abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9026615
- Ik dacht als kind altijd dat het woord "geil" hetzelfde was als gierig.

- Ook snapte ik niet waarom ik niet meer speelgoed kreeg. Waarom gaf papa mij niet gewoon 1000 piek, dan zou ik een jaar niet meer zeuren.

- Ik dacht vroeger (5 jaar?) dat de nieuwslezer/es die ik op televisie zag mij ook kon zien. Ik weigerde dan m'n pyama aan te trekken voor de tv.

- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.

- De juf die ik had op de Christelijke kleuterschool wilde dan dat het heel stil was en dan moest je God kunnen horen. Ik hoorde helemaal niks joh.

Ik dacht vroeger best veel hè

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:39:09 #27
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_9026659
Ik dacht vroeger ook dat de VS het aller geweldigste land was wat er bestaat. Nu weet ik dat juist het omgekeerde waar is
lege ton
pi_9026717
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Hier ging het: Wing wang wokkie jo ho

Maar ik denk dat jullie mandarijn of szechuan chinees zongen.. wij waren meer gericht op kantonees en klassiek chinees zie je.

pi_9026853
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
Wat was de truuk dan vertel even!!! (ik ben trouwens geen leraar )
pi_9027963
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:34 schreef Chooselife het volgende:
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
rofl, nu je het zo zegt is het erg herkenbaar
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9028477
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:53 schreef koningkaas het volgende:
Vroeger zei mijn opa altijd als we gatenkaas aten :

als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer

ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...

tja ik sneed ze dr gewoon altijd uit...
pi_9028765
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:38 schreef Khalein het volgende:
Wat links en rechts was, en dan bedoel ik niet in de politiek maar in het verkeer... Dat heeft bij mij nogal lang geduurd...
Dat snap ik nog niet... Maar dan in de politiek
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:01:22 #33
46986 RudyHoltkamp
To catan or not catan!
pi_9029181
Mijn zwager vroeg vroeger toen hij klein was aan zijn opa toen zij naast een grote vrachtwagen stonden vol met varkens: "Waar gaan die varkens in die vrachtwagens heen?". "Nou", zei opa, "Die zijn op schoolreisje."

Dagen heeft ie gehuild toen ie er achter kwam, dat dat niet helemaal de waarheid was...hij zou binnenkort namelijk zelf op schoolreisje gaan.

Mijn slurf is korter.....
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:49:32 #34
2759 Matra
Het kost wat
pi_9030298
Bij "buisjes in de oren" (bij kinderen met chronische oorontsteking) moest ik altijd aan die electriciteits-buizen van PVC denken. En ik begreep maar niet hoe dat in een oor kon passen.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:55:25 #35
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_9030456
waarom me neef zo een slurf heeft toen we onder de douche stonden
Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
pi_9030709
Dat een verzamel cd een compilatie is, en geen complicatie
pi_9030752
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:03 schreef cordia het volgende:
Dat een verzamel cd een compilatie is, en geen complicatie
Nou we het toch over complicaties hebben: ik dacht altijd dat complicaties betekende dat het dan beter ging. Ik vond complicatie namelijk erg op compliment lijken, en dat is iets positiefs
pi_9030899
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:55 schreef aster-x het volgende:
waarom me neef zo een slurf heeft toen we onder de douche stonden
Waarom dan?
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_9030933
Van eddy murphy de stand ups Raw en delirious!!
Vroger keek ik er al na met mijn broer en zijn vrienden toen ik net zo oud was begreep ik pas waarom ze helemaal krom lagen van het lachen!!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:38:30 #40
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_9031727
Toen ik een jaar of 10 was hadden we het thuis over littekens en hoe je daar aan gekomen was. M'n moeder had ergens een littekentje (ik geloof bij haar wenkbrauw of zo) en mijn vader zei toen: "Ben je door een minnaar gebeten soms". M'n moeder: "Niet doen, de kinderen..."
Minnaar? Gebeten? Huh? Toch maar niks gevraagd, maar heb 't wel tot de dag van vandaag onthouden.
pi_9031803
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
* dat tijgers niet de vrouwtjes zijn van leeuwen
* dat wolven niet in Nederland wonen
Als kind dacht ik dat de natuur in Nederland vol verscheurende dieren zat. Daar was ik erg bang voor.

Ook jaren geloofd dat er een tijger onder mijn bed zat snachts. Eentje die zich onzichtbaar wist te maken als je eronder keek. Mij maakten ze niks wijs: ik wist gewoon dat die daar zat. Ik hoorde hem zelfs heel zachtjes grommen in mijn fantasie.

pi_9031975
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:41 schreef Lurky het volgende:

Ook jaren geloofd dat er een tijger onder mijn bed zat snachts. Eentje die zich onzichtbaar wist te maken als je eronder keek. Mij maakten ze niks wijs: ik wist gewoon dat die daar zat. Ik hoorde hem zelfs heel zachtjes grommen in mijn fantasie.

Ik dacht altijd dat er krokodillen onder in mijn bed (dus bij het voeteneinde) zaten. Had nl. een bed dat van de onderkant helemaal dicht was, dus eronder kon niks zitten.
Dus ik ging elke avond slapen met mijn benen opgetrokken. En 's ochtends was er natuurlijk niks aan de hand

Toen ik 6 jaar was, zijn we verhuisd, maar ik wist me nog van het huis te herinneren dat de ramen in mijn kamer heel hoog zaten en dat het nachtlampje heel hoog boven de kast zat. Ik vroeg me dus echt af hoe mijn moeder dat elke avond er in deed.
Totdat ik er achter kwam dat ten opzichte van mij alles zo groot was, maar dat de ramen op normale hoogte zaten en de kast eik niet zo heel groot was, dus mijn moeder prima bij het stopcontact kon

pi_9032017
ik d8 vroeger dat als je niet op de witte strepen op het zebrapad liep, er een auto kwam en je omver reed

ik snapte vroeger de mop niet:
ober: hoe vond u de biefstuk
klant: nou, ik tilde een aardappel op en daar lag ie

ik geloofde heilig in mn theorie dat als je auto rijdt, dat je dan niet zelf verschuift ten op zichte van de aarde, maar dat je, (net zoals zoon tonnetje in een speeltuin waar je opstaat en gaat rennen) de aarde liet draaien

.........

pi_9032297
Ik dacht vroeger altijd dat als je sprong in een vliegtuig of bus, dat de bus of het vliegtuig dan doorreed/vloog maar jij op dezelfde plek bleef.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:16:03 #45
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_9032794
Ik had vroeger erg vreemde gedachten bij het begrip 'luchtpost'.

Ook vroeg ik me af, toen ik een keer een sexlijn had gebeld, waarom alles 'geel' was.

The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:20:39 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9036065
uit mn stageklas:

juf ik ben een riller!!!!!!!!!!!!!!
(een ridder dus)

en uit eigen ervaring:
ik las hier pas dat bassie = japie

en al die verhalen die ouders aan kinderen vertellen, KEI VET, da ga ik later ook doen bij mijn kindjes!

pi_9038620
Vroeger dacht ik altijd dat je televisieprogramma's kon doorspoelen omdat iemand ergens het videokanaal op 3 had zitten en hij zat door te spoelen. .

Dat je edit niet uitspreekt als eedit.

Dat alle telefoons direct met elkaar verbonden stonden ( toen waren er ook nog een draadloze phone's )

Verder moet ik even graven .

pi_9041874
quote:
Op zondag 6 januari 2002 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat "ausfart" op de duitse autowegen geen plaats in dld is!
Quote is al van een tijdje geleden maar toch

Ik heb, destijds met een paar maanden middelbareschoolduits, heel lang gedacht dat dat een routebeschrijving was naar een crematorium of begraafplaats... dat mensen die naar de uitvaart wilden de bordjes "Ausfahrt" moesten volgen

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_9042465
Wij hadden een ventje op school wijsgemaakt dat een mengpaneel hetzelfde was als een dildo. Stond ie overal te vertellen dat ie zóóó'n dildo had..
  dinsdag 11 maart 2003 @ 22:19:33 #50
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9049250
Vroeger lustte ik geen korstjes (van mijn brood), mijn ouders hadden toen badcaht dat het leuk zou zijn om te zeggen dat als je geen korstjes eet je nooit zal kunnen fluiten. Ik heb dus vanaf toen steeds braaf mijn korstjes opgegeten en idd op een dag kon ik fluiten.....

Tot mijn 14e geloof ik (hoe dom kun je zijn) heb ik dit gelooft. Ik zei toen een keer tegen een vriendinnetje die niet kon fluiten dat ze vroeger vast geen korstjes op at.........je raad het al....ben vierkant uitgelachen

Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')