Ik dacht altijd dat er een mannetje in de boxen zat, dus toen ik een keer beneden was heb ik de coners eraf gesloopt .
Kleuren huis: Wit/blauw.
Ik vroeg dus, wat voor kleur wordt de schuur? Mn pa: Orangje met groen.
Ik: Nee joh! Net doen, zelfde kleur als het huis, veel mooier. En zo geschiedde het..
tot vorig jaar dacht ik dat t bobbelsteen was en jah, ik ben 18 oef schaamtevol
Mijn grote neef maakte mij altijd bang dat als ik met een elastiek in mijn haar ging slapen dat dan mijn staart eraf zou vallen, dit was bij hem ook gebeurd en daarom had hij nu kort haar Grappig dat je dat allemaal gelooft als kind.
quote:De Bijbel valt te bewijzen, de inhoud niet.
Op maandag 10 maart 2003 23:49 schreef Coolgoza het volgende:
Dingen die ik nog steeds niet begrijp.Bijbel versus oerknal
beide zijn niet te bewijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 10-03-2003 23:55]
quote:beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?
Op maandag 10 maart 2003 23:57 schreef Reintje het volgende:
Dat het Bibliotheek was een niet bibiotheek, en ook Links en Rechts, heb ik nog steeds wel moeite mee eigenlijk...
In de film overigens weet ik niet meer precies wat haar vriend antwoordde, maar hij was niet blij toen ze in de radio uitzending nietsvermoedend het woordje geil een aantal keren achter elkaar gebruikte. Maar goed.
Dat doet me trouwens ook denken aan de keer dat we (en dat was nog wel op de middelbare school) een vriend van ons wijsgemaakt hadden dat beffen 'hard fietsen' was. We hebben HEEL hard gelachen toen hij vervolgens op school verkondigde dat ie me toch gebeft had!
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 11-03-2003 00:07]
quote:Dat is te verwaarlozen, maar elke gedachte is een filosofie op zich
Op dinsdag 11 maart 2003 00:04 schreef Fixxxer het volgende:[..]
beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?
ik zit nu in die fase dat trouwen en kinderen krijgen vies/taboe is..
als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer
ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...
quote:
Dat als je op één oor ligt op je kussen dat stampende geluid geen reus is die je huis komt kapotstampen maar je eigen hartslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |