Uit de FF waar ik nu mee bezig ben (ben ff gestopt met 7 omdat ik een patch moet hebben
)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 12-03-2003 00:25]
quote:dan heb je ook nog Choco/Mog en Fat Chocobo, valt dat als aparte summons te zien?
Op dinsdag 11 maart 2003 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Heb ff in de guide gekeken, ik dacht 15 nl
het posten in deze thread gaat hier echt met een enorm tempo!! kunnen we geen FOK! IRC chat beginnen ofzo? of is tie dr al?
[Dit bericht is gewijzigd door Mastermaus op 12-03-2003 00:16]
quote:Nee, je summoned gewoon Choco/Mog
Op dinsdag 11 maart 2003 23:57 schreef Mastermaus het volgende:
dan heb je ook nog Choco/Mog en Fat Chocobo, valt dat als aparte summons te zien?
En soms komt dan Fat Chocobo, ipv Deathblow
quote:tja er zijn niet echt veel geheume aeons
Op dinsdag 11 maart 2003 23:30 schreef Bellerophon het volgende:[..]
vet
en men heeft het ook over geheime aeons her en der?
dat zijn de aeons die je niet echt op de normale manier krijgt(als je de verhaallijn volgt)
trouwens die dark aeons heeft iemand die al kapot gekregen? et lukt me echt niet
En wie van jullie liep gister om 16:00 op station Eindhoven verkleed als Squall rond???
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 08:39 schreef Strolie75 het volgende:En wie van jullie liep gister om 16:00 op station Eindhoven verkleed als Squall rond???
Whehehehehehe
IX is naar mijn mening de minste van de drie PSone titels (heb het over 7, 8 en 9 nu) Grafisch gezien uiteraard wel de mooiste en ook een waanzinnige gave sfeer. De characters zijn cool maar pakte me niet zoals in de andere delen. Steiner is naar mijn mening gewoon Barret en Zidane is naar mijn mening Cloud
Het verhaal is wel eeeerrrgg gaaf. Hoe dan ook, dit spel heeft net zoveel plezier als de rest als misschien niet meer, want de muziek is ook weer prachtig. Moet je gespeeld hebben vind ik
quote:Die art is zeker goed zeg,....wow
Op dinsdag 11 maart 2003 23:58 schreef Mastermaus het volgende:
[afbeelding]
Sephiroth pic's iemand
check GOOGLE dr zit echt hele goeie artwork tussen.... maar helaas ook veel bagger
[..]dan heb je ook nog Choco/Mog en Fat Chocobo, valt dat als aparte summons te zien?
het posten in deze thread gaat hier echt met een enorm tempo!! kunnen we geen FOK! IRC chat beginnen ofzo? of is tie dr al?
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:57 schreef nikanoru het volgende:
winamp skin voor Cho.
[afbeelding]www.zophar.net/winamp/files/chocoamp.zip
*Downed*
quote:Hij zal inderdaad niet zomaar over 7 heengaan nee... Ik vind hem tot nu toe wel cooler dan 8. Daar heb ikzelf weer wat minder mee.
Op woensdag 12 maart 2003 09:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whehehehehehe
IX is naar mijn mening de minste van de drie PSone titels (heb het over 7, 8 en 9 nu) Grafisch gezien uiteraard wel de mooiste en ook een waanzinnige gave sfeer. De characters zijn cool maar pakte me niet zoals in de andere delen. Steiner is naar mijn mening gewoon Barret en Zidane is naar mijn mening Cloud
Het verhaal is wel eeeerrrgg gaaf. Hoe dan ook, dit spel heeft net zoveel plezier als de rest als misschien niet meer, want de muziek is ook weer prachtig. Moet je gespeeld hebben vind ik
Maar die muziek is inderdaad brilliant, en het active time system is wel leuk gevonden!
Trouwens, Rufus' theme uit 7 zit ook in 9 Op het moment dat Zidane enzo weg zijn uit het gecrashte schip, en er is een active time event waarbij je hun leider in een kamer met orkest ziet komen!
Geweldige theme is dat
dusse... mensen nog leuke tips wat je zeker moet doen in deel 7??
en tjah 7 wordt altijd als beste gezien.. maar ik vind ze allemaal goed, het is steeds een ander verhaal, wereld enz.. en dat maakt het ook bijzonder...
Het klinkt mischien gek, maar mischien is het een leuk idee om gewoon wat ideen die wij ook willen zien in FF hier te posten... Mij lijkt het wel leuk om een verhaal te hebben waarin je ouder kan wordt, bv het eerste deel begint als je jong bent, daarna ga je door naar middelbare leeftijd en mischien zelfs een verhaal lijn voor als je 80 bent en je kan er wel een plot erbij verzinnen.
[Dit bericht is gewijzigd door wc-eend op 12-03-2003 13:08]
quote:Alles.
Op woensdag 12 maart 2003 13:02 schreef wc-eend het volgende:
dusse... mensen nog leuke tips wat je zeker moet doen in deel 7??
quote:ik ga maar eens kijken voor een goede walkthrough.
Op woensdag 12 maart 2003 13:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alles.
quote:Probeer uitgekozen te worden tot bitch van die ene gast
Op woensdag 12 maart 2003 13:02 schreef wc-eend het volgende:
dusse... mensen nog leuke tips wat je zeker moet doen in deel 7??
quote:Zoiets als Zelda
Het klinkt mischien gek, maar mischien is het een leuk idee om gewoon wat ideen die wij ook willen zien in FF hier te posten... Mij lijkt het wel leuk om een verhaal te hebben waarin je ouder kan wordt, bv het eerste deel begint als je jong bent, daarna ga je door naar middelbare leeftijd en mischien zelfs een verhaal lijn voor als je 80 benten je kan er wel een plot erbij verzinnen.
quote:Hij is fijn.
Op woensdag 12 maart 2003 12:32 schreef Smots het volgende:
ik neem aan dat iedereen deze al gezien heeft?
ftp://ftp.games.tiscali.nl/trailers/ffx2trailer.mpeg
Zo niet: Enjoy
Net voor de 3e keer Seymour verslagen
quote:Broed veel en lieve Chocobo's en haal Knight of the Round materia,.... !
Op woensdag 12 maart 2003 13:02 schreef wc-eend het volgende:
dusse... mensen nog leuke tips wat je zeker moet doen in deel 7??
Probeer die stomp te ontwijken van Elena in dat sneeuwdorpje,.... krijg zelf altijd een klap
quote:jah kan wel als zelda, heb nog nooit een zelda game gespeelt...
Op woensdag 12 maart 2003 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Probeer uitgekozen te worden tot bitch van die ene gast
[..]Zoiets als Zelda
quote:faggot
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
krijg zelf altijd een klap
quote:Nee,..speel alleen de fluit
Op woensdag 12 maart 2003 17:23 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
faggot
quote:hehe da's opzich wel leuk, ik zou graag een verhaal dat echt diep ingaat op de summons, vooral bahamut, mn alltime favo summon. FFIX doet dat wel maar niet diep genoeg...
Op woensdag 12 maart 2003 13:02 schreef wc-eend het volgende:
Het klinkt mischien gek, maar mischien is het een leuk idee om gewoon wat ideen die wij ook willen zien in FF hier te posten... Mij lijkt het wel leuk om een verhaal te hebben waarin je ouder kan wordt, bv het eerste deel begint als je jong bent, daarna ga je door naar middelbare leeftijd en mischien zelfs een verhaal lijn voor als je 80 benten je kan er wel een plot erbij verzinnen.
damn... ik zeg nu wel allemaal dingen die al wel eens in een FF is
gedaan, maarja FF is nou moeilijk te verbeteren of origineler te maken
ik wil wel de worldmap terugzien in toekomstige FF's dat was gewoon echt FF-style
FFX miste het standaard levellen en de worldmap
quote:En als je KOTRT hebt dan kan je misschien de weapons verslaan
Op woensdag 12 maart 2003 15:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Broed veel en lieve Chocobo's en haal Knight of the Round materia,.... !
Probeer die stomp te ontwijken van Elena in dat sneeuwdorpje,.... krijg zelf altijd een klap
quote:En genoeg tijd om een plaspauze te houden tijdens de battles
Op woensdag 12 maart 2003 19:11 schreef Bellerophon het volgende:[..]
En als je KOTRT hebt dan kan je misschien de weapons verslaan
quote:Zeker als je mime gebruikt
Op woensdag 12 maart 2003 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En genoeg tijd om een plaspauze te houden tijdens de battles
quote:Had hem nog niet gezien, erg cool filmpje, thxs.
Op woensdag 12 maart 2003 12:32 schreef Smots het volgende:
ik neem aan dat iedereen deze al gezien heeft?
ftp://ftp.games.tiscali.nl/trailers/ffx2trailer.mpeg
Zo niet: Enjoy
Helemaal klaar met alle scenes,....tis nu op naar de Northern Crater, maar ga eerst alle side questen doen,....momenteel alle level 4 limits halen en chocobo's broeden
quote:Op die chocobo's broeden heb ik lang gezeten toen ik het spel pas had, elke keer terug naar die saga om te kijken of ie al wat meer kon herinneren.
Op woensdag 12 maart 2003 23:53 schreef Chocobo het volgende:
FFVII update:Helemaal klaar met alle scenes,....tis nu op naar de Northern Crater, maar ga eerst alle side questen doen,....momenteel alle level 4 limits halen en chocobo's broeden
quote:Ja dat vond ik wat minder inderdaad...
Op donderdag 13 maart 2003 00:02 schreef X.T.C het volgende:[..]
Op die chocobo's broeden heb ik lang gezeten toen ik het spel pas had, elke keer terug naar die saga om te kijken of ie al wat meer kon herinneren.
quote:Ja,...toch wel een maand mee bezig geweest, maar nu wordt het leuk,...het duurt nog wel dik 20 uur voordat ik alle extra's heb ! En RE0 speel ik ook nog steeds
Op donderdag 13 maart 2003 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja dat vond ik wat minder inderdaad...
Maar chocodat je weer bijna klaar bent! En nu? Metroid duurt nog ff
quote:ikke ook willen
FF X-2 launched in Japan
Tokyo - Final Fantasy X-2 has been released in Japan. In the popular electronics store Yodobashi Camera, lines were already forming as early as 6am, while the rest of the town was completely empty. Yodobashi and a number of other shops opened around 6:00am-6:30am to service fans before the start of the workday and for hard-core fans eager to get a copy as soon as possible.Square hosted its opening ceremony for Final Fantasy X-2 in Shibuya, the mecca for new Japanese trends. This is the same district where Microsoft had its Japanese launch ceremony for the Xbox, so the area is widely seen as a promotion tool for appealing to a much broader audience as well as hard-core gamers.
Incidentally, both companies also held their ceremonies in the same shop, Tsutaya, which looks like a gigantic monolith and stands out from the rest of the buildings in the area. Tsutaya's line was tremendous. The customers lined up from the beginning of the shop all the way to the end and curved around the building, with small gaps providing entrances to other shops. Inside the building, the old and new presidents of Square greeted the first customer, who had been in line since midnight , as well as the second customer, who had been there since 2am.
quote:Je hebt me ingehaald cunt
Op woensdag 12 maart 2003 23:53 schreef Chocobo het volgende:
FFVII update:Helemaal klaar met alle scenes,....tis nu op naar de Northern Crater, maar ga eerst alle side questen doen,....momenteel alle level 4 limits halen en chocobo's broeden
quote:*Gamer is*
Op donderdag 13 maart 2003 12:20 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je hebt me ingehaald cunt
en me op de lijst van FF VII laten zetten, die krijgen ze nog weleens 2e hands binnen, vragen ze trouwens wel de volle prijs voor, maar ja ben ik wel benieuwd naar, na alle geluiden over deel VII
quote:Nee, dat kan helemal niet
Op donderdag 13 maart 2003 15:15 schreef NeoDweezil het volgende:
ik ga nu alvast op me knietjes bidden dat FF X-2 heel snel wordt vertaald en dat ie sneller wordt gereleased dan winter 2003
Ik moet eerst nog FF X en FF:CC spelen
quote:nog niert uitgespeeld....
Op donderdag 13 maart 2003 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, dat kan helemal niet
Ik moet eerst nog FF X en FF:CC spelen
Maar ik wil nu eindelijk FF op mijn GC
OMG wat hou ik van afkortingen
Ben ze nu aan het trainen bij de Chocobo races. Sander doet het nog verdomd goed. Deze twee laten paren en dan krijg ik hopelijk een zwarte Chocobo en dan op naar de gouden
quote:Whoehahaha ... wat cool!! Respect voor Sander...
Op donderdag 13 maart 2003 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben fijn mijn Chocobo's aan het broeden. Ik heb al een blauwe en een groene. De een heet Sander en de ander Aeris(sander is een idiote collega, vandaar)
Ben ze nu aan het trainen bij de Chocobo races. Sander doet het nog verdomd goed. Deze twee laten paren en dan krijg ik hopelijk een zwarte Chocobo en dan op naar de gouden
-edit-
Dus hij neukt Aeris? ...
-/edit-
quote:Yep,...en Sandra en Karen,......mijn andere chocobo's
Op donderdag 13 maart 2003 16:43 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Dus hij neukt Aeris?
...
quote:Ik kan dat dus GODVER niet heh
Op donderdag 13 maart 2003 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben fijn mijn Chocobo's aan het broeden. Ik heb al een blauwe en een groene. De een heet Sander en de ander Aeris(sander is een idiote collega, vandaar)
Ben ze nu aan het trainen bij de Chocobo races. Sander doet het nog verdomd goed. Deze twee laten paren en dan krijg ik hopelijk een zwarte Chocobo en dan op naar de gouden
Ik moet ECHT FF VII voor de PSX scoren
quote:WHOEHAHAHAHA...... die Sander heerst!!
Op donderdag 13 maart 2003 16:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Yep,...en Sandra en Karen,......mijn andere chocobo's
Hoe lang duurt het broeden van zo'n chocobo??
* NaRRaToR is komende dagen niet van pc weg te slaan
ja ik heb de psx versies ik moet het doen met een emu totdat ik mijn ps2 heb
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:43 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Whoehahaha ... wat cool!! Respect voor Sander...
Die gouden Chocobo komt eraan..-edit-
Dus hij neukt Aeris?
...
-/edit-
Maar goed. Ik heb zelf nooit chocobos gebroed, had ik echt een t***nghekel aan. In plaats daarvan kreeg ik onverwacht een gouden chocobo toen ik de earth harp van emerald weapon inleverde bij die gast in Calm.
quote:Dat is normaal hoor
Op donderdag 13 maart 2003 17:01 schreef nikanoru het volgende:[..]
Not done
Maar goed. Ik heb zelf nooit chocobos gebroed, had ik echt een t***nghekel aan. In plaats daarvan kreeg ik onverwacht een gouden chocobo toen ik de earth harp van emerald weapon inleverde bij die gast in Calm.
quote:Welke van de 10 FF's bedoel je ?
Op donderdag 13 maart 2003 18:22 schreef wc-eend het volgende:
hey daar luitjes weet iemand een goede online walkthrough voor FF, de europsese versie, weet niet of die verschilt met de japanse...
Alvast bedankt.... cant wait to get it on
quote:whoopsie deeltje 7
Op donderdag 13 maart 2003 18:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Welke van de 10 FF's bedoel je ?
quote:Respect voor je keuze
Op donderdag 13 maart 2003 18:32 schreef wc-eend het volgende:[..]
whoopsie deeltje 7
de FMV's argh... mooi
http://www.squaresoft.com/playonline/FFX_strategy/
Voor 7 zou ik gewoon lekker gaan gamen en af en toe Gamefaqs raadplagen als je vast zit of als je benieuwd bent naar de geheime characters en of secrets,.... (www.gamefaqs.com)
Probeer anders deze van IGN http://guides.ign.com/guides/494/index.html
quote:Thank you choco man
Op donderdag 13 maart 2003 18:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Respect voor je keuze
Echt online is alleen voor deel 10 een goede te vinden.
http://www.squaresoft.com/playonline/FFX_strategy/
Voor 7 zou ik gewoon lekker gaan gamen en af en toe Gamefaqs raadplagen als je vast zit of als je benieuwd bent naar de geheime characters en of secrets,.... (www.gamefaqs.com)
Probeer anders deze van IGN
http://guides.ign.com/guides/494/index.html
quote:You're welcome
Op donderdag 13 maart 2003 18:43 schreef wc-eend het volgende:[..]
Thank you choco man
quote:Heb je die verslagen?!?
Op donderdag 13 maart 2003 17:01 schreef nikanoru het volgende:[..]
Not done
Maar goed. Ik heb zelf nooit chocobos gebroed, had ik echt een t***nghekel aan. In plaats daarvan kreeg ik onverwacht een gouden chocobo toen ik de earth harp van emerald weapon inleverde bij die gast in Calm.
quote:Hakkuh
Op donderdag 13 maart 2003 19:05 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Heb je die verslagen?!?
quote:Yep, zonder water materie en zonder Knights zonder final attack etc.
Op donderdag 13 maart 2003 19:05 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Heb je die verslagen?!?
* nikanoru denkt eraan om naam te veranderen in Weaponhunter.
quote:Uitleg gaarne want ik heb die beide wel, en dan denk ik , ja nu gaat hij lekker, en ik ben nog niet klaar met denken en ik ben alweer dood
Op donderdag 13 maart 2003 19:23 schreef nikanoru het volgende:[..]
Yep, zonder water materie en zonder Knights zonder final attack etc.
* nikanoru denkt eraan om naam te veranderen in Weaponhunter.
quote:Geniet er van zolang het nog zal duren
Op donderdag 13 maart 2003 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben intussen bij Don Corneo. Aeris
quote:Er cool,........ geniet er vol van,........ ik was pas weer in sector 5 ivm een wapen wat ik daar kon halen......... leek wel maaaaaanden geleden dat ik daar voor het laatst was
Op donderdag 13 maart 2003 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben intussen bij Don Corneo. Aeris
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Euh, marktplaats of ebay?
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ben zojuist weer begonnen aan FF8. Verheug me nu al weer op het opnieuw beleven van Zell, Rinoa
en Squall natuurlijk
![]()
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Ik luister momenteel naar de muziek,........ 8 is ook heeeel cool ja !
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef LuQas het volgende:
Ik ben zojuist weer begonnen aan FF8. Verheug me nu al weer op het opnieuw beleven van Zell, Rinoa
en Squall natuurlijk
![]()
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Ja vooral The Extreme
Op vrijdag 14 maart 2003 01:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik luister momenteel naar de muziek,........ 8 is ook heeeel cool ja !
quote:Bij die console die malfunctioned? Daar ben ik ook langs gekomen. Ik speel het niet zo intensief, even tussendoor als ik geen zin in RE meer heb.
Op donderdag 13 maart 2003 22:42 schreef Chocobo het volgende:
Er cool,........ geniet er vol van,........ ik was pas weer in sector 5 ivm een wapen wat ik daar kon halen......... leek wel maaaaaanden geleden dat ik daar voor het laatst was!
Alhoewel, gister heb ik er ook 3 uur achter gezeten.
quote:www.ebay.co.uk
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef LuQas het volgende:
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Ik ben gister op de lijst gezet bij een game winkel in Arnhem, die krijgt ze nog weleens 2e hands binnen, betaalt er wel de volle pond voor, maar ben zo benieuwd na alle verhalen hier dat ik het toch maar ga doen (verder ook ff8 gehaald, maar ik moet eerst een memory card terug halen voor ps die nog ergens anders ligt)
Op donderdag 13 maart 2003 23:17 schreef LuQas het volgende:
Iemand trouwens ideeen waar ik FF7 nog op de kop kan tikken?
quote:Dat is het enige minpunt van de FF serie
Op vrijdag 14 maart 2003 09:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bij die console die malfunctioned? Daar ben ik ook langs gekomen. Ik speel het niet zo intensief, even tussendoor als ik geen zin in RE meer heb.
Alhoewel, gister heb ik er ook 3 uur achter gezeten.
Je sociale leven gaat eraan
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 09:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Alhoewel, gister heb ik er ook 3 uur achter gezeten.
Final Fantasy is de sociale omgangskiller !
quote:Veel respect voor je keuze,.... FF 7 en 8 moet je gespeeld hebben vind ik.
Op vrijdag 14 maart 2003 09:13 schreef Eazzz het volgende:[..]
Ik ben gister op de lijst gezet bij een game winkel in Arnhem, die krijgt ze nog weleens 2e hands binnen, betaalt er wel de volle pond voor, maar ben zo benieuwd na alle verhalen hier dat ik het toch maar ga doen (verder ook ff8 gehaald, maar ik moet eerst een memory card terug halen voor ps die nog ergens anders ligt)
quote:Dank je, gisteravond ook maar weer eens ff (uurtje of 6
Op vrijdag 14 maart 2003 14:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Veel respect voor je keuze,.... FF 7 en 8 moet je gespeeld hebben vind ik.
quote:Klopt,.....ik vind nu nog combos !
Op vrijdag 14 maart 2003 14:41 schreef Strolie75 het volgende:
Toch werkt dat materia systeem het fijnst!
Alexander - MPplus
Deathblow - added cut
Counterattack - 4xcut
quote:Bij Next-Level of Gameplaza?
Op vrijdag 14 maart 2003 09:13 schreef Eazzz het volgende:[..]
Ik ben gister op de lijst gezet bij een game winkel in Arnhem, die krijgt ze nog weleens 2e hands binnen, betaalt er wel de volle pond voor, maar ben zo benieuwd na alle verhalen hier dat ik het toch maar ga doen (verder ook ff8 gehaald, maar ik moet eerst een memory card terug halen voor ps die nog ergens anders ligt)
quote:Game plaza is die nieuwe in de bakkerstraat toch???
Op vrijdag 14 maart 2003 15:06 schreef Phydomir het volgende:[..]
bij Next-Level
Dat is de nieuwe winkel van Henry, die eerst Next-Level runde.
Ik denk dat je het beter daar kan proberen, die halen ook overal "oud" spul vandaan en ik denk dat je dan niet het volle pond hoeft te betalen.
quote:Okay, thanx voor de tip, ga ik daar maandag eens even langs in de pauze
Op vrijdag 14 maart 2003 15:31 schreef Phydomir het volgende:
Ja,Dat is de nieuwe winkel van Henry, die eerst Next-Level runde.
Ik denk dat je het beter daar kan proberen, die halen ook overal "oud" spul vandaan en ik denk dat je dan niet het volle pond hoeft te betalen.
quote:Ja dat is echt super met FF7, het combo systeem
Op vrijdag 14 maart 2003 14:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,.....ik vind nu nog combos !
Alexander - MPplus
Deathblow - added cut
Counterattack - 4xcut
quote:Als je dood bent een Final attack met Phoenix en 4x Knight of the Round,...moehwoahahahahaha,..mazzel Sephiroth
Op vrijdag 14 maart 2003 16:15 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ja dat is echt super met FF7, het combo systeem
KOTRT met ehr welke was het ook alweer? Najah doet er niet toe, je kan er tenminste hele leuke dingen mee uithalen
quote:
Square undone? Series producer speaks.During a recent interview, Final Fantasy producer Yoshinori Kitase said that there are no plans afoot with SquareSoft for sequels to either Final Fantasy X-2 or Final Fantasy XII.
There is no pressure within Square to develop a new sequel in the Final Fantasy series at the moment, he said. This followed Kitase-san specifically saying that no work had started on any project called Final Fantasy XIII.
This news has led to speculation that Squares announced game portfolio has become something of an unruly beast, with no sign yet of Final Fantasy XII or FF Crystal Chronicles. As you may be aware, Crystal Chronicles has fallen off the European release schedule for GameCube.
Well let you know as soon as anything is confirmed.
quote:Ik heb nooit met hem moeite gehad toen ik het voor het eerst deed haalde ik het meteen
Op vrijdag 14 maart 2003 17:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je dood bent een Final attack met Phoenix en 4x Knight of the Round,...moehwoahahahahaha,..mazzel Sephiroth
Ik heb alleen maar moeite met emerald en ruby weapon, ik kan die @#$%! beesten maar niet verslaan
quote:Nee,...das waar,....Sephiroth is een pittige baas maar niet de moeilijke FF eindbaas ooit gemaakt. Maar als ik de Northern Crater in ga met mij FF7 team dan kan onze Seph zijn borst nat maken....want ik ga echt zijn fucking ass kicken....
Op vrijdag 14 maart 2003 18:13 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ik heb nooit met hem moeite gehad toen ik het voor het eerst deed haalde ik het meteen
Ik heb alleen maar moeite met emerald en ruby weapon, ik kan die @#$%! beesten maar niet verslaan
Hij krijgt level 80 - 99 characters over zich heen met ultieme wapens en level 4 limit breaks,.... en,........ Knight of the Round
quote:Sephiroth zn hp word verdrievoudigd als Cloud lvl. 98 of 99 is.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...das waar,....Sephiroth is een pittige baas maar niet de moeilijke FF eindbaas ooit gemaakt. Maar als ik de Northern Crater in ga met mij FF7 team dan kan onze Seph zijn borst nat maken....want ik ga echt zijn fucking ass kicken....
Hij krijgt level 80 - 99 characters over zich heen met ultieme wapens en level 4 limit breaks,.... en,........ Knight of the Round
quote:Mijn knokploeg bevat alleen maar lvl 99 karakters met ieder zijn ultieme wapen en lvl4 limit breaks
Op vrijdag 14 maart 2003 18:46 schreef nikanoru het volgende:[..]
Sephiroth zn hp word verdrievoudigd als Cloud lvl. 98 of 99 is.
Maar dan nog is het een mietje.En voor Emerald en Ruby moet je gewoon genoeg hp hebben en zeker wel 4x cut voor minstens 2 personen. Genoeg elixers of megalixers en verder gewoon blijven hakken.
Dus daar ligt het niet aan
quote:En nog krijg je de Weapons niet dood!?!?!
Op vrijdag 14 maart 2003 19:01 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Mijn knokploeg bevat alleen maar lvl 99 karakters met ieder zijn ultieme wapen en lvl4 limit breaks
Dus daar ligt het niet aan
Eniewee, die boss is iets van 4500 hp en ik heb max 600-800 per persoon? Wat doe ik fout? Moet ik het allemaal maar in de vuilbak gooien en me richten op een andere game of hoort dit gewoon zo?
.
quote:Ja hij doet dan die speciale aanval ja, en dan is het einde oefening, dan komt phoenix, ok dan ben ik weer in leven, en ik sta nog geen minuut overeind, of hij doet hem weer, erg frusterend, en die ruby had ik op die manier geprobeerd maar ging alsnog dood
Op vrijdag 14 maart 2003 19:15 schreef nikanoru het volgende:[..]
En nog krijg je de Weapons niet dood!?!?!
Ehm ok je gaat zeker altijd dood bij emerald als die Airtam Storm doet? Air tam Storm veroorzaakt 1000 hp schade per materia die je bij je hebt dus bij 9 materia bolletjes ben je al dood maar meestal heb ik em al dood voordat ie daarmee begint.
Bij Ruby moet je eerst van te voren je twee teamgenoten afmaken, zo kan je met je favoriete caracter hem aanvallen. ( Neem in ieder geval altijd Phoenix+Final Attack. + ribbons etc.
Ik heb nu eindelijk een groene en blauwe Chocobo laten paren. Ze zijn beiden A klassa Chocobo's en gelukkig kregen ze een zwarte baby Chocobo. Nu nog een Chocobo laten paren met deze zwarte en dan heb ik als het goed is de gouden Chocobo !
quote:Alhoewel ik bovenstaand bericht maar voor 1% begrijp wil ik toch ff zeggen dat ik het ontzettend stoer vind.
Op vrijdag 14 maart 2003 23:31 schreef Chocobo het volgende:
Chocobo Broed updateIk heb nu eindelijk een groene en blauwe Chocobo laten paren. Ze zijn beiden A klassa Chocobo's en gelukkig kregen ze een zwarte baby Chocobo. Nu nog een Chocobo laten paren met deze zwarte en dan heb ik als het goed is de gouden Chocobo !
quote:Wel de beste normale chocobo he, anders lukt het niet
Op vrijdag 14 maart 2003 23:31 schreef Chocobo het volgende:
Chocobo Broed updateIk heb nu eindelijk een groene en blauwe Chocobo laten paren. Ze zijn beiden A klassa Chocobo's en gelukkig kregen ze een zwarte baby Chocobo. Nu nog een Chocobo laten paren met deze zwarte en dan heb ik als het goed is de gouden Chocobo !
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mijn gouden Chocobo heet Gold+
quote:Ik heb al een Wonderfull Chocobo op stal staan ervoor
Op zaterdag 15 maart 2003 00:17 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Wel de beste normale chocobo he, anders lukt het niet
quote:Geeft niks,.........Chocobo breeding is een lang en pittig proces waar veel geduld voor nodig is,......... nog maar ff en dan kan ik met de Gouden Chocobo op plaatsen komen waar ik niet eens met het luchtschip kan komen !
Op zaterdag 15 maart 2003 00:13 schreef Zooi het volgende:[..]
Alhoewel ik bovenstaand bericht maar voor 1% begrijp wil ik toch ff zeggen dat ik het ontzettend stoer vind. [afbeelding].
quote:Nee ok dan is het goed, dan gaat het je lukken
Op zaterdag 15 maart 2003 06:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb al een Wonderfull Chocobo op stal staan ervoor
Enne machtig he die rijen voor FFX-2
quote:Kewl! Spannende momenten dus.
Op zaterdag 15 maart 2003 06:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geeft niks,.........Chocobo breeding is een lang en pittig proces waar veel geduld voor nodig is,......... nog maar ff en dan kan ik met de Gouden Chocobo op plaatsen komen waar ik niet eens met het luchtschip kan komen !
quote:mij ook denk dat wel een van de meest verw8e titels is voor de cube bezitters, bedoel FF keert terug naar nintendo
Op vrijdag 14 maart 2003 18:47 schreef nikanoru het volgende:[..]
Heb je hier een bron van? Want dat FF:CC word gecanceld lijkt me sterk.
ik wacht wel af maar geloof er eigelijk niks van dat hij hier is gecanceled
FF:CC Gecanceled... Ik hoop het niet, ik verwacht het ook niet
Choco, noemt zijn Golden Chocobo Cunt
Zooi worstelt met FF Hahahaha
Rijen voor FF-X2
Die zegt me nix eigenlijk
quote:Kans op confuse geloof ik.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje voor de Chocobo experts, ik heb zojuist in de buurt van de Kalm de Enemy Skill Chockobuckle gekregen. Echter, behalve mooie sterretjes lijkt deze aanval niks te doen.
quote:Coole enemy skill...... wat er gebeurd is dat de damage die gedaan wordt te maken heeft met het level van de caster en hoe vaak die al in battles gevlucht is. Niet echt een denderende skill maar toch cool om te hebben.
Op zaterdag 15 maart 2003 16:55 schreef Strolie75 het volgende:
Vraagje voor de Chocobo experts, ik heb zojuist in de buurt van de Kalm de Enemy Skill Chockobuckle gekregen. Echter, behalve mooie sterretjes lijkt deze aanval niks te doen.
Cunt is geboren Ik heb de Gouden Chocobo en heb KOTR materia + de mime en quadra magic..... Eigenlijk alles nu al gedaan, maar nu nog even naar BattleSquare om Cloud's level 4 limit te halen !
quote:Neh,...dat is een eventuele bijwerking van Choco/Mog materia !
Op zaterdag 15 maart 2003 17:50 schreef nikanoru het volgende:[..]
Kans op confuse geloof ik.
quote:Ben je aan het genieten Strolie ?
Op zaterdag 15 maart 2003 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu in de bossen bij Junon Harbor, op zoek naar Yuffie.
quote:Kan me voorstellen hoor,... ik zie door de bomen de chocobos ook soms niet meer
Op zaterdag 15 maart 2003 17:56 schreef nikanoru het volgende:[..]
* nikanoru schaamt.
Final Fantasy
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:02 schreef Chocobo het volgende:
Ben je aan het genieten Strolie ?![]()
Damn wat is dat spel verslavend, bijna de hele dag achter gezeten!
quote:Ik weet nog dat je zei dat je af en toe zou gamen
Op zaterdag 15 maart 2003 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist in Costa del Sol aangekomen.Damn wat is dat spel verslavend, bijna de hele dag achter gezeten!
quote:In 1 keer niet,......maar wel binnen de tijd,.....maar dat bedoel je ook denk ik
Op zondag 16 maart 2003 00:07 schreef X.T.C het volgende:
Wie had trouwens de combinatie voor de huge materia in het spaceship in 1 keer goed ? Was me wel gelukt de eerste keer maar scheelde niet veel
quote:http://www.kamui-kun.net/X/X-MEDIA/MUSIC.html
Op zondag 16 maart 2003 01:29 schreef Strolie75 het volgende:
Wat was het adres van die site waar de soundtrack van VII staat ook alweer?
Ik heb er hier meer...
quote:Dit is het Final Fantasy topic hoor slaapkop
Op zondag 16 maart 2003 09:15 schreef irvine_2805 het volgende:
Goedemorgen deze morgen
quote:Eyes on me blijf ik een schitterende plaat vinden. En ja ik bedoelde binnen de tijd
Op zondag 16 maart 2003 05:48 schreef Chocobo het volgende:
De soundtrack van VII en VIII zijn echt de beste naar mijn mening !
Level 4 limitbreak van Cloud voor de leken onder ons
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:13 schreef Chocobo het volgende:
*Omnislash heeft*Level 4 limitbreak van Cloud voor de leken onder ons
quote:fout, zack is dood.
Op zondag 16 maart 2003 19:03 schreef wc-eend het volgende:
Vandaag ook weer ffe gespeeld... ga nu mezelf als meid verkleden om Tifa te redden, echt cool al die kleine subquests er door heen
OW en is die gozer in de slums voordat je bij aeris komt zack.. tis een tijdje dat ik gespeeld heb.. hij heeft een nummer 2 op zijn arm zij aeris..
quote:Kan wel, of Turks
Op zondag 16 maart 2003 19:03 schreef wc-eend het volgende:
Vandaag ook weer ffe gespeeld... ga nu mezelf als meid verkleden om Tifa te redden, echt cool al die kleine subquests er door heen
OW en is die gozer in de slums voordat je bij aeris komt zack.. tis een tijdje dat ik gespeeld heb.. hij heeft een nummer 2 op zijn arm zij aeris..
quote:ow?? heb ik wat gemist dan?
Op zondag 16 maart 2003 19:05 schreef X.T.C het volgende:[..]
fout, zack is dood.
quote:Ja hij ontstapte met cloud uit nibelheim is toen doodgeschoten in de buurt van midgar door soldaten
Op zondag 16 maart 2003 19:08 schreef wc-eend het volgende:[..]
ow?? heb ik wat gemist dan?
quote:Dit is te zien als je op een bepaald moment teruggaat naar nibelheim. Dan zie je een filmpje hoe het gebeurde.
Op zondag 16 maart 2003 19:11 schreef wc-eend het volgende:
ehhh... dat kan
quote:ik geloof je wel.. tis heel lang geleden dat ik het heb gespeeld
Op zondag 16 maart 2003 19:13 schreef X.T.C het volgende:[..]
Dit is te zien als je op een bepaald moment teruggaat naar nibelheim. Dan zie je een filmpje hoe het gebeurde.
Roy gaat zijn FF 8 versie voor de PC kopen!!
Dit omdat het geluid tijdens de filmpjes gewoon ECHT bagger is met mijn geluidskaart, en windows XP (net als in FF 7 op de PC) gewoon niet optimaal werkt...
En dan de PSX versie kopen
quote:PC's zuigen toch,... ik neem aan dat je de PSone versies gaat kopen nu... ?
Op maandag 17 maart 2003 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mededeling:Roy gaat zijn FF 8 versie voor de PC kopen!!
Dit omdat het geluid tijdens de filmpjes gewoon ECHT bagger is met mijn geluidskaart, en windows XP (net als in FF 7 op de PC) gewoon niet optimaal werkt...
En dan de PSX versie kopen
*Pets klaar heeft staan*
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
En dan de PSX versie kopen
quote:Je gaat em kopen omdat het geluid bagger is?!??
Op maandag 17 maart 2003 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mededeling:Roy gaat zijn FF 8 versie voor de PC kopen!!
Dit omdat het geluid tijdens de filmpjes gewoon ECHT bagger is met mijn geluidskaart, en windows XP (net als in FF 7 op de PC) gewoon niet optimaal werkt...
En dan de PSX versie kopen
Zal wel VERkopen bedoelen.
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:07 schreef nikanoru het volgende:[..]
Je gaat em kopen omdat het geluid bagger is?!??
Zal wel VERkopen bedoelen.
![]()
Ja, heb het al rond zelfs
Ik ga hem zo bestellen bij Dimension Plus
De PSX versie ja Choco
quote:
hoiff 7 is een gekopieerde spel maar er zitten geen krasje op de cd hoor
maar zo jongen geeft er meer 2o euro voor hebben inclusief verzned kosten
mzzzzzzl
quote:Das een eitje
Op dinsdag 18 maart 2003 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Whahaha,..ben helemaal klaar met FFVII. Ik hoef alleen nog maar de grot in om zijn kont te gaan schoppen !
quote:Daarom wil ik ook niet naar binnen. Dan is FFVII echt voorbij
Op dinsdag 18 maart 2003 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Das een eitje
quote:Ik zou niet meer aan 8 beginnen nu als ik jou was... Je hebt RE0 nog, en over 10 dagen MP
Op dinsdag 18 maart 2003 08:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daarom wil ik ook niet naar binnen. Dan is FFVII echt voorbij
Maar dan is FFVIII een optie natuurlijk
quote:Klopt,....FFVIII komt na Zelda en na MP en RE0 dus,....
Op dinsdag 18 maart 2003 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik zou niet meer aan 8 beginnen nu als ik jou was... Je hebt RE0 nog, en over 10 dagen MP
quote:Ik ben niet uit FF topics te slaan vriend
Op dinsdag 18 maart 2003 08:41 schreef wc-eend het volgende:
betekent het dan.. dat je weggaat??
dat je alles heb gedaan... Respec
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 18-03-2003 08:44]
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
We beginnen nu gewoon al met de voorpret voor FFX-2
Das een beetje ver weg nog...
Een gesealde versie van FFVII-Int. met 4 disc.
Zit alleen te twijfelen of ik hem open zal maken...voor de 4de cd...
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag bij de post kreeg:
Een gesealde versie van FFVII-Int. met 4 disc.![]()
Zit alleen te twijfelen of ik hem open zal maken...voor de 4de cd...
quote:Heb respect voor mij
Op dinsdag 18 maart 2003 18:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
![]()
Ik ga Japans leren en dan spelen
quote:en daar ben je blij mee
Op dinsdag 18 maart 2003 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Whahaha,..ben helemaal klaar met FFVII. Ik hoef alleen nog maar de grot in om zijn kont te gaan schoppen !
* hoop niet dat je allemaal level 99 hebt , sephiroths level3 death is erg leuk
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:32 schreef dontcare het volgende:[..]
en daar ben je blij mee
* hoop niet dat je allemaal level 99 hebt , sephiroths level3 death is erg leuk
quote:ik had de jap. import FF VIII gespeelt en snapte pas wat er aan de hand was toen ik de us import had
Op dinsdag 18 maart 2003 18:32 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb respect voor mij
Ik ga Japans leren en dan spelen
en nog won ik elke keer dat kaart spelletje
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag bij de post kreeg:
Een gesealde versie van FFVII-Int. met 4 disc.![]()
Zit alleen te twijfelen of ik hem open zal maken...voor de 4de cd...
Oh, en FF7... ik heb mijn ogen uitgejankt bij dat spel. Twee keer; eerst bij Aeris, en toen bij die flashback van Zack. Hij leek me ZO cool.
*gestopt*
FF IX Update
Net uit de Ijscave
quote:FF VII update :
Op dinsdag 18 maart 2003 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF VII Update*gestopt*
![]()
FF IX Update
Net uit de Ijscave
Ik ga hem nu uit de seal halen en de velen extra's bekijken, zij het in Japans
quote:Heb je net als Boudewijn Büch witte handschoentjes aan?
Op dinsdag 18 maart 2003 21:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga hem nu uit de seal halen en de velen extra's bekijken, zij het in Japans
Ik weet nu waarom Choco deel 9 de minste vind, daar worden in het 2e stadje Chocobo's misbruikt om in een rad te lopen om een lopende band aan te drijven
Zit nu in Lundrum (ofzo ) Wat een heerlijk spel is dit zeg!
Airships
Moogles
Black mages
Echt geweldig! Als dit zo doorgaat ga ik hem nog beter vinden dan deeltje 7
quote:*pets*
Op dinsdag 18 maart 2003 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF IX UpdateZit nu in Lundrum (ofzo
) Wat een heerlijk spel is dit zeg!
Airships
Moogles
Black magesEcht geweldig! Als dit zo doorgaat ga ik hem nog beter vinden dan deeltje 7
Lindblum
Hij's wel omgebouwd...maar doet niks
Hij ruikt lekker
Hier staat Sephiroth wel in het boekje en in kleur....
Op cd1 staan ik en Chocobo
quote:Das wel kut
Op dinsdag 18 maart 2003 23:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ow ik kan trouwens FFVII-Int. niet afspelenHij's wel omgebouwd...maar doet niks
![]()
Hij ruikt lekker
Hier staat Sephiroth wel in het boekje en in kleur....
Op cd1 staan ik en Chocobo
Is die 4e disc geen DVD ofzo? Of wat is het eigenlijk voor extra's?
quote:Ja daar ja
Op dinsdag 18 maart 2003 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Lindblum
quote:The 4th disc is called Perfect Guide. It is basically a digital encyclopedia for FF7. It contains:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Das wel kut
Is die 4e disc geen DVD ofzo? Of wat is het eigenlijk voor extra's?
[..]Ja daar ja
-Entire world map and all the rendered screens
-Stats and pictures of every item, weapon, protector, accessory, and materia in the game
-Full bestiary of every enemy in the game, complete with stats and weaknesses.
-FMV clips of all the character's limit breaks and monster summons
-Special 3D model viewer that lets you view the polygon models for the vehicles in the game (Highwind, Daytona, Sub, etc.)
-Special CG Gallery for the main characters
-Behind-the-scenes look at the making of FF7 with concept sketches, early gameplay, background designs, imageboards, and a special video
Je kan ook zelf filmpjes maken...de rest was in Japans
Waarde is er iets afgegaan doordat de seal eraf is maar ik verkoop hem toch nooit en ik bewaar het plastic gewoon
Maar er zit dus in principe een verkeerde mod chip in ?
quote:Waarschijnlijk wel ja
Op dinsdag 18 maart 2003 23:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Maar er zit dus in principe een verkeerde mod chip in ?
FF VII update
Ik ga nu het shinra hoofdkwartier binnen sluipen...
quote:Sluipen? Dan kun je al die trappen omhoog gaan lopen! Ik heb gekozen voor de minder subtiele wijze.
Op woensdag 19 maart 2003 07:30 schreef wc-eend het volgende:
FF VII update
Ik ga nu het shinra hoofdkwartier binnen sluipen...
quote:Choco
Op woensdag 19 maart 2003 07:30 schreef wc-eend het volgende:
das best wel kut voor je choco, is die laatste cd geen dvd?? mischien werkt ie op een regio vrije dvd-speler..??FF VII update
Ik ga nu het shinra hoofdkwartier binnen sluipen...
quote:Ja, maar als je dat doet kun je het ultieme wapen van Red XIII niet vinden. Mocht je later tegen het einde van FFVII weer met die trappen omhoog gaan dan ligt die namelijk voor je klaar !
Op woensdag 19 maart 2003 08:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Sluipen? Dan kun je al die trappen omhoog gaan lopen! Ik heb gekozen voor de minder subtiele wijze.
quote:Ik leef met je mee.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ow ik kan trouwens FFVII-Int. niet afspelenHij's wel omgebouwd...maar doet niks
![]()
Hij ruikt lekker
Hier staat Sephiroth wel in het boekje en in kleur....
Op cd1 staan ik en Chocobo
/offtopic
Roy heb je Illusion of Gaia al gespeelt en zo ja hoe bevalt ie?
/offtopic
quote:Nee, hij deed het niet met mijn converter... terug gestuurd en geld terug gehad
Op woensdag 19 maart 2003 10:26 schreef nikanoru het volgende:[..]
/offtopic
Roy heb je Illusion of Gaia al gespeelt en zo ja hoe bevalt ie?
/offtopic
Ontopic:
Voor de mensen die FF X nog niet hebben (moi ):
quote:Bron, DIMPlus
Final Fantasy X -platinum- n.n.b. 18 april 2003
quote:/offtopic
Op woensdag 19 maart 2003 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, hij deed het niet met mijn converter... terug gestuurd en geld terug gehad
Ontopic:
Voor de mensen die FF X nog niet hebben (moi
):
[..]Bron, DIMPlus
Dat zuigt erg.
Ik heb er nog wel een paar PALs op ebay gezien misschien doen die het wel.
/offtopic.
Bron: Insidegamer.nl
[/quote]
quote:tjah sorry ik kort altijd namen af
Op woensdag 19 maart 2003 08:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Choco
quote:Maar je quote was Ker_plunk
Op woensdag 19 maart 2003 16:20 schreef wc-eend het volgende:[..]
tjah sorry ik kort altijd namen af
, maar ik zal je voortaan wel chocobo noemen
En FF:CC EN FF X-2 dus aan het einde van het jaar
sorry ker_plunk en sorry chocobo, dat ik jullie door elkaar haal...
dang it..
quote:De intro van FF X-2 is hier te downloaden.
Final Fantasy X-2: Final ImpressionsMy impressions of Final Fantasy X-2 are relatively spoiler-free; the only knowledge that I'll be divulging has already been force-fed to the gamer public courtesy of Square's Weekly Famitsu Hype Machine (tm). That said, I will be taking a detailed look at the systems that comprise the game, as well as an overall look at the product. I'm also assuming a familiarity with the story and structure of Final Fantasy X, since it's evident that this game appeals almost exclusively to those who have played it's predecessor. Those who want to discover everything on their own should probably just skip these impressions and buy the game. I'm currently on my second playthrough with roughly 54 hours logged and 75% of the story completed. Painstaking effort has been made to ensure that there are no mistakes in these impressions, but if you find one, by all means please post it on the message board.
The long anticipated direct sequel to FFX has arrived. Approximately 1.2 million Japanese players are flocking back to the world of Spira. What awaits them? A few minor issues aside, a very solid and fun game.
Sure, it's well known that FFX-2 reuses FFX's world, characters, and graphics engine. However, FFX-2's gameplay systems are totally changed from it's predecessor. FFX's field maps have been supplemented in FFX-2 with a jumping and climbing system. The turn-based battle system has been replaced with a more 'traditional' Final Fantasy Active Time Battle (ATB) one. The sphere grid-based skill acquisition of FFX has been replaced by a job system. FFX's linear storyline (which has garnered mixed reviews since it's release) has been swapped for a discrete mission-based game structure.
The jumping and climbing on the field maps (called the 'Yuna Raider' system in Weekly Famitsu) isn't annoying but isn't particularly innovative either. It's simple to use (just hold down the 'X' button, and any appropriate surface will cause Yuna to jump or climb), but it comes off feeling simply adequate. It's either used in new areas that were designed with this system in mind, or to augment familiar territory from FFX. You quickly notice that jumping feels much more integrated and natural in the new areas - the old areas seem to feature jumping only in awkward places that feel subtly 'tacked-on', like a bad case of feature creep. It seems that the old areas have been updated to feature jumping only so that the jumping system doesn't cause the new areas to feel more 'interactive' and divorced from the old.
The Active Time Battle system is not really new either - the Final Fantasy series used variants on this approach from the third installment on the Famicom until the ninth closed the series' run on the original Sony Playstation. Battles are fast and furious in their execution. Enemies attack in real time as you wait for your character's ATB gauge to fill up so you can enter commands. You can choose either 'active' or 'wait' in the customization menu- the difference being that wait temporarily pauses battles while you navigate menus (making things a bit easier on those with slower reflexes). You can also choose from three speeds - slow, normal, and fast - to suit your preferences. Timing your attacks is actually important in FFX-2; following the tempo of the battle and choosing advantageous instances to strike can interrupt enemy's actions and create combos. Skillful use of combos can increase the damage dealt by your characters. The combo system is well thought out and enhances battles.
Standard battle roles in every Final Fantasy game include melee combatants, mages, thiefs, and summoners - FFX filled these niches with 7 unique characters, each with their own skills. FFX-2 replaces this with three characters and a Job system, allowing any character to focus in any area they like. This bears the unfortunate moniker of the 'Dress-up' system. You start off with a few basic 'Dress Spheres', each of which allows the characters to take on the skills and abilities of a different job class. The jobs are varied and fun. Players of other games in the series will immediately recognize many old standbys such as Knight, Thief, White and Black Mages, and Samurai. The game spices up the system with lots of new and interesting jobs such as Gambler and Gunner. There are a total of 14 standard dress spheres and 3 'Special Dress' spheres. These three special spheres combine the functionality of an overdrive and a summon, replacing your party with a single character in a huge, battle-hungry form.
The Final Fantasy series has always been known for its beautiful summon sequences - however, with no summoned monsters this time around (courtesy of the storyline of FFX) - the Job Change animations have picked up the slack here. Each time a new dress is chosen in battle, you get a stunning 20 second transformation animation (which, for sanity's sake, can be shortened or turned off entirely in the options; also, the battle gauges are paused during this scene, so there's no penalty for shifting jobs in battle).
Learning all of the abilities, skills, and spells of a job marks it as "Mastered". Mastering a class is its own reward; skills are learned in a set order within a class, meaning that you can't learn some abilities until their prerequisites are satisfied. In almost every class, the final ability or two of a job are so overpoweringly good that a master of that job is guaranteed to be a valuable and increased asset in battle. Players are allowed to choose the order in which each job's available abilities are learned and change their active jobs via the status menu.
Various jobs are placed and arranged on "Result Plates." Result Plates are the links that tie the different jobs together with a single, interesting gameplay dynamic. Each plate contains a number of 'Pits' that the player fills with dress spheres of their choice. Pits are connected to other pits on the result plate by lines. Each character equips a Result Plate with a number of placed jobs during battle, and a character can switch from her currently active job to any "adjacent" job on the Result Plate that is connected by a line at any time. Many plates come with special nodes on the lines between the pits - adroit switching between the jobs in a battle on a well-set result plate will cause the node to be activated and give the player some special benefit for the remainder of the fight. Examples are increased statistics, the ability to use skills from other job classes, and immunities to elemental attacks. Several of the plates also impart bonuses just for having them equipped - including granting access to the subset of the abilities and skills you've earned under a different job.
Each job also contains special abilities to ensure that skills are best used by their original job, however. For example, as a black mage, Yuna has access not only to the cadre of elemental spells, but also to the innate abilities 'Black Magic Level 2' and 'Black Magic Level 3', which cut the casting time of all black magic down by 50%. Neither of these abilities are available as any other job, not even through the use of result plates and accessories. This ensures that when Yuna becomes a white mage and equips a result plate that allows use of learnt black mage spells, she still won't cast them as quickly as she would if she were a using the black mage job. The great depth of the battles and gameplay systems is the game's greatest strength, but for those who were wondering: yes, there is a story.
The story picks up two years after the conclusion of Final Fantasy X (specifically, the International version.) Old friends Yuna and Rikku are joined by the newcomer Paine, bearer of the RPG's #1 cliche: the Mysterious Background (tm). After finding a sphere that appears to show Tidus inprisoned, Yuna has chosen to become a Sphere Hunter. Together with Paine and Rikku, they form the Kamome-Dan (Seagull Team) and traverse Spira in their swanky new airship, the Celcius, swooping down to collect every sphere that the ship's systems detect. Of course, there are several other teams of Sphere Hunters responding to the calls too; Yuna and company often find themselves racing to get to the sphere first. These 'missions' as the game calls them, form the crux of the gameplay. A friend of mine jokingly referred to the game as a 'maxigame'- which deftly describes the fact that it's made up of discrete missions, many of which introduce completely new gameplay elements and/or minigames.
Missions are broken into two major groups- 'Active Links' and everything else. Most non-Active Link missions involve helping out someone in a jam, allowing the player to affect small changes to the world and its inhabitants by sidequesting. Active Links, indicated as such on the airship's area selection screen, activate plot points and advance the story proper - completing a set of these missions will increase your game's 'Story Level'. Completing a Story Level changes the circumstances of the whole of Spira, opening more sidequests. On the whole, the sidequests are varied and interesting and comprise most of the game's play time. Speed demons will find that the game can be completed in just shy of 20 hours by avoiding sidequesting all together - but beware.
Pretty much every area of Spira features multiple sidequests as the game progresses - this game is an explorer's paradise. You visit Kimahri on Mount Gagazet to help him decide the fate of the Ronso and quell his people's desire for revenge upon the Guado. You visit Wakka and his pregnant wife Lulu, and help him to find his role as a father-to-be. You help the Al Bhed dig for valuable artifacts in Bikanel Desert. Going to a seemingly sleepy town and asking around may trigger an unexpected mission. It's all terrifically interesting stuff, and the game suffers a nearly total loss of world mythology when deprived of it's sidequests. In fact, without these discretional sections of the game, the plot seems devoid of its depth and the gameplay systems robbed of their brilliance. It's quite simply the game's largest fault - not playing the sidequests is like not playing the game at all. It should never have been made wholly elective.
Once the player has delved a bit deeper into the game, they see that the game's 'story' is so short because it's designed to support multiple playthroughs. After completion, the game allows you to start over with all your inventory and learned abilities intact - the only things that are lost are the character levels and the story-dependent items (which are only present to advance the story as needed, so no loss). In addition, all of your previous completed story arcs and side missions are preserved in the new game. The relatively small number of the Active Link missions is revealed as a design choice that allows you to get quickly to the Story Level where your previously missed sidequests reside. The game's major shortcoming - its seemingly sparse plot and short length - could have been easily resolved by forcing the player, on their first time through the game, to complete two or three sidequests before receiving the next active link. This limitation could then have been removed for subsequent games, allowing the designer's intentions to shine through. It's a painful oversight on Square's part, as it's one that will cheat a large number of players out of the game's fun - they will simply plow through it as though it were any number of other console RPGs, and feel disappointed at the end, having missed out on several of the optional dress spheres and system-augmenting result plates. It's an unfortunate fact that the game isn't easy to enjoy without it's sidequests. I want to stress again that these sidequests don't feel 'tacked-on' or insubtantial in any way. They are as much of a part of the game as the summoner's pilgrimage was in FFX. In fact, the game provides the player with a 'Story Completed' statistic, and the Active Link missions account for less than 50% of the total available missions.
There are other minor sticking points in the game as well. The story, when all is said and done, is a departure from the serious tone of it's forebears - at times, FFX-2 flings around excessive amounts of fanservice. The story does have very serious points, but the girls also act like very energetic teenagers for the majority of the game. It's something that's equal parts tolerable, hilarious, and cringe-worthy. Aniki (Rikku's brother) is especially over-the-top. It's instantly evident that this tone will not sit well with some of the series' more ardent Western fans, but it hardly detracts from the solidity of the gameplay and overall strength of the title.
The music is an odd combination of moving themes and piano numbers mixed with J-pop and the odd 70's porno groove. It's eclectic and quite surprising, but they never make the mistake of using the wrong piece at the wrong time, so it's fairly easy to swallow. It doesn't compare with the more cohesive soundtracks of previous FFs - but then, it's different enough to defy that comparison.
The graphics are, of course, gorgeous for the most part. We've already seen the majority of the locations in FFX, so there's no use commenting on them here. Unfortunately, the new areas are a bizzare amalgamation of 'phenomenally beautiful' and 'built buy the summer intern'. Mostly, the environments simply serve as places for action to occur and the gameplay systems to shine, but with so much else in this game being top-notch, the lows seem woefully out of place.
I'll end these impressions with a note for importers. RPG gamers of middling Japanese ability and a firm grasp on basic kanji should have little problem following the plot and understanding most of the game's dialog. With the exception of a bit of military lingo and the odd name from the first game, it's quite accessable. Those with little to no Japanese ability but familiar with RPGs will probably have no problems navigating the game's menus and finding their way to the end, although I suspect that some of the minigames might be difficult to complete and the story a bit hard to follow.
quote:No problem
Op woensdag 19 maart 2003 17:24 schreef wc-eend het volgende:
OCHOCHOCHOCHOCH SORRY SORRY SORRY![]()
sorry ker_plunk en sorry chocobo, dat ik jullie door elkaar haal...
dang it..
quote:Ik ken iemand die een volledige mod chip erin kan zitten dus
Op woensdag 19 maart 2003 10:26 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik leef met je mee.
Maar denk maar zo; je hebt em nu in ieder geval en een andere omgebouwde playstation komt misschien ooit nog wel./offtopic
Roy heb je Illusion of Gaia al gespeelt en zo ja hoe bevalt ie?
/offtopic
quote:Ook voor PS 2
Op woensdag 19 maart 2003 20:31 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik ken iemand die een volledige mod chip erin kan zitten dus
quote:Sorry Strollie
Op woensdag 19 maart 2003 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
*uche*
quote:Ik begrijp dat jullie een mod-chip in je PS2 willen om importspellen te kunnen spelen en geen warez. Ik heb daar volkomen begrip voor! Maar modchips blijven illegaal en mogen dus niet besproken worden op Fok! Ik moet wat dat betreft toch wel consequent blijven. Dus regel het anders even per mail ofzo.
Op woensdag 19 maart 2003 20:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry Strollie
quote:
March 19, 2003 - According to the UK online trade journal Indie Magazine, Square Co. Ltd, in the wake of its extradorinary sales of Final Fantasy X-2, is planning a sequel temporarily called Final Fantasy X-3, IGN learned today.
SquareSoft was unavailable for comment at the time this story was posted.The recently released Final Fantasy X-2 has been an enormous success, selling a whopping 1.2 million copies in the first day, according to Square Co. Ltd. This is two-thirds of Square's initial shipment of 1.8 million units, an almost ludicrous amount in itself. What's a company to do when its game sells so fast the store counters are still a little warm? Create a sequel, of course.
While no official comment has been made, Square has stated that a sequel, tentatively titled Final Fantasy X-3, is underway for PlayStation 2, according Indie Magazine. More than likely the game will not see release in Japan until next year at the earliest.
To announce a sequel less than a week after a game's launch is not unheard of, but who would've thought Square would develop another sequel for Final Fantasy X. No other details are known about the game, but there were obscure rumors floating around about a game telling Rikku's story, and also of a game that took place six months after the events in Final Fantasy X-2.
Chocobo, heb je die link gezien die ik gisteravond heb gepost?
Dat het echt verder gaat?
Hebben jullie trouwens ook, dat wanneer je FFVII nog eens speelt je Aeris eigenlijk nooit gebruikt (ze gaat toch dood).
quote:Zolang FFX verkoopt zullen ze melken. Dat zou ik ook doen. Als je de verkoopcijfers van FFX-2 zou ik mijn engineers en developers ook opdracht geven om naar de tekentafel te gaan voor x3.
Op donderdag 20 maart 2003 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Als ze dan toch FFX tot de laatste druppel willen uitmelken, laat Square dan tenminste een worldmap toevoegen!!!!Chocobo, heb je die link gezien die ik gisteravond heb gepost?
Die link? Nee,........... *Checkt*
Ahhh,... *downing*
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich vind ik de characters van FFX geweldig! Bijna net zo "goed" als die van FFVII.Hebben jullie trouwens ook, dat wanneer je FFVII nog eens speelt je Aeris eigenlijk nooit gebruikt (ze gaat toch dood).
Ja... Om heel eerlijk te zijn zit in continu Cloud, Barret en XIII te levelen...
Nou ja... ZAT
quote:Whahahaha,... ik voelde me soms schuldig maar ja,...dat deed ik ook ja !
Op donderdag 20 maart 2003 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook, dat wanneer je FFVII nog eens speelt je Aeris eigenlijk nooit gebruikt (ze gaat toch dood).
Rikku lijkt echt op een vriendin van me trouwens
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/finalfantasyx2/preview_6023504.html
Rikku en Yuna zijn echt
quote:Ga je gang
Op donderdag 20 maart 2003 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Voelt iemand zich trouwens geroepen om een mooie openingspost te maken voor het grote Final Fantasy Topic deel IX? Anders doe ik het wel!
Maar wat wil je erin zetten? Ik wil minstens een plaatje van een Moogle, en een Chocobo
quote:Beetje info over alles wat ons te wachten staat, dus FFX-2, FFIX, FFCC, FFAT. Wat links met previews enzo.
Op donderdag 20 maart 2003 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat wil je erin zetten? Ik wil minstens een plaatje van een Moogle, en een Chocobo
En uiteraard aandacht voor FFVII!
En inderdaad veel links!
En plaatjes... Maar van welke delen?
quote:Uiteraard FFX-2 en FFVII.
Op donderdag 20 maart 2003 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
En plaatjes... Maar van welke delen?
Trouwens,
Maar moet 7 erin? Uiteraard is dat de beste voor de meeste, maar hij is al oud op zich. Plaatjes van X-2 ok, maar dan moeten ook XI, XII, CC en TA erin.
En hoeveel van elk spel?
Ik zal iig ff gaan zoeken naar goede FF sites.
quote:mmmm, ik zie hem wel, maar hij staat natuurlijk in mijn cache!
Op donderdag 20 maart 2003 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plaatje is kapot...
quote:Ik vind dat VII erin moet, er zijn nog genoeg mensen in dit topic die hem regelmatig uit de kast halen.
Maar moet 7 erin? Uiteraard is dat de beste voor de meeste, maar hij is al oud op zich. Plaatjes van X-2 ok, maar dan moeten ook XI, XII, CC en TA erin.
quote:Één of twee, anders wordt het te onoverzichtelijk, het is maar een openingspost.
En hoeveel van elk spel?
quote:Dus jij maakt de openingspost?
Ik zal iig ff gaan zoeken naar goede FF sites.
quote:Doe maar rustig aan, deze is nog lang niet vol.
Op donderdag 20 maart 2003 09:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal ff kijken wat ik kan doen!
Helaas is het artikel insider only.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens IGN draagt Yuna een roos onderbroekje.Helaas is het artikel insider only.
http://ps2.ign.com/teasers/390/390017.html
Dat kan je toch wel zien in het filmpje?
code:Dit is alvast een begin, nu moet ik nog ff een verhaaltje schrijven over FF, en de geschiedenis ervan (waar het begon, de remakes, beste deel, etc)http://www.ffaddicts.com/final_fantasy/ff1/media/final_fantasy_1_logo.png (LOGO ! !)
"Verhaaltje"
Interessante LinksSquare:
http://www.squaresoft.com/
http://www.square-europe.com/FF (en aanverwanten van Square):
http://www.ffextreme.com/
http://www.ffinsider.net/
http://www.finalfantasyx.nl/main.php (NL talig)Algemene RPG info:
http://www.rpgamer.com/
Merchandise:
http://www.finalfantasygoodies.nl
Plaatjes:7:
http://www.geocities.com/carolinerawson/vii_makoreactor_full.jpg
http://www.geocities.com/carolinerawson/vii_goldsaucer_full.jpg
http://www.geocities.com/carolinerawson/vii_yuffie_full.jpgX-2:
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=20591
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=20524
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=20526CC:
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=26250
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=26314
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=26316TA:
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=25383
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=25396
http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=25403Ohw ja, er was ook nog een Film (met link naar film onder "film")
http://www.movies.go.com/movies/F/finalfantasythemovie_2001/
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
Je hebt trouwens bij FFVII gelinkt naar geocities. Plaatjes van die sites doen het niet als je ze doorlinkt.
Dank je voor de info...
Waar moet ik hem neerzetten? Zodat iedereen hem nog even snel kan aanschouwen?
En zodat ie gekopieerd kan worden elke keer als er een nieuw deel geopend word?
Op of aanmerkingen welkom natuurlijk !
Nu ga ik lunchen !
Edit:
Dit gaat niet helemaal goed icm de layout...
quote:Erg strak
Op donderdag 20 maart 2003 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klaar!Op of aanmerkingen welkom natuurlijk !
Nu ga ik lunchen !
Edit:
Dit gaat niet helemaal goed icm de layout...
quote:Dank !
Op donderdag 20 maart 2003 12:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Erg strak
Ik heb nog een heel kleine aanpassing gemaakt. Maar het wachten is nu op deel 9
Euh... Final Fantasy Origins heeft een mooie hoesje
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wel op een normale manier volullen a.u.b.
Solly...
Plaatjes dan maar
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:12 schreef Strolie75 het volgende:
Plaats die openingspost anders even, kunnen we keuren.
Ok:
Final Fantasy heeft sinds het uitkomen van deel 1 in 1987 (jp) een hele hoop trouwe fans. Op dit moment zijn er in europa 10 delen uitgebracht in de serie, waarvan deel 7 toch wel beschouwd word als de beste. De delen zijn allemaal los van elkaar te spelen, alleen als je ze in de goede volgorde speelt zie je leuke verwijzingen naar eerdere delen (characters met dezelfde naam, en items die terug komen).
Plaatje deel VII:
Het complete lijstje met FF games is als volgt:
FF I: NES (als remake gebundeld met deel II in Final Fantasy Origins voor de PSX)
FF II: NES (als remake gebundeld met deel I in Final Fantasy Origins voor de PSX)
FF III: NES
FF IV: SNES (als remake gebundeld met deel V in Final Fantasy Anthology voor de PSX)
FF V: SNES (als remake gebundeld met deel IV in Final Fantasy Anthology voor de PSX)
FF VI: SNES (als remake uitgebracht voor de PSX)
FF VII: PSX / PC
FF VIII: PSX / PC
FF IX: PSX
FF X: PS2
FF Mystic Quest: SNES
FF Tactics: PSX
FF Legend I: GB
FF Legend II: GB
FF Legend III: GB
FF Adventure: GB
Al deze games zijn turnbased, op FF Adventure na en FF Tactics is een strategie spel ipv RPG
Op dit moment zijn de volgende delen in ontwikkeling:
FF X-2 voor de PS2, dit spel is de eerste echte sequal van een FF game.
Intro filmpje HIER
Plaatjes:
FF Chrystal Chronicles voor de GameCube. Square ontwikkeld weer voor Nintendo en dit is de eerste FF titel op de machtige Kubus! Geen turnbased FF dit keer, maar eentje in de trend van Secret of Mana naar het schijnt ! FF:CC is tevens te linken met de GBA waardoor je extra opties tot je beschikking hebt !
Plaatjes:
FF Tactics, Advance voor de GBA (SP). Een nieuwe Tactics. Deze keer voor de GBA. Het is een turnbased strategie game, gebaseerd op Final Fantasy!
Plaatjes:
Interessante Links
Final Fantasy Info:
FF Extreme
FF Insider
Final Fantasy X (NL)
Algemene RPG info:
Merchandise:
Links naar vorige delen:
Algemeen Final Fantasy topic
Algemeen Final Fantasy Topic [deel 2]
Algemeen Final Fantasy Topic Part III
Algemeen Final Fantasy Topic Part IV
Final Fantasy topic deel V
Het grote Final Fantasy topic [deel 6]
Het grote Final Fantasy topic deel 7
Het grote Final Fantasy Topic deel VIII
Ohw ja, er was ook nog een Film
Voor de rest:
Misschien kun je dat eerste plaatje nog bewerken zodat er Topic IX bij staat ofzo.
quote:ok, sequEl it shall be
Op donderdag 20 maart 2003 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Het is sequel, en één plaatje bij FFAT doet het niet.Voor de rest:
Misschien kun je dat eerste plaatje nog bewerken zodat er Topic IX bij staat ofzo.
En net deden alle plaatjes het nog bij een vriend van me
En hoe bedoel je bewerken?
quote:ben nog steeds aan het begin van shinra hq.. beetje druk nu, maar eens kijken of ik vanavond ken gamen..
Op woensdag 19 maart 2003 20:18 schreef Chocobo het volgende:[..]
No problem
Hoever ben je met FF ?
quote:Wat vind je van de Openingspost?
Op donderdag 20 maart 2003 16:57 schreef wc-eend het volgende:[..]
ben nog steeds aan het begin van shinra hq.. beetje druk nu, maar eens kijken of ik vanavond ken gamen..
quote:die van die panties?
Op donderdag 20 maart 2003 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat vind je van de Openingspost?
Je bent er niet echt bij heh?
De post waar ik en strolie het over hebben hierboven... Eerst de code (alpha versie) en daarna de gehele post...
Voor het FF topic, deel 9 en verder...
quote:sorry.. tis een mooi stukkie mooie plaatjes goede info... ik vind hem goed
Op donderdag 20 maart 2003 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:Je bent er niet echt bij heh?
De post waar ik en strolie het over hebben hierboven... Eerst de code (alpha versie) en daarna de gehele post...
Voor het FF topic, deel 9 en verder...
quote:Ok
Op donderdag 20 maart 2003 17:44 schreef wc-eend het volgende:[..]
sorry.. tis een mooi stukkie mooie plaatjes goede info... ik vind hem goed
(het is bijna zover)
quote:
Statue Final Fantasy VII Hardy Daytona
Prijsklasse: E-F (?)
Schitterende statue van Cloud op z'n Hardy Daytona uit de spannende race scene. Zeer zeldzaam en behoorlijk prijzig, maar het is het waard. Het beeld wordt geleverd in de originele doos. Made by Kotobukiya/ArtFx.
Klik hier om voor dit produkt te stemmen!
Produkten worden ingekocht op basis van het aantal stemmen.
EN VOL
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:20 schreef Chocobo het volgende:
Nog maar even en die top post van je kan beginnen !
10 pagina's zijn geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |