hoge gebouw Heijx ???
Op dinsdag 18 maart 2003 11:49 schreef heijx het volgende:[..]
Als je kids een leuke vader hebben is het helemaal niet nodig dat je vriend die vaderrol volledig gaat overnemen maar je mag toch wel verwachten dat jullie ook wat tijd met zijn viertjes doorbrengen. Gelukkig komt de lente er aan, tijd voor paaltjeswandelingen (jeugdtrauma
) en op de terugweg even stoppen bij een "heeel hoog gebouw" waar dan toevallig een McDonalds achter ligt...
Heijx, je draaft door
quote:Er zijn hier ook mensen die teveel tijd hebben om TV te kijken. Gevalletje ken uw reclames..
Op dinsdag 18 maart 2003 12:22 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Wat is er dan te doen in dat hoge gebouw Heijx ???
quote:Volgens mij bedoelt ie die mcdonalds reclame?
Op dinsdag 18 maart 2003 12:22 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Wat is er dan te doen in dat hoge gebouw Heijx ???
quote:Jij mag door voor de koelkast
Op dinsdag 18 maart 2003 13:08 schreef haaahaha het volgende:[..]
Volgens mij bedoelt ie die mcdonalds reclame?
Kijk es, Thomas, wat een hoog gebouw!
Soms kijk ik nooit hoor....
quote:Ja precies...
Op dinsdag 18 maart 2003 13:36 schreef Ripley het volgende:
Houwen we de SC even in de gaten?
quote:Wedden dat de formule1 je opbeurt ? Mij in ieder geval wel
Op dinsdag 18 maart 2003 14:49 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ja precies...
De MC Donald beurt mij niet op
quote:Komend weekend weer he? Alleen weer midden in de nacht..
Op dinsdag 18 maart 2003 15:23 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Wedden dat de formule1 je opbeurt ? Mij in ieder geval wel
quote:Offtopic: OPNEMEN DAN!
Op dinsdag 18 maart 2003 16:08 schreef imriyr het volgende:[..]
Komend weekend weer he? Alleen weer midden in de nacht..
Ontopic: Ben nog niet helemaal blij met hoe alles loopt nu... zit volgens mij in een midlifecrisis... Zou nu wel ff op een onbewoond eiland willen zitten met de muziek die ik wil horen, genoeg batterijen voor in de radio, een hangmat, lekker drinken en lekker eten en leesvoer...en dan in mijn uppie een weekje bijkomen van alles en iedereen
quote:Wat nou midden in de nacht ? 8 uur smorgens begint de race...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:08 schreef imriyr het volgende:[..]
Komend weekend weer he? Alleen weer midden in de nacht..
quote:Op een zondagochtend.. Wat ik zeg, midden in de nacht..
Op dinsdag 18 maart 2003 19:38 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Wat nou midden in de nacht ? 8 uur smorgens begint de race...
quote:Vergeet de internetconnectie niet, anders krijg je snel afkickverschijnselen van dit forum..
Op dinsdag 18 maart 2003 17:41 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Offtopic: OPNEMEN DAN!
![]()
Ontopic: Ben nog niet helemaal blij met hoe alles loopt nu... zit volgens mij in een midlifecrisis...
Zou nu wel ff op een onbewoond eiland willen zitten met de muziek die ik wil horen, genoeg batterijen voor in de radio, een hangmat, lekker drinken en lekker eten en leesvoer...en dan in mijn uppie een weekje bijkomen van alles en iedereen
Maar een midlife crisis? Ben je daar niet een beetje te jong voor?
quote:Pré-midlifecrisis dan
Op donderdag 20 maart 2003 21:48 schreef imriyr het volgende:[..]
Vergeet de internetconnectie niet, anders krijg je snel afkickverschijnselen van dit forum..
Maar een midlife crisis? Ben je daar niet een beetje te jong voor?
quote:dat soort "vluchten" werkt niet, je neemt je problemen dan juist in versterkte vorm mee ............. je kunt beter met z'n twee-en of met z'n vieren op zo'n onbewoond eiland zitten
Op dinsdag 18 maart 2003 17:41 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Offtopic: OPNEMEN DAN!
![]()
Ontopic: Ben nog niet helemaal blij met hoe alles loopt nu... zit volgens mij in een midlifecrisis...
Zou nu wel ff op een onbewoond eiland willen zitten met de muziek die ik wil horen, genoeg batterijen voor in de radio, een hangmat, lekker drinken en lekker eten en leesvoer...en dan in mijn uppie een weekje bijkomen van alles en iedereen
Je gaat op een bank / stoel / iets waar je op kan zitten zitten, en je strekt je armen voor je uit.
Dan buig je je armen zodat je omhoog wijst met je hand.
Dan doe je je hand zo dat alleen je wijsvinger omhoog staat.
Je zet je wijsvingers op je mondhoeken en duwt deze naar boven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |