abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 18:29:58 #101
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9160637
ik snapte die......hmmz nee ik snap het nog steeds niet, laat maar zitten:?
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 19:49:31 #102
35485 rique
with Canon, I can
pi_9162263
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
dat sesamstraat WEL iedere dag op tv kwam.
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....

Dit hebben ze pas een paar jaar geleden verteld

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  zondag 16 maart 2003 @ 19:50:36 #103
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9162282
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:

[..]

wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_9163284
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:

Ik ken nog wel een leuke, al kunnen de personen in kwestie het vast niet meer herinneren.
Mijn nichtjes aten thuis altijd pas om een uur of 7 en moesten dan gelijk daarna naar bed.
Wij aten thuis rond 5 uur, dus toen mijn nichtjes bij ons logeerden mochten ze na het eten nog heel lang spelen. Ze zeiden toen dat ze bij ons veel later naar bed mochten.
Bleek dat mijn moeder ze om half 8 naar bed stuurde, terwijl ze thuis om 8 uur erin lagen

zondag 16 maart 2003 @ 20:41:47 #105
43696 jammin4life
Still Breathin' ;)
pi_9163382
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
En hoe werkte dat trucje, lijkt me cool om te doen.
Als niemand luistert naar niemand, vallen er doden in plaats van woorden.
  maandag 17 maart 2003 @ 22:37:33 #106
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_9192334
toen ik een jaar of 4 was heeft m'n moeder me wijsgemaakt dat meisjes met gaatjes in hun oren werden geboren, kwam er op mn 11e achter dat t niet zo is
voor de rest ben ik wel redelijk normaal hoor
pi_9200040
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:23:33 #108
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_9200430
Hahaha mijn opa zei altijd tegen mij als ik zat te eten:

Je stopt het allemaal onder je neus!

En dan zei ik telkens natuurlijk: Nee hoor! Ik Stop het in me mond!

Pas 1 jaar geleden ofzo snapte ik het eindelijk

Ik pest mijn broertje nu altijd met dat gaatje in zijn buik :p

"Wat zit daar nau?" "Huh er zit een gaatje in je buik! Wat is dat nau?"

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_9205508
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:08 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.

Nou je het zegt, ik dacht dat werd gecontroleerd of je genoeg saldo hebt
pi_9215097
ik hoorde een x me buurjongen wat vertellen over ontmaagd in de pizzaria. Ik d8 dus ontmaagd, maagd, maag iets met eten en het werd nog duidelijker met pizzaria erbij, daar eet je tenslotte...

en toen ging ik het vertellen tegen me ouders... terwijl ik dus echt dacht dat het een mop was... pas toen ik 10 werd snapte ik wrm ze niet moesten lachen...

..!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 21:38:06 #111
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_9216662
waarom het logo van shell een schelp is. dat duurde echt tot ik 22 was ofzo heb inmiddels gelukkig lotgenoten gevonden die het ook niet wisten...
knolraap en lof schorseneren en prei
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:41:26 #112
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9218792
Misschien dom, maar wat betekend die schelp dan
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:43:37 #113
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9218871
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:41 schreef nijntje-pg het volgende:
Misschien dom, maar wat betekend die schelp dan
Shell -> schelp.. engels -> nederlands...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9219135
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Shell -> schelp.. engels -> nederlands...

nee.. was toch iets met dat het oorspronkelijk opgericht was door (een) schelpen verzamelaar(s)? zoiets staat me bij, maar wellicht ben ik over een paar posts weer een illusie armer
pi_9219344
Ik heb er jaren over gedan om te begrijpen dat als iemand zegt "je willetje ligt achter de deur" dat dat niet letterlijk opgevat moet worden. Volgens mij heb ik wel dagen verspeeld met zoeken naar mijn willetje..ik dacht dat het er altijd uitzag als een wiel ofzo haha..

En links en rechts..heb ik ook lang over gedaan, en dat als je gaat zwemmen niet hoort te zinken.. (vandaar dat ik pas in groep 8 mijn diploma kreeg)

Oja en ik ben er sinds kort achter dat het geen minutie is maar munitie...

dinsdag 18 maart 2003 @ 23:03:24 #116
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_9219493
Als iemand wat pikt uit een winkel, dan roep je "Houten dief!!! "

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9219554
Dit jaar ben ik er nog achter gekomen dat het bezoedelen is in plaats van bedoezelen
pi_9219657
en ik heb er lang over gedaan om te begrijpen dat het geen clioteris is maar clitores
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 23:15:54 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9219821
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 23:16:31 #120
13151 crew  Rewimo
pi_9219842
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:08 schreef shavirah het volgende:
en ik heb er lang over gedaan om te begrijpen dat het geen clioteris is maar clitores
en dan nu nog snappen dat het clitoris is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9220019
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

en dan nu nog snappen dat het clitoris is

Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 23:25:10 #122
13151 crew  Rewimo
pi_9220056
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:23 schreef shavirah het volgende:

[..]

Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...

O.

dinsdag 18 maart 2003 @ 23:34:57 #123
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_9220293
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid
Goh.. Heb ik toch zowaar nog wat geleerd zo op de late avond
(Over woorden gesproken die je al een eeuwigheid niet hebt gehoord zeg...)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_9220842
wij hebben 2 keer een collega (niet al te snugger) in de maling genomen,

1ste keer : wijs gemaakt dat er kakkerlakken in de etalage liepen, dus hem met een draagbaar radiootje vastgetaped op een auto antenne en hem dan de koptelefoon op laten zetten en de etalage in gestuurd om ze te zoeken.... errug leuk gezicht op de drukke zaterdag.

2e keer : wijs maken dat we geen "scrotumknuppels" meer hadden en hem dan naar de intertoys sturen, waar hij serieus vroeg of ze scrotumknuppels verkochten...

Nog eentje van mezelf... toen ik 11 was en tegen een vriendje aan het opscheppen was over m'n nieuwe radio en hij vroeg of ik ook kabel had (kabel radio) ik hem doodleuk antwoordde jaah kijk maar... wijzend naar de stroomkabel

woensdag 19 maart 2003 @ 12:44:17 #125
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9228988
Wat "Continue" betekende. Ik heb jaren "kontinuuee" gezegd...

(ik was 10 ofzo, en ja, ik had wel door dat het ervoor zorgde dat je weer verder mocht )

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')