abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9064605
Ik wil graag m'n vriendinnetje verrassen, maar weet niet goed wat ik kan doen. Heeft iemand (romantische) tips of ervaringen die goed uitgepakt hebben?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat eerst bij een ander, niet?
pi_9064715
koop een string met een olifantenslurfje en laat het haar zien, je hebt zeker weten een hilarische avond.
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:24:51 #3
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9064721
romatisch (bij kaarslicht) dineren bij de mcdonalds
ik heb het nog nooit gedaan maar ben het op zekers wel van plan... een vriend van me werkt bij de mcdonalds en met hem heb ik het daarover gehad. en hij zei als je bij de kassa even naar de manager vraagt kan je vragen of hij het licht zachtjes wil zitten en dan kan jij (wel in het rook gedeelte!) je kaarsjes op tafel aansteken en romantisch dineren

btw... dat moet je wel doen als het rustig is bij de mcdonalds

en verder kan samen koken ook heeeeeeeeel leuk zijn

KippKoRN I love you!
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:27:54 #4
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_9064829
Samen naar het circus
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_9064953
Pathe VIP arrangement echt super is dat aanrader
pi_9065044
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:24 schreef NemesisDivina het volgende:
ik heb het nog nooit gedaan maar ben het op zekers wel van plan... een vriend van me werkt bij de mcdonalds en met hem heb ik het daarover gehad. en hij zei als je bij de kassa even naar de manager vraagt kan je vragen of hij het licht zachtjes wil zitten en dan kan jij (wel in het rook gedeelte!) je kaarsjes op tafel aansteken en romantisch dineren

BRILJANT! dit wil ik ook! groot macfan!

*heb alleen zo'n hekel aan rokers als ik aan het eten ben *

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:35:55 #7
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9065062
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:35 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

*heb alleen zo'n hekel aan rokers als ik aan het eten ben *

maar je mag geen vuur hebben in het niet-rook gedeelte...
KippKoRN I love you!
pi_9065124
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:35 schreef NemesisDivina het volgende:

[..]

maar je mag geen vuur hebben in het niet-rook gedeelte...

ben jij blond ofzo..??
waarom zou je in een niet-rokers gedeelte geen vuur mogen hebben..??
pi_9065146
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:37 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ben jij blond ofzo..??
waarom zou je in een niet-rokers gedeelte geen vuur mogen hebben..??

ja zolang je niet rookt, zie ik geen problemen...
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:38:56 #10
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9065148
weet ik veel.. maar ze liepen altijd op me te zeiken (dat mcdonaldspersoneel) alsk met me aansteker zat te kloten in ut niet roken gedeelte... dat dat daarow niej mocht ofzow...
KippKoRN I love you!
pi_9065219
Sorry hoor, maar als ik mee uit eten genomen zou worden naar de MacDonalds dan kreeg vriendlief ehmmm... pikstraf? klap voor z'n kop? Kaarsjes of niet.
Doe echt romantisch, maak een ballonvaart.
en haalt het maar net!
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:42:54 #12
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9065259
romantisch moet ook humor in zitten (vind ik dan) daarom vond ik dat wel een gaaf idee...
ennuh, ballonvaart wil ik ook nog eens een keer doen... nu nog het geld hebben...
KippKoRN I love you!
pi_9065266
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Sorry hoor, maar als ik mee uit eten genomen zou worden naar de MacDonalds dan kreeg vriendlief ehmmm... pikstraf? klap voor z'n kop? Kaarsjes of niet.
niet alle mensen hebben daar geld voor...en dan vind ik de mac met kaarjes best leuk bedacht!
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:43:10 #14
33952 racoon2002
pi_9065271
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Enug idee, hoe ontzettend duur dat is!!!
pffffffffffffffffffffffff
I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_9065752
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:43 schreef racoon2002 het volgende:

[..]

Enug idee, hoe ontzettend duur dat is!!!
pffffffffffffffffffffffff

Is waar, is waar, maar er zijn nog wel dingen te bedenken die niet zo duur zijn, zoals inderdaad het circus. Ik zou alleen zelf grote moeite hebben met het MacDonalds gebaar aangezien ik dat eten echt bagger vind en waarschijnlijk zwaar de slappe lach zou krijgen als mijn vriend daar dan ook nog kaarsjes bij aanstak. En dat is dan weer niet zo romantisch. Maarrrr... als je wel van verschroeid slachtafval hamburgers houdt dan kan ik me ook wel voorstellen dat het wel gezellig is.
en haalt het maar net!
  woensdag 12 maart 2003 @ 16:00:39 #16
33952 racoon2002
pi_9065787
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:58 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Is waar, is waar, maar er zijn nog wel dingen te bedenken die niet zo duur zijn, zoals inderdaad het circus. Ik zou alleen zelf grote moeite hebben met het MacDonalds gebaar aangezien ik dat eten echt bagger vind en waarschijnlijk zwaar de slappe lach zou krijgen als mijn vriend daar dan ook nog kaarsjes bij aanstak. En dat is dan weer niet zo romantisch. Maarrrr... als je wel van verschroeid slachtafval hamburgers houdt dan kan ik me ook wel voorstellen dat het wel gezellig is.

Haha, hier moet ik erg om lachen..
Maar misschien is een bon/waardebon, waarin je bv zet dat de persoon in kwestie iets leuks mag doen met je ook wel leuk..
Moet je het wel een beetje romantisch brengen ofcourse
pi_9067917
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:31 schreef jobosrulez het volgende:
Pathe VIP arrangement echt super is dat aanrader
Wat krijg je dan precies en wat kost het? zag het vorige keer dat ik er was ook staan maar had toen maar niet gedaan.. misschien leuk voor over een paar weken als je er iets meer over kunt vertellen
pi_9088229
Oeps een beetje laat maar beter laat dan nooit he...

Ik dacht dat het iets van 22 euro per persoon kost maar ik zou niet weten wat je precies allemaal kreeg.. Ik dacht te eten onder de film love seats en nog wat andere dingetjes.

Moet je maar effe contact opnemen met de pathe het dichtst bij je in de buurt of kijk effe op www.pathe.nl

Succes ermee..

donderdag 13 maart 2003 @ 13:32:00 #19
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9088369
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 15:24 schreef NemesisDivina het volgende:

Uit eten??? Wij???

Jaaaaa je bent maar 1 keer 25 jaar getrouwd!

De Mac, echt, daar ga ik nog niet heen als ze het eten gratis stonden uit te delen

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  donderdag 13 maart 2003 @ 13:38:13 #20
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9088553
quote:
Mee eens!!
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: