quote:www.ebay.co.uk
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef LuQas het volgende:
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Ik ben gister op de lijst gezet bij een game winkel in Arnhem, die krijgt ze nog weleens 2e hands binnen, betaalt er wel de volle pond voor, maar ben zo benieuwd na alle verhalen hier dat ik het toch maar ga doen (verder ook ff8 gehaald, maar ik moet eerst een memory card terug halen voor ps die nog ergens anders ligt)
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef LuQas het volgende:
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Dat is het enige minpunt van de FF serie
Op vrijdag 14 maart 2003 09:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij die console die malfunctioned? Daar ben ik ook langs gekomen. Ik speel het niet zo intensief, even tussendoor als ik geen zin in RE meer heb.
Alhoewel, gister heb ik er ook 3 uur achter gezeten.
Je sociale leven gaat eraan
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 09:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alhoewel, gister heb ik er ook 3 uur achter gezeten.
Final Fantasy is de sociale omgangskiller !
quote:Veel respect voor je keuze,.... FF 7 en 8 moet je gespeeld hebben vind ik.
Op vrijdag 14 maart 2003 09:13 schreef Eazzz het volgende:[..]
Ik ben gister op de lijst gezet bij een game winkel in Arnhem, die krijgt ze nog weleens 2e hands binnen, betaalt er wel de volle pond voor, maar ben zo benieuwd na alle verhalen hier dat ik het toch maar ga doen (verder ook ff8 gehaald, maar ik moet eerst een memory card terug halen voor ps die nog ergens anders ligt)
quote:Dank je, gisteravond ook maar weer eens ff (uurtje of 6
Op vrijdag 14 maart 2003 14:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Veel respect voor je keuze,.... FF 7 en 8 moet je gespeeld hebben vind ik.
quote:Klopt,.....ik vind nu nog combos !
Op vrijdag 14 maart 2003 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
Toch werkt dat materia systeem het fijnst!
Alexander - MPplus
Deathblow - added cut
Counterattack - 4xcut
quote:Bij Next-Level of Gameplaza?
Op vrijdag 14 maart 2003 09:13 schreef Eazzz het volgende:[..]
Ik ben gister op de lijst gezet bij een game winkel in Arnhem, die krijgt ze nog weleens 2e hands binnen, betaalt er wel de volle pond voor, maar ben zo benieuwd na alle verhalen hier dat ik het toch maar ga doen (verder ook ff8 gehaald, maar ik moet eerst een memory card terug halen voor ps die nog ergens anders ligt)
quote:Game plaza is die nieuwe in de bakkerstraat toch???
Op vrijdag 14 maart 2003 15:06 schreef Phydomir het volgende:[..]
bij Next-Level
Dat is de nieuwe winkel van Henry, die eerst Next-Level runde.
Ik denk dat je het beter daar kan proberen, die halen ook overal "oud" spul vandaan en ik denk dat je dan niet het volle pond hoeft te betalen.
quote:Okay, thanx voor de tip, ga ik daar maandag eens even langs in de pauze
Op vrijdag 14 maart 2003 15:31 schreef Phydomir het volgende:
Ja,Dat is de nieuwe winkel van Henry, die eerst Next-Level runde.
Ik denk dat je het beter daar kan proberen, die halen ook overal "oud" spul vandaan en ik denk dat je dan niet het volle pond hoeft te betalen.
quote:Ja dat is echt super met FF7, het combo systeem
Op vrijdag 14 maart 2003 14:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,.....ik vind nu nog combos !
Alexander - MPplus
Deathblow - added cut
Counterattack - 4xcut
quote:Als je dood bent een Final attack met Phoenix en 4x Knight of the Round,...moehwoahahahahaha,..mazzel Sephiroth
Op vrijdag 14 maart 2003 16:15 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ja dat is echt super met FF7, het combo systeem
KOTRT met ehr welke was het ook alweer? Najah doet er niet toe, je kan er tenminste hele leuke dingen mee uithalen
quote:
Square undone? Series producer speaks.During a recent interview, Final Fantasy producer Yoshinori Kitase said that there are no plans afoot with SquareSoft for sequels to either Final Fantasy X-2 or Final Fantasy XII.
There is no pressure within Square to develop a new sequel in the Final Fantasy series at the moment, he said. This followed Kitase-san specifically saying that no work had started on any project called Final Fantasy XIII.
This news has led to speculation that Squares announced game portfolio has become something of an unruly beast, with no sign yet of Final Fantasy XII or FF Crystal Chronicles. As you may be aware, Crystal Chronicles has fallen off the European release schedule for GameCube.
Well let you know as soon as anything is confirmed.
quote:Ik heb nooit met hem moeite gehad toen ik het voor het eerst deed haalde ik het meteen
Op vrijdag 14 maart 2003 17:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je dood bent een Final attack met Phoenix en 4x Knight of the Round,...moehwoahahahahaha,..mazzel Sephiroth
Ik heb alleen maar moeite met emerald en ruby weapon, ik kan die @#$%! beesten maar niet verslaan
quote:Nee,...das waar,....Sephiroth is een pittige baas maar niet de moeilijke FF eindbaas ooit gemaakt. Maar als ik de Northern Crater in ga met mij FF7 team dan kan onze Seph zijn borst nat maken....want ik ga echt zijn fucking ass kicken....
Op vrijdag 14 maart 2003 18:13 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ik heb nooit met hem moeite gehad toen ik het voor het eerst deed haalde ik het meteen
Ik heb alleen maar moeite met emerald en ruby weapon, ik kan die @#$%! beesten maar niet verslaan
Hij krijgt level 80 - 99 characters over zich heen met ultieme wapens en level 4 limit breaks,.... en,........ Knight of the Round
quote:Sephiroth zn hp word verdrievoudigd als Cloud lvl. 98 of 99 is.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...das waar,....Sephiroth is een pittige baas maar niet de moeilijke FF eindbaas ooit gemaakt. Maar als ik de Northern Crater in ga met mij FF7 team dan kan onze Seph zijn borst nat maken....want ik ga echt zijn fucking ass kicken....
Hij krijgt level 80 - 99 characters over zich heen met ultieme wapens en level 4 limit breaks,.... en,........ Knight of the Round
quote:Heb je hier een bron van? Want dat FF:CC word gecanceld lijkt me sterk.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:02 schreef silenzer het volgende:[..]
quote:Mijn knokploeg bevat alleen maar lvl 99 karakters met ieder zijn ultieme wapen en lvl4 limit breaks
Op vrijdag 14 maart 2003 18:46 schreef nikanoru het volgende:[..]
Sephiroth zn hp word verdrievoudigd als Cloud lvl. 98 of 99 is.
Maar dan nog is het een mietje.En voor Emerald en Ruby moet je gewoon genoeg hp hebben en zeker wel 4x cut voor minstens 2 personen. Genoeg elixers of megalixers en verder gewoon blijven hakken.
Dus daar ligt het niet aan
quote:En nog krijg je de Weapons niet dood!?!?!
Op vrijdag 14 maart 2003 19:01 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Mijn knokploeg bevat alleen maar lvl 99 karakters met ieder zijn ultieme wapen en lvl4 limit breaks
Dus daar ligt het niet aan
Eniewee, die boss is iets van 4500 hp en ik heb max 600-800 per persoon? Wat doe ik fout? Moet ik het allemaal maar in de vuilbak gooien en me richten op een andere game of hoort dit gewoon zo?
.
quote:Ja hij doet dan die speciale aanval ja, en dan is het einde oefening, dan komt phoenix, ok dan ben ik weer in leven, en ik sta nog geen minuut overeind, of hij doet hem weer, erg frusterend, en die ruby had ik op die manier geprobeerd maar ging alsnog dood
Op vrijdag 14 maart 2003 19:15 schreef nikanoru het volgende:[..]
En nog krijg je de Weapons niet dood!?!?!
Ehm ok je gaat zeker altijd dood bij emerald als die Airtam Storm doet? Air tam Storm veroorzaakt 1000 hp schade per materia die je bij je hebt dus bij 9 materia bolletjes ben je al dood maar meestal heb ik em al dood voordat ie daarmee begint.
Bij Ruby moet je eerst van te voren je twee teamgenoten afmaken, zo kan je met je favoriete caracter hem aanvallen. ( Neem in ieder geval altijd Phoenix+Final Attack. + ribbons etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |