of verbieden.... als hij echt van je houdt kan hij die verleiding echt wel weerstaan.....
zolang hij denkt dat jij ermee akkoord gaat en het niet erg vind zal hij met deze plannen blijven rondlopen.
Ik vraag mezelf altijd af of mijn vriendin die behoefte nooit zal krijgen.
Het is een gevoel wat er is, wat niet weg gaat totdat je het meegemaakt hebt. Uit mijn ervaring heb ik geleerd dat het altijd wel spannend lijkt om het met een ander te doen, maar eigenlijk is het altijd hetzelfde. Het gaat om het gevoel in je hart en niet in je L*L, wat sex echt lekker maakt.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:03 schreef m24 het volgende:
Meedoen en ja alles wordt dan anders....of verbieden.... als hij echt van je houdt kan hij die verleiding echt wel weerstaan.....
quote:Zegt je glazen bol dat?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:03 schreef m24 het volgende:
Meedoen en ja alles wordt dan anders....
quote:Das natuurlijk kul, hij kan wel van d'r houden en het daarom niet doen, de vraag is of ie er gelukkiger van wordt.
of verbieden.... als hij echt van je houdt kan hij die verleiding echt wel weerstaan.....
Ik vind het wel raar dat je niet gewoon eerlijk tegen je vriend bent, ik vind zelfs dat je hem in one way valse hoop geeft.
Klinkt misschien stom, maar als je zeker wil weten dat er geen liefde in het spel is, en hij zijn nieuwsgierigheid toch wil bevredigen...... prostituee!
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-03-2003 10:08]
Of je laat het toe en kijkt toe hoe het zo verder gaat
Of je zegt het en als je vriend er niet mee kan leven kap je het af
quote:Je zegt gewoon : "Ik heb me vorige week laten nemen door de burrman en ik vond er niks aan ; die seks met anderen wordt zwaar overschat."
Op dinsdag 11 maart 2003 10:00 schreef Madonna81 het volgende:
Wat moet ik hier nou mee?
quote:Eekkzz, moet niet denken aan die geslachtsziekten risico's ook al is het beschermd.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:07 schreef Gert het volgende:
Ja maar natuurlijk is hij nieuwsgierig!
En dat zal hij de rest van zijn leven blijven ook, ook als hij straks wél met een ander heeft geslapen.
Alleen nu heeft hij het met maar één vrouw gedaan, ik kan me voorstellen dat de nieuwsgeiligheid dan onverdraaglijk is.Klinkt misschien stom, maar als je zeker wil weten dat er geen liefde in het spel is, en hij zijn nieuwsgierigheid toch wil bevredigen...... prostituee!
Maar goed, het zal echt niet bij 1 keer proberen blijven. Je ziet duidelijk dat 99% van de mensen die er zo over denken ook steeds verder blijven gaan op deze manier. Het is dus echt geen eenmalig pleziertje.
quote:Bron?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef daburnd88 het volgende:
Je ziet duidelijk dat 99% van de mensen die er zo over denken ook steeds verder blijven gaan op deze manier. Het is dus echt geen eenmalig pleziertje.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef the_usual_suspect het volgende:[..]
Je zegt gewoon : "Ik heb me vorige week laten nemen door de burrman en ik vond er niks aan ; die seks met anderen wordt zwaar overschat."
Even kijken naar zijn reactie en volgens mij is het 'probleem' dan snel opgelost.
Dan weet je dus ook meteen of je een relatie voert of dat je alleen een soort object bent voor in een parenclub.
hehe.. ff serieus, zeg hem dat je daar wel een probleem mee hebt.. en dat je bang bent voor veranderingen..
[Dit bericht is gewijzigd door Salvad0R op 11-03-2003 10:15]
quote:Lees en luister. De wereld houdt niet op na 10km van huis te zijn.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:11 schreef Dagootje het volgende:[..]
Bron?
Toch Succes!
quote:Ja dat zal vooral goed aan komen bij de partner. Onder het motto "sex met een anders is mij zelfs betalen al waard" Klinkt naar je doet het belabberd of je wilt met man en macht met een anders naar bed.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:12 schreef Salvad0R het volgende:
Daarom zijn er hoeren, om voor variatie te zorgen
quote:Tis meer dat ik niet zoveel mensen ken die van hun vriendin de kans krijgen eenmalig buiten de deur te krikken en daar dan mee door blijven gaan. Zoiets wordt binnen 10 km. van mijn huis, en ook daarbuiten, niet cool gevonden. Ligt misschien aan het type mensen waar je mee omgaat, of aan de leeftijd ofzo
Op dinsdag 11 maart 2003 10:13 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Lees en luister. De wereld houdt niet op na 10km van huis te zijn.
quote:Denk inderdaad dat dit wel gaat werken
Op dinsdag 11 maart 2003 10:10 schreef the_usual_suspect het volgende:[..]
Je zegt gewoon : "Ik heb me vorige week laten nemen door de burrman en ik vond er niks aan ; die seks met anderen wordt zwaar overschat."
Even kijken naar zijn reactie en volgens mij is het 'probleem' dan snel opgelost.
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik me 2 keer afvragen of ik diegenen nog wel in mijn bed wil hebben.
quote:Dan vind ik het wel zo netjes als de vriend ook een trio zou organiseren met een andere man erbij. Kijken hoe hij het vind zonder kleren voor een andere naakte vet te staan
Op dinsdag 11 maart 2003 10:14 schreef P1m het volgende:
Wat je ook kan proberen is een trio'tje met een andere vrouw. Dan ben jij er bij. Zie je zelfs wat er gebeurt. en hebben jullie een leuke avond. En weet je practish zeker dat het voor een avondje blijftToch Succes!
quote:Of misschien eraan dat ik gewoon te veel verhalen via via hoor en te veel op forums zit. Niet aan gedacht of wel?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:15 schreef Dagootje het volgende:[..]
Tis meer dat ik niet zoveel mensen ken die van hun vriendin de kans krijgen eenmalig buiten de deur te krikken en daar dan mee door blijven gaan. Zoiets wordt binnen 10 km. van mijn huis, en ook daarbuiten, niet cool gevonden. Ligt misschien aan het type mensen waar je mee omgaat, of aan de leeftijd ofzo
quote:op je eerste opmerking: ik heb er helaas wat ervaring in... één van de grotere fuck ups uit mijn leven
Op dinsdag 11 maart 2003 10:06 schreef Dagootje het volgende:[..]
Zegt je glazen bol dat?
[..]Das natuurlijk kul, hij kan wel van d'r houden en het daarom niet doen, de vraag is of ie er gelukkiger van wordt.
Ik vind het wel raar dat je niet gewoon eerlijk tegen je vriend bent, ik vind zelfs dat je hem in one way valse hoop geeft.
op opmerking 2: het samenleven met iemand anders is juist het maken van een keuze: je kan nu eenmaal niet alles hebben.... samen zijn is altijd een compromis....
quote:Tja je moet er wat voor over hebben. Of je vind het fijner om lol te hebben met iemand waar je alles mee kan delen. Of je wil eigenlijk liever gaan voor sex zonder gevoelens.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:17 schreef m24 het volgende:[..]
op je eerste opmerking: ik heb er helaas wat ervaring in... één van de grotere fuck ups uit mijn leven
op opmerking 2: het samenleven met iemand anders is juist het maken van een keuze: je kan nu eenmaal niet alles hebben.... samen zijn is altijd een compromis....
Wat zou het worden.....
quote:Alleen al om het risco op SOA's is het sterk af te raden.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:00 schreef Madonna81 het volgende:
Mijn vriend heeft te kennen gegeven dat hij ooit in de toekomst ook eens sex met een ander wil hebben. We zijn nl. elkaars eerste liefde en alleen met elkaar naar bed geweest. Hij zegt dat hij nu alleen nieuwsgierig naar andere is maar dat hij misschien over een paar jaar wel echt behoefte krijgt om het eens met een ander te doen. Ik heb altijd gezegd dat ik daar waarschijnlijk niet zoveel problemen mee zou hebben omdat het toch alleen om de sex gaat. Maar eigenlijk vind ik het helemaal niks. Ik word half gek bij de gedachte en ik weet zeker dat het ALLES tussen ons zou veranderen. Wat moet ik hier nou mee?
quote:My thoughts exactly
Op dinsdag 11 maart 2003 10:25 schreef STING het volgende:[..]
Alleen al om het risco op SOA's is het sterk af te raden.
Daarnaast vind ik het absoluut niet raar dat je daar gek van wordt, wie wil nou z'n partner delen met anderen? Ja, misschien de mensen met een zgn. "vrije relatie".. die geen verantwoordelijkheid willen nemen voor hun relatie (ja ik ben principieel ingesteld)
Het klinkt alsof hij geen controle heeft over z'n hormoonhuishouding.. in mijn ogen een teken van zwakte.
quote:Jeetje zeg, als hij zo al voor jou denkt. Bah.. Als mijn vriendin zo zou denken had ik haar de deur gewezen. Vind het wel erg hard om zoiets te beweren.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:42 schreef Madonna81 het volgende:
Het is ook niet zo dat hij dat nu a la minuut wilt maar hij kan zich niet voorstellen dat hij z'n hele leven maar met 1 vrouw sex zal hebben. Ik heb het er trouwens ook wel met 'm over gehad dat ik het niet zo leuk vond maar hij denkt dat ik er over een paar jaar ook wel behoefte aan zal krijgen (heb ik in het verleden ook gehad, waardoor het ook een half jaar uitgeweest is, maar dat is een lang verhaal). Maar nu word ik in ieder geval al misselijk bij de gedachte alleen en kan ik nergens anders meer aan denken
Maar inderdaad als hij nu al zo denkt dan zal het over een paar jaar alleen erger worden. Ik ga al 3 jaar met mijn vriendin, maar zoiets hebben wij gelukkig niet mee hoeven maken. We zijn blij met elkaar en we hebben ook alleen elkaar nodig om het leuk te hebben.. en dat in alle opzichten. Wij leven op de liefde voor elkaar om het eens lekker blind verliefd te zeggen.
quote:Nou ja, zo als ik het zie heeft er 1 van de 2 toch niet 100% voor deze relatie gekozen als voor altijd zijnde.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:55 schreef Madonna81 het volgende:
Het is ook niet zo dat we niet gelukkig zijn of niet van elkaar houden. Na een rot periode van een half jaar hebben we toch weer voor elkaar gekozen (en het is de bedoeling voor altijd), wat wel laat zien dat we juist heel erg veel van elkaar houden. Bij elkaar zijn we toch meer dan een 3,5 jaar bij elkaar. En het is ook niet echt een probleem wat nu speelt maar wat waarschijnlijk in de toekomst gaat spelen. Nu hebben we het heerlijk met elkaar en de sex is zelfs heel goed. Misschien maak ik me ook wel zorgen om niks maar ik kan me er nu gewoon niet zoveel bij voorstellen.
quote:Zou jij er dan geen moeite mee hebben?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:56 schreef Vortexx het volgende:
Is een triootje geen mogelijkheid...? (Weet niet wat jij daar zelf van zou vinden, meeste vrouwen vinden het niet zo'n groot probleem geloof ik) Dan weet je wel precies wat er gebeurt enzo... En je kunt het erover hebben wie je erbij wilt...
Ik zou het niet kunnen aanzien dat iemand anders aan mijn vriendin zit.
quote:Ik heb het hier ook wel eens over gehad met mijn vriend, ik was ook de eerste voor hem. Hij zegt nu nog geen behoefte te hebben aan iemand anders, en denkt ook niet dat dat ooit nog zou komen. Maar mocht dat ooit nog gebeuren, dan zou ik een triootje helemaal niet verkeerd vinden want dat zou ik zelf ook wel eens willen proberen... zolang ik mag uitkiezen wie er meedoet...
Op dinsdag 11 maart 2003 11:09 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Zou jij er dan geen moeite mee hebben?
Ik zou het niet kunnen aanzien dat iemand anders aan mijn vriendin zit.
quote:Ach ja het is maar wat je vertrouwen noemt. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn vriendin niet op andere mensen ligt te geilen.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:11 schreef Vortexx het volgende:[..]
Ik heb het hier ook wel eens over gehad met mijn vriend, ik was ook de eerste voor hem. Hij zegt nu nog geen behoefte te hebben aan iemand anders, en denkt ook niet dat dat ooit nog zou komen. Maar mocht dat ooit nog gebeuren, dan zou ik een triootje helemaal niet verkeerd vinden want dat zou ik zelf ook wel eens willen proberen... zolang ik mag uitkiezen wie er meedoet...
Ik denk dat wij ook wel een iets vrijere relatie hebben met misschien ook wel wat meer vertrouwen dan de gemiddelde relatie: en dat moet ook wel want hij studeert in Groningen en ik woon in Apeldoorn, we zien elkaar alleen in de weekends.... helaas
Naar mijn mening heb ik de beste gevonden en heb er al 3 jaar een relatie mee. Dus waarom zou ik minder willen?
quote:Ik heb daar ook vertrouwen in, en ik heb er ook vertrouwen in dat hij niet aan anderen zit, niet verliefd wordt op een ander etc etc. Maar we gaan nogal offtopic... ik denk dat je er gewoon over moet praten... maar ik denk dat sex met een ander willen te vergelijken is met een triootje willen of weet ik veel wat... gewoon een kwestie van nieuwe dingen ontdekken...
Op dinsdag 11 maart 2003 11:13 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Ach ja het is maar wat je vertrouwen noemt. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn vriendin niet op andere mensen ligt te geilen.
Naar mijn mening heb ik de beste gevonden en heb er al 3 jaar een relatie mee. Dus waarom zou ik minder willen?
quote:Tja de een is gewoon op en top tevreden met wat ie heeft en opgebouwd heeft. De ander niet.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:21 schreef Vortexx het volgende:[..]
Ik heb daar ook vertrouwen in, en ik heb er ook vertrouwen in dat hij niet aan anderen zit, niet verliefd wordt op een ander etc etc. Maar we gaan nogal offtopic... ik denk dat je er gewoon over moet praten... maar ik denk dat sex met een ander willen te vergelijken is met een triootje willen of weet ik veel wat... gewoon een kwestie van nieuwe dingen ontdekken...
Ik ben het dus wel.
quote:Je kunt je "hormoonhuishouding" niet sturen. Verder heeft hij bij zijn vriendin aangegeven (het nog niet gedáán dus) dat hij nieuwsgierig is naar sex met andere vrouwen. Ik vind het volkomen normaal en natuurlijk dat hij die behoefte heeft.
Op dinsdag 11 maart 2003 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Het klinkt alsof hij geen controle heeft over z'n hormoonhuishouding.. in mijn ogen een teken van zwakte.
quote:Als dat het enige is waarmee je lol kan beleven ben je behoorlijk simplistisch.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:26 schreef Gert het volgende:[..]
Je kunt je "hormoonhuishouding" niet sturen. Verder heeft hij bij zijn vriendin aangegeven (het nog niet gedáán dus) dat hij nieuwsgierig is naar sex met andere vrouwen. Ik vind het volkomen normaal en natuurlijk dat hij die behoefte heeft.
Dus het is nogal pedant om (nu al) te gaan roepen dat het zwak is.
Dan vind ik die mensen die aan scooters sleutelen als hobby nog beter als die mensen die aan andere vrouwen moeten sleutelen.
quote:Dat bedoel ik ook helemaal niet.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:26 schreef Gert het volgende:[..]
Je kunt je "hormoonhuishouding" niet sturen.
quote:Ik ook.
Verder heeft hij bij zijn vriendin aangegeven (het nog niet gedáán dus) dat hij nieuwsgierig is naar sex met andere vrouwen. Ik vind het volkomen normaal en natuurlijk dat hij die behoefte heeft.
quote:Ik vind het een teken van zwakte om een vrije relatie te willen hebben, dus met iedereen sex te mogen hebben.
Dus het is nogal pedant om (nu al) te gaan roepen dat het zwak is.
Ik vind het daarentegen niet zwak dat hij dit met zijn vriendin wil overleggen.
quote:Wat loop je toch te veroordelen joh..
Op dinsdag 11 maart 2003 11:33 schreef daburnd88 het volgende:[..]
Als dat het enige is waarmee je lol kan beleven ben je behoorlijk simplistisch.
Dan vind ik die mensen die aan scooters sleutelen als hobby nog beter als die mensen die aan andere vrouwen moeten sleutelen.
quote:Waarom?
Op dinsdag 11 maart 2003 11:50 schreef STING het volgende:
Ik vind het een teken van zwakte om een vrije relatie te willen hebben, dus met iedereen sex te mogen hebben.
Het is heel moeilijk om een vrije relatie te hebben, en zeker als er kinderen in het spel zijn, zou ik er erg mee oppassen. Maar om het nou bijvoorbaat zwak te noemen... Het is een keuze (niet de mijne overigens), en ik denk dat de mensen die er in slagen om dit vol te houden (en de onherroepelijk optredende jaloezie de baas te blijven) eerder sterk dan zwak zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-03-2003 12:00]
quote:Omdat ik vind dat je sex moet hebben, met degene waarvan je houdt. Als je maar met iedereen sex wilt hebben, is dat alleen maar vanwege de lichamelijke behoeften, die je kennelijk niet in toom kunt houden.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:56 schreef Gert het volgende:[..]
Waarom?
Om ff niet al te offtopic te gaan..
Ik vind het sowieso een goede keuze om dit te overleggen met je partner en als die ook behoefte heeft aan een vrije relatie is er niets aan de hand. Als die partner daar geen behoefte aan heeft, moet je daar respect voor hebben en alsnog je lichaam in toom houden. En als je tenslotte je lichaam belangrijker vindt dan je relatie, is het antwoord duidelijk.
quote:Zijn we het eens.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:00 schreef STING het volgende:
Ik vind het sowieso een goede keuze om dit te overleggen met je partner en als die ook behoefte heeft aan een vrije relatie is er niets aan de hand. Als die partner daar geen behoefte aan heeft, moet je daar respect voor hebben en alsnog je lichaam in toom houden
Ik had soortgelijke situatie, ik wilde ook es wat anders maar was bang om met me vriendin er over te praten, maar ik deed het toch en heb er geen spijt van achteraf, op een dag had ze haar haar anders gekapt, en geverfd, leuke sexy kleding. Ik moet zeggen het heeft heel goed geholpen, helaas zijn we door andere zaken (verhuizing wegens werk) op den duur uit elkaar gegaan.
Maar ik vraag me af hoe jij je eronder voelt, ik ken een meisje die vanaf haar 15e tot nu nog ( ze is nu 22) de zelfde vriend. Ze vertelde me dat ze ook nieuwsgierig is hoe het met een ander is. Maar ze verdrijft die gedachten omdat ze bang is om haar relatie kapot te maken.
Een andere meid die ik ken was op haar 20ste getrouwd na een relatie van 3 jaar, nu heeft ze 1 kind en wilt ze dolgraag scheiden. Ze zegt haar "jeugd" te hebben gemist en voelt zich totaal niet vrij, maar meer een "bezit". Ik vind persoonlijk ook best wel zonde van je tijd om al zo jong een "vaste relatie" te beginnen. Maar dat is puur puur puur persoonlijk en per geval weer anders, ieder moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.
Je kan er wel mee instemmen, maar als het je dwars zit ga je het nooit ok vinden, hoe hard je ook je best doet om er niet moeilijk over te doen.
Het gaat vreten en maakt je relatie kapot.
Sex met andere, of je er nu bij bent of niet moet je echt ok mee zijn, anders gaat het falikant fout.
Ik heb dit al veel vaker zien gebeuren, man wil sex met andere(of vrouw dat 1 keer meegemaakt), partner stemd ermee in omdat ze toch van hem houdt en alles wil geven, paar maanden later, relatie kapot........
Doe jezelf een plezier en vertel hem hoe je erover denkt....
Verder sex met andere, ik vind het leuk, maar de beste sex heb je met je vaste partner die je goed kent, en dit kan ik zeggen uit ervaring...
quote:Je hebt gelijk als je zegt dat je het niet van te voren kan weten inderdaad.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:28 schreef Madonna81 het volgende:
Nou het is niet zo dat je dat van te voren even plant van; zo, nu ga ik eens een lange serieuse relatie op m'n 17e beginnen. Zoiets overkomt je gewoon. Je komt de juiste persoon tegen en het klikt. En waarom zou je er dan mee kappen als het goed gaat en je gelukkig met elkaar bent?
Als ik bij me zelf kijk dan zeg ik je eerlijk, als ik smoor verliefd ben, dan denk ik helemaal niet aan andere vrouwen, sterker nog ik let niet eens op ze, want dan heb ik me liefje in me hoofd elke seconde weer.
Maar om eerlijk te zijn, ik zou het niet erg fijn vinden om te denken dat mijn vriendin met een andere man zit te flik flooien omdat ze wilt weten hoe het met een ander is. Dan is het zo goed als over voor mijn denken. Dan maar goede vrienden blijven.
Maar ja ik ben zo'n vreemd figuur
quote:Maar als je meer dan 3,5 jaar bij elkaar bent ben je niet meer smoorverliefd, dan veranderd dat gevoel in een ander soort 'verliefdheid' en dan houd je van elkaar.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:42 schreef Intelect het volgende:[..]
Als ik bij me zelf kijk dan zeg ik je eerlijk, als ik smoor verliefd ben, dan denk ik helemaal niet aan andere vrouwen, sterker nog ik let niet eens op ze, want dan heb ik me liefje in me hoofd elke seconde weer.
quote:Probleempje is nu opgelost, dus ik ben weer gelukkig. Problemen zijn er om opgelost te worden. En geen enkele relatie is perfect, dus om nu maar meteen te zeggen dat we door dit 'probleempje' niet gelukkig met elkaar zijn? Dat vind ik idd een beetje vreemd
Op dinsdag 11 maart 2003 14:42 schreef Intelect het volgende:[..]
Je hebt gelijk als je zegt dat je het niet van te voren kan weten inderdaad.
Maar ik wil niet moeilijk doen, je zegt dus: "waarom kappen als het goed gaat en gelukkig met elkaar bent ?"
Als je gelukkig was en het ging goed dan had je geen topic aangemaakt hier toch ? Er is dus wel een probleempje....![]()
Dus de conclusie: Sex zonder liefde = een zee zonder water!
enne Bernd heeft idd gruwelijk mazzel! spreek je nog wel ok?
groetjes leon... doe Laura de groeten!
PS het eerste topic dat ik na 4 maanden lees en ja hoor sta jij erin!
quote:Jij zit wel stampvol onzinnige principes, dude.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:42 schreef bolton_akira het volgende:
Als je echt om iemand geeft en gelukkig bent, waarom zou je dan ooit op het idee komen met een ander intiem te zijn?
ok misschien zou je het wel kunnen denken, maar toch....
als je iemand hebt waar je om geeft wil je niets doen om hem of haar pijn te doen! Als je dat wel doet dan ben je de ander niet waard!
Liefde is iets wat je met 1 iemand kan delen en niet met een hele kudde schapen! Liefde en sex zijn dingen die bijelkaar horen!
als je sex zonder liefde hebt is het niet intens, lekker en leuk!
zouden jullie ooit denken dat als je naar de hoeren gaat je geile sex krijgt? nee! het idee alleen al is gewoon niets!
enne ja als je liefde hebt komt de sex vanzelf, zoniet wacht je daar geduldig op! Komt het er echt niet van is het geen liefde!
(tenminste als je op een bepaalde leeftijd bent gekomen!)Dus de conclusie: Sex zonder liefde = een zee zonder water!
enne Bernd heeft idd gruwelijk mazzel! spreek je nog wel ok?
groetjes leon... doe Laura de groeten!
PS het eerste topic dat ik na 4 maanden lees en ja hoor sta jij erin!
Ik weet dat bij mijn vriendin trouw en vertrouwen net zo'n grote rol speelt als bij mij, dus zelfs als ik het zou willen zou ik het nog niet voorstellen. Ik denk zo dat ze er aan kapot zou gaan, alleen al met de twijfel of ik niet toevallig... Nee hoor. Geen denken aan. Ik ben alleen voor haar, en zij alleen voor mij, ik zou zelf geen andere situatie accepteren. Dat weet ze al zolang als ze me kent, en daar zal en kan ik haar altijd op blijven vertrouwen. ( Romantisch he? )
quote:Ben wel een beetje met je eens, zo van: een probleempje binnen een relatie betekent niet automatisch dat je ongelukkig bent. Een relatie moet je samen in stand houden, het gaat niet vanzelf, en er mag niet 1 de baas zijn, maar alle 2.
Probleempje is nu opgelost, dus ik ben weer gelukkig. Problemen zijn er om opgelost te worden. En geen enkele relatie is perfect, dus om nu maar meteen te zeggen dat we door dit 'probleempje' niet gelukkig met elkaar zijn? Dat vind ik idd een beetje vreemd
Maar ja "normaal gesproken" ga je niet er aan denken om iets met een ander te doen als je gelukkig bent met je vrouwtje, of kereltje snap je ? Maar jullie situatie is in dit geval anders omdat je niet anders kent en vind ik het ook wel normaal dat je je zoiets afvraagt. Alleen moet het op den duur niet een rol blijven spelen, want dan kan je niet gelukkig zijn als je iets wilt maar niet kan doen.
Maar ja misschien kijk ik er anders tegenaan omdat ik nooit in zo'n situatie heb gezeten. Maar goed het gaat er toch om hoe jullie beiden ermee omgaan, voor de een is het wel een probleem voor de ander weer niet.
quote:Slaat nergens op, tuurlijk zou hij dat wel zeggen.. Juist als diegene van je houdt. Alles moet bespreekbaar zijn in een relatie..... Hij zegt toch dat ie daarmee niet zijn huidige relatie in gevaar zal brengen? Als hij echt je liefde is dan vertrouw je hem daarop.!!
Op woensdag 12 maart 2003 12:56 schreef CIXX het volgende:
dumpen die gast!!! Als hij zo begint is ie niet goed bij z'n hoofd! mijn meissie en ik waren ook de eerste voor elkaar en dat is meer dan genoeg. als hij echt van je zou houden zou hij dat niet zeggen! eikel
quote:Je klinkt behoorlijk gefrustreerd zeg.
dumpen die gast!!! Als hij zo begint is ie niet goed bij z'n hoofd! mijn meissie en ik waren ook de eerste voor elkaar en dat is meer dan genoeg. als hij echt van je zou houden zou hij dat niet zeggen! eikel
quote:JAAAAAAA dumpen die gast, stel je voor zeg dat je een partner hebt die eerlijk is tegenover je..................
Afstraffen die eerlijkheid, en snel graag, dat kunnen we echt niet hebben hoor, eerlijke partners..........
quote:Dat zei ik
Op woensdag 12 maart 2003 13:29 schreef erodome het volgende:[..]
JAAAAAAA dumpen die gast, stel je voor zeg dat je een partner hebt die eerlijk is tegenover je..................
Afstraffen die eerlijkheid, en snel graag, dat kunnen we echt niet hebben hoor, eerlijke partners..........
quote:Hij heeft toch verteld dat hij het niet zo bedoelde?
Op woensdag 12 maart 2003 13:35 schreef CIXX het volgende:
ik heb het niet over de eerlijkheid etc. ik vind het wel goed dat ie er over begint... maar over het feit dat ie het met een ander wil doen in de toekomst... als ie daaraan vast blijft houden vind IK dat niet goed ... (das dus mijn mening) waarom zou je niet genoeg hebben aan je partner ?
quote:Het is een fantasie die verteld word voordat het een echt verlangen word...
Op woensdag 12 maart 2003 13:35 schreef CIXX het volgende:
ik heb het niet over de eerlijkheid etc. ik vind het wel goed dat ie er over begint... maar over het feit dat ie het met een ander wil doen in de toekomst... als ie daaraan vast blijft houden vind IK dat niet goed ... (das dus mijn mening) waarom zou je niet genoeg hebben aan je partner ?
Het is zo fout om er maar vanuit te gaan dat mensen die een relatie hebben nooit meer denken aan sex met een ander(denken is wat anders als doen).
Ieder mens denkt weleens aan sex met andere als je partner, als je daar open en eerlijk over bent zal het niet snel een verlangen worden wat je niet kan beheersen, door de openheid is het stiekume weggenomen en is de grens weer zwaarder geworden(de grens tussen denken en doen).
Dat hij het verteld vind ik juist erg goed, dan kan erover gepraat worden en kan alles weer in perspectief gebracht worden.
1. iedereen beleeft sex anders en dus is sex met iemand anders ook niet zio lekker als je het op de zelfde manier doet. want (dat is mijn ervaring) iedere vrouw wil het anders en om echt goeie sex te hebben moet je eerst al een tijd met elkaar "gespeeld" hebben. dus als hij het met eeen ander zoe doen voor 1 keer is dat meestal echt wel teluerstellend tenzij de vrouw alleen maar bezig is hem te plezieren en dat vind ik niet echt een representatief voorbeeld voor sex, dat moet je met zn 2e lekker vinden.
2. als hij (of jij als dat misschien komt) ooit iets (alleen sex, trio of wat voor sex experiment dan ook) met een ander (erbij) heeft dan veranderd dat onmiddelijk zijn beleving van sex met jouw dus je kunt er vanuit gaan dat dat nooit meer hetzelfde zal zijn. dit kan overigens ook positief zijn.......
3. als je het toestaat dat hij sex heeft met een ander(met of zonder jouew erbij) dan loop je de kans dat hij verliefd wordt op die persoon of dat hij t zo lekker vond dat hij t meer wil en dus zal t dan misschien niet voor een keer zijn en dat kan dus het einde van je relatie betekenen.
al met al is het iets waar je beter niet aan kunt beginnen vind ik.
maar het is en blijft toch verleidelijk om te doen, maar het lijkt mij wel de ultieme test van je relatie want of t gaat erop kapot of je weet 100% zeker dat hij hoe dan ook altijd bij jouw terugkomt omdat hij echt van jouw houdt(in geval van triotjes) ik zou je iig aanraden om hem zeker niet alleen met iemand anders sex te laten hebben.
zo ik heeft gesproken....:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |