quote:Toch heeft ze gelijk. Het is dan wel niet 'vervliegen' maar door oxydatie verdwijnen de vitaminen weldegelijk.
Op vrijdag 11 januari 2002 10:11 schreef Fling het volgende:[..]
Ah, moeders. De mijne vertelde me dat als ik versgeperste sinaasappelsap langer dan vijf minuten liet staan, de vitaminen 'vervlogen'. Ergste is dat ze het zelf nog steeds gelooft.
Ontopic: ik realiseerde mij veel later dat 'gas' in 'gasfornuis' een betekenis had en ik had het dan ook doodleuk over een electrisch gasfornuis.
Ik sprak 'zakdoek' altijd uit als 'zaddoek' en bedacht pas later 'zak' en 'doek'.
Dacht vroeger dat waar de vangrail de grond in gaat, het ondergronds doorloopt. Voelde mij heel betrapt toen van Kooten en De Bie dat in een sketch ook deden.
"Ajax speelt van links naar rechts"
Ik heb dus heel lang gedacht dat ze veel lange passes gaven en de buitenkanten goed gebruikten.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 13-03-2003 13:45]
quote:Dat gevoel heb ik ook altijd
Op donderdag 13 maart 2003 09:53 schreef Middlevillage het volgende:
Dacht vroeger dat de wereld ook zwart wit was als ik weer eens een filmpje uit 18 zoveel op tv zag
quote:lol, zo heb ik heel lang gedacht als er stond
Op donderdag 13 maart 2003 13:34 schreef R_ON het volgende:
Vroeger verscheen er altijd onder in beeld bij Studio Sport:"Ajax speelt van links naar rechts"
Ik heb dus heel lang gedacht dat ze veel lange passes gaven en de buitenkanten goed gebruikten.
"Piet voor Klaas"
dat Piet voor Klaas speelde in beeld en ik altijd maar denken, ze veranderen toch steeds van plaats. Heeft lang geduurd voor ik begreep dat dat om wisselen ging.
Ik vind dit trouwens wel een geinig topic, maar kan me eigenlijk niks herinneren dat ik pas jaaaaaaaaaaaaaaaaren later begreep...
quote:killjoy
Op donderdag 13 maart 2003 14:55 schreef distrexx het volgende:
volgens men heb ik net als alle andere zeg maar de standaard dingen gehad... dat als er zwart/wit beeld op de tv was er ook geen echte kleuren in het leven waren... en dat als je het gaspedaal van een auto los liet deze meteen stopteallemaal van deze dingen... volgens mijn heeft iedereen die wel tot een bepaalde tijd gehad
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:19 schreef aster-x het volgende:
killjoy
quote:*blik van herkenning*
Op dinsdag 11 maart 2003 11:58 schreef Chayenn het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je sprong in een vliegtuig of bus, dat de bus of het vliegtuig dan doorreed/vloog maar jij op dezelfde plek bleef.
quote:Heb ik nog eens een keer uitleg over gevraagd aan de natuurkundeleraar op de middelbare school (was 15 gok ik zo)
Op donderdag 13 maart 2003 15:47 schreef Riedel1 het volgende:
*blik van herkenning*
Later vertelde mn pa dat dit niet zo was
Toen wij op vakantie waren hadden we heel veel watermeloenen gehaald. Maakte ze me wijs dat je de fiets van Mien erin kon zien. "Kijk, zie je 'em gaan? De fiets van Mien??" Ik kijken... "Ik zie niks, ik zie niks, waar dan?!" Vitamien.........
Mijn zus was vroeger weg van Madonna, had ze met een vriend van haar mij wijsgemaakt dat Madonna onsterfelijk was omdat zij op een moment in haar navel was geinjecteerd met een vloeistof en daardoor onsterfelijk was geworden. Ik dacht woww.. die gaat echt niet dood...
Vriendinnetje vroeg aan ander vriendinnetje van mij of haar zus zich al had laten vingeren door haar vriend. Haha, ik was 12, ik zag het zo voor me van met elkaars vingers elkaar betasten op elkaars vingers! Haha, ik dacht is dat dan zo erg als ze dat heeft gedaan.....
De dag voor mijn verjaardag had mijn zus mee (wederom) wijgemaakt dat als ik die morgen blij was dat ik dan "geil" moest zeggen. Om dit uit te leggen ging ze speciaal een stukje fietsen (deed ze anders nooit, vond dat al speciaal). En ja, volgende dag, ik blij met kadootjes, ik: "Geil, geil geil!" En ja het staat op band.......... haha, papa alles gefilmd....
Ik dacht dat eskimo's in IJsland woonden.. en dat er alleen maar ijs was..
Mijn zus dacht vroeger dat alle Engelse woorden die ze nog niet wist gewoon Nederlandse woorden waren die je met een Engels accent moest uitspreken! Ha!
Ik weet pas sinds een jaar wat LOL betekend, ROFL weet ik nog niet..
Vroeger dacht ik altijd dat oorlog nooit langer dan een dag duurde, omdat de soldaten 's nachts moesten gaan slapen
quote:ROFL = Rolling On Floor Laughing
Op zaterdag 15 maart 2003 00:17 schreef Leila het volgende:Ik weet pas sinds een jaar wat LOL betekend, ROFL weet ik nog niet..
Vroeger als ik "Bommelding" las, dan dacht ik dat dat een ding was dat bommelt (wat dat ook mag wezen) ipv een melding van een bom...
quote:ja ik dacht al zoiets, maar ik kwam er niet uit met de afkorting, ik dacht in nl....
Op zaterdag 15 maart 2003 00:33 schreef Duckman het volgende:[..]
ROFL = Rolling On Floor Laughing
quote:Dat duurde bij mij ook wel ff, maar goed, toen ik 15 was had ik het toch wel door
Op zondag 16 maart 2003 11:59 schreef Vortexx het volgende:
Ik hoorde net Keddengedeng (Ter spoor ofzo?) van Guus Meeuwis en nu begrijp ik de zin "En 's nachts gaat het ritme door... Keddengedeng etc." pas...
Bij mij in de klas zat trouwens een jongen (en dan heb ik het over 6VWO) die dacht dat Den Haag de hoofdstad van Nederland was
(zou ook veel logischer zijn, maar goed da's weer een ander topic).
Streekpost zie boven
Ik naar boven kijken, alleen maar een vliegtuig ... AHA, streekpost is dus voor héél ver weg en gaat met het vliegtuig !!
Ik wist het helemaal, vond mezelf zooo slim dat ik dat helemaal zelf uitgevonden had!
Jaaaaren later (toen ik 20 was ofzo) postte ik een brief en zag dat weer eens staan en bedacht mezelf ... "Hey, dat is in de streek, waar moet ik dan kijken ... aha! Daar dus, op het schema!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |