Zeker! Wellicht dat Sharko support-act voor dEUS gaat worden dit najaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef methodmich het volgende:
Gisteren Meeuws van Sharko maar weer eens 4 x achter elkaar gedraaid, blijft toch geniaal.
Zeker! Wellicht dat Sharko support-act voor dEUS gaat worden dit najaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef methodmich het volgende:
Gisteren Meeuws van Sharko maar weer eens 4 x achter elkaar gedraaid, blijft toch geniaal.
Idd een geweldige band. Helaas niet echt doorgebraken (Walen he...)quote:
quote:Absynthe Minded was de gedoodverfde winnaar van de Vlaamse Humo Rock Rally in 2004. Hun mix van blues, rock, zigeuner, jazz en pop gooide meteen hoge ogen en lag gemakkelijk in het gehoor. Toch moest de Gentse band het uiteindelijk afleggen tegende rockers van The Van Jets. Een jaar later heeft Absynthe Minded echter al twee platen uitgebracht en toert de band door Europa.
Bij de vorige cd kreeg je nog een lege cd-r, voor je eigen legale thuiskopie. Nu hoef je niet zoveel moeite meer te doen, want je krijgt gewoon 2x de cd, aldus Luc De Vos vanmiddag op Studio Brussel.quote:Luc De Vos brengt met Gorki op 1 januari een nieuwe cd uit. 'Homo Erectus' is helemaal opgedragen aan zijn held Joeri Gagarin. De eerste single heet ook Joerie. De plaat komt ook uit in speciale digipack-versie. En daar zit een reserve-cd bij.
Geniaal.quote:Op maandag 19 december 2005 23:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Bij de vorige cd kreeg je nog een lege cd-r, voor je eigen legale thuiskopie. Nu hoef je niet zoveel moeite meer te doen, want je krijgt gewoon 2x de cd, aldus Luc De Vos vanmiddag op Studio Brussel.
Creature with the atombrainquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Millionaire lid Aldo Struyf begint zich ook aardig te manifesteren.....
Correct, en hij heeft er "sexual healing" geschreven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:39 schreef xenophoniac het volgende:
Marvin Gaye heeft ook een tijdje in Belgie gewoont (Oostende meen ik) maargoed om dat nou geniaal te noemen...
Die stonden afgelopen jaar een aantal keer in het voorprogramma van Millionaire. Wat een bak herrie was dat, zeg! Heb het album toentertijd wel een keer geluisterd, maar 't is me niet bijgebleven. Ga er snel nog eens naar luisteren, je beschrijving spreekt me aan!quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:49 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik wil graag toevoegen: White Circle Crime Club, en voor nu even alleen het album 'written in black' omdat ik de rest nog niet ken. Goedgoed, de zang werkt op m'n zenuwen, en het klinkt, aldus een recensent, "alsof de hele zwik tussen soep en patatten is opgenomen", maar telkens als het net even helemaal is verzand in rommeligheid komt er weer iets geweldigs. Ik tip vooral het zesde nummer, dat is EN erg lekker, EN de zanger houdt z'n bek.
Vrienden die wel tegen de zang (het lijkt op At the drive-in) kunnen vinden nr 7 het beste, en nr 3.
De Fucking Dewaele Brothers.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef Eikelpiercing het volgende:
De Dewaele Brothers (2 Many DJ's en Soulwax)
Precies.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:40 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ja dat was hun eerste groep en toen had hun pappie (radiopersoonlijkheid Zaki) hun gezegd dat hij dat niet tof vond want dan was hij de Fucking Dewaele Father
En daar zijn ze maar gauw mee gestopt dus
En haar nieuwe plaat is heel mooiquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
An Pierlé komt dit jaar ook weer met een nieuwe plaat. Ook een toffe belgische (of was ze hier al genoemd?)
edit: ah ja, in de OP zelfs... Ach ja.
is ie al uit?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En haar nieuwe plaat is heel mooi![]()
Nog niet, maar ik mocht gisteren een stukje promo horen bij de platenzaak. Verwacht dat ie nu wel snel gelekt zal zijn. 5 mei officiele release!quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:35 schreef Eikelpiercing het volgende:
Vreemd, ik heb I am Kloot toch al 2 maal gezien op Essentieel Belgisch (op de Belgsiche TMF) gezien, met een ander liedje telkens...
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?opt1=1&P=amg&sql=i+am+klootquote:I Am Kloot is an oddball pop trio based in Manchester, England, that consists of vocalist/guitarist John Bramwell, drummer Andy Hargreaves, and guitarist/bassist Pete Jobson. Bramwell used his contacts as a gig promoter to reel in Hargreaves and Jobson from their former bands.
Ben benieuwd! Is ze inmiddels al een beetje afgestapt van de luisterliedjes? Niet dat ik Helium Sunset slecht vond, maar haar debuut was toch meer mijn smaak.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik mocht gisteren een stukje promo horen bij de platenzaak. Verwacht dat ie nu wel snel gelekt zal zijn. 5 mei officiele release!
Ik ben heeeel benieuwd!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:16 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En haar nieuwe plaat is heel mooi![]()
Ik vond helium sunset persoonlijk beter dan het debuut, meer een eigen smoel. Ik heb niet zo de gehele cd gehoord, en ook niet gehele nummers, het liep alweer tegen sluitingstijd. Maar wat ik hoorde klonk goed, mijn inziens in het verlengde van helium sunset en niet zozeer het debuut.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:40 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Is ze inmiddels al een beetje afgestapt van de luisterliedjes? Niet dat ik Helium Sunset slecht vond, maar haar debuut was toch meer mijn smaak.
Ik zit eigenlijk niet zo te wachten op een Mudt Stories deel 2. Ik vind het een mooie plaat, maar ik vind inderdaad ook dat Helium Sunset iets meer een eigen gezicht heeft. En zeker naar het einde van haar concertserie toe werd het materiaal weer wat rauwer gespeeld en toen werkte dat echt heel goed. Het rauwe van het eerste album gecombineerd met alle winsten die ze op HS geboekt heeft. Dat lijkt me wel een goed planquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe An gaat hopelijk meer terug naar Mud Stories, dat ben ik met BUG80 eens!
Precies. Live hadden de songs overigens wel een scherpe rand. Ik kan me nog herinneren dat ze Helium Sunset (het nummer) speelde en ik dacht: de Belgen ook altijd, wat zit daar toch in het water.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Tja, ik vond Helium Sunset iets te veel Oene Kummer eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |