quote:wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
dat sesamstraat WEL iedere dag op tv kwam.
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
Dit hebben ze pas een paar jaar geleden verteld
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:[..]
wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....
Ik ken nog wel een leuke, al kunnen de personen in kwestie het vast niet meer herinneren.
Mijn nichtjes aten thuis altijd pas om een uur of 7 en moesten dan gelijk daarna naar bed.
Wij aten thuis rond 5 uur, dus toen mijn nichtjes bij ons logeerden mochten ze na het eten nog heel lang spelen. Ze zeiden toen dat ze bij ons veel later naar bed mochten.
Bleek dat mijn moeder ze om half 8 naar bed stuurde, terwijl ze thuis om 8 uur erin lagen
quote:En hoe werkte dat trucje, lijkt me cool om te doen.
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
Je stopt het allemaal onder je neus!
En dan zei ik telkens natuurlijk: Nee hoor! Ik Stop het in me mond!
Pas 1 jaar geleden ofzo snapte ik het eindelijk
Ik pest mijn broertje nu altijd met dat gaatje in zijn buik :p
"Wat zit daar nau?" "Huh er zit een gaatje in je buik! Wat is dat nau?"
quote:Nou je het zegt, ik dacht dat werd gecontroleerd of je genoeg saldo hebt
Op dinsdag 18 maart 2003 11:08 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.
en toen ging ik het vertellen tegen me ouders... terwijl ik dus echt dacht dat het een mop was... pas toen ik 10 werd snapte ik wrm ze niet moesten lachen...
quote:Shell -> schelp.. engels -> nederlands...
Op dinsdag 18 maart 2003 22:41 schreef nijntje-pg het volgende:
Misschien dom, maar wat betekend die schelp dan
quote:nee.. was toch iets met dat het oorspronkelijk opgericht was door (een) schelpen verzamelaar(s)? zoiets staat me bij, maar wellicht ben ik over een paar posts weer een illusie armer
Op dinsdag 18 maart 2003 22:43 schreef Cheiron het volgende:[..]
Shell -> schelp.. engels -> nederlands...
En links en rechts..heb ik ook lang over gedaan, en dat als je gaat zwemmen niet hoort te zinken.. (vandaar dat ik pas in groep 8 mijn diploma kreeg)
Oja en ik ben er sinds kort achter dat het geen minutie is maar munitie...
quote:en dan nu nog snappen dat het clitoris is
Op dinsdag 18 maart 2003 23:08 schreef shavirah het volgende:
en ik heb er lang over gedaan om te begrijpen dat het geen clioteris is maar clitores
quote:Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...
Op dinsdag 18 maart 2003 23:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
en dan nu nog snappen dat het clitoris is
quote:O.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:23 schreef shavirah het volgende:[..]
Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...
quote:Goh.. Heb ik toch zowaar nog wat geleerd zo op de late avond
Op dinsdag 18 maart 2003 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid
1ste keer : wijs gemaakt dat er kakkerlakken in de etalage liepen, dus hem met een draagbaar radiootje vastgetaped op een auto antenne en hem dan de koptelefoon op laten zetten en de etalage in gestuurd om ze te zoeken.... errug leuk gezicht op de drukke zaterdag.
2e keer : wijs maken dat we geen "scrotumknuppels" meer hadden en hem dan naar de intertoys sturen, waar hij serieus vroeg of ze scrotumknuppels verkochten...
Nog eentje van mezelf... toen ik 11 was en tegen een vriendje aan het opscheppen was over m'n nieuwe radio en hij vroeg of ik ook kabel had (kabel radio) ik hem doodleuk antwoordde jaah kijk maar... wijzend naar de stroomkabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |