Welk BBc-prgramma zou jij nog wel willen zien verschijnen in NL?
Bargain Hunter, Through the keyhole, ready steady cook? Roept U maar
quote:Vergeet vooral niet In holland staat een huis en Robot wars. Ook van BBC bodem.
Op woensdag 12 maart 2003 10:40 schreef Ripley het volgende:
Welk BBc-prgramma zou jij nog wel willen zien verschijnen in NL?
Bargain Hunter
, Through the keyhole,
ready steady cook?
Roept U maar
Ik ben alleen bang dat met Bargain Hunter en ready steady cook je niet vergelijkbare presentatoren en koks krijgt. En die vind ik echt wel een heel grote inbreng hebben in die programma's. Ik denk dat je met Top Gear iets vergelijkbaars krijgt, Jeremy is top/gestoord en een Nederlandse vervanger zou ik zo snel niet kunnen bedenken
quote:Liever geen enkele
Op woensdag 12 maart 2003 10:40 schreef Ripley het volgende:Welk BBc-prgramma zou jij nog wel willen zien verschijnen in NL?
Alleen DWHN is een goede Nederlandse versie van wat de BBC heeft bedacht. Voor de rest is het allemaal zwaar kut overgenomen.
quote:"Klaar voor de start: KOOK met
Op woensdag 12 maart 2003 10:40 schreef Ripley het volgende:
(...) ready steady cook? (...)
quote:En wie zou dat dan kunnen presenteren in Nederland?
Op woensdag 12 maart 2003 10:45 schreef Mike het volgende:heel erg afhankelijk van de presentator, dus die moet wel enigszins humoristisch zijn.
quote:Paul de Leeuw?
Op woensdag 12 maart 2003 10:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
En wie zou dat dan kunnen presenteren in Nederland?
(zal wel aan de host gelegen hebben: albert verlinde)
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:49 schreef Mike het volgende:[..]
Paul de Leeuw?
De Engelse versie is leuk omdat het Engelse humor is.
Dat programma is niet leuk met "polderhumor".
Maar er mag wel meer Rugby op de Nederlandse teevee....vind ik dan he
quote:Hmm... dat is niet iemand die zich laat leiden door een concept maar liever zijn eigen gang gaat.
Op woensdag 12 maart 2003 10:49 schreef Mike het volgende:Paul de Leeuw?
ofja bij nader inzien toch niet
heb veeel liever het origineel
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:50 schreef Cybart het volgende:
ready steady cook is door sbs6 al eens gedaan
maar zwaaaaaar geflopt(zal wel aan de host gelegen hebben: albert
verlinde)
quote:Ach, bij Zo vader, zo zoon bleef het concept ook wel herkenbaar hoor.
Op woensdag 12 maart 2003 10:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmm... dat is niet iemand die zich laat leiden door een concept maar liever zijn eigen gang gaat.
quote:Ja ergens in de verte was er wel iets van terug te zien jah
Op woensdag 12 maart 2003 10:54 schreef Mike het volgende:Ach, bij Zo vader, zo zoon bleef het concept ook wel herkenbaar hoor.
quote:Pardon? Met die eikel van een Edens? Echt niet. Als je dan over slappe aftreksels praat, dan is het DWHN wel...
Op woensdag 12 maart 2003 10:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Liever geen enkele
Alleen DWHN is een goede Nederlandse versie van wat de BBC heeft bedacht. Voor de rest is het allemaal zwaar kut overgenomen.
HIGNFY rules zwaar!
quote:Heeeeeeeeeeeeeel jammer dat Angus weg moest.
Op woensdag 12 maart 2003 10:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Pardon? Met die eikel van een Edens? Echt niet. Als je dan over slappe aftreksels praat, dan is het DWHN wel...
HIGNFY rules zwaar!
quote:Dat is bij gebrek aan kijkers denk ik afgestorven. Er waren wel diverse filmprogramma's met Rene Mioch, maar die zijn vrij onopgemerkt van het scherm gehaald.
Op woensdag 12 maart 2003 11:00 schreef Mike het volgende:
Ik mis trouwens op de Nederlandse televisie ook een fatsoenlijk filmprogramma, zoals Film2003.
quote:OKee, het is een succesvol programma in Nederland
Op woensdag 12 maart 2003 10:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:Pardon? Met die eikel van een Edens? Echt niet.
Ik ben van mening dat niemand in NL aan de programma's kan tippen! Mijn favoriet aller tijden "Noels House Party" is bruut verkracht door 'lolbroek' Carlo Boszhard
quote:Ik zei dan ook 'fatsoenlijk' filmprogramma.
Op woensdag 12 maart 2003 11:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat is bij gebrek aan kijkers denk ik afgestorven. Er waren wel diverse filmprogramma's met Rene Mioch, maar die zijn vrij onopgemerkt van het scherm gehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 12-03-2003 11:07]
quote:Idd. De Nederlandse BN'ers zijn betonnen harken in vergelijking met de Britse BN'ers. Kijk maar eens naar Red Nose Day komende vrijdag, daar zie je dan 3/4 van de beroemdheden met een rode neus op lopen en / of meedoen aan een inzamelingsactie.
Op woensdag 12 maart 2003 10:54 schreef Ripley het volgende:Dat de onderkoelde humor van veel BBC-presentatoren juist een belangrijke factor is die we hier in NL vaak missen klopt helemaal.
quote:Daar hebben we er namelijk het meeste van...
Op woensdag 12 maart 2003 11:07 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. De Nederlandse BN'ers zijn betonnen harken in vergelijking met de Britse BN'ers. Kijk maar eens naar Red Nose Day komende vrijdag, daar zie je dan 3/4 van de beroemdheden met een rode neus op lopen en / of meedoen aan een inzamelingsactie.
Als zoiets in Nederland gebeurt zie je hooguit de C-artiesten op komen draven.
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:07 schreef calvobbes het volgende:Britse BN'ers.
Verder had je vroeger "KYTV" , een leuke parodie op (commerciėle) TV-zenders met oa Angus Deayton.
quote:Dat wil niet zeggen dat een Nederlandse versie van Ready Steady Cook leuk is. Want dat kan ik me bijna niet voorstellen. Vind jij maar eens Nederlandse koks met humor. (Ok, Pierre Wind is dan een uitzondering misschien.) Met andere woorden, Ainsley Harriott is onvervangbaar!
Op vrijdag 14 maart 2003 15:08 schreef qube808 het volgende:
Misschien leuk om te weten dat Endemol Ready Steady Cook produceet voor de BBC.
Never mind the buzzcocks Mark Lamarr is super.. helaas hebben we die hier ook niet.
They think it's all over. Gaat ook niet werken
Zelfs have i got news for you hebben ze in Nederland gruwelijk verkracht.
Conclusie.. ik blijf wel lekker bbc kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |