abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2003 @ 23:36:38 #1
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9024366
Deel 1: Dingen die je pas jaaaaaaaren later hebt begrepen
Deel 2: Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 2

Ik dacht altijd dat er een mannetje in de boxen zat, dus toen ik een keer beneden was heb ik de coners eraf gesloopt .

pi_9024399
Wat links en rechts was, en dan bedoel ik niet in de politiek maar in het verkeer... Dat heeft bij mij nogal lang geduurd...
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 10 maart 2003 @ 23:41:11 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_9024484
Die mop van Hoe Lang (zoals je het uitspreekt dan) is een Chinees.....

pi_9024518
Jaren geloofd, dat ik de kleur van de schuur heb mogen kiezen.

Kleuren huis: Wit/blauw.

Ik vroeg dus, wat voor kleur wordt de schuur? Mn pa: Orangje met groen.

Ik: Nee joh! Net doen, zelfde kleur als het huis, veel mooier. En zo geschiedde het..

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9024544
Ik was met mijn ouders en oom en tante in de dierentuin in Emmen. En toen hadden ze me wijsgemaakt (ik was nogal jong) dat mijn oom die nacht alle wegwijs-bordjes die nacht daar had neergezet.
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_9024575
we hebben een boRRelsteen (steen, waar water door komt) in de tuin...

tot vorig jaar dacht ik dat t bobbelsteen was en jah, ik ben 18 oef schaamtevol

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9024577
toen ik 12 was hoorde ik Youp van 't Hek. Snapte er maar weinig van. Pas een paar jaar later ging ik alles langzaam begrijpen.
pi_9024615
Ik heb heel lang gedacht dat het NijmWegen was ipv Nijmegen.

Mijn grote neef maakte mij altijd bang dat als ik met een elastiek in mijn haar ging slapen dat dan mijn staart eraf zou vallen, dit was bij hem ook gebeurd en daarom had hij nu kort haar Grappig dat je dat allemaal gelooft als kind.

pi_9024617
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  maandag 10 maart 2003 @ 23:48:07 #10
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_9024636
Dat 'horizontaal' is afgeleid van 'horizon'
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 10 maart 2003 @ 23:49:50 #11
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_9024682
Dingen die ik nog steeds niet begrijp.

Bijbel versus oerknal

beide zijn niet te bewijzen.

pi_9024689
bij onze duitse methode was er een deel met hele zinnen: 'Reemittel'. Twee weken geleden kwam de geniale ingeving wat de vertaling daarvan is (geen wonder dat ik altijd een 3,5 had)
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_9024701
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:49 schreef Coolgoza het volgende:
Dingen die ik nog steeds niet begrijp.

Bijbel versus oerknal

beide zijn niet te bewijzen.

De Bijbel valt te bewijzen, de inhoud niet.
En is de/een oerknal niet 'bewezen' sinds de/een achtergrondstraling kunnen meten. Om van de computermodellen van vorig jaar (op discovery geweest) nog maar te spreken... Enfin, bewijs voelt pas hard als je het in je hand hebt. En in deze gevallen zullen we nooit van echt hard bewijs kunnen spreken.

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 10-03-2003 23:55]

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  maandag 10 maart 2003 @ 23:57:39 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9024864
Dat het Bibliotheek was een niet bibiotheek, en ook Links en Rechts, heb ik nog steeds wel moeite mee eigenlijk...
Action is the enemy of thoughts
pi_9025064
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:57 schreef Reintje het volgende:
Dat het Bibliotheek was een niet bibiotheek, en ook Links en Rechts, heb ik nog steeds wel moeite mee eigenlijk...
beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:06:08 #16
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9025108
Heel vroeger keek ik de film over Loretta Lynn (voor de cultuurbarbaren: een bekende Amerikaanse countryzangeres, goede vriendin van haar collega Patsy Cline) en daarin ging ze met haar vriend worst kopen voordat ze in een radio uitzending zouden komen. Haar vriend zei toen "je weet wat ze van die worst zeggen he. je wordt er geil van!", waarop Loretta (boerentrien) vroeg wat dat was, geil. Iedereen in de film lachen, mijn ouders keken al bang en ja hoor. Van mij ook de vraag wat dat was, waarop mijn ouders me geloof ik niet echt een helder antwoord gaven. Wat geil was begreep ik pas jaren later, al weet ik niet meer precies wanneer.

In de film overigens weet ik niet meer precies wat haar vriend antwoordde, maar hij was niet blij toen ze in de radio uitzending nietsvermoedend het woordje geil een aantal keren achter elkaar gebruikte. Maar goed.

Dat doet me trouwens ook denken aan de keer dat we (en dat was nog wel op de middelbare school) een vriend van ons wijsgemaakt hadden dat beffen 'hard fietsen' was. We hebben HEEL hard gelachen toen hij vervolgens op school verkondigde dat ie me toch gebeft had!

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 11-03-2003 00:07]

pi_9025138
Vrouwen, onee dat is meer dingen die je pas jaaaaaaaaren later gaat begrijpen.
GoTta rule![br]Gezocht: die andere...[br][url=http://www.degraslanden.com] Mijn toekomstig stekkie [/url]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:08:30 #18
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9025167
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:04 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?

Dat is te verwaarlozen, maar elke gedachte is een filosofie op zich
Action is the enemy of thoughts
pi_9025188
Dat het galerij is, en niet gadderij.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9025376
dat meisjes opeens niet meer vies is...
en zoenen al helemaal niet ..
en ja sex..:9

ik zit nu in die fase dat trouwen en kinderen krijgen vies/taboe is..

Doh!
pi_9025445
* dat tijgers niet de vrouwtjes zijn van leeuwen
* dat wolven niet in Nederland wonen
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:53:26 #22
49897 koningkaas
KoningKaas = de baas
pi_9026015
Vroeger zei mijn opa altijd als we gatenkaas aten :

als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer

ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...

zij sloeg haar ogen open , hij sloeg haar ogen dicht
pi_9026337
Deze heb ik ff gestolen uit Deel 1... met dank aan MadScientist!
quote:
Dat als je op één oor ligt op je kussen dat stampende geluid geen reus is die je huis komt kapotstampen maar je eigen hartslag

Héé... Ik was niet de enige! (Nou ja, bij mij was het een wolf die door mijn matras heen probeerde te knagen om vervolgens aan mij te beginnen.. Nachten kunnen érg lang zijn..)

Dat r.s.v.p betekend dat je ff moet laten weten dat je komt.. dat wist ik wel. Alleen waar de letters voor stonden had ik (tot 2 maanden geleden tot mijn schaamte) geen idee van.. (hé, nooit frans gehad op school hoor! )

Ook dacht ik als kind altijd dat andere landen (ondanks de naam) ook allemaal Nederland heetten, de mensen daar allemaal Nederlands spraken en allemaal hetzelfde over ons dachten..

Hoe een versnelling werkt (van een auto) Zelfs ondanks de cijfertjes erop snapte ik er geen fluit van

Mijn ouders hadden mijn broertje wijs gemaakt (na huilbuien en scénes van hem) dat als op tv mensen doodgeschoten werden, ze niet echt dood waren maar alleen maar sliepen omdat ze verdoofd waren.. lol!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:30:48 #24
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_9026578
Dat uitvinders als ze het over hun "laatste uitvinding" hadden, dat ze dan niet bedoelde dat ze niets meer gingen uitvinden. Maar dit deze uitvinding dan zeg maar de nieuwste is.
lege ton
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:33:10 #25
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9026599
Dat het toch echt horloge is in plaats van harloge (nee, zelfs Van Dale weet er niks van ) en dan het de raket is en niet het (het raket klinkt toch veel beter?)
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')