quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:56 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Pas onlangs: dat een T-shirt zo heet omdat de vorm een T is.
quote:...
Op donderdag 3 april 2003 13:56 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Pas onlangs: dat een T-shirt zo heet omdat de vorm een T is.
Bedankt Mijnheer_Willem, weer wat geleerd *schaamt zich*
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 03-04-2003 23:06]
quote:Dat wist ik eik helemaal niet...
Op donderdag 3 april 2003 23:01 schreef Beathoven het volgende:
Dat cappuccino in feite gewoon op-ge-klopte melk is![]()
Tot ik op een dag leerde lezen en ineens Nederland boven de kaart zag staan
quote:Hehehe
Op donderdag 3 april 2003 23:12 schreef Leshy het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Nederland in de atlas Rusland was. Omdat Rusland het grootste land ter wereld was, moest het wel het vaakst in de atlas staan, nietwaar?Tot ik op een dag leerde lezen en ineens Nederland boven de kaart zag staan
quote:Ik heb twee enorme atlassen liggen, die op zich ook best gedetailleerde kaarten hebben van andere landen. Alhoewel ik geloof dat die van Nederland beter zijn omdat er in staan met verschillende schaal-groottes
Op donderdag 3 april 2003 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het eik wel jammer dat alleen Nederland zo supergedetailleerd is. Ik zou dat voor andere landen van West-Europa ook wel handig vinden. Toch maar eens op zoek naar een Duitse atlas
quote:*kloink*
Op zondag 30 maart 2003 10:10 schreef lamaris het volgende:
Gister zag ik op tv een Amerikaanse serie waarin werd gezegd: ' I'm not dancing to your tune'.En toen viel bij mij het kwartje: Ik begreep ineens dat ik onze uitdrukking 'naar iemands pijpen dansen' altijd verkeerd had begrepen.
Ik dacht zomaar altijd aan broekspijpen!
Terwijl het letterlijk 'dansen naar de melodie
die iemand op zijn fluit speelt' betekent......natuurlijk begreep ik altijd wel de strekking van dit gezegde....
Kwam er een jaartje geleden achter dat het col-trui is en niet colt-trui.
En ik kwam er tijdens mijn mondeling Nederlands achter dat een Bint ook nog iets anders kan betekenen dan een aardappel.
quote:Das een boek en Bintje is een friese meisjenaam (daar is de aardappel ook naar vernoemd).
Op donderdag 3 april 2003 23:21 schreef Lexie het volgende:En ik kwam er tijdens mijn mondeling Nederlands achter dat een Bint ook nog iets anders kan betekenen dan een aardappel.
quote:Ik had het boek gelezen
Op donderdag 3 april 2003 23:22 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Das een boek en Bintje is een friese meisjenaam (daar is de aardappel ook naar vernoemd).
quote:Haha, ik weet er plots weer 1. Ik begreep nooit waarom in de tv-gids nooit stond wanneer programma's waren afgelopen, alleen de begintijd stond er overal bij!
Op woensdag 12 maart 2003 01:18 schreef RemCow het volgende:
Toen ik dacht te weten hoe de gids werkte mocht ik voorlezen wanneer een bepaald programma was. In de gids stond 13:20-14:10, dus ik zeg doodleuk "ah om 13:20 en om 14:10!"
Dus om 14:10 de tv aan, is 't afgelopen... daarna ook nooit meer fout gedaan
edit: er komen er nog meer boven:
Dat de in sierlijke letters geschreven Disney voor Disney stond, en niet voor Disnep
uit buitenland afkomstige vriend van me, die dacht dat 'een appeltje met iemand schillen' positief is, heeft ie 15 jaar lang gebruikt met goede bedoelingen
[Dit bericht is gewijzigd door Semjase op 04-04-2003 01:47]
Mijn zus slikte kort daarna ook een pitje door, en was niet meer stil te krijgen...
Vooral omdat mijn vader altyd van dat soort grapjes maakte
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 16:17 schreef Mr.KleZe het volgende:
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
quote:Oh....
Op vrijdag 4 april 2003 16:17 schreef Mr.KleZe het volgende:
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
En ik maar denken waarom die gijzelaars nou bevrijdt waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |