quote:Dat hoeft volgens mij helemaal niet?
Op vrijdag 4 april 2003 16:17 schreef Mr.KleZe het volgende:
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:02 schreef Alcatraz het volgende:
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??
quote:Idd verwarrend
Op vrijdag 4 april 2003 17:25 schreef Alcatraz het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een martelaar iemand is die gemarteld wordt (door een beul) en een gijzelaar iemand is die gegijzeld wordt (door een gijzelnemer)..En ik maar denken waarom die gijzelaars nou bevrijdt waren..
quote:Een martelaar is iemand die voor zijn geloof gestorven is.
Op vrijdag 4 april 2003 20:35 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Idd verwarrend
Maar een martelaar is toch ook iets van een held? Ik snap het iig niet...
quote:Was beter geweest als je daar pas over 3 jaar achter gekomen was
Op zaterdag 5 april 2003 00:31 schreef Gerdo het volgende:
Ik heb vrolijk een poosje meegelurkt, en kan alleen maar zeggen: wat een geniaal topic!
quote:Hoe heet degene die martelt?
Op vrijdag 4 april 2003 21:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Een martelaar is iemand die voor zijn geloof gestorven is.
Verwarrend nietwaar
quote:dat is dus de beul....
Op zaterdag 5 april 2003 00:42 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Hoe heet degene die martelt?
Wij hebben in een uitgaansgelegenheid met 6 man een gastje 100 gulden per persoon aangeboden als hij zijn pik plat op tafel zou leggen.
Dat gastje zag die 600 piek wel zitten, maar hij vond het nogal ver gaan in de drukte. Nou ja..toen het eenmaal wat later en minder druk was, kwammie of het ook op het tafeltje in de hoek mocht....ok dat mocht als wij mochten kijken.
Legtie zn snikkel op tafel...roepen wij heel hard:
Jammerrrrrr...hij is niet plat !!
De arme kerel kreeg nog een herkansing....hij kreeg geen 100 maar voor 25 gulden per persoon als we 2 eieren op zijn hoofd kapot mochten slaan........
quote:En hij trapte erin???
Op zaterdag 5 april 2003 01:06 schreef Sleepie het volgende:
De arme kerel kreeg nog een herkansing....hij kreeg geen 100 maar voor 25 gulden per persoon als we 2 eieren op zijn hoofd kapot mochten slaan........
We hebben hem trouwens maanden niet meer gezien daarna.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 01:09 schreef Sleepie het volgende:
Bijna niet te geloven...maar ja hij trapte er met 2 voeten in.
Als een kip lang op een ei zit, wordt het een kuiken en als 'ie er niet op gaat broeden wordt het een ei (voor in de koekenpan)?
quote:Als een ei bevrucht is (door een haan) komt er normaal gesproken een kuiken uit het ei, mits de kip gaat zitten broeden.
Op zaterdag 5 april 2003 01:36 schreef R_ON het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe het nou zit:Als een kip lang op een ei zit, wordt het een kuiken en als 'ie er niet op gaat broeden wordt het een ei?
quote:Hahhaha!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 5 april 2003 14:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik pas jaren later begreep was dat er dus geen drank in borrelnootjes zit
quote:Wil je nu zeggen dat er geen tijgers in tijgernoten zijn verwerkt?
Op zaterdag 5 april 2003 14:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik pas jaren later begreep was dat er dus geen drank in borrelnootjes zit
Ik altijd gedacht dat het een spelfout was ('In Stereo were available' -> in stereo was beschikbaar ), maar een tijdje terug kwam ik er toch echt achter dat het 'In Stereo waar beschikbaar' moest zijn
quote:Mja, ik dacht altijd dat het "In Stereo we're available" moest betekenen. Was ook niet al te lang geleden dat ik ineens 'where' las en dacht "Oh."
Op zaterdag 5 april 2003 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij Amerikaanse 'comedy'-series (Married With Children, Rosanne) stond altijd tijdens de intro onderaan in beeld 'In Stereo where available'.Ik altijd gedacht dat het een spelfout was ('In Stereo were available' -> in stereo was beschikbaar
), maar een tijdje terug kwam ik er toch echt achter dat het 'In Stereo waar beschikbaar' moest zijn
quote:Een schoenendief
Op zaterdag 5 april 2003 20:07 schreef Oorlog84 het volgende:
Een aantal jaren terug zat ik in de kantine van mijn toenmalige vakantiebaantje en las de krant. Een kopje was betiteld: "Voetgangster overreden?". Daarna ik met mijn slimme opmerking: "W.T.F. is een Voet-Gangster?" Daar ben ik later erg vaak mee lastig gevallen.
quote:Hehe, zo hadden wij een keer tijdens de 4-daagse een standaard-pakket gekregen mat daarin zalf voor je voeten.
Op zaterdag 5 april 2003 20:23 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Een schoenendief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |