btw... dat moet je wel doen als het rustig is bij de mcdonalds
en verder kan samen koken ook heeeeeeeeel leuk zijn
quote:BRILJANT!
Op woensdag 12 maart 2003 15:24 schreef NemesisDivina het volgende:
romatisch (bij kaarslicht) dineren bij de mcdonalds
ik heb het nog nooit gedaan maar ben het op zekers wel van plan... een vriend van me werkt bij de mcdonalds en met hem heb ik het daarover gehad. en hij zei als je bij de kassa even naar de manager vraagt kan je vragen of hij het licht zachtjes wil zitten en dan kan jij (wel in het rook gedeelte!) je kaarsjes op tafel aansteken en romantisch dinerenbtw... dat moet je wel doen als het rustig is bij de mcdonalds
*heb alleen zo'n hekel aan rokers als ik aan het eten ben *
quote:maar je mag geen vuur hebben in het niet-rook gedeelte...
Op woensdag 12 maart 2003 15:35 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
*heb alleen zo'n hekel aan rokers als ik aan het eten ben
*
quote:ben jij blond ofzo..??
Op woensdag 12 maart 2003 15:35 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
maar je mag geen vuur hebben in het niet-rook gedeelte...
quote:ja zolang je niet rookt, zie ik geen problemen...
Op woensdag 12 maart 2003 15:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
ben jij blond ofzo..??
waarom zou je in een niet-rokers gedeelte geen vuur mogen hebben..??
quote:niet alle mensen hebben daar geld voor...en dan vind ik de mac met kaarjes best leuk bedacht!
Op woensdag 12 maart 2003 15:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Sorry hoor, maar als ik mee uit eten genomen zou worden naar de MacDonalds dan kreeg vriendlief ehmmm... pikstraf? klap voor z'n kop? Kaarsjes of niet.
Doe echt romantisch, maak een ballonvaart.
quote:Enug idee, hoe ontzettend duur dat is!!!
Op woensdag 12 maart 2003 15:41 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Sorry hoor, maar als ik mee uit eten genomen zou worden naar de MacDonalds dan kreeg vriendlief ehmmm... pikstraf? klap voor z'n kop? Kaarsjes of niet.
Doe echt romantisch, maak een ballonvaart.
quote:Is waar, is waar, maar er zijn nog wel dingen te bedenken die niet zo duur zijn, zoals inderdaad het circus. Ik zou alleen zelf grote moeite hebben met het MacDonalds gebaar aangezien ik dat eten echt bagger vind en waarschijnlijk zwaar de slappe lach zou krijgen als mijn vriend daar dan ook nog kaarsjes bij aanstak. En dat is dan weer niet zo romantisch. Maarrrr... als je wel van verschroeid slachtafval hamburgers houdt dan kan ik me ook wel voorstellen dat het wel gezellig is.
Op woensdag 12 maart 2003 15:43 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Enug idee, hoe ontzettend duur dat is!!!
pffffffffffffffffffffffff
quote:Haha, hier moet ik erg om lachen..
Op woensdag 12 maart 2003 15:58 schreef Tjingtjangtjong het volgende:[..]
Is waar, is waar, maar er zijn nog wel dingen te bedenken die niet zo duur zijn, zoals inderdaad het circus. Ik zou alleen zelf grote moeite hebben met het MacDonalds gebaar aangezien ik dat eten echt bagger vind en waarschijnlijk zwaar de slappe lach zou krijgen als mijn vriend daar dan ook nog kaarsjes bij aanstak. En dat is dan weer niet zo romantisch. Maarrrr... als je wel van verschroeid slachtafval hamburgers houdt dan kan ik me ook wel voorstellen dat het wel gezellig is.
quote:Wat krijg je dan precies en wat kost het? zag het vorige keer dat ik er was ook staan maar had toen maar niet gedaan.. misschien leuk voor over een paar weken als je er iets meer over kunt vertellen
Op woensdag 12 maart 2003 15:31 schreef jobosrulez het volgende:
Pathe VIP arrangement echt super is dataanrader
Ik dacht dat het iets van 22 euro per persoon kost maar ik zou niet weten wat je precies allemaal kreeg.. Ik dacht te eten onder de film love seats en nog wat andere dingetjes.
Moet je maar effe contact opnemen met de pathe het dichtst bij je in de buurt of kijk effe op www.pathe.nl
Succes ermee..
quote:Uit eten??? Wij???
Op woensdag 12 maart 2003 15:24 schreef NemesisDivina het volgende:
romatisch (bij kaarslicht) dineren bij de mcdonalds
ik heb het nog nooit gedaan maar ben het op zekers wel van plan... een vriend van me werkt bij de mcdonalds en met hem heb ik het daarover gehad. en hij zei als je bij de kassa even naar de manager vraagt kan je vragen of hij het licht zachtjes wil zitten en dan kan jij (wel in het rook gedeelte!) je kaarsjes op tafel aansteken en romantisch dinerenbtw... dat moet je wel doen als het rustig is bij de mcdonalds
Jaaaaa je bent maar 1 keer 25 jaar getrouwd!
De Mac, echt, daar ga ik nog niet heen als ze het eten gratis stonden uit te delen
quote:Mee eens!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |