Ben benieuwd
Echt heel eng, dan hebben ze je meteen onder controle... brrrr
Ideaal! Vrouw zijn heeft ook voordelen!!
quote:Klopt!
Op dinsdag 11 maart 2003 11:11 schreef poep het volgende:
ja! een keer lachen en ze sjouwen de dozen voor me naar boven!Ideaal! Vrouw zijn heeft ook voordelen!!
erg prettig hoor
quote:mijn vriendin kan dat ook ja...
Op dinsdag 11 maart 2003 11:11 schreef Fliepke het volgende:
De blik die sommige meiden kunnen geven...Echt heel eng, dan hebben ze je meteen onder controle... brrrr
Eng maar ook ergens wel grappig.
quote:Dat dacht ik dus al ja , wel lekker voor jullie
Op dinsdag 11 maart 2003 11:12 schreef DarkElf het volgende:[..]
Klopt!
erg prettig hoor
Meer , meer !!
quote:Dat zal jou gezien je foto`s wel lukken ja , maar geef eens een voorbeeld
Op dinsdag 11 maart 2003 11:36 schreef Gaja het volgende:
Op de werkvloer je charmes gebruiken is heel handig.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:36 schreef Gaja het volgende:
Op de werkvloer je charmes gebruiken is heel handig.
quote:Ik ga vaak naar klanten, en af en toe zijn de klanten best snel boos of willen ze iets gedaan krijgen dan onmogelijk is i.v.m rechten en dergelijke.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:40 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dat zal jou gezien je foto`s wel lukken ja , maar geef eens een voorbeeld
quote:Als admin kan jij toch rechten uitdelen
Op dinsdag 11 maart 2003 12:04 schreef Gaja het volgende:[..]
Ik ga vaak naar klanten, en af en toe zijn de klanten best snel boos of willen ze iets gedaan krijgen dan onmogelijk is i.v.m rechten en dergelijke.
Tegen een vrouw kunnen ze moeilijk tekeer gaan, en vergeet niet altijd te lachen ook al is het een ondeugende lach.
sorrie, dit is geen Dig
quote:Pffff , als ze tegen mij tekeergaan (ja , ik ben ook systeembeheerder
Ik ga vaak naar klanten, en af en toe zijn de klanten best snel boos of willen ze iets gedaan krijgen dan onmogelijk is i.v.m rechten en dergelijke.
Tegen een vrouw kunnen ze moeilijk tekeer gaan, en vergeet niet altijd te lachen ook al is het een ondeugende lach.
quote:vrouwelijke charmes weken voornamelijk bij mannen
Op dinsdag 11 maart 2003 12:16 schreef Frenkie het volgende:
dat werkt voor mannen toch ook..??
quote:sufkutten zijn het ook..
Op dinsdag 11 maart 2003 12:21 schreef poep het volgende:
vrouwelijke charmes weken voornamelijk bij mannen
En dan heb je ze waar je ze hebben wil
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:27 schreef heaven7 het volgende:
Ik hou ervan om mysterieus te lachen, dat sommige jongen even niet weten wat ik nou wil en bedoel![]()
quote:Wat bedoel je in hemelsnaam met deze lege quote
Op dinsdag 11 maart 2003 12:43 schreef Takemenow het volgende:[..]
quote:Ik wou quoten op iemand maar die klote inetverbinding viel weer weg
Op dinsdag 11 maart 2003 12:45 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wat bedoel je in hemelsnaam met deze lege quote
quote:Waar ? Onder je bureau
quote:Nee, dat ze niet weten wat ze met je aanmoeten
Op dinsdag 11 maart 2003 12:49 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ik wou quoten op iemand maar die klote inetverbinding viel weer weg
:
[..]Waar ? Onder je bureau
![]()
quote:En dat doe je dan om iets van ze gedaan te krijgen of gewoon omdat je het leuk vindt om ze te Fokken!
Op dinsdag 11 maart 2003 12:53 schreef heaven7 het volgende:[..]
Nee, dat ze niet weten wat ze met je aanmoeten
Of je nou geinteresseerd in ze bent of dat ze je totaal koud laten, dat is geweldig
quote:
De blik die sommige meiden kunnen geven...Echt heel eng, dan hebben ze je meteen onder controle... brrrr
quote:Ach, beetje spelen kan geen kwaad
Op dinsdag 11 maart 2003 12:57 schreef Takemenow het volgende:[..]
En dat doe je dan om iets van ze gedaan te krijgen of gewoon omdat je het leuk vindt om ze te Fokken!
![]()
Ik ben verder al gelukkig "getrouwd"
quote:Ow , jij bedoelt zoals Logician
quote:Dit vat ik effe niet
Op dinsdag 11 maart 2003 12:59 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ach, beetje spelen kan geen kwaad
Er loopt tenslotte genoeg lekkers rond
Ik ben verder al gelukkig "getrouwd"
quote:flirten?? kan ook wanneer je getrouwd oid bent! is niet alleen aan vrijgezellen besteedt!
Op dinsdag 11 maart 2003 13:31 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dit vat ik effe niet
![]()
Er loopt genoeg lekkers rond ---> je bent gelukkig "getrouwd"![]()
flirten is ook een vorm van je charmes gebruiken!!
quote:Dat het leuk is om een beetje te "spelen" dus
Op dinsdag 11 maart 2003 13:31 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dit vat ik effe niet
![]()
Er loopt genoeg lekkers rond ---> je bent gelukkig "getrouwd"![]()
En verder heb ik dus een goeie relatie
quote:Juist
Op dinsdag 11 maart 2003 13:37 schreef poep het volgende:[..]
flirten?? kan ook wanneer je getrouwd oid bent! is niet alleen aan vrijgezellen besteedt!
flirten is ook een vorm van je charmes gebruiken!!
quote:ik ken haar blikken niet
Op dinsdag 11 maart 2003 13:02 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ow , jij bedoelt zoals Logician
![]()
quote:Zie je wel : vrouwen zijn gewoon gemeen
Op dinsdag 11 maart 2003 13:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik heb het zelf ook met een blik , waar ik me nooit bewust van ben maar ik schijn gewoon een bepaalde blik te hebben, dan krijg ik ineens een aai over mijn bol . Heel vaag . Als die blik nou bewuster kan gebruiken
quote:Moet je wel charmes hebben
quote:WTF
Op dinsdag 11 maart 2003 15:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Moet je wel charmes hebben
quote:onhandigheid werkt ook errug goed....
Op dinsdag 11 maart 2003 15:32 schreef Nyame het volgende:
Tsja, vrouwen hebben nu eenmaal een blik ingebouwd meegekregen waar mannen niet zo goed tegen kunnen. En dan is het zonde om die niet te gebruiken he!
Als je een beetje onschuldig, vragend en hulpeloos kijkt krijg je een hoop gedaan!
quote:Nou sorry geen homo, maar ik val niet voor de charmes van Gaja. Mag ze eerst wel iets liever doen voor me
Op dinsdag 11 maart 2003 15:30 schreef Takemenow het volgende:[..]
WTF
![]()
Ik ruik een sterke homogeur
Voorbeeldjes zijn aangehouden worden door de politie of autopech hebben. Ik krijg eigenlijk altijd alleen maar waarschuwingen terwijl mannelijke vrienden direct op de bon geslingerd worden. En toen ik autopech had werd ik gratis geholpen door de anwb, waar ik geen lid van was en werd ik keurig naar een NS station een end verder weg gebracht etc. Of toen ik mijn kaartjes voor North Sea Jazz vergeten was en een vriendelijke meneer van de organisatie me toch naar binnen bracht via allerlei sluipgangetjes. Volgens mannelijke kennissen heeft dat wel te maken met het feit dat je vrouw bent. Ik heb nooit de andere kant ervaren.
Bewust manipuleren of zo, doe ik dus niet. Maar er lijken toch wel automatisch bepaalde verschillen te zijn in de manier waarop je bejegend wordt en dat pakt niet altijd negatief uit voor vrouwen.
quote:Begrijpelijk voor iedereen die een blik in jou fotoboek werpt.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nooit direct bezig met het gebruiken van "vrouwelijke charmes" voor zover aanwezig. Toch is het wel zo dat je als vrouw vaak toch eerder geholpen wordt.Voorbeeldjes zijn aangehouden worden door de politie of autopech hebben. Ik krijg eigenlijk altijd alleen maar waarschuwingen terwijl mannelijke vrienden direct op de bon geslingerd worden. En toen ik autopech had werd ik gratis geholpen door de anwb, waar ik geen lid van was en werd ik keurig naar een NS station een end verder weg gebracht etc. Of toen ik mijn kaartjes voor North Sea Jazz vergeten was en een vriendelijke meneer van de organisatie me toch naar binnen bracht via allerlei sluipgangetjes. Volgens mannelijke kennissen heeft dat wel te maken met het feit dat je vrouw bent. Ik heb nooit de andere kant ervaren.
Bewust manipuleren of zo, doe ik dus niet. Maar er lijken toch wel automatisch bepaalde verschillen te zijn in de manier waarop je bejegend wordt en dat pakt niet altijd negatief uit voor vrouwen.
quote:klein beetje wel he?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:43 schreef EggsTC het volgende:[..]
Begrijpelijk voor iedereen die een blik in jou fotoboek werpt.
quote:Ik zal wat liever tegen je zijn k deal?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Nou sorry geen homo, maar ik val niet voor de charmes van Gaja. Mag ze eerst wel iets liever doen voor me
![]()
quote:maar daar hoef ik niets voor te doen
Op dinsdag 11 maart 2003 15:35 schreef poep het volgende:[..]
onhandigheid werkt ook errug goed....
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:27 schreef heaven7 het volgende:
Ik hou ervan om mysterieus te lachen, dat sommige jongen even niet weten wat ik nou wil en bedoel![]()
quote:Nah, dit noemen ze geloof ik 'spelen met de gevoelens van anderen'.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:53 schreef heaven7 het volgende:[..]
Nee, dat ze niet weten wat ze met je aanmoeten
Of je nou geinteresseerd in ze bent of dat ze je totaal koud laten, dat is geweldig
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? De enige reden die ik kan bedenken, is dat je zelf onzeker bent, en dat jij je door die mannen in verlegenheid te brengen jezelf sterker voelt. Tja...
On-topic:
Ik maak nooit (meer) bewust misbruik van mijn charmes. Ik weet wel dat ze in mijn voordeel kunnen werken, maar ik vind het prettiger als ik word gezien als Moonah, ipv 'als charmant, lekker ding'.
Met charmes is natuurlijk niets mis, zelfs aangenaam. Maar ik hou er niet van als ze strategisch worden ingezet.
Bovendien vind ik het van weinig respect voor de ander getuigen als je iets gedaan wil krijgen door diegene om je vinger te winden.
quote:Dat heet niet spelen met gevoelens dat heet elkaar uitdagen en uitproberen
Op dinsdag 11 maart 2003 19:49 schreef Moonah het volgende:[..]
[..]Nah, dit noemen ze geloof ik 'spelen met de gevoelens van anderen'.
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? De enige reden die ik kan bedenken, is dat je zelf onzeker bent, en dat jij je door die mannen in verlegenheid te brengen jezelf sterker voelt. Tja...
Ik maak geen misbruik van "mijn vrouwelijk charmes" en ik loop er al helemaal niet mee te koop, ik zeg alleen wat er zo nu en dan gebeurd.
En als je nou even beter leest dan zie je dat het hele topic hier zo'n beetje overgaat. Mysterieus glimlachen, onschuldig kijken enz. enz enz.
En trek vooral je eigen conclusies maar, je kunt niet voor anderen denken
En zoals ik al zei, ik hoef helemaal niks gedaan te krijgen, ooit wel eens van flirten gehoord ja? Ik krijg sterk de indruk van niet.
quote:Oh, dat beweer ik ook nergens
Op dinsdag 11 maart 2003 20:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik maak geen misbruik van "mijn vrouwelijk charmes" en ik loop er al helemaal niet mee te koop, ik zeg alleen wat er zo nu en dan gebeurd.
quote:Goh, ik heb het hele topic gelezen. En toch zeg ik dat ik niet van spelen met andermans gevoelens hou
En als je nou even beter leest dan zie je dat het hele topic hier zo'n beetje overgaat. Mysterieus glimlachen, onschuldig kijken enz. enz enz.
quote:Wijze woorden, ik zal ze onthouden
En trek vooral je eigen conclusies maar, je kunt niet voor anderen denken
quote:Whahahaaa
En zoals ik al zei, ik hoef helemaal niks gedaan te krijgen, ooit wel eens van flirten gehoord ja? Ik krijg sterk de indruk van niet.
En jazeker is manipuleren iets anders dan flirten maar je moet niet gelijk uitgaan van het negatieve.
Ik speel met niemands gevoelens en als ik al "flirt" komt het nauwelijk voor aangezien ik nooit uitga oid. Maar goed, dat terzijde.
Jij kent mij niet en je weet niet hoe dingen in mijn leven verlopen dus om nou gelijk te zeggen dat ik mensen manipuleer en met hun gevoelens speel gaat me wel erg ver. Dat bedoel ik dus met voor anderen denken en conclusies trekken.
quote:Ik ga niet uit van het negatieve hoor.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:20 schreef heaven7 het volgende:
En jazeker is manipuleren iets anders dan flirten maar je moet niet gelijk uitgaan van het negatieve.
quote:Nee, ik ken jou niet. Maar ik lees jouw posts, en de quotes van jou in mijn eerste posts beschrijven imo 'spelen met gevoelens van anderen'. Dat jij dat niet zo wil zien is jouw keuze.
Jij kent mij niet en je weet niet hoe dingen in mijn leven verlopen dus om nou gelijk te zeggen dat ik mensen manipuleer en met hun gevoelens speel gaat me wel erg ver. Dat bedoel ik dus met voor anderen denken en conclusies trekken.
quote:Nee, dat jij het zo ziet betekent niet automatisch dat het de waarheid is.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:27 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik ga niet uit van het negatieve hoor.
[..]Nee, ik ken jou niet. Maar ik lees jouw posts, en de quotes van jou in mijn eerste posts beschrijven imo 'spelen met gevoelens van anderen'. Dat jij dat niet zo wil zien is jouw keuze.
Ik heb alles uitstekend op een rijtje en weet het verschil tussen flirten en manipuleren heel erg goed.
Ik denk dat ik het zelf iets beter weet dan jij aangezien jij mij alleen kent van mijn posts en ik mijzelf al mijn hele leven ken.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 11-03-2003 20:33]
quote:Ik begon niet geloof ik
Op dinsdag 11 maart 2003 20:32 schreef Nyame het volgende:
dit was best een leuk topic!
Lieve Moonah en Lieve Heaven... Kappen!
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 11-03-2003 20:52]
quote:dat maakt toch niet uit?
Op dinsdag 11 maart 2003 20:32 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ik begon niet geloof ik
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 11-03-2003 20:53]
quote:Lieve Nyame,
Op dinsdag 11 maart 2003 20:32 schreef Nyame het volgende:
dit was best een leuk topic!
Lieve Moonah en Lieve Heaven... Kappen!
Oh ja:
Dus we gaan het hier ontopic houden nu.
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 11-03-2003 20:55]
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 20:43 schreef Tedda het volgende:
Bij mijn vriend gebruik ik niet mijn charmes maar ik laat mijn schouders hangen en leg mijn kin op mijn borst en doe alsof ik heel verdrietig ben als hij me zit te pesten
Of ik ga gewoon voor zijn neus springen, dan krijg ik meestal ook wat ik wil![]()
Dus geen charmes
quote:Die blik doet wonderen.. Zelfs de grootste chagerijn begint dan even te glimlachen!
Op dinsdag 11 maart 2003 20:43 schreef miss_bleu het volgende:
Het " ik ben eenen ik doe noooit wat stouts blik in je ogen" helpt ook altijd wel goed
Er zijn verschillende manieren om je charmes in de strijd te gooien.... Kleding, je shirt iets te laag uitgesneden en een houding.
Tip voor de dames die het niet altijd onder de knie hebben, zorg wel dat mannen je aan kunnen kijken, draai je hoofd niet weg. En draag je een pluk haar voor je ogen, zorg dat er dan 1 oog te zien is.
aa zal het vast weten
quote:ja, natuurlijke aantrekkingskracht
Op dinsdag 11 maart 2003 22:24 schreef Emel het volgende:
geen idee hoe ik mijn charmes gebruik, gaat onbewust.aa zal het vast weten
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:39 schreef aa het volgende:[..]
ja, natuurlijke aantrekkingskracht
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:42 schreef Emel het volgende:[..]
![]()
![]()
dan tja....
maar meestal kan ik het onderdrukken(en moet ik ook wel :;( )
aangezien er niks mag gebeuren onder werktijd...
maarja, met carnaval wil er nog wel eens iets gebeuren, haha
quote:Oeh, what a deja-vu
Op dinsdag 11 maart 2003 20:03 schreef heaven7 het volgende:
Je kunt niet voor anderen denken
quote:Soms heb je wel een goeie ideeen
Op woensdag 12 maart 2003 00:35 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Oeh, what a deja-vu
Hoe?
Oogcontact, lichaamstaal, complimentjes geven enz.
quote:Dus je hebt niet dat je bij een sollicitatie extra lief lacht naar je mannelijke (toekomstige) baas o.i.d.
Op woensdag 12 maart 2003 10:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Charmes?
Uhm ja
soms wel bewust, maar ik kan geen voorbeeld noemen.
Gewoon als ik bij mezelf denk: zo zo dat is een leuke jongen (of meisje, maar dan op een ander soort gebied), dan probeer ik wel charmant te zijn.Hoe?
Oogcontact, lichaamstaal, complimentjes geven enz.
quote:ow jawel, juist wel
Op woensdag 12 maart 2003 11:04 schreef Takemenow het volgende:[..]
Dus je hebt niet dat je bij een sollicitatie extra lief lacht naar je mannelijke (toekomstige) baas o.i.d.
![]()
Zulke dingen bedoel ik dus ....
enne ja volledig onder controle heb ik nog niet meegemaakt...
// off topic
volledig onder controle niet maar ik heb wel gehad dat ik gewoon zo verliefd en gek op mijn EX-vriendin was dat ik gewoon niet eens boos op haar kon zijn?!
// off topic
quote:Weet je wat ik allemaal voor dingen heb gehoord bij bedrijven waar ik heb gewerkt : als er een sollicitant kwam die lekker is of uitdaagt is het 9 van de 10 x van : zo das een lekker wijf , die nemen we aan , of zo , die doet geil (o.i.d.) die komt erin en dat zijn dus niet de medewerkers (ja ook wel) maar de manager die dat zeggen en die beslissen uiteindelijk over de aanstelling.
Op woensdag 12 maart 2003 11:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ow jawel, juist wel
soms ben ik zelfs een beetje te charmant..
maar daar is niks mis mee denk ik zo
quote:Ja dat ken ik ja
Op woensdag 12 maart 2003 11:37 schreef -Mellowdy- het volgende:
Als mijn vriend boos op me is zonder reden, een beetje humeurig zeg maar. Dan zet ik van die grote ogen op en een pruillipje en dan is alles weer goed.
quote:moet mijn vriendin niet bij mij proberen
Op woensdag 12 maart 2003 11:37 schreef -Mellowdy- het volgende:
Als mijn vriend boos op me is zonder reden, een beetje humeurig zeg maar. Dan zet ik van die grote ogen op en een pruillipje en dan is alles weer goed.
quote:Een echt goede manager neemt juist niet iemand aan die geil zit te doen volgens mij. Ten eerste omdat dat voor problemen kan zorgen op de werkvloer en ten tweede omdat hij zo iemand minder serieus neemt qua overige kwaliteiten.
Op woensdag 12 maart 2003 11:38 schreef Takemenow het volgende:[..]
Weet je wat ik allemaal voor dingen heb gehoord bij bedrijven waar ik heb gewerkt : als er een sollicitant kwam die lekker is of uitdaagt is het 9 van de 10 x van : zo das een lekker wijf , die nemen we aan , of zo , die doet geil (o.i.d.) die komt erin en dat zijn dus niet de medewerkers (ja ook wel) maar de manager die dat zeggen en die beslissen uiteindelijk over de aanstelling.
Maar er is een verschil tussen charmant doen en geil ddoen, het eerste zal denk ik wel in je voordeel kunnen werken.
quote:Yuk.
Weet je wat ik allemaal voor dingen heb gehoord bij bedrijven waar ik heb gewerkt : als er een sollicitant kwam die lekker is of uitdaagt is het 9 van de 10 x van : zo das een lekker wijf , die nemen we aan , of zo , die doet geil (o.i.d.) die komt erin en dat zijn dus niet de medewerkers (ja ook wel) maar de manager die dat zeggen en die beslissen uiteindelijk over de aanstelling.
Ik vind het leuk als men vindt dat ik er goed uitzie, als ze me sexy vinden, maar ik word toch wel heel graag voor vol aangezien, ipv als een gat-met-tieten.
quote:Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in Ripley
Op woensdag 12 maart 2003 11:43 schreef Ripley het volgende:[..]
Een echt goede manager neemt juist niet iemand aan die geil zit te doen volgens mij. Ten eerste omdat dat voor problemen kan zorgen op de werkvloer en ten tweede omdat hij zo iemand minder serieus neemt qua overige kwaliteiten.
Maar er is een verschil tussen charmant doen en geil ddoen, het eerste zal denk ik wel in je voordeel kunnen werken.
of is het gebeurd
quote:is denk ik ook wel logisch, die mannen hebben van zulk saai werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |