Oh ja, volgens mij dacht ik vroeger ook dat ik "geloofde", aangezien het op mij overkwam alsof de goeden geloofde en de slechten niet, zoiets. Totdat ik erachter kwam wat "geloven" inhield, en dat leek me wel erg onwaarschijnlijk allemaal... (zelfs voor een kind)
En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.
quote:Dacht je niet gewoon dat er dan een barst in de ruit kwam, zoals bij Test Drive wanneer je niet op tijd doorschakelde.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik dacht altijd dat een motor/auto/grasmaaier ontplofte als je volgas gaf. We hadden vroeger zo'n benzine loopmaaier, en die durfde ik nooit op volgas te zetten als ik het gras ging maaien omdat ik bang was dat ie ontplofte(tot mn 12e jaar ofzo
)
Ik dacht altijd dat autoexe een racepelletje was alleen het werkte niet. ( en toen ik het verwijderde de computer ook niet meer
)
quote:Komt zeer bekend voor....
Op woensdag 12 maart 2003 01:16 schreef Tommeh het volgende:
Nog eenIk dacht altijd dat autoexe een racepelletje was alleen het werkte niet. ( en toen ik het verwijderde de computer ook niet meer
)
[Dit bericht is gewijzigd door ramses op 12-03-2003 15:32]
quote:Aaaaaaaahahahahahha LOL
Op dinsdag 11 maart 2003 11:48 schreef eperon het volgende:
ik snapte vroeger de mop niet:
ober: hoe vond u de biefstuk
klant: nou, ik tilde een aardappel op en daar lag ie
het is toch wel rozebottels?
quote:Ik dacht dat het een land was... eigen taal, eigen vlag, volkslied, het eindigt op land
Op woensdag 12 maart 2003 16:01 schreef zZaZz het volgende:
Ik dacht op de kleuterschool dat friesland een onderdeel van ijsland was.
Dat zeeland ook een eigen dialect heeft een eigen vlag en een volkslied, daar stond ik toen niet bij stil.
En gezien het aantal posts dat ik al geplaatst heb in dit topic, was ik vroeger niet al te slim...
En tijdens een aardrijkskundeles moet iemand een stukje voorlezen. En leest vrolijk over een piepeliene die ergens door Rusland loopt (pipeline)
Verder zaten we een keer in de auto en mijn 3 jaar oudere broer legde toen uit waar de pedalen voor waren, gas geven, remmen en nog een ander pedaal, maar daar moest je dus niet op drukken want dan waren we bang dat je overdekopging (het woord koppeling dus wel gehoord, maar ietsje anders geinterpreteerd). Inmiddels heb ik mijn rijbewijs en ben nog nooit over de kop gegaan (klop klop).
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Ik moest altijd na de laatste Loekie de leeuw naar bed, maar ja dat eindigt dus nooit eigenlijk, waar ik na een paar weken ook achterkwam en dat fijn tegen m'n moeder zei, maar helaas wist ze me toch te overtuigen om te gaan slapen
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
dat sesamstraat WEL iedere dag op tv kwam.
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
Ik durfde vroeger ook nooit een duikbril op omdat ik bang was dat ie er niet meer af zou gaan omdat ie zich vast hoorde te zuigen
quote:Dus jij was ook vroeger al een wijsneusje?
Op woensdag 12 maart 2003 23:09 schreef voodoolady het volgende:Ik moest altijd na de laatste Loekie de leeuw naar bed, maar ja dat eindigt dus nooit eigenlijk, waar ik na een paar weken ook achterkwam en dat fijn tegen m'n moeder zei, maar helaas wist ze me toch te overtuigen om te gaan slapen
Uhm.. ff denken...
Ik had vast wel van die dingen maar ik kan er nu even niet meer opkomen!!
quote:Is dat niet zo dan?
Op woensdag 12 maart 2003 23:24 schreef TrenTs het volgende:
Ohja! Dat je aan de stippen op een lieveheersbeestje kon zien hou oud-ie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |