hij heeft een vriendin, maar we hebben wel sex gehad, da's ook nie goed he...:{
maar da ging gewoon vanzelf... en toen we klaar waren hadden we allebei zo van: wtf was dit?? mmm, nie slecht.....
maar hij durft het nie uit te maken en da hoeft voor mij ook nie hoor, heb wel vaker het probleem gehad da'k jongens leuk vond en da dan nie wil om een bepaalde redenen....
maar ben zo erg verliefd nu
Ik zou gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent!!
en ik ben veeeeelste verlegen om te zeggen da'k verliefd ben...
Ik zou het vertellen hoor. Je hebt niks te verliezen. Als hij jou niet leuk genoeg had gevonden, was hij ook niet met je naar bed gegaan.
irritante liefde...
[Dit bericht is gewijzigd door bijtje_182 op 11-03-2003 20:50]
quote:precies
Op dinsdag 11 maart 2003 20:47 schreef Jummy het volgende:
Ja, maar als hij echt van haar houdt verzwijgt hij toch niet dat hij met jou is gegaan!Ik zou het vertellen hoor. Je hebt niks te verliezen. Als hij jou niet leuk genoeg had gevonden, was hij ook niet met je naar bed gegaan.
nee heb je, ja kan je krijgen. dan weet jij ook ten minste waar je aan toe bent
quote:Jawel, het gaat hier om een MAN hoor
Ja, maar als hij echt van haar houdt verzwijgt hij toch niet dat hij met jou is gegaan!
Ik zou het niet zeggen. Als ie al zo begint, is tegen hem zeggen hoe jij erover voelt, ongeveer het startsein voor hem, om jou lang en ellendig aan het lijntje te gaan houden.
Hij dekt zich als het ware al in. Straks zit jij met de gebakken peren, als je weer een keer sex met hem gehad hebt, en het aan niemand mag vertellen.
En da's natuurlijk ook niet leuk.
[offtopic]
En Jummy?
Vind je dat nou leuk? Je hond ZO aankleden met Kerst, *tsk*.
Vind 't maar zielig voor dat beestje.
Als jij DAT pakje zelf nou eens aandoet en dan foto's maakt
[/offtopic]
quote:ik heb en zal me nooit aan het lijntje laten houden door ook maar 1 vent...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:50 schreef k_i_m het volgende:[..]
Jawel, het gaat hier om een MAN hoor
.
Ik zou het niet zeggen. Als ie al zo begint, is tegen hem zeggen hoe jij erover voelt, ongeveer het startsein voor hem, om jou lang en ellendig aan het lijntje te gaan houden.
Hij dekt zich als het ware al in. Straks zit jij met de gebakken peren, als je weer een keer sex met hem gehad hebt, en het aan niemand mag vertellen.
En da's natuurlijk ook niet leuk.
het is zijn keus om dat wel of niet te vertellen...
quote:Ben jij zelf ook een man of staat jou profiel fout?
Op dinsdag 11 maart 2003 20:53 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
ik heb en zal me nooit aan het lijntje laten houden door ook maar 1 vent...
ik zeg wat ik zeggen wil tegen wie ik het zeggen wil, maar hun relatie is niet iets waar ik mij mee ga bemoeien op de manier van: jah, wij hebben sex gehad, nanananaaahet is zijn keus om dat wel of niet te vertellen...
Ander zou ik me in kunnen denken dat hij het heeel erg moeilijk vind om het tegen zijn vriendin te vertellen.
quote:nee, ben 100% vrouw, met tieten en al enzow...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:54 schreef HARB het volgende:[..]
Ben jij zelf ook een man of staat jou profiel fout?
Ander zou ik me in kunnen denken dat hij het heeel erg moeilijk vind om het tegen zijn vriendin te vertellen.
alleen geen zin om mun profiel in te vullen *lui*
ok, ben vrouw, ff da geweizigd...
[Dit bericht is gewijzigd door bijtje_182 op 11-03-2003 20:57]
quote:Ah, oke. Dan moet hij het gewoon snel vertellen en jij moet hem dat ook duidelijk maken wat jij voor hem voelt.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:55 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
nee, ben 100% vrouw, met tieten en al enzow...
alleen geen zin om mun profiel in te vullen *lui*
quote:Heb je gelijk in. Waarom zou hij dat leter bij jou ook niet doen.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:57 schreef sabientje het volgende:
hm, ik denk maar zo... hij gaat vreemd met jou, wat voor vent is t dan wel niet?
Hij bedriegt z'n vriendin, erg tof is het niet van m. Vraag m wat ie wil en dat ie gewoon kiest in plaats van van 2 walletjes te eten. En zeg m ook dat hij jou daar anders ook gewoon pijn mee doet, omdat je veel om m geeft.
Snap dat je t misshcien niet zo ziet omdat je verliefd bent op m, maar is denk ik wel het realistische...
succes!
Maar ja, dat ben ik
quote:jah da had ik me ook al bedacht, als hij nu vreemd gaat zal hij dat denk ik ook doen als ik was met um heb...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:57 schreef sabientje het volgende:
hm, ik denk maar zo... hij gaat vreemd met jou, wat voor vent is t dan wel niet?
Hij bedriegt z'n vriendin, erg tof is het niet van m. Vraag m wat ie wil en dat ie gewoon kiest in plaats van van 2 walletjes te eten. En zeg m ook dat hij jou daar anders ook gewoon pijn mee doet, omdat je veel om m geeft.
Snap dat je t misshcien niet zo ziet omdat je verliefd bent op m, maar is denk ik wel het realistische...
succes!
maar het kan ook zijn dat ie me wel echt leuk vind.....
moeilijk
quote:Inderdaad, dat kan natuurlijk ook echt wel! Of dat er in zijn huidige relatie iets echt goed mis zit bijvoorbeeld. Ik zou gewoon je gevoel volgen en niks plannen. Wie weet vertel je het hem in een goed gesprek, wie weet nooit!
Op dinsdag 11 maart 2003 20:59 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
jah da had ik me ook al bedacht, als hij nu vreemd gaat zal hij dat denk ik ook doen als ik was met um heb...
maar het kan ook zijn dat ie me wel echt leuk vind.....
moeilijk
quote:mmm, denk da'k zoiets maar ga doen, gewoon kijken hoe ut loopt, maar wel duidelijk laten blijken da'k nie alleen sex wil...
Op dinsdag 11 maart 2003 21:02 schreef sabientje het volgende:[..]
Inderdaad, dat kan natuurlijk ook echt wel! Of dat er in zijn huidige relatie iets echt goed mis zit bijvoorbeeld. Ik zou gewoon je gevoel volgen en niks plannen. Wie weet vertel je het hem in een goed gesprek, wie weet nooit!
ook al was ut echt super...
quote:Oh, maar ik had het ook niet over het vertellen an sich.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:53 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
ik heb en zal me nooit aan het lijntje laten houden door ook maar 1 vent...
ik zeg wat ik zeggen wil tegen wie ik het zeggen wil, maar hun relatie is niet iets waar ik mij mee ga bemoeien op de manier van: jah, wij hebben sex gehad, nanananaaahet is zijn keus om dat wel of niet te vertellen...
En zo kan je heel lang hoop blijven houden, en dat bedoelde ik met aan het lijntje houden.
quote:zie vorige post
Op dinsdag 11 maart 2003 21:03 schreef k_i_m het volgende:[..]
Oh, maar ik had het ook niet over het vertellen an sich.
Meer over het feit, dat hij straks een keer sex met je heeft, misschien wel zegt dat het toch niet zo goed gaat met zijn vriendin, en dan vervolgens toch weer teruggaat naar haar. En dat is natuurlijk niet leuk.En zo kan je heel lang hoop blijven houden, en dat bedoelde ik met aan het lijntje houden.
[Dit bericht is gewijzigd door bijtje_182 op 11-03-2003 21:05]
quote:Gelukkig heb je met neuken minder moeite
Op dinsdag 11 maart 2003 20:44 schreef bijtje_182 het volgende:
en ik ben veeeeelste verlegen om te zeggen da'k verliefd ben...
quote:erg he
Op dinsdag 11 maart 2003 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Gelukkig heb je met neuken minder moeite
maar da zei ik al, het ging gewoon vanzelf, ik ken um namelijk best goed, een goeie vriend dus...
en gister weer gezellig bij um thuis, joint gehad, wat drank gehad, beetje muziek luisteren, tv kijken enz...
naja, en van ut een kwam ut ander...
quote:Je bent verliefd, en je gaat je niet aan het lijntje laten houden. Ik vind het knap
Op dinsdag 11 maart 2003 21:04 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
zie vorige post
Ik zou het dus persoonlijk niet vertellen. Al is het maar omdat hij dan alle troefkaarten in handen zou hebben, en dat moet je een overspelige man niet gunnen .
quote:nee, da heb ik me nu ook bedacht
Op dinsdag 11 maart 2003 21:09 schreef k_i_m het volgende:[..]
Je bent verliefd, en je gaat je niet aan het lijntje laten houden. Ik vind het knap
.
Ik zou het dus persoonlijk niet vertellen. Al is het maar omdat hij dan alle troefkaarten in handen zou hebben, en dat moet je een overspelige man niet gunnen
.
2. Vraag jezelf af waarom je verliefd wordt op hem. Iemand die vreemd gaat! Wil je er een relatie mee? Dan heerst altijd de onzekerheid of hij dit niet bij jou gaat doen.
3. Jij bent ook fout. Je gaat met een gozer van wie je weet dat hij een vriendin heeft, terwijl je weet dat JIJ het verschrikkelijk zou vinden als het jou vriend zou zijn die vreemd ging.
Ik ben hier heel principieel in. Vreemd gaan zou ik me kunnen voorstellen vanuit zijn oogpunt, maar dan zou het 1-malig zijn als de relatie niet goed zat en zou ik het uitmaken met mn vriendin
quote:jah, da's waar, ik laat denk ik gewoon merken, da'k geen sex meer wil, eerst duidelijkheid, maar da zeggen durf ik nie, maar er zijn andere manieren voor...
Op dinsdag 11 maart 2003 21:13 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik vind hier dus drie dingen van:
1. Die gozer is niet eerlijk bezig als hij het niet tegen zn vriendin vertelt. Als hij buiten huis eet, bedriegt hij als het ware zn vriendin. Onvolwassen kereltje dus. Hij moet er bij haar een punt achter zetten of hiermee kappen.
quote:naja, da's 1 probleem opgelost, ik vertrouw niemand, maar dan ook helemaal niemand...
2. Vraag jezelf af waarom je verliefd wordt op hem. Iemand die vreemd gaat! Wil je er een relatie mee? Dan heerst altijd de onzekerheid of hij dit niet bij jou gaat doen.
quote:jah, ik weet hoe het voelt... en ik weet dat ik het eigenlijk nie had mogen doen, maar zoals ik al zei, het ging gewoon echt vanzelf en pas achteraf hadden we allebei ut idee van, hier klopt iets niet...
3. Jij bent ook fout. Je gaat met een gozer van wie je weet dat hij een vriendin heeft, terwijl je weet dat JIJ het verschrikkelijk zou vinden als het jou vriend zou zijn die vreemd ging.
quote:
Ik ben hier heel principieel in. Vreemd gaan zou ik me kunnen voorstellen vanuit zijn oogpunt, maar dan zou het 1-malig zijn als de relatie niet goed zat en zou ik het uitmaken met mn vriendin
alleen voel ik me nu wel super schuldig tegen over zijn vriendin, waarmee hij ut dus uitgaat maken vanavond
maar als ik hem moet geloven (en da moet toch wel als je iets met iemand begint) ging ut al een tijdje niet goed tussen hunnie 2...
en uit de mening van een goeie vriendin blijkt (die ons alle drie kent) passen hij en ik beter bij elkaar, dan hunnie 2....
naja, hij belt me straxies op...
Gefeliciteerd meid!!
quote:Lekker genuanceerd. Tuurlijk moet je aan jezelf denken als het om je levensgeluk gaat, maar dit lijkt meer op "over lijken gaan".
Op woensdag 12 maart 2003 20:50 schreef Jummy het volgende:
Je moet je niet te lang schuldig voelen. Ik heb ook wel eens een jongen van iemand afgepakt en ik voelde me ontzettend schuldig omdat het meisje daarna heel erg depressief werd. (Nou jammer dan, stom labiel wijf.)Gefeliciteerd meid!!
quote:Dan krijgt zijn "vriendin" later die klap nog 10 keer zo hard.. dat vind ik ook wel nep, om het te verzwijgen.
Op dinsdag 11 maart 2003 21:09 schreef k_i_m het volgende:[..]
Je bent verliefd, en je gaat je niet aan het lijntje laten houden. Ik vind het knap
.
Ik zou het dus persoonlijk niet vertellen. Al is het maar omdat hij dan alle troefkaarten in handen zou hebben, en dat moet je een overspelige man niet gunnen
.
Al heeft hij alle troefkaarten in hand,.. Als je een loper en 2 torens voor staat sta je ook dik gewonnen
quote:Jah, je hebt gelijk met tot nu toe alles wat ik lees hier in dit topic dus ik houd mijn mond verder
Op woensdag 12 maart 2003 21:19 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Lekker genuanceerd. Tuurlijk moet je aan jezelf denken als het om je levensgeluk gaat, maar dit lijkt meer op "over lijken gaan".
quote:Umm, we hebben het wel over een man, hoor..
Als hij jou niet leuk genoeg had gevonden, was hij ook niet met je naar bed gegaan.
quote:Ja oke, maar ik zou het niet doen. En achteraf blijkt nu toch dat hij haar wel leuk vindt...
Op donderdag 13 maart 2003 12:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Umm, we hebben het wel over een man, hoor..
quote:heel leuk zelfs, en ik hem ook en het gaat super en we zijn allebei zwaar in love
Op donderdag 13 maart 2003 13:52 schreef Jummy het volgende:[..]
Ja oke, maar ik zou het niet doen. En achteraf blijkt nu toch dat hij haar wel leuk vindt...
quote:Leuk voor jullie. Dat geneuk achter andermans rug om vind ik persoonlijk wat minder. Het is wel makkelijk om te zeggen dat je je schuldig voelt, maar je doet het wel lekker. Een vrouw met ballen zou gezegd hebben: Vind je mij leuker dan je vriendin? Prima, laat haar dan weten waar ze aan toe is en laten we samen verder gaan. Dat achterbakse gedoe moet je een ander niet aandoen, dat zou je zelf ook niet okay vinden neem ik aan.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:03 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
heel leuk zelfs, en ik hem ook en het gaat super en we zijn allebei zwaar in love
![]()
quote:precies, heb zoiets gezegd en tja, hij heeft voor mij gekozen...
Op vrijdag 14 maart 2003 12:27 schreef Ripley het volgende:[..]
Leuk voor jullie. Dat geneuk achter andermans rug om vind ik persoonlijk wat minder. Het is wel makkelijk om te zeggen dat je je schuldig voelt, maar je doet het wel lekker. Een vrouw met ballen zou gezegd hebben: Vind je mij leuker dan je vriendin? Prima, laat haar dan weten waar ze aan toe is en laten we samen verder gaan. Dat achterbakse gedoe moet je een ander niet aandoen, dat zou je zelf ook niet okay vinden neem ik aan.
we hebben het er duidelijk over gehad, hij heeft mijn mening gevraagd (ook al vond ik zelf dat ik die keuze nie voor hem kon maken)
maar zoals ie zelf zei: wij passen beter bij elkaar, hebben veel lol, gaan samen poolen ook al kan ik er geen reet van, doe leuke dingen en zoals hij zei kon hij dat allemaal nie met zijn ex en da miste hij, het werd saai.......
naja, we zullen zien hoelang dit stand houdt...
quote:Okay prima, maar wat ik dus niet begrijp is dat je daarvoor al met hem de koffer induikt.
Op vrijdag 14 maart 2003 12:35 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
precies, heb zoiets gezegd en tja, hij heeft voor mij gekozen...
we hebben het er duidelijk over gehad, hij heeft mijn mening gevraagd (ook al vond ik zelf dat ik die keuze nie voor hem kon maken)
maar zoals ie zelf zei: wij passen beter bij elkaar, hebben veel lol, gaan samen poolen ook al kan ik er geen reet van, doe leuke dingen en zoals hij zei kon hij dat allemaal nie met zijn ex en da miste hij, het werd saai.......
naja, we zullen zien hoelang dit stand houdt...
quote:tja, shit happens...
Op vrijdag 14 maart 2003 13:44 schreef Ripley het volgende:[..]
Okay prima, maar wat ik dus niet begrijp is dat je daarvoor al met hem de koffer induikt.
quote:dat is lekker makkelijk gezegd
Op vrijdag 14 maart 2003 13:54 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
tja, shit happens...
quote:ach jah, ik denk altijd maar, je leeft maar 1 keer, en leef dan ook maar goed
Op vrijdag 14 maart 2003 13:56 schreef Ripley het volgende:[..]
dat is lekker makkelijk gezegd
Maar goed, we hebben allemaal zo onze prioriteiten natuurlijk.
quote:ja moet um nog ff goed duidelijk maken, dat ie als ut ooit zover is, het gewoon eerlijk zegt ...
Op vrijdag 14 maart 2003 14:00 schreef TiAmo het volgende:
'T lijkt me toch niet zo'n lekker gevoel om een relatie zo te starten. Je zal toch in je achterhoofie blijven houden hoe jullie (op een niet zo'n nette manier) ooit de relatie zijn begonnen. But I wish you all the best.
quote:Ik denk altijd maar: behandel een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden
Op vrijdag 14 maart 2003 13:59 schreef bijtje_182 het volgende:[..]
ach jah, ik denk altijd maar, je leeft maar 1 keer, en leef dan ook maar goed
quote:zegt mun ma ook altijd
Op vrijdag 14 maart 2003 14:05 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik denk altijd maar: behandel een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden
maar in de meeste gevallen klopt da wel, er zijn natuurlijk altijd uitzonderringen..
quote:mooi dat we op 1 lijn zitten
Op donderdag 13 maart 2003 12:33 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Jah, je hebt gelijk met tot nu toe alles wat ik lees hier in dit topic dus ik houd mijn mond verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |