Wie houdt er nog meer van DG?
CD - Out of the Blue
CD - Electric Youth
CD - Anything is Possible
CD - Body, Mind, Soul
CD - Think with your Heart
CD - Deborah
CD - Moonchild
CD - Greatest Hits
CD Maxi - Super Mix Club (Japans Import)
CD Maxi - Only in my Dreams 1998
CD Maxi - Only Words
Verzamel - A very Special Christmas 2 (1 DG Nummer)
Verzamel - Disney's for our Children (1 DG Nummer)
Verzamel - Wonder Years Soundtrack (2 DG Nummers)
Musicals - Grease, Original London Cast Recording
Musicals - Z - The Masked Musical
Verder nog een stapel cd-singeltjes, tig (zeldzame) MP3's etc.
Meeste spul heeft ze persoonlijk gesigneerd toen ik 'r ontmoette in London op 4 Maart 1994 na een voorstelling van Grease.
Sta trouwens ook nog met 'r op de foto
Anyway, je bent niet de enige, Sunnie
O ja, heb natuurlijk ook alle 3 de video's die ze heeft gemaakt (Out of the Blue, LIVE! out of the blue tour en LIVE! around the world).
Vooral die laatste is leuk. Zie je hoe ze ruim 120,000 man uit hun dak krijgt in Wembley.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 07-01-2001 14:36]
quote:Eerder van mijn eigen royalties denk ik. Had destijds 4 lidmaatschappen voor de fanclub.
Op 07 januari 2001 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat debbie tegenwoordig in een trailerpark leeft van de royalties van sunchaser.
En VEEL bootleg materiaal (live optredens opgenomen met cassettebandjes, radio performances etc.)
O ja, heb haar ook nog rappend met Arsenio Hall.. Zijn ze Vanilla Ice aan 't dissen
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 07-01-2001 14:39]
quote:Tiff hoor je zelfs nog veel minder van. Debbie maakt nog steeds cd's voor een relatief kleine maar trouwe schare fans, en doet verder idd voornamelijk musicals (Les Misérables, Grease, Z - The Masked Musical, Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat, Beauty & the Beast, Funny Girl etc.)
Op 07 januari 2001 16:33 schreef VictorVictor het volgende:
Danny is een echte fan! Tegenwoordig speelt ze geloof ik in musicals en is ze te serieus voor de hitparade. Erg jammer, ik vond die hitjes van vroeger best geinig. Zelf heb ik alleen wat bekende nummers van haar op cd. Je had destijds twee kampen: Debbie-fans en Tiffany-fans. Daar hoor je trouwens ook nix meer van.
Ik mag trouwens nog steeds met veel plezier naar Debbie Gibson luisteren. Fan van ooit nu fan for life zeg maar...
quote:Bovenstaande cd's ken je allemaal al ?
Op 08 januari 2001 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik las op de DB site dat er een cd is die ik nog niet ken. Het leuke van DG is vooral dat al haar cd's niet duurder kosten dan een tientje.
Was voorheen http://www.nrgup.com/
Deze ken ik/heb ik
CD - Deborah
CD - Moonchild
CD - Greatest Hits
Deze niet. Er zijn ook nog Japanse uitgaven, heb ik wel eens zien staan bij Fame.
Het leuke van DG is dat de muziek zo lekker voorspelvaar is: verse1, chrorus, verse2, chorus, bridge, chorus.
Ik vind Anything is Possible tot nu toe de beste cd.
quote:Danny had Gibsonboy moeten heten.
Op 08 januari 2001 09:55 schreef Danny het volgende:
alles van Debby Gibson
quote:Alsjeblieft zeg... breng atomic kitten niet op ideeen please..
Op dinsdag 09 januari 2001 12:15 schreef Doc het volgende:
Zou het graag eens gecoverd zien worden.
Ik was vroeger ook helemaal gek van Debbie...
Heb de lp's Out of the blue en Electric youth, en de cd's van Out of the blue en Electric youth en Anything is possible. Verder de meeste singles (7") van de eerste 2 albums plus 'anything is possible' plus "you're the one that I want" samen met Craig McLaughlan!!
(of hoe je dat ook maar schrijft).
Ik vond'r in die tijd veel beter dan Tiffany en ook dan Kylie... toch heeft die laatste het 't langst volgehouden, tja, kwaliteit wordt niet gewaardeerd (ik bedoel: Debbie schreef tenminste alles zelf en speelt ook nog tig instrumenten)
PS topic omhooggeschopt door link in topic k3
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 16-10-2001 11:35]
quote:Ik dacht eerder aan hardere (stonerrock?) cover
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:25 schreef ranja het volgende:[..]
Alsjeblieft zeg... door breng atomic kitten niet op ideen please..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |