quote:Echt geloof me...het leven is zo slecht nog niet....
Op woensdag 12 maart 2003 15:34 schreef NemesisDivina het volgende:
dankjewel miss_shy... ik ga wel even op die site kijken...
ennuh even over die andere topic... goed van je dat het met jou nu wel goed gaat![]()
voor jou
nog erger: HET KAN ZELF LEUK ZIJN ![]()
Maar goed...kijk iig wel uit met drugs....borderliners zijn erg gevoelig voor verslavingen.....wil natuurlijk niet zeggen dat jij het ook ben...maar goed even waarschuwing iig
quote:ik weet het... aan de ene kant weet ik het allemaal heel goed, dat afleiding goed voor me is.. maar aan de andere kant vergeet ik het allemaal weer op het moment dat ik me zo kut voel...
Op woensdag 12 maart 2003 15:32 schreef Tr3Mm0r het volgende:[..]
Hoi hoi
Waarom wachten, waarom in je kamer stil zitten kijken hoe de tijd voorbij gaat? Ik wil niet als een of andere maffe therapeut klinken hoor maar ga naar buiten. loop door de stad en kijk rond. Gewoon er even uit.
Een einde aan je leven maken zou heel erg jammer zijn. en ik denk dat je ook zeker meer mensen pijn zal doen dan alleen je vriend.
Het klinkt misschien heel hard maar wat er gebeurd is is voorbij. Het blijft altijd bij je en zal deel uitmaken van je persoonlijkheid, en dat is goed. Leer van wat er fout is gegaan, leef je leven nu. Je leeft maar een keer (volgens mijn levensfilosofie dan).
Wees niet bang om het leven weer in te stappen en actief iets te ondernemen. Wees jezelf, dat is helemaal niet zo erg.
*knuf*
Tr3Mm0r
quote:Wat vind je leuk om te doen. Ikheb zelf gemerkt dat regelmaat krijgen in mij leven me erg heeft geholpen. Want ik heb ook een tijdje lam gelegen om het maar even zo te zeggen. Baantje misschien?, als je je daar goed genoeg voor voelt?
Op woensdag 12 maart 2003 15:41 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
ik weet het... aan de ene kant weet ik het allemaal heel goed, dat afleiding goed voor me is.. maar aan de andere kant vergeet ik het allemaal weer op het moment dat ik me zo kut voel...
Wees vooral jezelf, en wees daar niet bang voor
(zei ik net ook al geloof ik, ben mezelf waar aan het herhalen
)
Heel veel succes, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ![]()
als je een keer gewoon wil praten ofzo hoor ik het wel
Ik weet niet of je aangifte gedaan hebt tegen S. (en of dat je er uberhaupt behoefte aan hebt), want wat hij heeft geflikt is gewoon strafbaar. Voor de rest kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en weet dat je hier altijd alles kwijt kunt!
quote:nope, ik heb geen aangifte gedaan... ik heb er ook geen behoefte aan, de politie kan er zonder bewijs niks aan doen (die mailtjes zijn gedelete, voicemail berichten gedelete, en mijn toenmalige vrienden geloven nog steeds niet dat ik het niet was die toen zow lullig deed op msn). Dus ik heb er niet veel aan om hem aan te geven. Ik hoop nu gewoon hem nooit meer te zien.
Op woensdag 12 maart 2003 16:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ik weet niet of je aangifte gedaan hebt tegen S. (en of dat je er uberhaupt behoefte aan hebt), want wat hij heeft geflikt is gewoon strafbaar. Voor de rest kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en weet dat je hier altijd alles kwijt kunt!
quote:Baantje, dat moet ik inderdaad eigenlijk wel doen maar dan vooral voor het geld
Op woensdag 12 maart 2003 16:40 schreef Tr3Mm0r het volgende:
Wat vind je leuk om te doen. Ikheb zelf gemerkt dat regelmaat krijgen in mij leven me erg heeft geholpen. Want ik heb ook een tijdje lam gelegen om het maar even zo te zeggen. Baantje misschien?, als je je daar goed genoeg voor voelt?
quote:mezelf ben ik sowieso al... ik heb in de loop der tijd schijt gekregen aan iedereen om me heen (wat in veel gevallen nadelig voor mij heeft gewerkt maar zelfs daar had ik schijt aan), en ik doe nu gewoon waar ik zelf zin in heb..
Wees vooral jezelf, en wees daar niet bang voor
das een goed punt... toch???
je verhaal is erg herkenbaar. Iedere keer weer teleurgesteld worden in jongens; steeds met de verkeerde jongens omgaan. Hierdoor is het ook logisch dat je wantrouwend wordt. Probeer nu vooral eerst gelukkig te worden met jezelf. Ben benieuwd naar je 2e verhaal.
Voorlopig wacht ik maar af. Ik kan er niet zo heel veel op zeggen omdat ik niet goed weet hoe jij nu het beste hulp zou kunnen hebben.
Ik denk dat een psychoog wel handig is en je wat dingen kan duiden. En natuurlijk ben je niet zielig!
voel me echt wazig nu... de hele dag super vrolijk geweest (lees: echt heel extreem vrolijk) en stond op en neer te springen en raar te doen en toen ineens weer superdown...
mjah... zal wel aan mij liggen
maar dingen die ik lees zoals stemmingswisselingen, huilbuien, onzekerheid... horen die niet gewoon allemaal bij je leeftijd?
iemand die me kan helpen
quote:de stemmingswisselingen zijn een onderdeel van borderline, maar kan ook door pubertijd komen..maar aangezien ze extreem zijn denk ik dat t wel door je bordeline komt...
Op donderdag 13 maart 2003 13:55 schreef NemesisDivina het volgende:
uhm mjah ook... maar uhm... kweenie goed hoe ik het uit moet leggen wanneer het nou wel borderline is ofzow..iemand die me kan helpen
Wat kut dat je zoveel teleurstellingen hebt gehad zeg ![]()
Mensen kunnen zulke klojo's zijn, dat blijkt wel weer ![]()
Ik wens je heel veel sterkte met verwerkingen enzo, en je kunt altijd hier op fok! posten (dat is voor mij toch wel een uitlaadklep) als krijg je helaas ook heel veel lullig reacties ![]()
Laat mij maar is even kennis maken met S. en K. ![]()
Je verlangt naar XTC omdat je weet dat je het gelukgevoel weer terug krijgt, ik weet als geen ander hoe dat is.. zal je aan mijn naam kunnen zien.
Geef niet toe aan dat gevoel want dan word het van kwaad tot erger, geloof me.
Succes iig., zal je volgende topic ook lezen.
enne meisje als je weer de gordijnen dicht hebt vandaag, doe ze open, de zon schijnt heerlijk!! hier tenminste!!
enne doe muziek op die je normaal luisterd als je vrolijk bent, niet van die depri muziek ![]()
quote:Zal is ff naar jouw poezebeesten kijken
Op donderdag 13 maart 2003 14:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
quote:EggsTC: doe dat maar es ja
Op donderdag 13 maart 2003 14:41 schreef EggsTC het volgende:[..]
Zal is ff naar jouw poezebeesten kijken
NemesisDivina dat is misschien ook goed idee voor jou, als je poezebeesten liev vind
ik word wel altijd vrolijk van ze...
maar kijk niet naar de foto's waar ik op sta...dat is namelijk schrikken
Verdiep je maar eens wat in de werking dan zul je er al snel niet meer naar verlangen omdat je weet dat het toch niet werkt...
maargoed... EggsTC, er zijn genoeg mensen die ik ken die een hekel hebben aan S. en K. gelukkig zie ik ze allebei bijna niet meer (behalve die ene keer dak S. toen tegen kwam op het station), maar ik ben nog steeds ontzettens kwaad op ze, en zou ze het liefst hetzelfde aan willen doen als wat ze bij mij gedaan hebben..
quote:alsk me gordijnen open doe schijnt het licht in mn pc
Op donderdag 13 maart 2003 14:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
enne meisje als je weer de gordijnen dicht hebt vandaag, doe ze open, de zon schijnt heerlijk!! hier tenminste!!
Tegen de tijd dat alles uit deel 1 gebeurd was, was het alweer zomervakantie 2001 en was ik alweer bijna 15. Na de zomervakantie zou ik naar de andere locatie van mijn school gaan, ik zat toen nog op de dependance in mijn dorp, maar daar gaven ze alleen les aan de onderbouw en ik zou dat jaar naar 4Havo gaan. Ik had mezelf voorgenomen een nieuwe start te gaan maken, en al helemaal om voorlopig even geen vriendje meer te nemen. Dat laatste leek aardig te lukken, tot ik op excursie (ik ben een week met school naar Ierland geweest) H. leerde kennen. Daar valt verder niet zoveel over te vertellen, behalve dat ik 4 maanden en 8 dagen een vrij goede relatie met hem heb gehad, die ik zelf beëindigd heb. Ergens rond de tijd dat ik het met H. uitmaakte, werd ik verliefd op E. Een superknappe gothic-jongen, die alles begreep wat ik zei, enzovoorts. Net zoiets als wat ik had toen ik S. leerde kennen dus. Maargoed, wat ik daarvan geleerd had, was ik ineens vergeten en deed vrolijk alles wat mijn hart me zei. E. vertelde me dat hij mij ook geweldig vond, en voor hem heb ik mijn relatie met H. beëindigd Nou ja, ook een beetje voor mezelf want we kregen overal steeds maar ruzie over. Maar uiteindelijk kwam het erop neer dat ik na 1 keer neuken ook wel weer op mocht rotten. Nou ja, ik zag hem zo af en toe nog eens maar daar bleef het dan ook bij. Al was ik nog steeds smoorverliefd op hem.
Daarna (een paar weken later) ben ik weggelopen van huis, om verschillende redenen. Het ging thuis niet goed meer, en ik wilde tijd voor mezelf, om na te denken. Ik ben naar een chatvriend in Enschede geweest. Daar ben ik 5 dagen geweest, en toen ik weer thuis kwam was de ruzie erger dan ooit. Ik zocht weer contact met E, want hij begreep me, en voor ik het zelf doorhad was ik weer met hem naar bed geweest (ja, ik weet zelf ook dat ik een aantal stomme dingen heb gedaan, maar ik deed (en doe nog steeds vaak) alles wat ik op dat moment voel dat goed is, en dat is meestal fout), en een week later kwam ik erachter dat ik herpes had. Godverdomme ik was zo kwaad op die gast, want hij was de enige van wie ik het kon hebben. Ik ben in totaal bijna 2 maanden ziek geweest, waarvan ik 2 weken alleen maar gedronken heb en niet gegeten, omdat dat niet kon. Ik voelde me zo kut toen. En mijn moeder maar pushen dat ik alsnog het schooljaar kon halen, maar ik had alle moed al opgegeven. Ik besloot geen reet meer te doen, en ben toen dus inderdaad blijven zitten.
Aan het eind van de zomervakantie (rond lowlands, waar ik trouwens niet ben geweest, maar hij wel), leerde ik mijn huidige vriend kennen, KippKoRN. Daar valt verder ook niks negatiefs over te vertellen. Ik heb nu bijna 7 maanden met hem, en het gaat nog steeds hartstikke goed. Mjah, we hebben wel eens meningsverschillen maar verder niet echt. Alleen hij heeft vrij veel moeite met mijn buien, en hij begrijpt het allemaal ook niet echt, maar ik kan het hem niet goed uitleggen. Maargoed
Verder moet ik ook nog over therapie vertellen.
Toen ik met H. had, ben ik samen met hem een keer (eind 2001 ergens) naar de vertrouwenspersoon op school geweest, om te vertellen over mijn problemen. Eerst wilde ik niet, maar H. vond het goed voor me, vooral vanwege mijn zelfdestructieve gedrag (damn, die woorden horen niet bij mij
). Maargoed, door hem werd ik doorverwezen naar bureau Jeugdzorg, waar ik na ongeveer 3 maanden op de wachtlijst geholpen werd. Ik heb een intake gehad met een hele aardige mevrouw. Zij heeft me doorverwezen naar Rijngeest Jeugd GGZ, waar ik mijn hele verhaal opnieuw mocht gaan vertellen, weer een aardige mevrouw, en dit keer ook nog gratis koffie. Ik heb bij Rijngeest in totaal 3 intake gesprekken gehad en mijn ouders 2. En ik kreeg als advies om psychotherapie te krijgen, en gezinstherapie, met mijn ouders erbij dus, aangezien ik geen broers of zussen heb.
Psychotherapie, ik vond het allemaal wel best, al had ik helemaal nergens zin in. De mevrouw die ik toen kreeg was ook helemaal niet zo aardig als die andere 2 die ik gehad had, en die man die de gezinstherapie deed vond ik al helemaal een engerd. Maarja, ik durfde niks te zeggen, dus ik hield mijn mond maar. Ik hield bij al die gesprekken mijn mond, vertelde nooit iets over hoe het met me ging, en vertelde altijd alleen maar positieve dingen. Ik heb het wel geprobeerd, om echt dingen te vertellen, maar het lukte bij die mensen gewoon niet. Omdat ik nooit wat zei hoefde ik niet meer terug te komen, omdat ze dachten dat het goed met me ging. Ik sneed nog steeds, maar dit keer in mijn enkels, zodat mijn therapeute elke keer als ze mijn armen bekeek trots kon zijn op dat ik gestopt was. Om ook naar mijn enkels te kijken dacht ze niet aan, waarschijnlijk omdat ik alleen maar positieve dingen vertelde. Maargoed, ik kon dus gaan bij therapie.
Nu vind ik het wel genoeg ongeveer, voor voorlopig.
Kom er vanzelf wel achter of ik wat vergeten ben.
Verder weet ik even niks meer te zeggen, denk dak wel weer genoeg gezegd heb...
Ben het nu in elk geval kwijt
meis ik hoop dat je je heel snel weer echt goed voelt!!
maar geef de moed niet op...anderen kunnen jou niet goed laten voelen, misschien gedeeltelijk, maar je moet het voor een groot gedeelte zelf doen!!
quote:mjah.. het voelt wel of de dingen uit het 2de deel veel erger waren, maar dat komt ook omdat ze nog maar zo kort (maximaal een jaar) geleden zijn gebeurt...
Op donderdag 13 maart 2003 16:11 schreef Ilsjuhh het volgende:
in het 2e deel gelukkig minder hele erge dingen....
en ik denk toch dat het goed is weer een x met iemand te gaan praten, en voel jeje bij diegene niet op je gemak, zoek dan een andere, je moet iemand hebben waar je alles tegen kan zeggen, die je profesionele adviezen kan geven....meis ik hoop dat je je heel snel weer echt goed voelt!!
maar geef de moed niet op...anderen kunnen jou niet goed laten voelen, misschien gedeeltelijk, maar je moet het voor een groot gedeelte zelf doen!!
en de moed was ik niet van plan op te geven... zit nu lekkers te genieten van de zon
quote:goedzo meis....
Op donderdag 13 maart 2003 16:13 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
mjah.. het voelt wel of de dingen uit het 2de deel veel erger waren, maar dat komt ook omdat ze nog maar zo kort (maximaal een jaar) geleden zijn gebeurt...
en de moed was ik niet van plan op te geven... zit nu lekkers te genieten van de zon
enne t komt bij mij natuurlijk ook anders over als dat t bij jou voelt...dus t klonk misschien lullig, maar echt niet zo bedoelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |